Dan pas je eens op een hond van een kennis, op een kind van een kennis. Ga gewoon uit van je eigen behoefte daarin. Ook daarin móet je niks.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Andromache het volgende:
kat kan niet omdat ik niet van die rotnagels houd. hond kan niet, juist omdat ik single ben en gewoon werk.
[..]
hoe kom ik helemaal tot rust? consequent denken in begrippen als 'mogen, willen, kunnen' ?
*Verhuist enthousiast naar LIFquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank dames,
Totaal offtopic maar murmelli (en andere geintereseerden) er staan foto's in het trouwen topic in LIF
Cavia?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Andromache het volgende:
kat kan niet omdat ik niet van die rotnagels houd. hond kan niet, juist omdat ik single ben en gewoon werk.
Door jezelf meer tijd te gunnen. Als je meer tot rust komt, meer een eigen leven gaat leiden, een meer stabiele basis aanbrengt en dat allemaal uitstraalt, dan is de kans hoger dat je een leuke man tegenkomt. Een relatie is trouwens voor erbij en het is niet het einddoel.quote:hoe kom ik helemaal tot rust? consequent denken in begrippen als 'mogen, willen, kunnen' ?
Als iemand in 1 zin je zou vragen. Wat wil je nu echt? Wat zou je dan antwoorden?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Andromache het volgende:
misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelijk te posten, niet echt tactisch.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank dames,
Totaal offtopic maar murmelli (en andere geintereseerden) er staan foto's in het trouwen topic in LIF
Edit: hier
LIF / Trouwen en zo #80
liefde en warmte voelen gedurende het grootste gedeelte van de dag, daar een bron van rust in vinden en van daaruit rustig mijn dingetjes doen op het gebied van werk, vrije tijd en zelfontplooiing.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Als iemand in 1 zin je zou vragen. Wat wil je nu echt? Wat zou je dan antwoorden?
ik ontwijk het vakkundig. net ook gedaan bij een tv-programma toen er een zwangere vrouw in beeld ging komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelijk te posten, niet echt tactisch.
gefeliciteerd trouwens ook.
Mwoah, volgens mij is alles al gezegd en is het nu aan haar om actie te ondernemen. Om nu overal rekening mee te gaan houden...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelijk te posten, niet echt tactisch.
kwestie van rekening houden met, wmb. zeker gezien het onderwerp en de lading van een topic als dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
liefde en warmte voelen gedurende het grootste gedeelte van de dag, daar een bron van rust in vinden en van daaruit rustig mijn dingetjes doen op het gebied van werk, vrije tijd en zelfontplooiing.
[..]
ik ontwijk het vakkundig. net ook gedaan bij een tv-programma toen er een zwangere vrouw in beeld ging komen.
Ik wist niet dat dit tegenwoordig andro's topic was!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelirojk te posten, niet echt tactisch.
dit topic is er ook om je hart te luchten. en zie verder mijn eerdere én latere reactie. maar goed,ieder zijn mening heh.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij is alles al gezegd en is het nu aan haar om actie te ondernemen. Om nu overal rekening mee te gaan houden...
Niet lelijk bedoeld hoor maar ook positieve zaken zijn goed om te benoemen toch?
Gewoon blijven joh. Juist fijn dat er ondanks alle problemen hier ook nog dingen goed gaan, dat kan inspirerend werken voor anderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit tegenwoordig andro's topic was!![]()
Een beetje positiviteit is nog nooit iemand aan dood gegaan, maar ik ga wel ergens anders blij wezen
Je idealiseert het dus. Het geeft zeker rust en een fijn gevoel, een relatie. Maar kan ook heel anders uitwerken. En ook dan moet je verder. Die rust en een fijn gevoel, probeer die in jezelf te vinden. Dat wil je ook uitstralen naar iemand, toch? Dat het fijn is om met jou te zijn, dat je het leuk vindt om samen dingen te ondernemen, dat je openstaat om iemand te leren kennen, etc. etc. Niet dat je je vastklampt aan iemand om je te "redden". Toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
liefde en warmte voelen gedurende het grootste gedeelte van de dag, daar een bron van rust in vinden en van daaruit rustig mijn dingetjes doen op het gebied van werk, vrije tijd en zelfontplooiing.
[..]
ik ontwijk het vakkundig. net ook gedaan bij een tv-programma toen er een zwangere vrouw in beeld ging komen.
net een vriendin een mail gestuurd met een link naar dit topic.
kom nou, wat denk je dat dit voor topic is? of ga jij ook tegen een depressieveling uitgebreid uit de doeken doen hoe gelukkig en blij en positief je wel niet bent? dat vind ik namelijk best gevoelloos, excuse me.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit tegenwoordig andro's topic was!![]()
Een beetje positiviteit is nog nooit iemand aan dood gegaan, maar ik ga wel ergens anders blij wezen
Ik heb genoeg tips gegeven maar blijkbaar zijn er hier mensen die liever zwelgen!
Oh minthy: wat fijm dat je een goede dag hebt gehad
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Het had niet langer door moeten gaan, want dan had ik het als inwrijven gezien.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij is alles al gezegd en is het nu aan haar om actie te ondernemen. Om nu overal rekening mee te gaan houden...
Niet lelijk bedoeld hoor maar ook positieve zaken zijn goed om te benoemen toch?
Zou je geen liefde en warmte kunnen voelen van de mensen die je kent?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
dat kan een stuk meer als ik opener ben over mezelf. ik ben op slot gegaan. de laatste maanden. en dit heeft toch ergens met het verwerken van mijn ex te maken. denk ik. in stilte opgelost. toen gaan daten. te snel wellicht. paar keer deksel op de neus. mezelf wat kwijtgeraakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Het had niet langer door moeten gaan, want dan had ik het als inwrijven gezien.
[..]
Zou je geen liefde en warmte kunnen voelen van de mensen die je kent?
Waar zag je haar dat doen dan? Er was iemand die even offtopic wat vroeg aan haar. Dat heeft niks met inwrijven te maken. En verder gaf ze gewoon goed advies. Dit topic is zeker om gevoelens te uiten maar het is ook openbaar, dus andere mensen kunnen reageren. Mensen die vaak zelf ook ervaring met het onderwerp hebben, dat lees je er echt wel in terug. Dat iemand nog wat diep zit is heel vervelend en mag ook zeker geuit worden maar dat sluit succesverhalen en positiviteit toch niet uit?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
kom nou, wat denk je dat dit voor topic is? of ga jij ook tegen een depressieveling uitgebreid uit de doeken doen hoe gelukkig en blij en positief je wel niet bent? dat vind ik namelijk best gevoelloos, excuse me.
Joh, ik weet niet wat de achtergrond van gewoonmezelf is maar mogelijk heeft ook zij het moeilijk gehad? En mag je dan blij zijn dat het beter gaat en mag je dat dan ook hier melden?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
kom nou, wat denk je dat dit voor topic is? of ga jij ook tegen een depressieveling uitgebreid uit de doeken doen hoe gelukkig en blij en positief je wel niet bent? dat vind ik namelijk best gevoelloos, excuse me.
het ging me om de uiterste tegenstelling. niks mis met positiviteit verder. daardoor leef ik nog steeds.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar zag je haar dat doen dan? Er was iemand die even offtopic wat vroeg aan haar. Dat heeft niks met inwrijven te maken. En verder gaf ze gewoon goed advies. Dit topic is zeker om gevoelens te uiten maar het is ook openbaar, dus andere mensen kunnen reageren. Mensen die vaak zelf ook ervaring met het onderwerp hebben, dat lees je er echt wel in terug. Dat iemand nog wat diep zit is heel vervelend en mag ook zeker geuit worden maar dat sluit succesverhalen en positiviteit toch niet uit?
Beste vriend, ik ben door de hel gegaan en terug en gvd eindelijk is mijn leven de goede kant op gedraaid, weliswaar met beperkingen, ik zit hier niet voor jan lul! Ik kan nooit meer het werk doen waar ik zo van geniet puur omdat het teveel druk op mij legt!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we hier een kern van het problem hebben gevonden. Het bestaat niet dat je rust zult vinden uit liefde en warmte en daarop verder gaat bouwen. Dat zal je helaas niet lukken.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
jaja, zo diep bedoelde ik het niet. ik vond/vind het gewoon ongepast, bad timing and what not.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet wat de achtergrond van gewoonmezelf is maar mogelijk heeft ook zij het moeilijk gehad? En mag je dan blij zijn dat het beter gaat en mag je dat dan ook hier melden?![]()
Ik ben er juist blij mee als het iets beter gaat en dan meld ik het ook hier. Daarnaast kan het hier soms behoorlijk beroerd gaan de laatste tijd, maar zelfs dan gun ik een ander zijn/haar geluk.
adios!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Beste vriend, ik ben door de hel gegaan en terug en gvd eindelijk is mijn leven de goede kant op gedraaid, weliswaar met beperkingen, ik zit hier niet voor jan lul! Ik kan nooit meer het werk doen waar ik zo van geniet puur omdat het teveel druk op mij legt!
Ik weet wat depressie en angst is, maar zoals je kunt zien kam het tij ook keren!!
Dus ja ik ben op dit moment godhalleluja gelukkig met mijn man! 3 jaar samen, huisje beestje huwelijk en hopenlijk een kindje! En dat ik dat deel met meiden waar ik hier al 2 jaar mee post... Wel excuse me!
Dames en heren ( jullie weten wie ik bedoel) succes! Ik ben er weer ff klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |