abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126779277
Dank dames,

Totaal offtopic maar murmelli (en andere geintereseerden) er staan foto's in het trouwen topic in LIF

Edit: hier
LIF / Trouwen en zo #80
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 mei 2013 @ 19:51:25 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126779287
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Andromache het volgende:
kat kan niet omdat ik niet van die rotnagels houd. hond kan niet, juist omdat ik single ben en gewoon werk.

[..]

hoe kom ik helemaal tot rust? consequent denken in begrippen als 'mogen, willen, kunnen' ?
Dan pas je eens op een hond van een kennis, op een kind van een kennis. Ga gewoon uit van je eigen behoefte daarin. Ook daarin móet je niks.

Helemaal tot rust komen: Idd mediteren, misschien toch iets lichts aan de huisarts vragen om een begin te maken, straks in Spanje de zon lekker opslokken en mooie dingen zien daar. Een dagboek bijhouden (wederom niet als verplichting) kan ook helpen om je gedachten te ordenen. Yoga. Ik heb in Grun een tijd ontspanningsyoga gedaan bij een hele goede leraar, klein groepje en gefocust op echt totale lichaamsontspanning. Ik viel vaak in slaap :') Daarna kun je vaak beter bij je emoties, op een rustige manier. Vond ik dan :)
  maandag 20 mei 2013 @ 19:52:01 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126779320
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank dames,

Totaal offtopic maar murmelli (en andere geintereseerden) er staan foto's in het trouwen topic in LIF
*Verhuist enthousiast naar LIF :D*
  maandag 20 mei 2013 @ 19:58:56 #154
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126779750
quote:
kat kan niet omdat ik niet van die rotnagels houd. hond kan niet, juist omdat ik single ben en gewoon werk.
Cavia?
quote:
hoe kom ik helemaal tot rust? consequent denken in begrippen als 'mogen, willen, kunnen' ?
Door jezelf meer tijd te gunnen. Als je meer tot rust komt, meer een eigen leven gaat leiden, een meer stabiele basis aanbrengt en dat allemaal uitstraalt, dan is de kans hoger dat je een leuke man tegenkomt. Een relatie is trouwens voor erbij en het is niet het einddoel.
Ik vind persoonlijk 30 nog niet heel erg oud eigenlijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 20 mei 2013 @ 19:59:27 #155
391065 NY_aannemer
Shut the fuck up and work!
pi_126779784
quote:
Als iemand in 1 zin je zou vragen. Wat wil je nu echt? Wat zou je dan antwoorden?
The world has no benefit of sad little crybabies
pi_126779992
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dank dames,

Edit: hier
LIF / Trouwen en zo #80
misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelijk te posten, niet echt tactisch.

gefeliciteerd trouwens ook. ~:)
  maandag 20 mei 2013 @ 20:04:54 #157
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126780126
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef NY_aannemer het volgende:

[..]

Als iemand in 1 zin je zou vragen. Wat wil je nu echt? Wat zou je dan antwoorden?
liefde en warmte voelen gedurende het grootste gedeelte van de dag, daar een bron van rust in vinden en van daaruit rustig mijn dingetjes doen op het gebied van werk, vrije tijd en zelfontplooiing.

quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef dawg het volgende:

[..]

misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelijk te posten, niet echt tactisch.

ik ontwijk het vakkundig. net ook gedaan bij een tv-programma toen er een zwangere vrouw in beeld ging komen.

net een vriendin een mail gestuurd met een link naar dit topic.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 20 mei 2013 @ 20:05:34 #158
103397 minthy
Lief-ish
pi_126780171
quote:

[..]

Mwoah, volgens mij is alles al gezegd en is het nu aan haar om actie te ondernemen. Om nu overal rekening mee te gaan houden...
Niet lelijk bedoeld hoor maar ook positieve zaken zijn goed om te benoemen toch?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126780300
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

liefde en warmte voelen gedurende het grootste gedeelte van de dag, daar een bron van rust in vinden en van daaruit rustig mijn dingetjes doen op het gebied van werk, vrije tijd en zelfontplooiing.

[..]

ik ontwijk het vakkundig. net ook gedaan bij een tv-programma toen er een zwangere vrouw in beeld ging komen.
kwestie van rekening houden met, wmb. zeker gezien het onderwerp en de lading van een topic als dit.

en nog een keer: ga vanavond al mediteren. 2x per dag een kwartiertje. bedenk een woord, en herhaal dit in je gedachten, terwijl je relax zit. probeer het woord voor je te zien, in stilte te herhalen. stilte in huis, relaxe zithouding en ogen dicht.
pi_126780351
quote:

[..]

misschien is het muggenziften maar had je beter kunnen dm'en als je het mij vraagt. andro zit hier diep in de put over relatieproblemen etc, jij presteert het vervolgens om in 3 posts over je huwelirojk te posten, niet echt tactisch.

Ik wist niet dat dit tegenwoordig andro's topic was! :{

Een beetje positiviteit is nog nooit iemand aan dood gegaan, maar ik ga wel ergens anders blij wezen

Ik heb genoeg tips gegeven maar blijkbaar zijn er hier mensen die liever zwelgen!

Oh minthy: wat fijm dat je een goede dag hebt gehad
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 mei 2013 @ 20:09:09 #161
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_126780388
Ik hoop oprecht dat je snel rust vind, Andromache.
Het lijkt me in dit stadium veel handiger lief voor jezelf te zijn, en de momenten te herkennen waarop je erg negatief bent tegenover jezelf.

Dan kan het leven misschien nog steeds klote zijn, maar dan ben je jezelf in ieder geval niet steeds onderuit aan het schoppen. Dat zal alle relaties die je hebt en gaat krijgen ten goede komen!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_126780466
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef minthy het volgende:

[..]

Mwoah, volgens mij is alles al gezegd en is het nu aan haar om actie te ondernemen. Om nu overal rekening mee te gaan houden...
Niet lelijk bedoeld hoor maar ook positieve zaken zijn goed om te benoemen toch?
dit topic is er ook om je hart te luchten. en zie verder mijn eerdere én latere reactie. maar goed,ieder zijn mening heh. ~:)
  maandag 20 mei 2013 @ 20:10:21 #163
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_126780469
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Een beetje positiviteit is nog nooit iemand aan dood gegaan, maar ik ga wel ergens anders blij wezen
Gewoon blijven joh. Juist fijn dat er ondanks alle problemen hier ook nog dingen goed gaan, dat kan inspirerend werken voor anderen. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 20 mei 2013 @ 20:11:55 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126780573
quote:

[..]

[..]

net een vriendin een mail gestuurd met een link naar dit topic.
Je idealiseert het dus. Het geeft zeker rust en een fijn gevoel, een relatie. Maar kan ook heel anders uitwerken. En ook dan moet je verder. Die rust en een fijn gevoel, probeer die in jezelf te vinden. Dat wil je ook uitstralen naar iemand, toch? Dat het fijn is om met jou te zijn, dat je het leuk vindt om samen dingen te ondernemen, dat je openstaat om iemand te leren kennen, etc. etc. Niet dat je je vastklampt aan iemand om je te "redden". Toch?

Een partner is er uiteraard ook voor moeilijke tijden maar is op zichzelf ook een persoon, mét geschiedenis en ook verwachtingen. Je kunt niet van niks naar een fijne stabiele relatie in tien seconden. Het vergt investering, van jezelf. En als je je nog niet stabiel voelt zou ik je aanraden om je eerst op jezelf te richten. Je loopt namelijk ook het risico om óf jezelf veel te veel aan te passen aan de ander óf teveel van de ander te verwachten als je er zo naar kijkt.
pi_126780635
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg tips gegeven maar blijkbaar zijn er hier mensen die liever zwelgen!

Oh minthy: wat fijm dat je een goede dag hebt gehad
kom nou, wat denk je dat dit voor topic is? of ga jij ook tegen een depressieveling uitgebreid uit de doeken doen hoe gelukkig en blij en positief je wel niet bent? dat vind ik namelijk best gevoelloos, excuse me.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:13:04 #166
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126780644
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef minthy het volgende:

[..]

Het had niet langer door moeten gaan, want dan had ik het als inwrijven gezien.
quote:

[..]

Zou je geen liefde en warmte kunnen voelen van de mensen die je kent?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 20 mei 2013 @ 20:14:25 #167
138876 Andromache
pi_126780728
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Het had niet langer door moeten gaan, want dan had ik het als inwrijven gezien.

[..]

Zou je geen liefde en warmte kunnen voelen van de mensen die je kent?
dat kan een stuk meer als ik opener ben over mezelf. ik ben op slot gegaan. de laatste maanden. en dit heeft toch ergens met het verwerken van mijn ex te maken. denk ik. in stilte opgelost. toen gaan daten. te snel wellicht. paar keer deksel op de neus. mezelf wat kwijtgeraakt.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:15:46 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126780803
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef dawg het volgende:

[..]

kom nou, wat denk je dat dit voor topic is? of ga jij ook tegen een depressieveling uitgebreid uit de doeken doen hoe gelukkig en blij en positief je wel niet bent? dat vind ik namelijk best gevoelloos, excuse me.
Waar zag je haar dat doen dan? Er was iemand die even offtopic wat vroeg aan haar. Dat heeft niks met inwrijven te maken. En verder gaf ze gewoon goed advies. Dit topic is zeker om gevoelens te uiten maar het is ook openbaar, dus andere mensen kunnen reageren. Mensen die vaak zelf ook ervaring met het onderwerp hebben, dat lees je er echt wel in terug. Dat iemand nog wat diep zit is heel vervelend en mag ook zeker geuit worden maar dat sluit succesverhalen en positiviteit toch niet uit?
  maandag 20 mei 2013 @ 20:17:02 #169
103397 minthy
Lief-ish
pi_126780869
quote:

[..]

Joh, ik weet niet wat de achtergrond van gewoonmezelf is maar mogelijk heeft ook zij het moeilijk gehad? En mag je dan blij zijn dat het beter gaat en mag je dat dan ook hier melden? :D
Ik ben er juist blij mee als het iets beter gaat en dan meld ik het ook hier. Daarnaast kan het hier soms behoorlijk beroerd gaan de laatste tijd, maar zelfs dan gun ik een ander zijn/haar geluk.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 20 mei 2013 @ 20:17:21 #170
138876 Andromache
pi_126780893
jongens ik weet wat ik moet doen. even afstand van Fok. dank iedereen die vandaag feedback heeft gegeven. ik ga me richten op opener zijn en meer rust vinden.
pi_126780954
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waar zag je haar dat doen dan? Er was iemand die even offtopic wat vroeg aan haar. Dat heeft niks met inwrijven te maken. En verder gaf ze gewoon goed advies. Dit topic is zeker om gevoelens te uiten maar het is ook openbaar, dus andere mensen kunnen reageren. Mensen die vaak zelf ook ervaring met het onderwerp hebben, dat lees je er echt wel in terug. Dat iemand nog wat diep zit is heel vervelend en mag ook zeker geuit worden maar dat sluit succesverhalen en positiviteit toch niet uit?
het ging me om de uiterste tegenstelling. niks mis met positiviteit verder. daardoor leef ik nog steeds. :7
pi_126780957
quote:

[..]

Beste vriend, ik ben door de hel gegaan en terug en gvd eindelijk is mijn leven de goede kant op gedraaid, weliswaar met beperkingen, ik zit hier niet voor jan lul! Ik kan nooit meer het werk doen waar ik zo van geniet puur omdat het teveel druk op mij legt!

Ik weet wat depressie en angst is, maar zoals je kunt zien kam het tij ook keren!!

Dus ja ik ben op dit moment godhalleluja gelukkig met mijn man! 3 jaar samen, huisje beestje huwelijk en hopenlijk een kindje! En dat ik dat deel met meiden waar ik hier al 2 jaar mee post... Wel excuse me!

Dames en heren ( jullie weten wie ik bedoel) succes! Ik ben er weer ff klaar mee
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 mei 2013 @ 20:18:38 #173
391065 NY_aannemer
Shut the fuck up and work!
pi_126780985
quote:

[..]

Ik denk serieus dat we hier een kern van het problem hebben gevonden. Het bestaat niet dat je rust zult vinden uit liefde en warmte en daarop verder gaat bouwen. Dat zal je helaas niet lukken.
The world has no benefit of sad little crybabies
pi_126781066
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Joh, ik weet niet wat de achtergrond van gewoonmezelf is maar mogelijk heeft ook zij het moeilijk gehad? En mag je dan blij zijn dat het beter gaat en mag je dat dan ook hier melden? :D
Ik ben er juist blij mee als het iets beter gaat en dan meld ik het ook hier. Daarnaast kan het hier soms behoorlijk beroerd gaan de laatste tijd, maar zelfs dan gun ik een ander zijn/haar geluk.
jaja, zo diep bedoelde ik het niet. ik vond/vind het gewoon ongepast, bad timing and what not. ~:)
pi_126781167
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Beste vriend, ik ben door de hel gegaan en terug en gvd eindelijk is mijn leven de goede kant op gedraaid, weliswaar met beperkingen, ik zit hier niet voor jan lul! Ik kan nooit meer het werk doen waar ik zo van geniet puur omdat het teveel druk op mij legt!

Ik weet wat depressie en angst is, maar zoals je kunt zien kam het tij ook keren!!

Dus ja ik ben op dit moment godhalleluja gelukkig met mijn man! 3 jaar samen, huisje beestje huwelijk en hopenlijk een kindje! En dat ik dat deel met meiden waar ik hier al 2 jaar mee post... Wel excuse me!

Dames en heren ( jullie weten wie ik bedoel) succes! Ik ben er weer ff klaar mee
adios! ~:)

en ik ben blij voor je hoor, alleen je timing heh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')