En als je een beetje op leeftijd raakt, en je dus dames tegenkomt waar de eierstokken kriebelen, en dus op hun 30e al met een aantal kinderen zitten en overal enorm attached aanraken. En plots, vent gaat weg, kinderen zonder kids. En dan zie ik leeftijdsgenoten om me heen die ook rammen met, kids, huisje boompje en beestje.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:48 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik denk velen van ons hier. Maar ik bedoelde het ook pas voor wanneer zij in stabieler vaarwater zou komen. Niet voor nu natuurlijk.
ik heb heel veel nut. maar dan zou toch iemand interesse moeten tonen. nu. voor het te laat is. en dat gebeurt niet. dat frustreert.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zolang je jezelf als nutteloos blijft beschouwen, hoe kun je dan van een ander verwachten interesse te tonen?
Met zo'n houding gaat je dat helaas nooit lukken.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb heel veel nut. maar dan zou toch iemand interesse moeten tonen. nu. voor het te laat is. en dat gebeurt niet. dat frustreert.
ik voel me verongelijkt worden. ik ben boos dat ik niet krijg waar ik vind dat ik recht op heb.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:08 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Met zo'n houding gaat je dat helaas nooit lukken.
Of heb je het gewoon niet in de gaten?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik heb heel veel nut. maar dan zou toch iemand interesse moeten tonen. nu. voor het te laat is. en dat gebeurt niet. dat frustreert.
Je hebt er ook domweg geen recht op, dat heeft niemandquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik voel me verongelijkt worden. ik ben boos dat ik niet krijg waar ik vind dat ik recht op heb.
ik zou denk ik echt eens geobserveerd moeten worden. want ik zie het zelf niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of heb je het gewoon niet in de gaten?
Of wil je te graag en schrik je de mannen af.
nou ik ben grappig, leuk, ik zie er goed uit, ik heb leuke vrienden, ik ben ondernemend, ik weet veel, ik ben lief, zorgzaam, vlot. allemaal leuke dingen die een toevoeging kunnen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je komt niet over in je posts alsof je jezelf een toevoeging vind aan iemands leven...
Een relatie hebben is niet het volmaakte plaatje, t moet enkel een aanvulling zijn..
En van de manier waarop jij post zou ik als man ook niet warm lopen...
Ik weet het ook niet, maar ik kan me voorstellen dat het afschrikt als jij op de eerste date al laat doorschemeren dat je over 2 jaar kinderen wil en heel erg op zoek bent naar een man.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik zou denk ik echt eens geobserveerd moeten worden. want ik zie het zelf niet.
op de laatste date bewust niet over begonnen. dat deed hij wel. en toen zei ik dat ik wel wilde maar over een tijdje pas. was zo'n leuke man. maar ja. weer niks.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik kan me voorstellen dat het afschrikt als jij op de eerste date al laat doorschemeren dat je over 2 jaar kinderen wil en heel erg op zoek bent naar een man.
Met zo'n houding heb je er niet alleen recht op, met zo'n houding ga je het helaas nooit krijgen. Lees je posts in dit topic eens terug alsjeblieft.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik voel me verongelijkt worden. ik ben boos dat ik niet krijg waar ik vind dat ik recht op heb.
Klinkt inderdaad prima, maar als jij de stopwatch aan zet zodra je een man ontmoet gaat t niet werken niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou ik ben grappig, leuk, ik zie er goed uit, ik heb leuke vrienden, ik ben ondernemend, ik weet veel, ik ben lief, zorgzaam, vlot. allemaal leuke dingen die een toevoeging kunnen zijn.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt er ook domweg geen recht op, dat heeft niemand
Edit; ik bedoel dat je dat niet kan claimen. Was het maar waar![]()
maar met welke houding dan wel? het 'wel zien'? dat kan niet. dat kan gewoon echt niet. dan is het te laat om stappen te zetten als ik eenmaal in de positie ben om het wel te laten gebeuren. ik moet nu stappen zetten want anders lukt het nooit. tot nu toe 'zag ik het ook wel' (min of meer) en ja wel . 5 jaar single. het op zijn beloop laten werkt totaal niet. ik ben het rondneuken zat.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
Met zo'n houding heb je er niet alleen recht op, met zo'n houding ga je het helaas nooit krijgen. Lees je posts in dit topic eens terug alsjeblieft.
dan hebben we daar heel veel verdriet van, maar dan gaan we proberen te adopteren. en als dat niet lukt. gaan we veel samen reizen. en vaak logeeradres zijn voor onze nichtjes/neefjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar pushen en najagen werkt nog minder!
Het leven is op je 25-30 altijd anders dan hoe je het als 16 jarige ziet, simpel omdat je al puber denkt dat de wereld aan je voeten ligt! Laat dat vastomlijnde beeld los en zie wat morgen brengt!
Laat ik ff lekker chargeren: stel je vind DE man, huisje boompje, maar kindje lukt niet... willen allebei maar om de 1 of andere reden lukt t niet... Wat dan?
Eerlijk? Ik vind je houding niet zozeer alleen gehaast, er ontbreekt vooral zelfspot en ruimte voor feedback op het moment als ik je zo lees. Je ziet de dingen niet echt in perspectief meer volgens mij. Wees reëel: op dit moment is het belangrijker dat het met jou zelf goed gaat, dat je met iemand praat en met je vrienden en een fijne vakantie hebt. Als je nu voor een kind zou gaan of je door de eerste de beste man laat bezwangeren, dan heb je pas echt een recept voor een ramp. Jíj bent waar het om draait nu en zorg eerst dat je wat beter in je vel zit.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
maar met welke houding dan wel? het 'wel zien'? dat kan niet. dat kan gewoon echt niet. dan is het te laat om stappen te zetten als ik eenmaal in de positie ben om het wel te laten gebeuren. ik moet nu stappen zetten want anders lukt het nooit. tot nu toe 'zag ik het ook wel' (min of meer) en ja wel . 5 jaar single. het op zijn beloop laten werkt totaal niet. ik ben het rondneuken zat.
hoe lang moet je het op zijn beloop laten om te krijgen wat je wil? ik liet het op zijn beloop, pas het afgelopen jaar ben ik bewust aan het internetdaten geslagen en er gebeurt nog steeds niks.
Wil je mijn achterneefjes een keer lenen?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan hebben we daar heel veel verdriet van, maar dan gaan we proberen te adopteren. en als dat niet lukt. gaan we veel samen reizen. en vaak logeeradres zijn voor onze nichtjes/neefjes.
En als je partner nu geen adoptie wil?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
dan hebben we daar heel veel verdriet van, maar dan gaan we proberen te adopteren. en als dat niet lukt. gaan we veel samen reizen. en vaak logeeradres zijn voor onze nichtjes/neefjes.
ik wil me ook helemaal niet nú laten bezwangeren. maar als ik wil dat dat over 2 a 3 jaar gebeurt, dan moet er nu iets gebeuren mbt in contact komen met mannen. toch? ik voel inderdaad helemaaal geen rust. het moet, het moet, het moet, die constante druk.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind je houding niet zozeer alleen gehaast, er ontbreekt vooral zelfspot en ruimte voor feedback op het moment als ik je zo lees. Je ziet de dingen niet echt in perspectief meer volgens mij. Wees reëel: op dit moment is het belangrijker dat het met jou zelf goed gaat, dat je met iemand praat en met je vrienden en een fijne vakantie hebt. Als je nu voor een kind zou gaan of je door de eerste de beste man laat bezwangeren, dan heb je pas echt een recept voor een ramp. Jíj bent waar het om draait nu en zorg eerst dat je wat beter in je vel zit.
Alle perfectie die je jezelf oplegt ten spijt en ook al je goede eigenschappen, het is gewoon niet realistisch om dat van jezelf te verwachten en ook niet van de ander. Ook je mindere eigenschappen moet je durven toelaten en accepteren, dat alles maakt jou wie je bent en dát is waar een eventuele man op valt, niet op het perfecte plaatje. Als dat zo zou zijn zou iedereen helemaal gek worden om daar maar aan te blijven voldoen. Gun jezelf wat meer rust, je zult achteraf echt blij zijn dat je nu geen overhaaste dingen doet.
In plaats van koppig te blijven vasthouden aan je ideaalbeeld en elke keer weer teleurgesteld te raken zou je beter een andere manier moeten zoeken om met jezelf om te gaan. Echt, je slingert alle kanten op, met alle frustraties van alle kanten, inclusief van jezelf. In de ene post geef je aan niets meer te willen met jezelf, in de andere geef je aan jezelf geweldig te vinden. Dit is zwaar vermoeiend joh!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
maar met welke houding dan wel? het 'wel zien'? dat kan niet. dat kan gewoon echt niet. dan is het te laat om stappen te zetten als ik eenmaal in de positie ben om het wel te laten gebeuren. ik moet nu stappen zetten want anders lukt het nooit. tot nu toe 'zag ik het ook wel' (min of meer) en ja wel . 5 jaar single. het op zijn beloop laten werkt totaal niet. ik ben het rondneuken zat.
hoe lang moet je het op zijn beloop laten om te krijgen wat je wil? ik liet het op zijn beloop, pas het afgelopen jaar ben ik bewust aan het internetdaten geslagen en er gebeurt nog steeds niks.
True that. Een paar weken voor het eerst m'n nichtje te logeren gehad, mocht 3 dagen bijkomenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je mijn achterneefjes een keer lenen?
Dan ben je gesloopt na een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |