quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
PetjesWil je zo graag een vmbo uitstraling hebben?
Zodra het gras groeit is het veld speelbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Curlbrah het volgende:
dacht even dat sansa uit de kleren ging maar dat kan natuurlijk niet omdat ze nog geen 18 is.
Alles wat met die cultuur kan worden geassocieerd zou ritueel verbrand moeten worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Petjes en goeie schoenen haten omdat ze door MBO'ers gedragen worden [ afbeelding ]
If there is fluff on the muff, she's old enuff.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zodra het gras groeit is het veld speelbaar
Mensen die zich door de mening van de massa laten beïnvloedenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Alles wat met die cultuur kan worden geassocieerd zou ritueel verbrand moeten worden.
Dat is mijn persoonlijke mening gebaseerd op mijn ervaringen, of was je alweer vergeten dat ik ook een vmbo diploma heb? Pure tuig dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die zich door de mening van de massa laten beïnvloeden
Petjes enzo vind ik niet erg, Maar nickelson en dat zoort sooiquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke mening gebaseerd op mijn ervaringen, of was je alweer vergeten dat ik ook een vmbo diploma heb? Pure tuig dat.
Dus jij deed dit neem ik aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vond het een beetje jammer toen ik mijn docent met een petje zag in de Ikea, inclusief vuilnisjas
Tsja, kleding impliceert misschien een bepaald karakter, maar veroorzaakt het natuurlijk nooit. Aannames maken is een beetje slappe hap.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke mening gebaseerd op mijn ervaringen, of was je alweer vergeten dat ik ook een vmbo diploma heb? Pure tuig dat.
Het impliceert iets waar je eigenlijk niet mee geassocieerd wil worden. Daarom draag ik ook geen witte kappen meer, ondanks dat ze mij behoorlijk goed staan.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tsja, kleding impliceert misschien een bepaald karakter, maar veroorzaakt het natuurlijk nooit. Aannames maken is een beetje slappe hap.
Ik hou niet van snorren dus vandaar. Maar goed, ik persoonlijk vind petten bij niemand goed staan. Associeer ze met niets dat ik deugdelijk vindt, dus vandaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die witte kappen zijn gewoon verboden, hitlersnor zou een betere vergelijking zijn.
En context is natuurlijk altijd belangrijk; associatie met een massamoordenaar/racistische groepering impliceren is iets anders dan voor een deel dezelfde kleding als normale bevolkingsgroep dragen.
Wil nou niet zeggen dat jij met zo'n petje rond hoeft te lopen, maar ze kunnen mooi zijn en goed staan.
wist niet zeker of het mn docent was dus mja, vroeg ik dus later in de les "volgens mij zag ik jou laatst bij de ikea? " jepquote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dus jij deed dit neem ik aan?
[ afbeelding ]
ghehequote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan zou ik jou daar ook mee associëren. Je kleed je zoals je over wilt komen op de rest van de wereld. Of je het nou wilt of niet, wat je draagt bepaald hoe mensen je zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |