Ik heb dat in mijn schooltas gehad, Flesje parfum kapot geknapt, gelukkig was dat bij het examen jaar maar dat ding ruikt nu nog naar parfumquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Joah, omdat dat kreng ondersteboven hing drubbelde alles uit dag ding op de vloer. Vanavond even lekker schrobben om die shit weg te krijgen.
Omdat ik te laat was een paar dagen daarvoor en hem er niet uit had gehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht hoezo had jij een flesje parfum in je tas?
Misschien hem er zo insteken als je hem uit de verpakking haalde?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, deze dingen zijn dat.
[ afbeelding ]
Was het nou echt teveel moeite om er een focking pijl op te zetten welke kant omhoog moet?
`Flickrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
1tb gratis storage voor je fotos op Flickr nu grgr
Stuiptrekking, wie doet nog flickr. alles staat tegenwoordig oo fb, maar daar is geen copyright, tumblr/500 px it is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
1tb gratis storage voor je fotos op Flickr nu grgr
pics.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:45 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-elkaar-zoenen.html
Neuj gewoon mensen die ik IRL kenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:31 schreef Curlbrah het volgende:
ik neem aan dattie doelt op internet kennissen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:33 schreef Curlbrah het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)olide-fulltower.html
deze kast is echt huge; heb het "kleinere" broertje en dat is al een flinke fulltower.
mooie kast idd, alleen issie wel hoog met z'n 56cmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:37 schreef Curlbrah het volgende:
nice, ga mijn kast denk ik ook maar eens op mijn bureau zetten.mooie kast
[ afbeelding ]
nee dit is de kleinere versie 46cmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie kast idd, alleen issie wel hoog met z'n 56cm
Heh die was toch nog best nieuw of niet dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef Curlbrah het volgende:
mijn htc one x is gisteren officieel overleden
htc
Denk het niet want die gaat gewoon nog wel lang mee, hij staat ook wel aan ondertussen maar het beeld geeft niet altijd wat weer.quote:
Neuj, Ik vind HTC gewoon niet zo best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Denk het niet want die gaat gewoon nog wel lang mee, hij staat ook wel aan ondertussen maar het beeld geeft niet altijd wat weer.
Of wilde je hiermee een punt maken dat HTC geen verwisselbare batterijen meer heeft?
htc sensequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Neuj, Ik vind HTC gewoon niet zo best.
Heb er zelf ook een gehad al ziet die HTC One er wel mooi uit.
PS, HTC Sense
omdat chillquote:
Ah hier werkte die dus totaal niet lekker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat chill
werkt gewoon lekkerder t.o.v. een stock rom.. (en dan heb ik notabene nog weinig ervaring met de android variant, ik werk nog steeds hoofdzakelijk met de stock HTC rom van mijn HD2..)
maar sinds die het nodig vond om volledig unresponsive te worden wil ik een keertje WP7 flashen, maar geen idee hoeen xda is wat dat betreft een doolhof..
Is dat niet zoals 7up ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:26 schreef Curlbrah het volgende:
Best wel lekker spul dat Mountain Dew, niet zo sterk als cola maar wel nice als je ff zin in wat fris hebt.
dikzakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Vanaf hoe laat bezorgd new york pizza?![]()
Ik heb honger.
quote:Q. Is pizza gezond?
A. Pizza is een goed alternatief voor vet eten. De voedingswaarden vindt u op deze internetsite. Het Koningin Wilhelmina Fonds adviseert gezonde voeding. Af en toe een pizza is daarbij geen bezwaar. Waar het om draait: gevarieerd eten met dagelijks twee ons groenten en twee keer fruit en zorgen dat je niet te zwaar bent. Dus neem gewoon een lekkere salade bij je pizza!
Gaat me meer om vanaf hoelaat, ff verder zoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:38 schreef MineraalWater het volgende:
Teminste laatst toen wij turk hadden besteld stond er 45 minuten en binnen 40 minuten was hij er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |