Da's best wel een autisten-actie.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik op mn facebook geplaatst, eens kijken hoeveel rotzooi dit gaat opleveren
Alsof jij verder hand in de oprichting ervan had.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:49 schreef Topiek het volgende:
Quiz: Wie maakte het eerste Minecraft SC topic?
tapje naar amsix leggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil later keuterboertje in de Peel worden. Zeventien koeien, een paar hectare drassig weiland en een glasvezelverbinding naar het huis, het tuinhuisje en de stal.
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach jeetje, dat gedondertje met die mod en die admin is ook weer droevig oninteressant. Nou jeutje, er zijn wat staffleden die er door een ruzie mee stoppen.
Jeetje zeg, dat zal vast de eerste keer in de afgelopen veertien jaar zijn.
aha...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
LompeHork en Yvonne zijn opgestapt.
had jij al toms ip gekregen?quote:
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's best wel een autisten-actie.
[..]
Alsof jij verder hand in de oprichting ervan had.
Jij had inderdaad het eerste topic geopend omdat je als eerste klikte nadat we toestemming kregen. Nou nou, zou er trots op zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |