Ah hier werkte die dus totaal niet lekker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat chill
werkt gewoon lekkerder t.o.v. een stock rom.. (en dan heb ik notabene nog weinig ervaring met de android variant, ik werk nog steeds hoofdzakelijk met de stock HTC rom van mijn HD2..)
maar sinds die het nodig vond om volledig unresponsive te worden wil ik een keertje WP7 flashen, maar geen idee hoeen xda is wat dat betreft een doolhof..
Is dat niet zoals 7up ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:26 schreef Curlbrah het volgende:
Best wel lekker spul dat Mountain Dew, niet zo sterk als cola maar wel nice als je ff zin in wat fris hebt.
dikzakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Vanaf hoe laat bezorgd new york pizza?![]()
Ik heb honger.
quote:Q. Is pizza gezond?
A. Pizza is een goed alternatief voor vet eten. De voedingswaarden vindt u op deze internetsite. Het Koningin Wilhelmina Fonds adviseert gezonde voeding. Af en toe een pizza is daarbij geen bezwaar. Waar het om draait: gevarieerd eten met dagelijks twee ons groenten en twee keer fruit en zorgen dat je niet te zwaar bent. Dus neem gewoon een lekkere salade bij je pizza!
Gaat me meer om vanaf hoelaat, ff verder zoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:38 schreef MineraalWater het volgende:
Teminste laatst toen wij turk hadden besteld stond er 45 minuten en binnen 40 minuten was hij er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |