Is dit niet voor jou een gelegenheid de turkse gemeenschap aan te vallen?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:59 schreef mrstylo het volgende:
A4L hoe schrijf je ahmar? Is het a3hmar ofzo? Wil ff die marokkaanse chikas hosselen.
Met volledige backup van een heel team.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit niet voor jou een gelegenheid de turkse gemeenschap aan te vallen?
twitter:KoekieMerelx twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:00:53@InsomniaVBL wtf voor taal spreek jy reageer retweet
Trusten.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:00 schreef vandermar het volgende:
Kut opschorten
Nou ik ga maar pitten.
Challaz
Mijn grap stelenquote:
Twitter kan niet met tijd omgaan.quote:
https://twitter.com/JRstyle93/status/336270205921685505quote:19 mei 13 om 5:00 's middags
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh had jij hem al naar hem gestuurd?
twitter:
BenvanKammenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kan maar geen normale nep naam verzinnen voor Twitter ...
Ach als we het allemaal sturen zal de boodschap wel duidelijk zijn hèquote:
Kies gewoon je FOK!naam, het is nu al lastig om te weten wie wie isquote:Op maandag 20 mei 2013 02:02 schreef TwenteFC het volgende:
Kan maar geen normale nep naam verzinnen voor Twitter ...
TwenteFC is al bezet man.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kies gewoon je FOK!naam, het is nu al lastig om te weten wie wie is
Zit nog een knop onder héquote:Op maandag 20 mei 2013 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vink hem aan en vul die shit in maar er gebeurt telkens niks
Welke heb je het over?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:04 schreef Doublepain het volgende:
Heeft iemand al een nieuwe hossel gevonden, deze heeft korte antwoorden, hou ik niet van.. Ze heeft me wel gefollowed
Doe nog even een keer een linkje naar je accountquote:Op maandag 20 mei 2013 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
Oke het is gelukt!
Willen jullie me allemaal weer terug volgen?
twitter:JuniorBawss twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:06:04RT @mrstyloprod: @JuniorBawss Hoe merk je dat dan? • Omdat ik hoer ben. reageer retweet
quote:
Leuk wakker worden morgen van Lambiek.twitter:Demen_Bulbul twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:59:21@Mr4LF @VBLusertje @Gramulanion @JorgenRaymann @Jmvanhalst Hahahaha egt hey die kk lambiek gwoon dood moet ja tog
reageer retweet
Ik dacht dus eerst dat een chick was maar het is die boyquote:Op maandag 20 mei 2013 02:06 schreef mrstylo het volgende:
twitter:JuniorBawss twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:06:04RT @mrstyloprod: @JuniorBawss Hoe merk je dat dan? • Omdat ik hoer ben. reageer retweet
Kanker.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst dat een chick was maar het is die boy
Rukze.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Leuk wakker worden morgen van Lambiek.twitter:Demen_Bulbul twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:59:21@Mr4LF @VBLusertje @Gramulanion @JorgenRaymann @Jmvanhalst Hahahaha egt hey die kk lambiek gwoon dood moet ja tog
reageer retweet
Kan wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Denk dat Demen Bulbul morgen van zijn bed wordt gelicht
Het wordt verdomme tijd dat Demen eens opgroeit en het leven van de straat leert.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Denk dat Demen Bulbul morgen van zijn bed wordt gelicht
Ja klik maar op die facebook link in zijn bio. Echt kutquote:
Oke.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
wat jullie nu doen he
ik had mijzelf dus weer eens in iwan van duren verplaatst en die nigeriaan die naar ajax komt opgezocht op facebook, na een hele tijd via via eindelijk gevonden
die jongen bedankt netjes elke dag de lord, allemaal foto's erop en zo kon ik dus mooi zien wanneer die hier was enzo.
ik had zijn profiel ook hier en op ajax.netwerk gepost, vervolgens heeft iemand hem berichten lopen sturen en nu bestaat zijn facebook niet meer
Wat ben jij erg zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
wat jullie nu doen he
ik had mijzelf dus weer eens in iwan van duren verplaatst en die nigeriaan die naar ajax komt opgezocht op facebook, na een hele tijd via via eindelijk gevonden
die jongen bedankt netjes elke dag de lord, allemaal foto's erop en zo kon ik dus mooi zien wanneer die hier was enzo.
ik had zijn profiel ook hier en op ajax.netwerk gepost, vervolgens heeft iemand hem berichten lopen sturen en nu bestaat zijn facebook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |