Dat was ik net aan het doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga alleen maar mensen corrigeren op spelfouten
Dat deed ik eerst ook, maar dan alleen mensen die met ziektes schelden en boos zijn, dan heb je altijd een leuk effectquote:Op maandag 20 mei 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga alleen maar mensen corrigeren op spelfouten
Mijn idee weer héquote:
Verbeter hem dan als je durft.twitter:FinallyMario twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:20:08This rule about racist buu need to be changed cos is no human that if i leave the picth my team gonna rest in 10 pls! Change it im not agree reageer retweet
Het idee van #TeamJohannes meest trouwe lidquote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook, maar dan alleen mensen die met ziektes schelden en boos zijn, dan heb je altijd een leuk effect
[..]
Mijn idee weer hé
Waarom ook nietquote:
Ooh jullie zijn mensen aan het rellen op twitter. Wat leuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen is in dit topic Foks versie van The Social Network aan de gang.
Wat is je twitter?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JR mattie follow me back on twitter
Ik ga je ff volgen. Pass die twitter.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jullie zijn mensen aan het rellen op twitter. Wat leuk.
Pass eens twitter.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij flipt hij makkelijk.
Die zag ik ook, maar toch maar overgeslagenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij flipt hij makkelijk.
Sla je slag.twitter:KoekieMerelx twitterde op maandag 20-05-2013 om 00:09:54echtt geslaagt avondje <3 with mn popje xx suoer leuke gekke foto's !was echt super <33 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |