Nou nee, ik denk dat de ignore stand haar over de zeik heeft ofzoquote:
welnee. Zij geniet ervan om relletjes te voeden en flink door te gaan als het dreigt dood te bloeden. Dat doorzie je toch wel?? Sfeerverziekster. En daar mag ook wel eens iets van gezegd worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou nou.... wat een overspannen gedoe hier.
De afwijkingen had ik 't eerst, het zuipen kwam pas daarna.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei al dat je moest stoppen afwijkingen te drinken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
welnee. Zij geniet ervan om relletjes te voeden en flink door te gaan als het dreigt dood te bloeden. Dat doorzie je toch wel?? Sfeerverziekster. En daar mag ook wel eens iets van gezegd worden.
Bejjebelazerd!!quote:
Nou, nee dit keer probeerde we volgens mij om Leandra te kalmeren, ik weet niet of dat is gelukt,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
welnee. Zij geniet ervan om relletjes te voeden en flink door te gaan als het dreigt dood te bloeden. Dat doorzie je toch wel?? Sfeerverziekster. En daar mag ook wel eens iets van gezegd worden.
Volgens mij was dat niet waarmee jij begon....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, nee dit keer probeerde we volgens mij om Leandra te kalmeren, ik weet niet of dat is gelukt,
maar ik vind het wel mooi geweest zo
Ik ben er ook even voor gaan zittenquote:
Kom nou maar een keer gezellig langs en dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet waarmee jij begon....
Maar fijn dat we weten dat jij zo gekalmeerd wenst te worden, ik onthou hem even.
Beetje tequote:
Nee maar drankje erbij en een bakje nootjes, voor het geval ik ze niet zo op zang heb. Ik ben er klaar voorquote:
Heb je een kippenrenquote:
Dan ga ik ook maar op stokquote:
1x ben ik misdienaar geweest maar was niet geschikt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:26 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elijk-exorcisme.html
ik zit lekker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |