PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ps3?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
België met H2H
4222
Lukaku Benteke
Hazard Mirallas
Fellaini Witsel
Vermaelen Vertonghen Kompany random
Courtois
Altijd met Pato in de spitsquote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten Ibrahimovic en Ronaldo rond de 100k en 800k![]()
Ook was Ibra toen makkelijker te linken
Bazenkoppelquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je Ron Vlaar met nieuwe schoenen?
Ron Blaar?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je Ron Vlaar met nieuwe schoenen?
Ik moest wel even lachen dat ik 'm goed hadquote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry.
Gelukkig kunnen jullie me niet zien lachen om m'n eigen grap. Zo gęnant.![]()
een golfje?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk als je niks te doen hebt
ONZ / [PAINT]Je favoriete...
[ afbeelding ]
Zeker de mooiste goalquote:
CRIMSON CHINquote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zag ik ook, alleen Mata stond RMquote:
Die 2dequote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet. Geen Hazard en De Gea zat erin
Deze man snapt het:quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh veel goedkoperquote:Op maandag 20 mei 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ribery zit al op 675k![]()
Zat vorig jaar trouwens ook rond de 100k
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh veel goedkoperaan het einde laag in de 20K zelfs
Het is wel een beetje apart dat TOTS spelers die hogere ratings hebben dan Ibra/Ribery goedkoper zijn dan hen, terwijl zij een jaar in packs zittenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..
Ronaldo, Ibra, Ribery![]()
![]()
Die goede oude tijd
Ik had toen nog een team met Ronaldo en messi.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..
Ronaldo, Ibra, Ribery![]()
![]()
Die goede oude tijd
Ik denk wel dat ze hard zullen dalen wanneer de TOTS Bundesliga en BBVA in packs zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is wel een beetje apart dat TOTS spelers die hogere ratings hebben dan Ibra/Ribery goedkoper zijn dan hen, terwijl zij een jaar in packs zitten
De Nifs? Ik vraag het me afquote:Op maandag 20 mei 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hard zullen dalen wanneer de TOTS Bundesliga en BBVA in packs zitten.
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Houd ook even de prijs van TOTS Mata en Cech bij.
Dankjewel
mijne voor 26k meer verkochtquote:
Het is wel te hopenquote:
Nicequote:
Messi lekker overslaan. Tots Diamanti is veul beterquote:Op maandag 20 mei 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is wel te hopen![]()
Ik had mezelf als doel gesteld om dit jaar een team met Messi en Ronaldo te maken, maar dat heb ik 2 maanden geleden al doorgestreept
Is 'ie echt goed? Ik maver om 'm te kopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi lekker overslaan. Tots Diamanti is veul beter
Ik vind hem heul chill jaquote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is 'ie echt goed? Ik maver om 'm te kopen.
Jup en Jupquote:Op maandag 20 mei 2013 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als CAM hč? Gebruik jij hem in 3-5-2?
Met dit team zou ik helemaal niks kunnen winnen denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:36 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaa, geen balans ditdat. Maar het ziet er wel tof uit
Wrom nie?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met dit team zou ik helemaal niks kunnen winnen denk ik.
Niet genoeg pace.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef Topiek het volgende:
Dit team speelt ook wel lekker
http://wefut.nl/squad/1570
Viatri is echt een held in FMquote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef Topiek het volgende:
Dit team speelt ook wel lekker
http://wefut.nl/squad/1570
Geen powerhouse op het middenveld.quote:
Werken op pinksterdag?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef Revontulet het volgende:
morgen om 8 uur weer op de werkvloer, maar ik geef geen neuckq
Ik vind 't wel fancy klinken.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ojamaar alleen Pinksterdag klonk zo raar.
handicap abusen in de gold cup. Like taking candy from a babyquote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Kut FUT. Niemand speelt zilver toernooi en de rest is maar kut met een zilver team.
Lukt niet met alle zilveren teams. Net was ik paar keer stukken beter, niks gaat erin. Die fag van een Neuer die alles tegenhoudt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
handicap abusen in de gold cup. Like taking candy from a baby
Maar 200% van niks is nog steeds niets.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
200% uitbetaald. Laat mij maar werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde gaan spelen gisteren met mijn nieuwe elftal, maar had pijn in mn rug. Hap gebeld, uiteindelijk ziekenhuis gebeld. Puntje bij paaltje ben ik per ambulance afgevoerd en voor ik het wist lag ik te spacen door morfine![]()
Nu gaat het iets beter. Ik kan weer lopen dus ik hoop dat ik naar huis mag straks.
Dit was mijn avontuur.
Kut man, sterkte.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde gaan spelen gisteren met mijn nieuwe elftal, maar had pijn in mn rug. Hap gebeld, uiteindelijk ziekenhuis gebeld. Puntje bij paaltje ben ik per ambulance afgevoerd en voor ik het wist lag ik te spacen door morfine![]()
Nu gaat het iets beter. Ik kan weer lopen dus ik hoop dat ik naar huis mag straks.
Dit was mijn avontuur.
Dank je. Toch fijn dat er mensen als molfan 2000 euro teveel betalen, zodat ik geholpen kon wordenquote:
Klinkt erg vervelend, sterktequote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Dit was mijn avontuur.
Anders mocht je nu een paar duizend euro aftikken.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. Toch fijn dat er mensen als molfan 2000 euro teveel betalen, zodat ik geholpen kon worden
goed topicquote:
Maar wat hed je dan,Hernia ofzo? :S sterkte iigquote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Dit was mijn avontuur.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar 200% van niks is nog steeds niets.Heel erg slecht dat ik dit er eigenlijk bij had willen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten we toch aardig op het zelfde niveau hier
wat is een lach als je van binnen huilt
We? Pascal en jij bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heel erg slecht dat ik dit er eigenlijk bij had willen zettenZitten we toch aardig op het zelfde niveau hier
Jij mag er ook helemaal niet bij horenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
We? Pascal en jij bedoel je neem ik aan?
Ik distantieer me hiervan.
Geen idee. Hernia zou wel waardeloos zijn. Maar morfine is wel vet. Even afwachten nu. Hoop niet dat ze me nog prikken. Gisteren gewoon 10 keer gepriktquote:Op maandag 20 mei 2013 09:09 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Maar wat hed je dan,Hernia ofzo? :S sterkte iig
Bij geweldig uitzicht dacht ik dat je weer over verpleegsters begon maar toen las ik SIF Lukakuquote:Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Hernia zou wel waardeloos zijn. Maar morfine is wel vet. Even afwachten nu. Hoop niet dat ze me nog prikken. Gisteren gewoon 10 keer gepriktze konden het niet zo goed.
Wel een geweldig uitzicht dat er een sif lukaku gaat komen
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiequote:Op maandag 20 mei 2013 09:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij geweldig uitzicht dacht ik dat je weer over verpleegsters begon maar toen las ik SIF Lukaku
Kon je uberhaupt wel omdraaien naar je buik dan,als ze je rug willen onderzoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiegelukkig hoefde ze niks bij mn buik te doen
gewoon zeggen dat je over SIF Lukaku lag te dromenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiegelukkig hoefde ze niks bij mn buik te doen
Ze deden alleen maar wat flauwe dingetjes. Bloeddruk en thermometer in oor.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:59 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Kon je uberhaupt wel omdraaien naar je buik dan,als ze je rug willen onderzoeken
Heb weer wat morfine gekregen dus dan word je wat melig, hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 10:04 schreef Reemi het volgende:
Morgen
Sterkte Toefjes! Maar de manier waarop je erover vertelt
?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef Reemi het volgende:
Ik word telkens weer herinnerd aan BentekeTrauma.
Jawohlquote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging je voor zijn tots kaartje met die bidbump?
Voor hoeveel heb je hem gekocht dan?quote:
Zo'n 190k te veelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem gekocht dan?
Benteke is dan alsnog wel beter.quote:
Niet zo vreemd hč.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Benteke is dan alsnog wel beter.
Maar die is maar 2* skill.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Benteke is dan alsnog wel beter.
Ik gebruik NOOIT skill knoppen,teveel hassle. Mensen die er wel goed mee uit de voeten kunnen,daar heb ik de meeste overtredingen tegenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Skillen is voor mensen zonder pass knopje.
Das ook waar. Beste manier om FIFA te spelen is X bashen tot je in de 16 bent en dan rontje spammen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Sturridge is dan echt veel en veel beterquote:
Dan geef ik de hele wedstrijd voorzetten en daarna gebeurt er niets :SSSquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das ook waar. Beste manier om FIFA te spelen is X bashen tot je in de 16 bent en dan rontje spammen.
Aldus scoop turn Thorbquote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xboxquote:Op maandag 20 mei 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Heb dan ook geen passknopje
[ afbeelding ]
/carequote:
fakeshottend naar de goalquote:Op maandag 20 mei 2013 11:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
/care
Gewoor door de verdediging heenrammen
Die skill kan ik niet eensquote:
lolwatquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb Kevinho het ook nog nooit zien doen, die schiet alleen maar op goal
E; over de goal
Hoe speelde 4-2-2-2?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gaat weer de tradepile op, Cazorla is toch allround beter dan Mata ook door zijn 5* wf , team omzetten naar 352. TOTS Carrick is trouwens wel een aanrader, echt heel goed
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gaat weer de tradepile op, Cazorla is toch allround beter dan Mata ook door zijn 5* wf , team omzetten naar 352. TOTS Carrick is trouwens wel een aanrader, echt heel goed
Lief dagboek...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef DirtyDaniel het volgende:
poeh,net met me brons team tegen goud. 4-1 voor 1ste helft. 2de helft 4-5 achter...kon nog maar net de 5-5 maken. toch een teleurstelling.
holy shit, of die snapt het spelletje niet helemaal of gewoon een dikke fout van diegene die em voor zo weinig erop heeft gezetquote:
Het was een open bid wss, dus gewoon niemand heeft hem gezienquote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
holy shit, of die snapt het spelletje niet helemaal of gewoon een dikke fout van diegene die em voor zo weinig erop heeft gezet
zou het ook gewoon niet een tradeoffer kunnen wezen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was een open bid wss, dus gewoon niemand heeft hem gezien
nee da ken niequote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou het ook gewoon niet een tradeoffer kunnen wezen ?
Okequote:Op maandag 20 mei 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Net een pack geopend op de 'ultimate team trader' app van jpflathead.
Neenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou het ook gewoon niet een tradeoffer kunnen wezen ?
Nee hoorquote:
No way, daar is hij te extreem voor. Zal een BIN zijn geweest..typo.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was een open bid wss, dus gewoon niemand heeft hem gezien
Maar elke Bin die meteen gekocht wordt, wordt niet geregistreerd door UDB. Het is ook een CF he geen Cam. En een Typo naar 11.250? 411250 kan niet eensquote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way, daar is hij te extreem voor. Zal een BIN zijn geweest..typo.
Als "kost duur" ook een typo is kan alles.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar elke Bin die meteen gekocht wordt, wordt niet geregistreerd door UDB. Het is ook een CF he geen Cam. En een Typo naar 11.250? 411250 kan niet eens
Ben blij dat je weer naar huis magquote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen. Ben met allerlei pijnstillers weer naar huis gestuurd, morgen mag ik weer komen.
Je bent toch niet nú al aan het aftakelen he?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor alle beterschapswensen. Ben met allerlei pijnstillers weer naar huis gestuurd, morgen mag ik weer komen.
Bloedwaardes wijzen op een inwendige bloeding. Maar is niet toegenomen de afgelopen 24 uur gelukkig. Moet rust houden. Morgen weer een check up.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer naar huis mag
Morgen hoor je wat het precies was?
Hmm, beterschapquote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bloedwaardes wijzen op een inwendige bloeding. Maar is niet toegenomen de afgelopen 24 uur gelukkig. Moet rust houden. Morgen weer een check up.
Tis net Bradley wiggins op die fotoquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Leighton kijkt alsof ie moet schijten
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
Bommel en Bert doen de analyse bij de CL, nou dat wordt wat
Ik heb er net één gekocht voor 21k in de goede formatiequote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef el-blanchito het volgende:
Tijd om mijn TOTS Moisander's maar eens goedkoop van de hand te doen.
Buy Now 20K, voor de liefhebber.
73% van het totaal bedrag wat is gefraudeerdquote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geraffineerd te werk... 800 duizend euro is kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het toch al gezegd. Ja dat heb jij al gezegd. Ja dat had ik toch al gezegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
Bommel en Bert doen de analyse bij de CL, nou dat wordt wat
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
GoT:Goed dat je het zegt. Ik moet die van vorige week ook nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
GoT:Ik moet nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wat een sukkel ben je als je daarvoor betaaltquote:
ik hoop ook in die van wiskunde Bquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zitten zoveel weggevertjes in die wiskunde a examens he
Met al het geld die dates hebben gekost die geen vervolgdate hebben gekend, had ik een hele mooie vakantie kunnen boeken. Maar dit soort dingen zie je ook wel eens in tros opgelicht. Of van die onverzorgde huisvrouwen die door een knappe zakenman achtige figuur financieel worden opgelicht voor 20K ofzo. Best sneu voor die mensen.quote:
Heb je zoveel dates gehad of heb je zo'n dure smaakquote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al het geld die dates hebben gekost die geen vervolgdate hebben gekend, had ik een hele mooie vakantie kunnen boeken. Maar dit soort dingen zie je ook wel eens in tros opgelicht. Of van die onverzorgde huisvrouwen die door een knappe zakenman achtige figuur financieel worden opgelicht voor 20K ofzo. Best sneu voor die mensen.
Moet je eens Exotische liefde terugkijken op youtube..geniaal is dat. Met zo'n lekkere Jambers voiceover.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al het geld die dates hebben gekost die geen vervolgdate hebben gekend, had ik een hele mooie vakantie kunnen boeken. Maar dit soort dingen zie je ook wel eens in tros opgelicht. Of van die onverzorgde huisvrouwen die door een knappe zakenman achtige figuur financieel worden opgelicht voor 20K ofzo. Best sneu voor die mensen.
GHB is dan ook niet echt goedkoop spul nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
So did i.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef el-blanchito het volgende:
Tijd om mijn TOTS Moisander's maar eens goedkoop van de hand te doen.
Buy Now 20K, voor de liefhebber.
Neequote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zat net even het wiskunde A examen van vorig jaar te bekijkenzijn die altijd zo makkelijk?
Hou op hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zat net even het wiskunde A examen van vorig jaar te bekijkenzijn die altijd zo makkelijk?
Het grappigste aan die examens is dat ze bijna elk jaar pi wel gebruiken, maar dat ze pi blijkbaar niet leren bij Wis A. Staat er 3.1415 in de formulequote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik had eerst een 9, toen bleef ik zitten en het jaar daarna had ik een 9.2quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jaje hoeft niet eens echt wiskunde te kunnen en je kunt al een 4,5 halen
Op VWO?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had eerst een 9, toen bleef ik zitten en het jaar daarna had ik een 9.2
In de lessen moest ik altijd mn maten helpen en het ze uitleggen enzo. En op de examens haalde ik altijd bizar slechte cijfers :squote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
en jullie krijgen al die differentieerformules en logaritmedingen er gewoon bij, die moet ik allemaal in mijn GR zettenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
kom op man, die vraag over die motorboten kom op zegquote:
Wiskunde a moeilijk vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jullie krijgen al die differentieerformules en logaritmedingen er gewoon bij, die moet ik allemaal in mijn GR zetten
[..]
kom op man, die vraag over die motorboten kom op zegen daar krijg je dan 4 punten voor
Pi kreeg je alleen bij gonio en dat is alleen schoolexamenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het grappigste aan die examens is dat ze bijna elk jaar pi wel gebruiken, maar dat ze pi blijkbaar niet leren bij Wis A. Staat er 3.1415 in de formule
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef Lindgren. het volgende:
Beste vrije trap van Grenier gisteren trouwens.
Examen GeenStijlquote:Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen GS en Engels, zijn we er klaar voor?
lekker jezusquote:Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef Lindgren. het volgende:
Beste vrije trap van Grenier gisteren trouwens.
Vijf_voorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn coins zijn op. Nu moet ik weer gaan traden
N van 0,6 ook maarquote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
wees maar blij, ik word er mee doodgegooidquote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wiskunde a moeilijk vinden
En die formules van logaritmes en heb ik nooit hoeven gebruiken.
leukquote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Een Fok!ker stuurde die tweet naar hem. Gramulanion om precies te zijnwas meer om te trollen, met de hele VBL sc zaten we twitter accounts aan te maken en mensen te trollen
Ah, nu weten we ook wie Oskaminator is.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Een Fok!ker stuurde die tweet naar hem. Gramulanion om precies te zijnwas meer om te trollen, met de hele VBL sc zaten we twitter accounts aan te maken en mensen te trollen
GS is zo veelquote:Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen GS en Engels, zijn we er klaar voor?
Denemarksequote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Die Denemarkse LB's trouwensDe ene IF was een RM en de ander een ST
Leuker dan wat hier gedaan wordt ja.quote:
tijd te veel zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Ik ken de republiek best aardig, maar de VS haal ik steeds door de warquote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
GS is zo veelWeet echt niet of ik goed genoeg heb geleerd.
@vandermar is homoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leuker dan wat hier gedaan wordt ja.
Huh wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ah, nu weten we ook wie Oskaminator is.
AHAHAHA Queer lololo xDquote:
Zelfde hierquote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ken de republiek best aardig, maar de VS haal ik steeds door de war
Alle vragen zijn wel op chronologische volgorde, dat scheelt.
een vriend van me postte op FB een chronologische lijst van gebeurtenissen in de VS, vraagt zo'n meisje: wat is de gold rush dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ken de republiek best aardig, maar de VS haal ik steeds door de war
Alle vragen zijn wel op chronologische volgorde, dat scheelt.
Gold Rush komt in mijn boek ook niet voorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een vriend van me postte op FB een chronologische lijst van gebeurtenissen in de VS, vraagt zo'n meisje: wat is de gold rush dan?zit ze dus ook gewoon in V6 en heeft ze er nog nooit van gehoord
Je moet gewoon de belangrijkste begrippen goed kennen, zoals; Acte van Navigatie, pacificatie van Gent, bloedbruiloft en vrede van Augsburg.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
GS is zo veelWeet echt niet of ik goed genoeg heb geleerd.
Heb ik ook niet gehad hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een vriend van me postte op FB een chronologische lijst van gebeurtenissen in de VS, vraagt zo'n meisje: wat is de gold rush dan?zit ze dus ook gewoon in V6 en heeft ze er nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gold Rush komt in mijn boek ook niet voor
zonder dat je het hebt gezien kan je toch ook al weten wat het is?quote:
Leukste vak dat er was jaquote:
Oh oke, ja weten we dat iddquote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op WeFut bevindt zich Oskaminator die dezelfde UI heeft als de twitter van Grammulanion.
Museumgids wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nutteloze shit als Scheikunde krijgen
Ja, goudkoorts. Was dat ten tijde van de pioniers ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
zonder dat je het hebt gezien kan je toch ook al weten wat het is?
1860 ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, goudkoorts. Was dat ten tijde van de pioniers ofzo?Die haalden goud uit de grond, dat weet ik wel.
Ik kan tenminste lekker reactievergelijkingen opstellenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nutteloze shit als Scheikunde krijgen
Vertel.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef quer het volgende:
ik weet lekker in welk jaar nederland vernederd werd door de spanjaarden
2010quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef quer het volgende:
ik weet lekker in welk jaar nederland vernederd werd door de spanjaarden
ja ik moet nog steeds lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leuker dan wat hier gedaan wordt ja.
Normaal gesproken wel ja, eerst Republiek van vroeger naar nu en dan voor de VS hetzelfde. Aan de hand daarvan kan je wel wat dingen plaatsen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde hier
Is dat zo? Dat scheelt zeker jaWist ik helemaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |