PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ps3?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
België met H2H
4222
Lukaku Benteke
Hazard Mirallas
Fellaini Witsel
Vermaelen Vertonghen Kompany random
Courtois
Altijd met Pato in de spitsquote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten Ibrahimovic en Ronaldo rond de 100k en 800k![]()
Ook was Ibra toen makkelijker te linken
Bazenkoppelquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je Ron Vlaar met nieuwe schoenen?
Ron Blaar?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Hoe noem je Ron Vlaar met nieuwe schoenen?
Ik moest wel even lachen dat ik 'm goed hadquote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry.
Gelukkig kunnen jullie me niet zien lachen om m'n eigen grap. Zo gęnant.![]()
een golfje?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk als je niks te doen hebt
ONZ / [PAINT]Je favoriete...
[ afbeelding ]
Zeker de mooiste goalquote:
CRIMSON CHINquote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zag ik ook, alleen Mata stond RMquote:
Die 2dequote:Op maandag 20 mei 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet. Geen Hazard en De Gea zat erin
Deze man snapt het:quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh veel goedkoperquote:Op maandag 20 mei 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ribery zit al op 675k![]()
Zat vorig jaar trouwens ook rond de 100k
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh veel goedkoperaan het einde laag in de 20K zelfs
Het is wel een beetje apart dat TOTS spelers die hogere ratings hebben dan Ibra/Ribery goedkoper zijn dan hen, terwijl zij een jaar in packs zittenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..
Ronaldo, Ibra, Ribery![]()
![]()
Die goede oude tijd
Ik had toen nog een team met Ronaldo en messi.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan vorig jaar en nu kan ik lang niet die spelers kopen die ik toen had..
Ronaldo, Ibra, Ribery![]()
![]()
Die goede oude tijd
Ik denk wel dat ze hard zullen dalen wanneer de TOTS Bundesliga en BBVA in packs zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is wel een beetje apart dat TOTS spelers die hogere ratings hebben dan Ibra/Ribery goedkoper zijn dan hen, terwijl zij een jaar in packs zitten
De Nifs? Ik vraag het me afquote:Op maandag 20 mei 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hard zullen dalen wanneer de TOTS Bundesliga en BBVA in packs zitten.
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Houd ook even de prijs van TOTS Mata en Cech bij.
Dankjewel
mijne voor 26k meer verkochtquote:
Het is wel te hopenquote:
Nicequote:
Messi lekker overslaan. Tots Diamanti is veul beterquote:Op maandag 20 mei 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is wel te hopen![]()
Ik had mezelf als doel gesteld om dit jaar een team met Messi en Ronaldo te maken, maar dat heb ik 2 maanden geleden al doorgestreept
Is 'ie echt goed? Ik maver om 'm te kopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Messi lekker overslaan. Tots Diamanti is veul beter
Ik vind hem heul chill jaquote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is 'ie echt goed? Ik maver om 'm te kopen.
Jup en Jupquote:Op maandag 20 mei 2013 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als CAM hč? Gebruik jij hem in 3-5-2?
Met dit team zou ik helemaal niks kunnen winnen denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:36 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaa, geen balans ditdat. Maar het ziet er wel tof uit
Wrom nie?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met dit team zou ik helemaal niks kunnen winnen denk ik.
Niet genoeg pace.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef Topiek het volgende:
Dit team speelt ook wel lekker
http://wefut.nl/squad/1570
Viatri is echt een held in FMquote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef Topiek het volgende:
Dit team speelt ook wel lekker
http://wefut.nl/squad/1570
Geen powerhouse op het middenveld.quote:
Werken op pinksterdag?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:08 schreef Revontulet het volgende:
morgen om 8 uur weer op de werkvloer, maar ik geef geen neuckq
Ik vind 't wel fancy klinken.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ojamaar alleen Pinksterdag klonk zo raar.
handicap abusen in de gold cup. Like taking candy from a babyquote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Kut FUT. Niemand speelt zilver toernooi en de rest is maar kut met een zilver team.
Lukt niet met alle zilveren teams. Net was ik paar keer stukken beter, niks gaat erin. Die fag van een Neuer die alles tegenhoudt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
handicap abusen in de gold cup. Like taking candy from a baby
Maar 200% van niks is nog steeds niets.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
200% uitbetaald. Laat mij maar werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde gaan spelen gisteren met mijn nieuwe elftal, maar had pijn in mn rug. Hap gebeld, uiteindelijk ziekenhuis gebeld. Puntje bij paaltje ben ik per ambulance afgevoerd en voor ik het wist lag ik te spacen door morfine![]()
Nu gaat het iets beter. Ik kan weer lopen dus ik hoop dat ik naar huis mag straks.
Dit was mijn avontuur.
Kut man, sterkte.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde gaan spelen gisteren met mijn nieuwe elftal, maar had pijn in mn rug. Hap gebeld, uiteindelijk ziekenhuis gebeld. Puntje bij paaltje ben ik per ambulance afgevoerd en voor ik het wist lag ik te spacen door morfine![]()
Nu gaat het iets beter. Ik kan weer lopen dus ik hoop dat ik naar huis mag straks.
Dit was mijn avontuur.
Dank je. Toch fijn dat er mensen als molfan 2000 euro teveel betalen, zodat ik geholpen kon wordenquote:
Klinkt erg vervelend, sterktequote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Dit was mijn avontuur.
Anders mocht je nu een paar duizend euro aftikken.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je. Toch fijn dat er mensen als molfan 2000 euro teveel betalen, zodat ik geholpen kon worden
goed topicquote:
Maar wat hed je dan,Hernia ofzo? :S sterkte iigquote:Op maandag 20 mei 2013 07:25 schreef Toefjes het volgende:
Dit was mijn avontuur.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar 200% van niks is nog steeds niets.Heel erg slecht dat ik dit er eigenlijk bij had willen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten we toch aardig op het zelfde niveau hier
wat is een lach als je van binnen huilt
We? Pascal en jij bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heel erg slecht dat ik dit er eigenlijk bij had willen zettenZitten we toch aardig op het zelfde niveau hier
Jij mag er ook helemaal niet bij horenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
We? Pascal en jij bedoel je neem ik aan?
Ik distantieer me hiervan.
Geen idee. Hernia zou wel waardeloos zijn. Maar morfine is wel vet. Even afwachten nu. Hoop niet dat ze me nog prikken. Gisteren gewoon 10 keer gepriktquote:Op maandag 20 mei 2013 09:09 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Maar wat hed je dan,Hernia ofzo? :S sterkte iig
Bij geweldig uitzicht dacht ik dat je weer over verpleegsters begon maar toen las ik SIF Lukakuquote:Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Hernia zou wel waardeloos zijn. Maar morfine is wel vet. Even afwachten nu. Hoop niet dat ze me nog prikken. Gisteren gewoon 10 keer gepriktze konden het niet zo goed.
Wel een geweldig uitzicht dat er een sif lukaku gaat komen
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiequote:Op maandag 20 mei 2013 09:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij geweldig uitzicht dacht ik dat je weer over verpleegsters begon maar toen las ik SIF Lukaku
Kon je uberhaupt wel omdraaien naar je buik dan,als ze je rug willen onderzoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiegelukkig hoefde ze niks bij mn buik te doen
gewoon zeggen dat je over SIF Lukaku lag te dromenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had het wel benauwd vanochtend. Kwam een verpleegster me wakker maken met de mededeling: even wat onderzoekjes. Maar had me toch een ochtenderectiegelukkig hoefde ze niks bij mn buik te doen
Ze deden alleen maar wat flauwe dingetjes. Bloeddruk en thermometer in oor.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:59 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Kon je uberhaupt wel omdraaien naar je buik dan,als ze je rug willen onderzoeken
Heb weer wat morfine gekregen dus dan word je wat melig, hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 10:04 schreef Reemi het volgende:
Morgen
Sterkte Toefjes! Maar de manier waarop je erover vertelt
?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef Reemi het volgende:
Ik word telkens weer herinnerd aan BentekeTrauma.
Jawohlquote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging je voor zijn tots kaartje met die bidbump?
Voor hoeveel heb je hem gekocht dan?quote:
Zo'n 190k te veelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem gekocht dan?
Benteke is dan alsnog wel beter.quote:
Niet zo vreemd hč.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Benteke is dan alsnog wel beter.
Maar die is maar 2* skill.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Benteke is dan alsnog wel beter.
Ik gebruik NOOIT skill knoppen,teveel hassle. Mensen die er wel goed mee uit de voeten kunnen,daar heb ik de meeste overtredingen tegenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Skillen is voor mensen zonder pass knopje.
Das ook waar. Beste manier om FIFA te spelen is X bashen tot je in de 16 bent en dan rontje spammen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Skillen is voor mensen zonder pass knopje.
IF Sturridge is dan echt veel en veel beterquote:
Dan geef ik de hele wedstrijd voorzetten en daarna gebeurt er niets :SSSquote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das ook waar. Beste manier om FIFA te spelen is X bashen tot je in de 16 bent en dan rontje spammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |