PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Volgende maand The last of ussssssquote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
lol weer rood
nou Milan 20 min om 2 goals te maken 10vs10
quote:
Yes dat betekent dat ik SIF Lukaku volgende week krijgquote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar, al de derde Benteke die ik dit jaar in een pack heb gehad
Nice, congrats alvastquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yes dat betekent dat ik SIF Lukaku volgende week krijg
ja truequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
Had die neger die eruit ging nou als voornaam Innocent?
[..]
ja true
Epic.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gast![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_netterlands.html
Mist nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
Balo met de penal
En goal natuurlijk.
Gekke laatste 10 min gaan dit worden
wat een heldquote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gast![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_netterlands.html
CL voorronde.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er nu AC Milan als ze winnen ?, ik heb het niet helemaal gevolgd
wel gekocht maar nog niet mee gespeeld. Zal wel een zieke eindbaas zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand hier TOTY Michu eigenlijk? Mijn CF komt vrij vaak inlopen bij een voorzet maar Cazorla kopt er niet echt veel in.
Ik heb 'm. Hij kan flink hard schieten en is heel sterk, maar z'n balcontrole is nog slechter dan die van Boerrigter.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand hier TOTY Michu eigenlijk? Mijn CF komt vrij vaak inlopen bij een voorzet maar Cazorla kopt er niet echt veel in.
kinderen in groep 4 moeten ideeën insturen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef v0lt026 het volgende:
"Ik heb het nog nooit gedaan" hoe verzinnen ze het toch steeds die programma's
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kinderen in groep 4 moeten ideeën insturen.
quote:
Toevallig was dat ook de excuus van mijn vriendin.maar niemand is 24/7 ongesteld dus helaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"![]()
Een echte schipper bevaart ook de rooie zeequote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"![]()
Niet echt breaking news, maar idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
BREAKING NEWS:
2 de lichamen die vanmiddag zijn gevonden zijn van de 2 broertjes, DRAMA gewoon, diep diep triest![]()
Laagste BIN is 17k, daar kan ik echt wel winst op halenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus jij koopt hem elke keer voor zo'n hoge prijs
quote:
Het leek me al niet echt een Smlenoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus jij koopt hem elke keer voor zo'n hoge prijs
Ik heb hem vandaag alweer voor 5.9k verkocht, ik heb hem gisteren nog geprobeerd te verkopen voor 8k maar misschien vind je iemand die nog meer wil betalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Laagste BIN is 17k, daar kan ik echt wel winst op halen
Lumu is toch ST? Op links in 433 lijkt me dat niet handig..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DirtyDaniel het volgende:
Jezus waarom kom ik er nu pas achter hoe bruut Lumu is. Samen met Luckassen heb je dan een razend snelle aanval. Eigenlijk zou ik over moeten gaan op 4-3-3 Lumu-Benson-Luckassen
50 op digitaalquote:
601 bij mijquote:
Was er maar een linksbuiten versie van dan. Geile combi in me hoofdquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Lumu is toch ST? Op links in 433 lijkt me dat niet handig..
25 dan, hier iigquote:
Oh, zo'n goede SMLENO is het misschien niet dan. Ze stonden er allebei wel echt pas 2 of 3 minuten op dus ik dacht dat ze wel snel weggingenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag alweer voor 5.9k verkocht, ik heb hem gisteren nog geprobeerd te verkopen voor 8k maar misschien vind je iemand die nog meer wil betalen.
Lijkt me wel een nette prijsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Johansen nu eindelijk gekocht voor 61.5k. Nu moet ik hem nog CAM maken en dan kan ik hem morgen uittesten. Hopelijk is hij een IF die wel echt beter is dan de NIF.
nopequote:
Die hebben wij altijd in een kroeg in Ehvquote:
dat is elke IFquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Johansen nu eindelijk gekocht voor 61.5k. Nu moet ik hem nog CAM maken en dan kan ik hem morgen uittesten. Hopelijk is hij een IF die wel echt beter is dan de NIF.
Als je automatisch doet is dat vrij standaard hoorquote:
De laarsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hebben wij altijd in een kroeg in Ehv
Is bij ons steeds anders qua 'onbekende' kanalen. Mja ondertussen heeft iedereen het aangepast naar eigen wens dus nu is het helemaal irritant om iets te zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je automatisch doet is dat vrij standaard hoor
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeftquote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef v0lt026 het volgende:
Zenders instellenwie heeft er nou nog analoge tv
eerste 10 min maar ff skippen jaquote:
Je bent net mijn vaderquote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeft
Junge, HD tv > analoge tv...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeft
KONKO BAASquote:
Dat kan met digitaal toch ook wel gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader
Die doet dat zodat ie nog kan teleteksten
Lekker boeiend als ik half lig te slapenquote:
Ja 4222 vond je ook kut, ik maver over welke maver dit nu zegt?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gehaald, eerste potje mee gespeeld, ik vind em beter dan Cazorla![]()
Warsteiner, gisteren weer een paar van die laarzen soldaat gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
KONKO BAAS
Welke gouden genotswater heb jij daarin?
Meer peesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gehaald, eerste potje mee gespeeld, ik vind em beter dan Cazorla![]()
Ja dat gaat te sloom ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan met digitaal toch ook wel gewoon
[..]
Lekker boeiend als ik half lig te slapen
Lekker bierquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Warsteiner, gisteren weer een paar van die laarzen soldaat gemaakt.
Ik weet niet waarom je loopt te haten maar ik het is niet dat ik elke dag naar BBC kijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een zender op je tv zoeken!
Ik wacht af of die van jou worden verkocht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh, zo'n goede SMLENO is het misschien niet dan. Ze stonden er allebei wel echt pas 2 of 3 minuten op dus ik dacht dat ze wel snel weggingen
Qua stats wel maar als je ze gebruikt niet.quote:
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker biersowieso Duits bier
Belgisch bier
meeste Nederlandse bier
Je hebt analoge tv, hoe de fuck moeten wij weten onder welke zender jij BBC hebt. En daarbij analoge tv heeft max 40 zenders dus binnen een minuut ben je elke zender voorbijquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je loopt te haten maar ik het is niet dat ik elke dag naar BBC kijk.
Beste Duitse Bier is Paderbornerquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Nou sorry hoor betweter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je hebt analoge tv, hoe de fuck moeten wij weten onder welke zender jij BBC hebt. En daarbij analoge tv heeft max 40 zenders dus binnen een minuut ben je elke zender voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verstond dat ook jaquote:
Netjes. Ik ga even Palm halen omdat het in de aanbieding isquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.
Gewone pils vind ik Warsteiner wel vreselijk lekker. Witbier ik denk Schneider-Weissequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry hoor betweter.Graag gedaan, volgende keer niet meer zulke domme vragen stellen, dat doe je maar in je VMBO-klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Recordfunctie enzooquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver begint MotD net moet ik mijn moeder gaan ophalen
Hebben wij nietquote:
Je bent zelf dom.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer niet meer zulke domme vragen stellen, dat doe je maar in je VMBO-klas.
karmaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
Niet de eerste keer dat Spurs genaaid wordt.
Zeg er ook even bij dat Podolski onterecht werd afgevlagd toen hij 1 op 1 gingquote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Cabaye met een keurige tackle maar Arsenal krijgt de vrije trap mee
Prachtige pass jaquote:
In fifa komt elke bal goed aanquote:
Gaat wel weg denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef DePresident. het volgende:
Bale in de Europa League, zal die dat wel willen..?
Lijkt mij sterk. Maar achquote:Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik had een voetbaltoernooi vanmiddag
Dan zal Rooney wel weggaan.quote:
Monacoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Contract tot 2016, ben benieuwd wie er 60 miljoen wil gaan neerleggen voor Bale
ikquote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook echt kapot makerij moest bijna kotsen halverwege
60 Miljoen voor de beste speler van dit seizoen is eigenlijk een koopjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De laatste 3 wedstrijden heb ik a la Pirlo voor de verdediging gespeeld en zo min mogelijk meters gemaakt want ik zat er helemaal doorheen. 6 wedstrijden van een half uur op een half veld is echt kapot makerij, moesten ook tegen een team die veel te fanatiek waren daar gingen we er kansloos tegen af met 7-1quote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]heb ik altijd met zaalvoetbaltoernooi met kerst. Ik heb last van inspanningsmigraine, als ik niet genoeg drink krijg ik vreselijke hoofdpijn en wordt alles wazig, meestal moet ik dan ook kotsen. Echt een hel is dat, heb ik de dag erna ook nog last van.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste 3 wedstrijden heb ik a la Pirlo voor de verdediging gespeeld en zo min mogelijk meters gemaakt want ik zat er helemaal doorheen. 6 wedstrijden van een half uur op een half veld is echt kapot makerij, moesten ook tegen een team die veel te fanatiek waren daar gingen we er kansloos tegen af met 7-1
Nee ik doe jaarlijks mee met een aantal vrienden mee aan dit toernooi. Wil eigenlijk wel in een bierteam gaan spelen lijkt me best mooiquote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]met lui uit het MW2 topic of gewoon met maatjes?
Als je een beetje tegen een bal kan trappen is een bierteam geen ene tering aan. Je loopt je alleen maar te irriteren. Ik zat vorig jaar in zo'n team maar echt vreselijkquote:Op zondag 19 mei 2013 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik doe jaarlijks met vrienden mee met een aantal vrienden mee aan dit toernooi. Wil eigenlijk wel in een bierteam gaan spelen lijkt me best mooi
ik heb hem alvast uit mijn broek gehaald.quote:
Je smartphone?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb hem alvast uit mijn broek gehaald.
Mijn kleine Romeluquote:
Ik ben echt geen natuurtalentje ik kan aardig tegen een bal trappen vooral mijn vrije trappen zijn vrij scherp maar daar is het ook mee gedaanquote:Op zondag 19 mei 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een beetje tegen een bal kan trappen is een bierteam geen ene tering aan. Je loopt je alleen maar te irriteren. Ik zat vorig jaar in zo'n team maar echt vreselijkik meldde mij heel erg vaak af omdat ik er geen zin in had om met incompetente mensen te voetballen.
Je bent een neger of een homo?quote:
Okquote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben echt geen natuurtalentje ik kan aardig tegen een bal trappen vooral mijn vrije trappen zijn vrij scherp maar daar is het ook mee gedaan
Allebei.quote:
Nee. Die eerste 2 leugens wilde ik nog wel verkondigen, maar hier begin ik maar niet aan. Lichten ze me straks ineens van mijn bedquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Die eerste 2 leugens wilde ik nog wel verkondigen, maar hier begin ik maar niet aan. Lichten ze me straks ineens van mijn bed
Omdat ze dit seizoen niemand behalve Torres hadden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Revontulet het volgende:
Waarom heeft chelski in hemelsnaam Ba gekocht als ze Lukaku al hebben.
Omdat Ba maar 7 miljoen? was.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Revontulet het volgende:
Lukaku was een silver.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef Revontulet het volgende:
Daar speelt hij te weinig voorquote:Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef Rijst het volgende:
Het wordt tijd dat Buttner mee mag doen in Oranje.
5 goals tegen. Goeie back jaquote:Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef Rijst het volgende:
Het wordt tijd dat Buttner mee mag doen in Oranje.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel ziek..beetje weinig pace alleen.
Goede film jaquote:
Wanneer ga je Suarez halen?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Santana-Piszczek ipv Dede-Nei?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hem ga halen. Ik heb nog 2.4 miljoen en wil eigenlijk TOTS Lewa, Jackson en Götze ook nog halen. Luxeproblemen.quote:
Is dit een troll?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net Django Unchained gekekenquote:
Omdat Dede dan 7 chem heeft.quote:
Omdat workrates en chem.quote:
Maicon kan nog wel met high med en zeker met Ramires op het middenveld die alles dicht looptquote:
Is dat een goede film?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat een goede film?
Was van plan om die morgen te kijken.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bazenfilm
I like the way you die boy
Ja is echt een toffe film, maar ik was ook wel blij dat hij na een kleine 3 uur afgelopen was.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat een goede film?
Was van plan om die morgen te kijken.
Oei dat is dan een probleem voor jou.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja is echt een toffe film, maar ik was ook wel blij dat hij na een kleine 3 uur afgelopen was.
Maar dat kan ook zijn omdat mijn auctions afliepen.
quote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oei dat is dan een probleem voor jou.
Dezequote:
Braber, Chevalier en Lieder.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe nu verderIk wil iets apparts voorin, geen BPL
Gotze Reus Lewandowskiquote:Op maandag 20 mei 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
De CAM moet nog linken met Fellainiquote:
Witsel, Traoré, Eto'o? Niet echt apart, maar met Witsel kan je iedere RPL voorhoede doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ook wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee een pacePL team met Mangala en Fanni
De Bruyne Arnautovic en nog een kneus van Werderquote:
Dan heeft Witsel geen 9 chemquote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Witsel, Traoré, Eto'o? Niet echt apart, maar met Witsel kan je iedere RPL voorhoede doen.
Origineel? Maak Spanje - Uruguayquote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het ook wel ja
Ik wil iets maken met Cazorla en Suarez, maar krijg er niet echt iets origineels uitgeperst
Ben Arfa voor de tekkersquote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Wie is er in de BPL het meest geschikt om RM in 3-5-2 te spelen? Valencia of SIF Gerv ofzo?
Uruguay is kut, heb ik ook al naar zitten kijken. Cavani met verneukte workrates, matige verdedigers, matige CDM en Ramirez op CAM is ook niet alles.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Origineel? Maak Spanje - Uruguay
Dan moet je deze man naast IF Hulk zetten.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan heeft Witsel geen 9 chem![]()
Ik had hem daar net staan met IF Eto'o en Hulk
Johnsonquote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Wie is er in de BPL het meest geschikt om RM in 3-5-2 te spelen? Valencia of SIF Gerv ofzo?
Maicon.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Iets met TOTS Borja Valero op CDMquote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uruguay is kut, heb ik ook al naar zitten kijken. Cavani met verneukte workrates, matige verdedigers, matige CDM en Ramirez op CAM is ook niet alles.
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet je deze man naast IF Hulk zetten.
[ afbeelding ]
Vorig jaar 90 pace ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Javi Garciaquote:Op maandag 20 mei 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook weer zo standaard en BPL + een vandermarretje
Dit kan ook
[ afbeelding ]
Goede speler hoor Javi Garciaquote:
Die man was zooooooooo kut op het EKquote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uruguay is kut, heb ik ook al naar zitten kijken. Cavani met verneukte workrates, matige verdedigers, matige CDM en Ramirez op CAM is ook niet alles.
Die had ik nog in een packquote:Op maandag 20 mei 2013 00:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zijn IF kaart was zo episch, even opzoeken
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee? Lijkt me een prima speler eigenlijk. Kan ook een andere BPL Spanjaard (Arteta) of BBVA Spanjaard zijn.quote:
Een vandermarretje, is dat een speler met overgewicht?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook weer zo standaard en BPL + een vandermarretje
Dit kan ook
[ afbeelding ]
Goede speler hoor Javi Garcia, niets aan veranderen. TOTY Alonso zou ik anders doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Lijkt me een prima speler eigenlijk. Kan ook een andere BPL Spanjaard (Arteta) of BBVA Spanjaard zijn.
Linkspoot met 3*wf werkt voor mij echt niet daar. En wil Suarez eigenlijk wel als linkerspits. En alle workrates moeten kloppen als ik deze formatie zou gebruikenquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een vandermarretje, is dat een speler met overgewicht?
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linkspoot met 3*wf werkt voor mij echt niet daar. En wil Suarez eigenlijk wel als linkspits.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij is Suarez daar geen linkerspits.quote:
Oké tijd om naar bed te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is Suarez daar geen linkerspits.
Komt van vorig jaar..toen had hij altijd een themateam waarin dan 1 speler niet klopte. Brazilianenteam met Emenike erbij bijvquote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jaquote:
jaquote:
En wie is het "vandermarretje" dan in dat team?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt van vorig jaar..toen had hij altijd een themateam waarin dan 1 speler niet klopte. Brazilianenteam met Emenike erbij bijv
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)+5-5/1#video=x1017vt
Voor de mensen die het net bij BBC gemist hebben.
L-U-K-A-K-U
Ging over het bovenste team..BPL + Mangalaquote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En wie is het "vandermarretje" dan in dat team?
Thanksquote:
Zometeen even de nieuwe GoT kijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Zometeen even de nieuwe Orphan Black kijken
#liefdagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |