PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Volgende maand The last of ussssssquote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
lol weer rood
nou Milan 20 min om 2 goals te maken 10vs10
quote:
Yes dat betekent dat ik SIF Lukaku volgende week krijgquote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar, al de derde Benteke die ik dit jaar in een pack heb gehad
Nice, congrats alvastquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yes dat betekent dat ik SIF Lukaku volgende week krijg
ja truequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
Had die neger die eruit ging nou als voornaam Innocent?
[..]
ja true
Epic.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gast![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_netterlands.html
Mist nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
Balo met de penal
En goal natuurlijk.
Gekke laatste 10 min gaan dit worden
wat een heldquote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gast![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_netterlands.html
CL voorronde.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er nu AC Milan als ze winnen ?, ik heb het niet helemaal gevolgd
wel gekocht maar nog niet mee gespeeld. Zal wel een zieke eindbaas zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand hier TOTY Michu eigenlijk? Mijn CF komt vrij vaak inlopen bij een voorzet maar Cazorla kopt er niet echt veel in.
Ik heb 'm. Hij kan flink hard schieten en is heel sterk, maar z'n balcontrole is nog slechter dan die van Boerrigter.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft iemand hier TOTY Michu eigenlijk? Mijn CF komt vrij vaak inlopen bij een voorzet maar Cazorla kopt er niet echt veel in.
kinderen in groep 4 moeten ideeën insturen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef v0lt026 het volgende:
"Ik heb het nog nooit gedaan" hoe verzinnen ze het toch steeds die programma's
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kinderen in groep 4 moeten ideeën insturen.
quote:
Toevallig was dat ook de excuus van mijn vriendin.maar niemand is 24/7 ongesteld dus helaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"![]()
Een echte schipper bevaart ook de rooie zeequote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Een 48-jarige man die nog maagd is: "Het is één keer bijna gebeurd, in Luxemburg, toen was ik 16... zijn we samen in bed beland maar ze was ongesteld, helaas pindakaas"![]()
Niet echt breaking news, maar idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
BREAKING NEWS:
2 de lichamen die vanmiddag zijn gevonden zijn van de 2 broertjes, DRAMA gewoon, diep diep triest![]()
Laagste BIN is 17k, daar kan ik echt wel winst op halenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus jij koopt hem elke keer voor zo'n hoge prijs
quote:
Het leek me al niet echt een Smlenoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus jij koopt hem elke keer voor zo'n hoge prijs
Ik heb hem vandaag alweer voor 5.9k verkocht, ik heb hem gisteren nog geprobeerd te verkopen voor 8k maar misschien vind je iemand die nog meer wil betalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Laagste BIN is 17k, daar kan ik echt wel winst op halen
Lumu is toch ST? Op links in 433 lijkt me dat niet handig..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef DirtyDaniel het volgende:
Jezus waarom kom ik er nu pas achter hoe bruut Lumu is. Samen met Luckassen heb je dan een razend snelle aanval. Eigenlijk zou ik over moeten gaan op 4-3-3 Lumu-Benson-Luckassen
50 op digitaalquote:
601 bij mijquote:
Was er maar een linksbuiten versie van dan. Geile combi in me hoofdquote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Lumu is toch ST? Op links in 433 lijkt me dat niet handig..
25 dan, hier iigquote:
Oh, zo'n goede SMLENO is het misschien niet dan. Ze stonden er allebei wel echt pas 2 of 3 minuten op dus ik dacht dat ze wel snel weggingenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag alweer voor 5.9k verkocht, ik heb hem gisteren nog geprobeerd te verkopen voor 8k maar misschien vind je iemand die nog meer wil betalen.
Lijkt me wel een nette prijsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Johansen nu eindelijk gekocht voor 61.5k. Nu moet ik hem nog CAM maken en dan kan ik hem morgen uittesten. Hopelijk is hij een IF die wel echt beter is dan de NIF.
nopequote:
Die hebben wij altijd in een kroeg in Ehvquote:
dat is elke IFquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb IF Johansen nu eindelijk gekocht voor 61.5k. Nu moet ik hem nog CAM maken en dan kan ik hem morgen uittesten. Hopelijk is hij een IF die wel echt beter is dan de NIF.
Als je automatisch doet is dat vrij standaard hoorquote:
De laarsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hebben wij altijd in een kroeg in Ehv
Is bij ons steeds anders qua 'onbekende' kanalen. Mja ondertussen heeft iedereen het aangepast naar eigen wens dus nu is het helemaal irritant om iets te zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je automatisch doet is dat vrij standaard hoor
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeftquote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef v0lt026 het volgende:
Zenders instellenwie heeft er nou nog analoge tv
eerste 10 min maar ff skippen jaquote:
Je bent net mijn vaderquote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeft
Junge, HD tv > analoge tv...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het beide op mijn tv maar de standaard dingen kijk ik nog altijd analoog zodat dat kastje niet aan hoeft
KONKO BAASquote:
Dat kan met digitaal toch ook wel gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent net mijn vader
Die doet dat zodat ie nog kan teleteksten
Lekker boeiend als ik half lig te slapenquote:
Ja 4222 vond je ook kut, ik maver over welke maver dit nu zegt?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gehaald, eerste potje mee gespeeld, ik vind em beter dan Cazorla![]()
Warsteiner, gisteren weer een paar van die laarzen soldaat gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
KONKO BAAS
Welke gouden genotswater heb jij daarin?
Meer peesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mata gehaald, eerste potje mee gespeeld, ik vind em beter dan Cazorla![]()
Ja dat gaat te sloom ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan met digitaal toch ook wel gewoon
[..]
Lekker boeiend als ik half lig te slapen
Lekker bierquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Warsteiner, gisteren weer een paar van die laarzen soldaat gemaakt.
Ik weet niet waarom je loopt te haten maar ik het is niet dat ik elke dag naar BBC kijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een zender op je tv zoeken!
Ik wacht af of die van jou worden verkocht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh, zo'n goede SMLENO is het misschien niet dan. Ze stonden er allebei wel echt pas 2 of 3 minuten op dus ik dacht dat ze wel snel weggingen
Qua stats wel maar als je ze gebruikt niet.quote:
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker biersowieso Duits bier
Belgisch bier
meeste Nederlandse bier
Je hebt analoge tv, hoe de fuck moeten wij weten onder welke zender jij BBC hebt. En daarbij analoge tv heeft max 40 zenders dus binnen een minuut ben je elke zender voorbijquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je loopt te haten maar ik het is niet dat ik elke dag naar BBC kijk.
Beste Duitse Bier is Paderbornerquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.
Dat lijkt mij wel ja.quote:
Nou sorry hoor betweter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je hebt analoge tv, hoe de fuck moeten wij weten onder welke zender jij BBC hebt. En daarbij analoge tv heeft max 40 zenders dus binnen een minuut ben je elke zender voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verstond dat ook jaquote:
Netjes. Ik ga even Palm halen omdat het in de aanbieding isquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een een krat met halve liters Paulaner gehaald.
Gewone pils vind ik Warsteiner wel vreselijk lekker. Witbier ik denk Schneider-Weissequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry hoor betweter.Graag gedaan, volgende keer niet meer zulke domme vragen stellen, dat doe je maar in je VMBO-klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Recordfunctie enzooquote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver begint MotD net moet ik mijn moeder gaan ophalen
Hebben wij nietquote:
Je bent zelf dom.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer niet meer zulke domme vragen stellen, dat doe je maar in je VMBO-klas.
karmaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
Niet de eerste keer dat Spurs genaaid wordt.
Zeg er ook even bij dat Podolski onterecht werd afgevlagd toen hij 1 op 1 gingquote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
Cabaye met een keurige tackle maar Arsenal krijgt de vrije trap mee
Prachtige pass jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |