hey kapiteintje, helaas moet ik u verzoeken het forum te verlaten, we hanteren hier een bepaalde gemiddelde leeftijd en u voldoet hier niet aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
De huismoeders weer een beetje bekoeld van hun woede?
Quote van die pagina:quote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar liggen ze niet in het water toch? Je wilt niet weten hoe dat er uitziet.
Die zullen wel op de nekjes hebben gezeten?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien vermelden ze of ze die spankabel enz gevonden hebben?
Wat racistisch..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hey kapiteintje, helaas moet ik u verzoeken het forum te verlaten, we hanteren hier een bepaalde gemiddelde leeftijd en u voldoet hier niet aan.
Een fijne avond nog en tot ziens
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hey kapiteintje, helaas moet ik u verzoeken het forum te verlaten, we hanteren hier een bepaalde gemiddelde leeftijd en u voldoet hier niet aan.
Hij voldoet niet aan een gemiddelde leeftijd?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus even ver vergaan als een lichaam wat 24 dagen op het land heeft gelegen...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Quote van die pagina:
For instance, bodies in water decompose twice as fast as those left unburied on land. Decomposition is slowest underground -- especially in clay or other solid substances that prevent air from reaching the body since most bacteria require oxygen to survive.
kapiteintje dus nietquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat racistisch..
Iedereen is welkom gek
Ik wel, ben helemaal uitgeluld en ben de keuken maar gaan poetsenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
De huismoeders weer een beetje bekoeld van hun woede?
Omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik maar weg? Zo werken jullie hier?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hooguit gaan ze vertellen of het de kids zijn of niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien vermelden ze of ze die spankabel enz gevonden hebben?
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar even serieus, jullie vinden niet dat de moeder een zeer kwalijke rol heeft gehad als blijkt dat zij haar kinderen als machtsmiddel heeft misbruikt om haar ex bewust tot waanzin te drijven? Zo iemand mag toch de rest van z'n leven haar eigen matigheid betreuren?
Doe eens rustig zeg, iemand heeft een andere mening en hij moet het forum verlaten.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik ken Kapiteintje niet, maar iedereen mag zijn mening geven. Je moet anderen niet buiten sluiten, nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kapiteintje dus niet
maak je niet druk, jij mag wel blijven
u kunt vrijwiillig dit forum verlaten of uw berichten worden over enkele ogenblikken geblockedquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar even serieus, jullie vinden niet dat de moeder een zeer kwalijke rol heeft gehad als blijkt dat zij haar kinderen als machtsmiddel heeft misbruikt om haar ex bewust tot waanzin te drijven? Zo iemand mag toch de rest van z'n leven haar eigen matigheid betreuren?
Hij komt over alsof ie 13 is. Dat is natuurlijk niet bepaald de leeftijd van het gemiddelde huismoedertje.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voldoet niet aan een gemiddelde leeftijd?![]()
Wat?
maak je niet druk, jij mag wel blijvenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voldoet niet aan een gemiddelde leeftijd?![]()
Wat?
En ik?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Godzijdank.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nogmaals, iedere dorpsidioot heeft recht op een mening. Ook al wijkt deze enorm af van de meeste meningen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
u kunt vrijwiillig dit forum verlaten of uw berichten worden over enkele ogenblikken geblocked
Met vriendelijke groet
Nee jij moet wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |