Schaamte denk ik, klein piemeltje ofzo ik weet het ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat ik niet snap als hij al zijn kleren uittrok voordat hij het water is ingegaan vraag ik me af waarom die onderbroek ook niet ff uitkon...dan kon hij zich immers met compleet setje ophangen
Ja en wat ik niet snap is wat het boeit dat je een natte onderbroek hebt, als je jezelf toch op gaat hangen..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat ik niet snap als hij al zijn kleren uittrok voordat hij het water is ingegaan vraag ik me af waarom die onderbroek ook niet ff uitkon...dan kon hij zich immers met compleet setje ophangen
Niet heel erg goed kennelijk. Eergisteren werd al gevraagd daar naar uit te kijken, en naar een camouflageshirt van Julianquote:Op zondag 19 mei 2013 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..En dat terwijl ik het aardig gevolgd heb
heb je dat echt gemist...jeetje, is toch wel een topic of 5 aanbesteed als het niet meer isquote:Op zondag 19 mei 2013 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..En dat terwijl ik het aardig gevolgd heb
Bang dat de kikkers hem eraf zouden eten :pquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Schaamte denk ik, klein piemeltje ofzo ik weet het ook niet.
Leuke dag gehad?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ben weer terug, het werd te donker. Ik zag nog een lijkwagen wegrijden. Verder niks aan de hand met de politie, ze konden het wel waarderen (DUS NIET ZO SNEL ZEIKEN HIER!) Wel veel pers.
Verder nog iets gebeurd qua berichtgeving??
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in. Als iemand aanleg voor bepaalde psychische defecten heeft en hij wordt jarenlang bewust enorm getriggerd door iemand en er gebeurt dan zoiets, dan mag je als moeder wat mij betreft de rest van je leven jankend doorbrengen om de dood van je kinderen. Ik vind dat soort tuig ook walgelijk, aangezien dat soort mensen wél bij hun volledige verstand zijn en precies weten waarmee ze bezig zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Dat is GEEN reden om je kinderen te vermoorden
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Schaamte denk ik, klein piemeltje ofzo ik weet het ook niet.
Ja.. En ik lees het hier echt niet de hele tijd hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heb je dat echt gemist...jeetje, is toch wel een topic of 5 aanbesteed als het niet meer is
ivm mogelijke sporen die weer op de kleding en of in auto terecht zou komen wat de politie eerder op de plek kon brengenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja en wat ik niet snap is wat het boeit dat je een natte onderbroek hebt, als je jezelf toch op gaat hangen..
Wannt..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Weet jij veel hoe gek zo'n vent is gemaakt door z'n ex-vrouw?
geen foto gemaakt??????? helemaal niks?????quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ben weer terug, het werd te donker. Ik zag nog een lijkwagen wegrijden. Verder niks aan de hand met de politie, ze konden het wel waarderen (DUS NIET ZO SNEL ZEIKEN HIER!) Wel veel pers.
Verder nog iets gebeurd qua berichtgeving??
Omg!!!!!!,!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:33 schreef Rachilda het volgende:
[..]
geen foto gemaakt??????? helemaal niks?????
Wisten we alquote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[NIJEN TWILHAAR] @Telenieuws
Pijnlijke verspreking #politie (http://www.telegraaf.nl ) Bernard Jens woordvoerder spreekt over 'lichaampjes' #vermistebroertjes
Ow ja das waar ook.. hij wilde geen sporen achterlatenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ivm mogelijke sporen die weer op de kleding en of in auto terecht zou komen wat de politie eerder op de plek kon brengen
Bron?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:51Tot nu toe is er alleen sporen-onderzoek gedaan in #Cothen. Identificatie vindt elders plaats. #vermistebroertjes via @FloortjeHVNL reageer retweet
Ik sport altijd even na het eten. Was een goede bijkomstigheid.quote:
Uit respect voor het onderzoek heb ik dat niet gedaan. Er was genoeg media.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:33 schreef Rachilda het volgende:
[..]
geen foto gemaakt??????? helemaal niks?????
Het begon allemaal al bij de vrouw die een man moest weten over te halen om voor haar te gaan jagenquote:
http://www.vermistnl.nl/v(...)xershort-en-t-shirt/quote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben snel even nieuws aan het checken van afgelopen dagen maar kan niks vinden over die onderbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |