Serieus, waarom deze ophef? Op die foto's staat toch niets schokkends en zolang dat ook niet gebeurd zie ik echt niet in waarom men daar zo'n probleem van maakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarom staan die geblindeerde hekken er ook.. Om dat te voorkomen. Maar ja, als ze dan aan komen vliegen
En terecht not amused..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:SacharkoBroere twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:08:40ANP liet helikopter vliegen boven vindlocatie lichamen #Cothen om foto's te maken. Politie not amused. reageer retweet
Waarom?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Had een vliegverbod ingesteld moeten worden
Politie is er ook niet blij mee, dus zo'n rare gedachte is dat niet van me he?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Serieus, waarom deze ophef? Op die foto's staat toch niets schokkends en zolang dat ook niet gebeurd zie ik echt niet in waarom men daar zo'n probleem van maakt.
Om foto's te voorkomen.quote:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:19:12Het luchtruim is gesloten n.a.v. een privéhelikopter die een vlucht maakte boven het gebied met een fotograaaf #cothen reageer retweet
Wat de politie vindt interesseert me geen hol. Ik vraag aan jou wat het probleem is als men geen stoffelijke overschotten toont.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie is er ook niet blij mee, dus zo'n rare gedachte is dat niet van me he?
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu de zoektocht voorbij is, zullen sommige mensen een nieuwe hobby moeten zoeken
twitter:johnvdheiden twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:59:04ANP zit luchtfoto’s online vindplaats lichamen #Cothen #vermistebroertjes https://t.co/kW0a1XaJVD reageer retweet
De politie doet al het mogelijke mensen weg te houden (afgezette wegen, vaarverbod, geblindeerde hekken, persvak vanuit waar men de locatie niet kan zien etc).quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat de politie vindt interesseert me geen hol. Ik vraag aan jou wat het probleem is als men geen stoffelijke overschotten toont.
Het is de intentie. Dat wisten ze van tevoren ook nog niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat de politie vindt interesseert me geen hol. Ik vraag aan jou wat het probleem is als men geen stoffelijke overschotten toont.
Wat een onzin. Die kinderen zijn dood, heel het land heeft 2 weken intensief alles kunnen lezen over die speurtocht en nu ze gevonden zijn mag er niet eens een foto van grote afstand van de vindlocatie gemaakt worden?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om foto's te voorkomen.
Het is inmiddels ingesteld.twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:19:12Het luchtruim is gesloten n.a.v. een privéhelikopter die een vlucht maakte boven het gebied met een fotograaaf #cothen reageer retweet
quote:Zoektocht vermiste duiker maandag vervolgd
Hetzelfde als ik voor deze zaak ook deedquote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Whiskers2009, wat ga je nu doen?
Het songfestival is afgelopen he.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik voor deze zaak ook deed
Je ziet idd niks bijzonders, maar het is niet de bedoeling dat mensen in hun privévliegtuigje besluiten nóg lager even over te gaan vliegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die kinderen zijn dood, heel het land heeft 2 weken intensief alles kunnen lezen over die speurtocht en nu ze gevonden zijn mag er niet eens een foto van grote afstand van de vindlocatie gemaakt worden?
Ja die Belgische jongen die onwel werd.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
De duiker waarin de lichamen lagen is nu ook al vermist lees ik
[..]
off-topic, gaat om dit bericht :quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef sig000 het volgende:
Voor degene die toch graag verder willen zoeken. http://www.rtvutrecht.nl/(...)in-maartensdijk.html
Op zoek naar nieuw leedquote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik voor deze zaak ook deed
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:23:34Het politie-onderzoek in Cothen is afgerond. De plaats delict is onderzocht op sporen en gefotografeerd. #vermistebroertjes reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
off-topic, gaat om dit bericht :
DE BILT - Op de A27 bij Maartensdijk is een auto over de kop geslagen, maar de inzittenden zijn verdwenen. Er zijn wel bloedsporen gevonden.
Het ongeluk gebeurde zaterdagmorgen om 3.38 uur vlakbij de afslag Hilversum. De auto belandde in de berm en kwam tussen twee bomen tot stilstand.
Toen de hulpdiensten op de plaats van het ongeluk aankwamen, ontbrak van de bestuurder en mogelijke inzittenden elk spoor. De politie is vergeefs op zoek geweest naar eventuele slachtoffers en zette onder meer een warmtecamera in.
Agenten vonden wel bloedsporen en gaan er daarom van uit dat er iemand gewond is geraakt.
Voor gevorderden-speurders
Het kan aan mij liggen, maar zo onfatsoenlijk vind ik het niet. Het wordt ook helemaal niet zo sensationeel gebracht. Gewoon een foto van de vindplaats, niet meer niet minder. En ga je zelf maar wijsmaken dat je het niet interessant vindt om te zien moraalridders.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Het is de intentie. Dat wisten ze van tevoren ook nog niet.
Het is gewoon een fatsoensnorm die wordt overschreden.
Gewoon wat speurhonden inzetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
off-topic, gaat om dit bericht :
DE BILT - Op de A27 bij Maartensdijk is een auto over de kop geslagen, maar de inzittenden zijn verdwenen. Er zijn wel bloedsporen gevonden.
Het ongeluk gebeurde zaterdagmorgen om 3.38 uur vlakbij de afslag Hilversum. De auto belandde in de berm en kwam tussen twee bomen tot stilstand.
Toen de hulpdiensten op de plaats van het ongeluk aankwamen, ontbrak van de bestuurder en mogelijke inzittenden elk spoor. De politie is vergeefs op zoek geweest naar eventuele slachtoffers en zette onder meer een warmtecamera in.
Agenten vonden wel bloedsporen en gaan er daarom van uit dat er iemand gewond is geraakt.
Voor gevorderden-speurders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |