Precies. Dat is toch praktijk als de staat van het lichaam dusdanig is dat dat voor de nabestaanden te traumatiserend zou zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kan ik wel heel erg beamen.
Mijn broer mochten we niet zien na zijn overlijden, en nog steeds denk ik. Tja, hebben we hem wel begraven, was het niet gewoon een ander.
MIjn schoonvader daarentegen hebben we zelf de kist mogen sluiten. Das toch een andere manier van afscheid nemen.
Exact. Altijd wel iemand die zijn gelijk krijgt.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staan wel honderden berichten online like this one.
"Ik voel dat ze in België begraven zijn"
"Ze liggen in een bos onder een boom met vijfhoekige bladeren".
Etc.
Ga jje nog wel vaker tegen komen de komende jaren met die dronesquote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Piperidine het volgende:
Bram van der Biezen.
Hoe kun je in godsnaam foto's van dit allemaal gaan maken als alles op de grond is afgeschermd?
Ik weet er alles van helaas, vind het heel erg maar ben deels ook ''blij'' weet er even geen ander woord voor. Dat tenminste de moeder afscheid van haar kindjes kan nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kan ik wel heel erg beamen.
Mijn broer mochten we niet zien na zijn overlijden, en nog steeds denk ik. Tja, hebben we hem wel begraven, was het niet gewoon een ander.
MIjn schoonvader daarentegen hebben we zelf de kist mogen sluiten. Das toch een andere manier van afscheid nemen.
Maar ja als je het wist, kon je er iets aan doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee dat zou ik echt niet willen weten ....
Laat hem/haar/het even kijken of ze een rode onderbroek ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Rachilda het volgende:
Hoe staat het trouwens met onze fok-verslaggever Lindstorm??
is Lindstorm al ter plekke?
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:08:34Een mortulance is gearriveerd bij PD. Sporenonderzoek ter plaatse zal doorgaan. #vermistebroertjes #Cothen @112mediagroep reageer retweet
Ik denk dat als je er persé op staat. Dat het wel zal mogen. Maargoed...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Dat is toch praktijk als de staat van het lichaam dusdanig is dat dat voor de nabestaanden te traumatiserend zou zijn?
Is openbare weg, dus kunnen ze niet verbieden.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Piperidine het volgende:
Bram van der Biezen.
Hoe kun je in godsnaam foto's van dit allemaal gaan maken als alles op de grond is afgeschermd?
Als ik nu op de grond probeer foto's te maken, dan word ik zeker weten weggestuurd en eventueel bij doorgaan is er kans op een aanhouding. Zou ook voor het luchtgebied moeten gelden in deze gevallen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga jje nog wel vaker tegen komen de komende jaren met die drones
aan de pil zijn en dan in een keer geloven ........ het blijven dames ...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Sure, mee eens. Maar er zullen best vrouwen zijn die roepen dat ze aan de pil zijn en dat niet zijn. Walgelijke wijven. Dan kun je er beter een rubbertje om schuiven.
Vliegen?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Is openbare weg, dus kunnen ze niet verbieden.
Oh, moet je eens een keer in OUD kijken hier op het forum.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
aan de pil zijn en dan in een keer geloven ........ het blijven dames ...
nee, gewoon netjes even wachten met het naar bed gaan met zo'n dame ..
zeker als ze de eerste dag al over kids maken begint...
dan ga je haar ook wat beter leren kennen.
misschien ben ik dan te wantrouwig maar ik betaal nog geen alimentatie en heb ook nog geen ex vrouw op me geweten dus doe het dan toch aardig goed.
ja ben ook al grijs aan het worden
Dat zei ik dus. Had een vliegverbod ingesteld moeten wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Als ik nu op de grond probeer foto's te maken, dan word ik zeker weten weggestuurd en eventueel bij doorgaan is er kans op een aanhouding. Zou ook voor het luchtgebied moeten gelden in deze gevallen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:13 schreef blanket het volgende:
Luchtruim is nu dicht.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1001221/
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:12:00@Danaversloot Dat was volgens mij een normale lijkwagen, Mortulance heeft een speciale "ongevallenkist" aan boord om geen sporen te wissen reageer retweet
Tuurlijk kunnen ze dat verbieden.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigdquote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Schunckelstar het volgende:
oh, ze zijn gevonden. was te verwachten![]()
iig is de onzekerheid voorbij voor moeders
ze kunnen zo'n gebied verboden gebied verklaren en dan alleen maar voor genodigde toegankelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En daarom staan die geblindeerde hekken er ook.. Om dat te voorkomen. Maar ja, als ze dan aan komen vliegenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze kunnen zo'n gebied verboden gebied verklaren en dan alleen maar voor genodigde toegankelijk
En dan mogen ze je wel aan houden als je de linten doorbreekt ..
maar niet als je achter de linten staat met een 400x zoomlens en je gaat dan foto's maken dan is geen hond die je tegen kan houden
ja, las het op de FP.quote:
twitter:SacharkoBroere twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:08:40ANP liet helikopter vliegen boven vindlocatie lichamen #Cothen om foto's te maken. Politie not amused. reageer retweet
Waren ze vergeten om te doen, nu blijkt het gesloten te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vliegen?
En dat kunnen ze wel verbieden, Wegen in het gebied zijn afgezet, water is afgezet etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |