Wah? Een #muziek reis? Lul eens iets duidelijker, hippie!
Goed, jullie je zin.
Er werd een aantal dagen geleden gepraat over van alles en nog wat (wat niet interessant is hier) in het #muziek kanaal. Daarbij kwamen we op een gegeven moment bij een onderwerp over Center Parcs. Nu kregen we een idee om een weekendje daar te gaan hangen en het park te terroriseren met een klein groepje, maar er was probleem: Alles is vol. We hadden een goeie lokatie gevonden in Medemblik, maar helaas hebben deze geen vergunning voor de wintermaanden en gaat het feest daar niet door, maar niet getreurd, er is een vervangende, mogelijk zelfs nog betere lokatie gevonden waar we nogsteeds voor weinig geld kunnen overnachten (met dan kaan Liejannuh! ).
Klinkt goed, dat weinig geld verhaal, maar waar en wat is het
Het is in het Kruithuis te Delft. Het gaat hier om een scoutinggebouwd geloof ik, meerdere gebouwen zelfs, waarvan we het Pakhuis hebben gehuurd. Het ligt ik geloof zo'n 20 minuten lopen van station Delft, dus ok dat is nogsteeds te doen. Hoe en wat p'cies, zie website.
Kosten zijn 8-en-een-halve euro de man per nacht. Eten moeten we zelf voor zorgen, maar ik neem aan dat er wel winkels in de buurt zitten.
Owja, voor 't Pakhuis (een van de gebouwen van 't Kruithuis) moeten we wel voor minimaal 20 personen betalen. Het aantal mensen dat nu zeker meegaat is 14.. Dus probeer elkander nog even over te halen om mee te gaan.. er is plek zat... hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe goedkoper de muziektrip
Goed, leuk we gaan dus in een schuur zitten, en dan?
Zuipen. Of risken, of muziek luisteren, of muziek maken, het nieuwjaar vieren, spijkerpoepen, koekhappen, eierengooien.. of iig er een gezellig weekend ervan maken in goedgezelschap van allerhande muziekliefhebbers.
Ah lijkt me leuk, maarre wie mogen er komen?
Kort en duidelijk: Vaste #MUZIEK bezoekers. (ja, ook jij mag komen Diverse_Reality )
Daar kom ik niet, wat nu?
Dan heb je pech, of het wordt een hoogtijd dat je maar eens heel gauw langs komt.
Wanneer is het uitje?
vrij. 3 januari t/m zo. 5 januari
En wie zijn er dan ook daadwerkelijk nog zo gek om hier aan mee te doen?
Gaan vrijwel zeker mee
Anton
Anthraxx
Dinosaur_Sr
Diverse_Reality
Dwerg
Liejannuh
Man_in_a_Shed
Menjo
Mr. Orange
Muad'Dib
Seborik
Summoner
Tijn
Vork
Twijfelgevalletjes, afhankelijk van externe factoren
Evil
MadScientist
Ranja
Tristessa (en desnoods ontvoeren we je)
Ik pis in m'n broek van angst bij m'n gedachte aan al die figuren
Dr_Diablos (hoewel Delft nietmeer naast de deur om de hoek ligt, is het nogsteeds aan te raden om langs te komen)
De mensen die zich te goed voor ons voelen en niet meegaan
Mozart
Tokus (Mensen het wordt tijd om actie ondernemen en deze meneer te overtuigen dat hij gewoon wel naar Delft moet komen, ik bedoel je kunt toch niet eeuwig aan #muziek vastgeroest zitten.)
Ah is dat alles?
Ja.
Ow en een speciaal oproepje aan alle vrouwelijke muziekliefhebbers... kom eens langs op #muziek, maak kennis met onze popnerds en metalheads aldaar, weest gezellig, braaf, lief, en voorzien van een goede muzieksmaak en schrijf je in voor het grotekleine muziekreisje.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-11-2002 01:44]
quote:ik draai het even om...
Wie durft zich niet met ons te vertonen?
Tot nu toe durft iedereen nog...
quote:
Ik ben bang dat jullie mij niet accepteren en zo verstoten uit de groep. Mij te vondeling leggen!
Ik durf niet!
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 14-09-2002 15:42]
Dus dat is optie 1.
en natuurlijk is het duidelijk waar de reis naartoe gaat: #muziek reistip Misschien komt Ray ook nog wel even langs...
quote:Je bent van harte welkom!
Op zondag 15 september 2002 03:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
is ex-meubilair van #muziek ook welkom?en natuurlijk is het duidelijk waar de reis naartoe gaat: #muziek reistip Misschien komt Ray ook nog wel even langs...
klinkt gezelli! (wat een buzzword) buzzword is ook een buzzword
zet mij maar op de misschien lijst, ik weet nog niet hoe mijn agenda is in januari (momenteel ben ik erg druk met van alles)
quote:Wie weet
Op zondag 15 september 2002 22:28 schreef menjo het volgende:
Het wordt nog druk!
Januari is wel wat koud trouwens....
quote:Je bent uiteraard net zo welkom als Dinosaur_Sr. Het gaat gewoon om de mensen die OOIT in het #muziek kanaal gezeten hebben en die er nu zitten. En ja, de bedoeling was om het in het weekend te houden
Op maandag 16 september 2002 09:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nog meer ex-meubulair wat graag meewil. Spannende tijden breken aan.. we doen het wel in het weekend he? 8 euro pp is nog wel te doen
. 's avonds liedjes spelen tijdens het kampvuur en zo
![]()
.
Die schuur van Vork heeft verwarming, dus ALS we daar heen gaan dan is het in Januari geen probleem. Verder kunnen we een avondje risken
Nog meer ex-meubulair wat meewilt?
quote:Het kampvuur maken we dan gewoon toch wat groter?
Nog meer ex-meubulair wat graag meewil. Spannende tijden breken aan.. we doen het wel in het weekend he? 8 euro pp is nog wel te doen
![]()
.
quote:Het is niet de bedoeling dat die schuur verandert in een kraakpand.
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Het kampvuur maken we dan gewoon toch wat groter?
.
quote:Na dat vuurtje zal het woord pand niet eens meer van toepassing zijn...
Op maandag 16 september 2002 16:49 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is niet de bedoeling dat die schuur verandert in een kraakpand.
quote:We willen Mordor ook niet nabootsen hoor
Op maandag 16 september 2002 18:14 schreef MuadDib het volgende:[..]
Na dat vuurtje zal het woord pand niet eens meer van toepassing zijn...
quote:Jammer, ik had m'n Ork-pak al uit de kast gehaald.
Op maandag 16 september 2002 18:19 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We willen Mordor ook niet nabootsen hoor
quote:Gaan we live D&D'en dan?
Op maandag 16 september 2002 18:30 schreef MuadDib het volgende:[..]
Jammer, ik had m'n Ork-pak al uit de kast gehaald.
quote:We gaan toch niet zonder schuurmans naar een schuur?
![]()
.
En mijn ouders, dat is natuurlijk ook nog een probleempje.
Dus zet mij maar op het lijstje misschien.
quote:Als ie nog geschuurd moet worden zeg je het maar
Op maandag 16 september 2002 19:08 schreef menjo het volgende:[..]
We gaan toch niet zonder schuurmans naar een schuur?
quote:Een schuur die niet in het centrum van de schuurwereld schuurt? Wat schuur je me nou? Kunnen we dan op z'n minst een bezoekje brengen aan dit oord? Ik bid elke dag richting Nibbixwoud en ik moet toch eens deze pelgrimstocht maken....
Op dinsdag 17 september 2002 09:35 schreef Vork het volgende:
Man_in_a_Shed, ik moet je wel teleurstellen trouwens, de schuur staat niet in Nibbixwoud, maar in Medemblik.
quote:Op je knieen van Medemblik naar Nibbixwoud, dat moet te doen zijn...
Op dinsdag 17 september 2002 16:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik bid elke dag richting Nibbixwoud en ik moet toch eens deze pelgrimstocht maken....
en Vork, kunnen wij niet met het stoomtreintje van Hoorn naar Medemblik????
quote:Die rijd niet meer in Januari
Op dinsdag 17 september 2002 19:41 schreef MuadDib het volgende:[..]
Op je knieen van Medemblik naar Nibbixwoud, dat moet te doen zijn...
en Vork, kunnen wij niet met het stoomtreintje van Hoorn naar Medemblik????
(van April tot Oktober rijdt ie geloof ik)
quote:Das wel een ontzettend gaaf treintje!!!!
Op dinsdag 17 september 2002 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Die rijd niet meer in Januari(van April tot Oktober rijdt ie geloof ik)
quote:Ik denk dat, als we dat doen met 20 man, dat ze dat spontaan niet meer doen
Op dinsdag 17 september 2002 22:18 schreef Vork het volgende:
Je kunt 'm geloof ik wel afhuren ..als het niet vriest
* Anthraxx voorziet een treintje dat door 20 #muziek vandalen geterroriseerd wordt
quote:Tis ook nog eens vrij duur ook.
Op dinsdag 17 september 2002 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat, als we dat doen met 20 man, dat ze dat spontaan niet meer doen* Anthraxx voorziet een treintje dat door 20 #muziek vandalen geterroriseerd wordt
quote:Idd... dat bespaart je een hoop problemen...
Op dinsdag 17 september 2002 22:22 schreef Seborik het volgende:
Vooral niet erbij zeggen dat het gaat om een stel fokkers.
"Fok! NEE, we zitten vol *telefoon neerpleurt*"
*tuut tuut tuut tuut*
"Hallo?!?"
quote:We gaan live zuipen, en als dat je niet bevalt tieft je maar een eind op met je D&D!
Op maandag 16 september 2002 18:30 schreef Anthraxx het volgende:Gaan we live D&D'en dan?
quote:We kunnen we een Rockstarrollenspel spelen ;'). JOHN ZORN! Charisma -7 muziekskills +19
Op maandag 16 september 2002 18:30 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Gaan we live D&D'en dan?
quote:Er zal alleen bier aanwezig zijn.
Op vrijdag 20 september 2002 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik trouwens ook het hele weekend thee drinken dan?
quote:En cola, net als op een metalfestival.
Op vrijdag 20 september 2002 20:50 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Er zal alleen bier aanwezig zijn.
quote:jaaaaaah, Jasmijn thee, Heuningbosthee, CS Tension Tamer thee.....
Op vrijdag 20 september 2002 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Maar wanneer is het nu?!
Mag ik trouwens ook het hele weekend thee drinken dan?
we maken er gewoon een theekransje van
quote:Ik heb ook zin in thee! Rooibos, Perzik-Peer, Ochtendmelange, Sterrenmix,etc. Tea Party anyone?
Op zaterdag 21 september 2002 10:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
jaaaaaah, Jasmijn thee, Heuningbosthee, CS Tension Tamer thee.....
we maken er gewoon een theekransje van
quote:Ben je dan op je best?
Op zaterdag 21 september 2002 18:11 schreef Evil het volgende:
Bij regenachtig weer of in de winter doe ik graag mee....
quote:Echt thee-weer
Op zaterdag 21 september 2002 18:16 schreef MuadDib het volgende:
Ben je dan op je best?
Maar als het zo zonnig of warm is, hoef ik geen thee....
quote:Dan bier mag ik hopen?
Op zaterdag 21 september 2002 22:39 schreef Evil het volgende:
Nee MuadDib, eerder bij zonnig weer....Maar als het zo zonnig of warm is, hoef ik geen thee....
Maar goed, wanneer moet die schuur gereserveerd worden? En is er een muziek installatie aanwezig etc.? Wel belangrijk! aant. slaapplaatsen is ook alvast handig om te weten. En word het het Vork-onderkomen? Vragen vragen vragen.
quote:Wat een doordachte opmerking!
Op zondag 22 september 2002 23:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ehm, volgens mij moeten we overleggen, alvorens te beslissen hoe/wat/wanneer etc. etc..
quote:Idd, daar had ik eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht. Ik doe dat soort dingen meestal met een dartbord. Maar ja, laten we eens overleggen. Ik ben geloof ik ook meer voor begin januari, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. In ieder geval rond 26 januari ben ik er niet...
Op zondag 22 september 2002 23:43 schreef Tristessa het volgende:[..]
Wat een doordachte opmerking!
Goed, mogelijke data's:
Of willen jullie toch begin Februari?
Zeg ff of je bij 1 van deze twee data's kan.
Plaats is Vork's schuur lijkt me, omdat dat gewoonweg het goedkoopst is. Reken hier ook je boodschappen bij btw. Op een meet van 9 man redden we het ongeveer een dag met 12 Euro de man
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 23-09-2002 18:04]
quote:Volgens mij moet het tweede weekend wat anders zijn, want dit is van maandag tot en met woensdag....
Op maandag 23 september 2002 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
Tot zover ik weet heb ik op 13 Januari een concert (Hammerfall) dus dan kan ík niet. (En niet meteen "dan gaan we" in koor roepen)
Goed, mogelijke data's:
Weekend van 4 tot 6 Januari Weekend van 20 tot 22 Januari Of willen jullie toch begin Februari?
Zeg ff of je bij 1 van deze twee data's kan.Plaats is Vork's schuur lijkt me, omdat dat gewoonweg het goedkoopst is. Reken hier ook je boodschappen bij btw. Op een meet van 9 man redden we het ongeveer een dag met 12 Euro de man
* Evil kan dan alleen het eerste weekend....
Die weekenden heb ik trouwens niks .
quote:oe, kinky hoor....
Op maandag 23 september 2002 18:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Anthraxx inzepen, dat zou koel zijn.
En eind februari kunnen jullie beter komen verven in mn huis, want dat is dan waarschijnlijk wel ongeveer klaar!
quote:Nog handiger is het om niet te vermelden wanneer dat is
Op maandag 23 september 2002 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
Niet met mijn verjaardag doen hoor!Dat vind ik niet zo handig zeg maar!
En eind februari kunnen jullie beter komen verven in mn huis, want dat is dan waarschijnlijk wel ongeveer klaar!
quote:Ja! Een Risk-bord op de grond schilderen!!!!
Op maandag 23 september 2002 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
En er mag best wel een risk bord worden geschilderd op de grond hoor! Komt dan alleen wel onder het laminaat!
quote:Ja, een kamergroot risk-bord is wel een vondst!
Op maandag 23 september 2002 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
En er mag best wel een risk bord worden geschilderd op de grond hoor!Komt dan alleen wel onder het laminaat!
Vijftig legers op de bank.
quote:Als het het eerste weekend van januari wordt kan je 2 keer je verjaardag vieren
Op maandag 23 september 2002 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
als je nou gewoon in mn usergegevens kijkt annie.....Dan zou je kunnen zien dat op 18 januari jarig ben.....
Of er een muziekinstallatie in de buurt is heb ik overgens niet kunnen zien.. maar we kunnen daar wel wat voor regelen nietwaar?
Kosten per nacht... ik dacht 8 euro.. maar volgens m'n moeder is dat wrs. al aan de hoge kant geschat. Niet duur dus
Het is bereikbaar per bus vanaf station Hoorn. Deze bus doet er ongeveer een half uurtje over en vanaf de bushalte is het wel ruim 10 minuten lopen naar the middle of nowhere. Voordeel is wel dat er vlak bij de bushalte een Supermarkt en een snachtbar zijn te vinden.
Wat de datum betreft, zijn we daar al over uit..? 4 t/m 6 januari? (2 nachten dus) en wie gaan er dan allemaal mee?
quote:Dat orgel valt uitstekend te combineren met de grindcore sound waar ik naar zoek, dus dat komt mooi uit
Op zondag 29 september 2002 19:47 schreef Vork het volgende:
TV en een heel fout en oud orgeltje.
quote:Klinkt wmb erg goed. En 4 t/m 6 Januari klinkt ook goed iig
Op zondag 29 september 2002 19:47 schreef Vork het volgende:
Ok mensen het wordt de schuur in Medemblik wat mij betreft. Ik heb 'm net van binnen gezien.. Het bestaat uit twee redelijk ruime slaaruimtes met in ieder 5 stapelbedden en een 'gezamelijke ruimte' met een keuken (incl. waterkoker en magnetron) paar tafels met stoelen, bank, zithoek.. tis net een woonkamer. Daarnaast hebben ze nog een 'slechtweer ruimte' iets groter dan de 'woonkamer' Incl. TV en een heel fout en oud orgeltje. Wrs. is deze ruimte rond januari al in gebruik omdat de camping-eigenaar dan cursussen geeft in die ruimte. Maar die woonkamer is groot zat.Of er een muziekinstallatie in de buurt is heb ik overgens niet kunnen zien.. maar we kunnen daar wel wat voor regelen nietwaar?
Kosten per nacht... ik dacht 8 euro.. maar volgens m'n moeder is dat wrs. al aan de hoge kant geschat. Niet duur dus
Het is bereikbaar per bus vanaf station Hoorn. Deze bus doet er ongeveer een half uurtje over en vanaf de bushalte is het wel ruim 10 minuten lopen naar the middle of nowhere. Voordeel is wel dat er vlak bij de bushalte een Supermarkt en een snachtbar zijn te vinden.
Wat de datum betreft, zijn we daar al over uit..? 4 t/m 6 januari? (2 nachten dus) en wie gaan er dan allemaal mee?
quote:vrijdagavond verzamelen.. velen moeten nog naar school of werken dat klopt. Ik heb zelf geloof ik dan nog kerstvakantie.. ik zal ervoor zorgen dat ik iig niet bij appie hoef te werken die dag.
Op zondag 29 september 2002 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt wmb erg goed. En 4 t/m 6 Januari klinkt ook goed iigIk kan dan wel, alhoewel ik op Vrijdag nog moet werken enzo, zoals vele ws met mij...
quote:Zelfs in Amsterdam doen ze geen tentamens in de kerstvakantie.
Op zondag 29 september 2002 19:57 schreef MadScientist het volgende:
ik weet niet precies wanneer mijn tentamens zijn, en ook niet of ik dan moet werken bij de 013, maar anders kan ik wel denk ik
En voor je tentamens zou je nu al moeten leren.
Geef aub (nogmaals) aan of je van de partij bent, of dat je er grag bij wilt zijn maar nog niet zeker weet of je er uiteindelijk bij zult zijn.. of als je eerder interesse hebt getoont in het hele verhaal en je nu het liefst distancieert van het hele plan, geef dit dan ook even aan.
quote:Vrijwel zeker.
Op zondag 29 september 2002 20:08 schreef Vork het volgende:
Geef aub (nogmaals) aan of je van de partij bent, of dat je er grag bij wilt zijn maar nog niet zeker weet of je er uiteindelijk bij zult zijn..
quote:Als topicopener ben ik ook vrijwel zeker van de partij op die datum!
Op zondag 29 september 2002 20:08 schreef Vork het volgende:
Ok we maken er 4 t/m 6 januari van. Aankomst is vrijdag eind van de middag of in de loop van de avond.. afhankelijk van mensen die moeten werken, leren etc. Zondagavond ruimen en rotten we dan weer op.Geef aub (nogmaals) aan of je van de partij bent, of dat je er grag bij wilt zijn maar nog niet zeker weet of je er uiteindelijk bij zult zijn.. of als je eerder interesse hebt getoont in het hele verhaal en je nu het liefst distancieert van het hele plan, geef dit dan ook even aan.
Datum: 4 t/m 6 januari 2003(!)
Plaats: de plaatselijke schuur in Medemblik
De deelnemers aan de eerste grote #muziekreis!
Gaan vrijwel zeker mee
Anthraxx
Dinosaur_Sr
Diverse_Reality
Liejannuh
Man_in_a_Shed
Menjo
Muad'Dib
Seborik
Summoner
Tijn
Vork
-
Twijfelgevalletjes
Evil
MadScientist
Tristessa
-
Dr_Diablos (hup, jij kan er zelfs kruipend komen)
-
De mensen die zich te goed voor ons voelen en niet meegaan
Mozart
Tokus (Mensen het wordt tijd om actie ondernemen en deze meneer te overtuigen dat hij gewoon wel naar Medemblik moet komen, ik bedoel je kunt toch niet eeuwig aan #muziek vastgeroest zitten.)
-
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 01-10-2002 22:08]
quote:Enter Dr_Diablos
Op zondag 29 september 2002 20:18 schreef Seborik het volgende:
Vork, je vergeet de optie: "Ik pis in m'n broek van angst bij de gedachte aan al die figuren."
Ik vind 't een heel tof idee en 't lijkt mij ook best leuk om mee te gaan. Mits ik kwalificeer natuurlijk... En er nog meer newbies komen
De eikel!
quote:je voelt je gewoon te goed voor ons!
Op zondag 29 september 2002 20:24 schreef Mozart het volgende:
Het lijkt mij hartstikke leuk om die fact-spammers IRL eens een keer te zien, maar ja, mijn baas vind dat ik op het kanaal moet passen als jullie zo gezellig aan het doen zijn.De eikel!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-09-2002 20:26]
quote:Ik pis wel eens voor de lol in m'n broek. Mochten jullie dat niet erg vinden dan meld ik mij aan in de categorie "Gaan vrijwel zeker mee".
Op zondag 29 september 2002 20:16 schreef Vork het volgende:
quote:Nou ik bedoelde meer dat de tentamens vlak na de vakantie plaats kunnen vinden, en aangezien wij een semester-structuur hebben kunnen er dan wel eens een hoop tentamentjes gaan komen.
Op zondag 29 september 2002 19:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Zelfs in Amsterdam doen ze geen tentamens in de kerstvakantie.
En voor je tentamens zou je nu al moeten leren.
![]()
maar voorlopig zie ik het nog wel rooskleurig in hoor
Zet mij maar op het lijstje!
Een extra grote theepot graag, en ik ga alvast theezakjes verzamelen....
Wil wel, maar weet nie of ik het geld heb in die periode....
quote:Waarom Nibbixwoud als je Medemblik hebt?
Op maandag 30 september 2002 10:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed gaat ook! Mits we een uitstapje maken naar Nibbixwoud! en thee gaan drinken! Ik zal wat Groninger landschap-thee meenemen!
Zo'n kampeerreisje is toch alleen maar leuk als je 's nachts stiekem naar de meisjes kan sluipen!
Of is dit zo'n onchristelijk initiatief alweer vrouwen en mannen gemengd slapen?
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:21 schreef -Wepeel2- het volgende:
Hey waar blijven alle leuke/knappe vrouwen eigenlijk?
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:13 schreef Liejannuh het volgende:
Jaaa!!!! Leuk!
Zet mij maar op het lijstje!
quote:
Op maandag 30 september 2002 08:02 schreef Evil het volgende:
Wil wel, maar weet nie of ik het geld heb in die periode....![]()
quote:
Op maandag 30 september 2002 11:52 schreef Tristessa het volgende:
Ik wil best mee.
quote:Ik kan het Las Ketchup dansje. Is dat ook goed?
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:26 schreef Tijn het volgende:
Potdomme reken maar dat ik meega! Dr moet toch iemand bij zijn die fatsoenlijk op een orgel kan spelen, niet waar
quote:Bij nader inzien... Blijf jij maar zo ver mogelijk van Medemblik vandaan tussen 4 en 6 januari.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:10 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik kan het Las Ketchup dansje. Is dat ook goed?
quote:Hoewel we natuurlijk wel een pispaal nodig hebben...
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:15 schreef Vork het volgende:
Bij nader inzien... Blijf jij maar zo ver mogelijk van Medemblik vandaan tussen 4 en 6 januari.
quote:Dat was ik toch?
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:21 schreef MuadDib het volgende:[..]
Hoewel we natuurlijk wel een pispaal nodig hebben...
quote:Jij bent te groot
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was ik toch?
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:21 schreef MuadDib het volgende:[..]
Hoewel we natuurlijk wel een pispaal nodig hebben...
quote:Twee pispaaltjes!
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:20 schreef Seborik het volgende:
Las Ketchup is leuk.
quote:Dit pispaaltje zeikt terug.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:37 schreef Tijn het volgende:[..]
Twee pispaaltjes!
Dat wordt een laaaaang weekend
(ps, up-to-date informatie is eindelijk ook in de eerste post teug te vinden).
quote:En op de achtergrond Mortician
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:26 schreef Tijn het volgende:
Potdomme reken maar dat ik meega! Dr moet toch iemand bij zijn die fatsoenlijk op een orgel kan spelen, niet waar
quote:* -Wepeel2- zet in agenda: bij eventuele participatie kisten met stalen neuzen mee.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:37 schreef Tijn het volgende:[..]
Twee pispaaltjes!
Dat wordt een laaaaang weekend
quote:doe geen moeite.... het is een Japanse schuur... schoenen uit bij de ingang
Op woensdag 2 oktober 2002 04:34 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
* -Wepeel2- zet in agenda: bij eventuele participatie kisten met stalen neuzen mee.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 08:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
doe geen moeite.... het is een Japanse schuur... schoenen uit bij de ingang
Note to myself: neem schone sokken mee
quote:Knoeien met bier is toegestaan.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:53 schreef Vork het volgende:
Eenieder die zeikt, likt de schuur zelf schoon!
quote:Het idee was eik om vrijdagmiddag al boodschappen te gaan doen voor het hele weekend (of iig voor een groot deel dan) en de kosten daarvan te delen met alle aanwezigen.
Op woensdag 2 oktober 2002 17:29 schreef Evil het volgende:
Is het een idee om een overlevingspakketje alvast mee te nemen voor vrijdagavond/zaterdagmorgen??
quote:Heb geen idee tot hoe laat die supermarkt open is, en of er al mensen vrijdagmiddag er zijn, aangezien ze moeten werken of naar school nog gaan en daardoor pas aan het einde van de dag er zouden zijn....
Op woensdag 2 oktober 2002 17:29 schreef Vork het volgende:Het idee was eik om vrijdagmiddag al boodschappen te gaan doen voor het hele weekend (of iig voor een groot deel dan) en de kosten daarvan te delen met alle aanwezigen.
Zuipen en eieregooien onder het genot van metal heeerlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Orange op 02-10-2002 21:11]
quote:Eerder onder het genot van John Zorn, dan maken zelfs de eieren onverwachte bewegingen.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:03 schreef Mr. Orange het volgende:
Zuipen en eieregooien onder het genot van metal heeerlijk.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:10 schreef MuadDib het volgende:[..]
Eerder onder het genot van John Zorn, dan maken zelfs de eieren onverwachte bewegingen.
quote:Cool!
Op donderdag 3 oktober 2002 18:39 schreef Mr. Orange het volgende:
* Mr. Orange gaat zeker mee.
.
quote:Ow, en neem dan ook je BZN en Jantje Smit CD's mee. 'We blijven dan in de sfeer enzo...
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed hoopt dat Vork zijn Enkhuizer Straat(?) Orkest cd ook meeneemt!
[edit] quotje gefixt [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 10-10-2002 19:19]
quote:Ha... het Enkhuizer orkest is toch ietwat beroerder dan deze groepjes hier
Op woensdag 9 oktober 2002 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ow, en neem dan ook je BZN en Jantje Smit CD's mee. 'We blijven dan in de sfeer enzo...
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 14:55 schreef Vork het volgende:
Ja die cd van het Enkhuizer Straat Orkest gaat gewoon mee hoor
M
G
quote:12 man/vrouw zeker en nog een aantal twijfelgevalletjes... Als we ons best doen komen er misschien een man/vrouw of 15
Op donderdag 10 oktober 2002 19:59 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel mensen zitten we nu?
quote:Dan kom ik niet.
Op donderdag 10 oktober 2002 14:55 schreef Vork het volgende:
Ja die cd van het Enkhuizer Straat Orkest gaat gewoon mee hoor
quote:Maarjah gezien de laatste tendens kan ik maar beter het gehele Enkhuizer Straat Orkest uitnodigen, want dan lijkt het tenminste nog een beetje druk.
Op donderdag 10 oktober 2002 20:02 schreef Vork het volgende:
12 man/vrouw zeker en nog een aantal twijfelgevalletjes... Als we ons best doen komen er misschien een man/vrouw of 15
quote:Ik kom ongeacht jou CD! Zekeringen zijn coole dingen n.l.
Op donderdag 10 oktober 2002 20:10 schreef Vork het volgende:[..]
Maarjah gezien de laatste tendens kan ik maar beter het gehele Enkhuizer Straat Orkest uitnodigen, want dan lijkt het tenminste nog een beetje druk.
quote:Nodig K3 uit
Op donderdag 10 oktober 2002 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
doe nog maar wat vrouwen!
quote:Dat zou erg leuk zijn.
Op donderdag 10 oktober 2002 20:02 schreef Vork het volgende:[..]
12 man/vrouw zeker en nog een aantal twijfelgevalletjes... Als we ons best doen komen er misschien een man/vrouw of 15
quote:NEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Op donderdag 10 oktober 2002 20:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
We kunnen nog wel wat breezahchicks rondselen op de middelbare school daar in de buurt...
Alhoewel... misschien komen Tristessa en Evil nog!
quote:worden ze dan eerst aan de speedball-test onderworpen?
We kunnen nog wel wat breezahchicks rondselen op de middelbare school daar in de buurt...
quote:in Medemblik staat Café Black & White, waar nog altijd met enige regelmaat de radio538 drive-in show langs komt .. dus ja, er zijn breezahchicks in Medemblik.
quote:* Evil doet haar best, alhoewel ze vanaf volgende week vrijdag alleen nog maar op de vrijdag in de chat zal zijn....
Op donderdag 10 oktober 2002 21:29 schreef Liejannuh het volgende:NEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Doe dat maar niet!
Dan ga ik wel als enige vrouw!Alhoewel... misschien komen Tristessa en Evil nog!
quote:Ook de Mailman zal discreet blijven...
Op zondag 13 oktober 2002 16:40 schreef Anton het volgende:
Na enig informeel overleg met onze Mailman from Hell (waar ik verder niets over zal zeggen![]()
![]()
)
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 13-10-2002 16:52]
quote:Kun je wel tegen weerloze topics, gij bruut?
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:55 schreef Seborik het volgende:
Deze krijgt een schop.Schop.
Mijn aanwezigheid is overigens om te buigen naar hoogst twijfelachtig, tenzij ik de halve aardbol kom overvliegen om even in de schuur te Medemblik te worden geparachuteerd. Maar niks is zeker, en de bal is rond. Dus zet mij maar op het 'als een andere reis niet doorgaat, kom ik ook!' lijst....
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 06:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Mijn aanwezigheid is overigens om te buigen naar hoogst twijfelachtig, tenzij ik de halve aardbol kom overvliegen om even in de schuur te Medemblik te worden geparachuteerd. Maar niks is zeker, en de bal is rond. Dus zet mij maar op het 'als een andere reis niet doorgaat, kom ik ook!' lijst....
quote:En als we nou zeggen dat je dan ook de medemblik soundtrack misloopt? Dat is toch wel genoeg reden om de halve aardbol over te vliegen?
Op zondag 20 oktober 2002 06:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Kun je wel tegen weerloze topics, gij bruut?
Het maakt verder niet uit wat, welke stijl, hoe, zus en zo, maar vermeldt er in t kort wel even de reden bij.
Oja The Ketchup Song, komt er zowieso NIET op, dus dat hoeven jullie dan ook NIET te proberen.
quote:Maar wel de Hup Hop song?
Op maandag 21 oktober 2002 21:40 schreef Vork het volgende:
Oja The Ketchup Song, komt er zowieso NIET op, dus dat hoeven jullie dan ook NIET te proberen.
Waar gaat het hier om? Nou, ooit heb ik voorgesteld om een War of the Worlds luistersessie te houden, maar tot op heden is me dat niet gelukt. Reden? Bijna niemand kent het of heeft het. KaZaA zuigt wat dit betreft, omdat het niet echt "populaire" nummers zijn.
Mijn voorstel: In de avonduren, terwijl er een aantal risken/praten of whatever aan het doen zijn (nee, er wordt niet geneukt ) zetten we de CD op, die ik meebreng, en luisteren ernaar. Klinkt goed?
Ik hoor de protesten al: Jij bent toch zo'n langharige Metalfreak? Ja, nou en. Maar dit is totaal GEEN METAL (Ik herhaal: GEEN METAL). Het is Synthesizer/Progressive Rock. Gemaakt in de jaren 70. Ach wat, ik haal All Music Guide erbij
quote:
Artist: Jeff Wayne
Album Title: War of the Worlds
Date of Release: 1978 inprint AMG
Genre: ElectronicaStyles, Electronic, Prog-Rock/Art Rock
Time: 94:54
quote:
quote:Is hier intresse in, ja of nee? Ikzelf heb het liever van wel, omdat we anders nooit die luistersessie kunnen houden. Maar goed, maken jullie het maar uit.
Released 40 years after Orson Welle's infamous radio version of the H.G. Wells tale, Jeff Wayne's musical version of War of the Worlds straddles old-style radio drama and contemporary orchestrated narratives by Rick Wakeman and David Bedford. And while it lacks the sophisticated arrangements of, say, Journey to the Centre of the Earth, it does boast an impressively odd cast -- this may be the only time that a member of Thin Lizzy worked with Richard Burton. Indeed, it's Burton's sonorous tones that sustain this work; his frequent solo narrations are eminently listenable, whereas sections featuring dialogue with other characters often come off as a bit stilted. The music is competent studio rock, and "Horsell Common and the Heat Ray" does strike just the right balance between Burton's narration and an accompaniment built around a buzzsaw guitar riff. Overall, it's pleasant as a period piece, and still a fine way to introduce younger listeners to Wells' classic tale. (And if you can find it in a vinyl, it comes with a nicely produced narrative booklet with gloriously lurid illustrations by Geoff Taylor.) -- Paul Collins
(sorry voor dit rommelig verhaal )
quote:Ja
Op maandag 21 oktober 2002 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
Is hier intresse in, ja of nee?
quote:Dat stukje van Ennio Moricone met die mondharmonica (weet de precieze naam niet).
Op maandag 21 oktober 2002 21:40 schreef Vork het volgende:
Het maakt verder niet uit wat, welke stijl, hoe, zus en zo, maar vermeldt er in t kort wel even de reden bij.
Ik moet er altijd van aan stro en schuren en boeren denken.
quote:Once upon a time in the west ofsow. Maar daar hebben we een speciaal topic voor: Ik zoek een nummer topic deel 22 . Probeer het daar eens.
Op maandag 21 oktober 2002 22:47 schreef Seborik het volgende:
Dat stukje van Ennio Moricone met die mondharmonica (weet de precieze naam niet).
en voor de schuur-soundtrack: Rednex - cotton eye joe
Slotje maar.
Je kan #muziek binnenlopen, maar je gaat nooit meer weg
(ok, dit heb ik niet zelf verzonnen. Het stond ooit ergens in een topic: Je kan Fok! binnenlopen, maar je kan nooit meer weg.)
Ook erg leuk dat er veel intresse is voor War of the Worlds.
quote:Ik heb hem zelf op CD.
Op dinsdag 22 oktober 2002 07:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Once upon a time in the west ofsow. Maar daar hebben we een speciaal topic voor: Ik zoek een nummer topic deel 22 . Probeer het daar eens.
quote:Heb er interesse in, mocht ik komen....
Is hier intresse in, ja of nee? Ikzelf heb het liever van wel, omdat we anders nooit die luistersessie kunnen houden. Maar goed, maken jullie het maar uit.
Over de vraag van Vork ga ik ff een weekje nadenken....
quote:Zeker! Ik heb die cd zelf ook trouwens
Is hier intresse in, ja of nee?
quote:We improviseren wel wat voor je
Op woensdag 23 oktober 2002 09:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik wil War ook wel luisteren... Het zal wel wennen zijn zonder toetsenbord
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op woensdag 23 oktober 2002 22:30 schreef Summoner het volgende:
Wat zeg je ervan, Diverse, zullen we maar ff een Grindcore luistersessie organiseren?
quote:Ik heb liever Grinder door Priest.
Wat zeg je ervan, Diverse, zullen we maar ff een Grindcore luistersessie organiseren?
quote:Idd, fuck die yuppistische cricketmuziek! Stelletje korpsballen die niet eens een electrische gitaar waard zijn.
quote:Dan eis ik een Peter Beense luistersessie!!! Uwe oren zullen vergrinden!!!!
quote:Mortian is toch een grindcore band of ben ik in de war met een andere band??
Op donderdag 24 oktober 2002 00:59 schreef Diverse_Reality het volgende:Idd, fuck die yuppistische cricketmuziek! Stelletje korpsballen die niet eens een electrische gitaar waard zijn.
We gaan iets bruuts draaien, en denk maar niet dat je daarbij een theemutsje kan houden! Welke Grindplaat had jij in gedachten, Summoner?
quote:Zeker, eig. wou ik al een Mortician cd voorstellen als eerbetoon aan Matt
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:43 schreef Evil het volgende:
Mortian is toch een grindcore band of ben ik in de war met een andere band??
quote:Als Evil zeker komt ben ik bereid om een hele Mortian cd te luisteren!(Hoewel ik absoluut niet weet wat ik me daarmee op de hals haal...)
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:21 schreef Evil het volgende:
* Evil gaat dan ook voor Mortian....![]()
quote:In ieder geval geen Mortician, want dat is Death Metal.
Op donderdag 24 oktober 2002 00:59 schreef Diverse_Reality het volgende:
We gaan iets bruuts draaien, en denk maar niet dat je daarbij een theemutsje kan houden! Welke Grindplaat had jij in gedachten, Summoner?
quote:Wow! Nu doe ik zeker mee
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:26 schreef Summoner het volgende:[..]
In ieder geval geen Mortician, want dat is Death Metal.
Ik dacht meer aan de Czech Assault van Relapse, een compilatie van nummers van vijf obscure relapse grind bands. Horen ze ook wat variatie in grindcore, namelijk Death/Grind, pure Grindcore en Techogrind.
quote:Je bent echt een goede ere-metalhead menjo.
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:50 schreef menjo het volgende:[..]
Wow! Nu doe ik zeker mee
Tupdedupdedup, tupdedupdedup, shoebidoebidoewaaaaahaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!
Om even iets tegenover alle deathmetal en grindcore (wat het ook mogen zijn!) te zetten!
Emperor - Prometheus: The Discipline of Fire & Demise
Maudlin of the Well - Leaving Your Body Map
Mr. Bungle - Disco Volante
Pain of Salvation - The Perfect Element
Summoning - Minas Morgul
Is Cryptopsy trouwens niet wat? Dat heeft toch beide?
quote:Je begrijpt dat je hier nu ook aan vast zit? Je keuze nog bijstellen zit er dus niet in.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:50 schreef Summoner het volgende:
Het is wat aan de vroege kant, maar ik wil alvast ff posten welke vijf cd's ik meeneem naar Medemblik:Emperor - Prometheus: The Discipline of Fire & Demise
Maudlin of the Well - Leaving Your Body Map
Mr. Bungle - Disco Volante
Pain of Salvation - The Perfect Element
Summoning - Minas Morgul
quote:Nee. Cryptopsy is pure death metal, maar je bent in verwarring omdat het zo extreem technisch/chaotisch is, wat je anders alleen op dit niveau bij Mathgrind bands aantreft.
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:38 schreef Yokozuna het volgende:
Is Cryptopsy trouwens niet wat? Dat heeft toch beide?
quote:Het zou kunnen dat ik in die paar maanden nog een betere cd koop, maar dat is zo onwaarschijnlijk dat ik het wel aandurf.
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:40 schreef menjo het volgende:
Je begrijpt dat je hier nu ook aan vast zit? Je keuze nog bijstellen zit er dus niet in.
Medemblik gaat NIET door. Ik heb het geprobeerd, maar werd gisteren gebeld met de melding dat ze de schuur niet kunnen verhuren aan ons op de geplande datum. De reden hiervoor is, dat ze geen vergunning hebben voor de periode tussen 1 oktober en 1 april, nog niet, die gaan ze wel aanvragen, alleen geldt dat pas natuurlijk voor het volgend jaar/seizoen. Normaliter wordt hier niet te nauw op gekeken, maar er hebben del aatste tijd geloof ik wat buren geklaagd en mochten ze het aan onze groep gaan verhuren die tijd en de buren of weetikveel wie gaan klagen, danwel verhaal halen, dat riskeren ze daarmee een boete, want ze zijn dan immers in overtreding.
Dus, vanavond op #muziek spoedoverleg, over mogelijke alternatieven. Ik heb zelf al geprobeerd te kijken naar een Nivon (Natuurvrienden) huis.. niet duur, alleen de kleinste daarvan is alweer voor meer dan 30 personen. Te groot dus. Als iemand wat weet, laat het mij of Annie of iemand anders aub zo snel mogelijk weten!
quote:Hoe zat het met dat hok in Zeeland?
Op donderdag 31 oktober 2002 15:41 schreef Vork het volgende:
Ok mensen, het volgende aan jullie niet leuk vinden, maar ik kan het ook niet voor me houden..Medemblik gaat NIET door. Ik heb het geprobeerd, maar werd gisteren gebeld met de melding dat ze de schuur niet kunnen verhuren aan ons op de geplande datum. De reden hiervoor is, dat ze geen vergunning hebben voor de periode tussen 1 oktober en 1 april, nog niet, die gaan ze wel aanvragen, alleen geldt dat pas natuurlijk voor het volgend jaar/seizoen. Normaliter wordt hier niet te nauw op gekeken, maar er hebben del aatste tijd geloof ik wat buren geklaagd en mochten ze het aan onze groep gaan verhuren die tijd en de buren of weetikveel wie gaan klagen, danwel verhaal halen, dat riskeren ze daarmee een boete, want ze zijn dan immers in overtreding.
Dus, vanavond op #muziek spoedoverleg, over mogelijke alternatieven. Ik heb zelf al geprobeerd te kijken naar een Nivon (Natuurvrienden) huis.. niet duur, alleen de kleinste daarvan is alweer voor meer dan 30 personen. Te groot dus. Als iemand wat weet, laat het mij of Annie of iemand anders aub zo snel mogelijk weten!
edit: Ik ben er vanavond NIET, ja, heel even. Ik heb een raadsvergadering n.l.
W.s na twaalven ben ik er wel, en morgen de hele dag.
quote:Volgens mij passen daar maar 10 hooguit 12 man in.. ik weet nieteens of ik 'm nog kan vinden en tis ook nogmaar de vraag of anderen 't zullen vinden. .echt bereikbaar met 't ov is het namelijk niet.
Op donderdag 31 oktober 2002 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe zat het met dat hok in Zeeland?edit: Ik ben er vanavond NIET, ja, heel even. Ik heb een raadsvergadering n.l.
W.s na twaalven ben ik er wel, en morgen de hele dag.
Ik zoek nog wel door.. heb wel aardige accomodaties gezien, alleen zijn de meesten gewoon te groot (25 tot 35 personen.. da's net te groot en dardoor oo ktoch nog redelijke prijzig).
quote:Als ik thuis ben kijk ik ook nog ff...
Op donderdag 31 oktober 2002 16:01 schreef Vork het volgende:[..]
Volgens mij passen daar maar 10 hooguit 12 man in.. ik weet nieteens of ik 'm nog kan vinden en tis ook nogmaar de vraag of anderen 't zullen vinden. .echt bereikbaar met 't ov is het namelijk niet.
Ik zoek nog wel door.. heb wel aardige accomodaties gezien, alleen zijn de meesten gewoon te groot (25 tot 35 personen.. da's net te groot en dardoor oo ktoch nog redelijke prijzig).
verder heb ik morgen een vrije dag, dus ik kan morgen de hele dag nog ff zoeken.
Jammer iig, maar je hebt je best gedaan. Tot zover bedankt uiteraard
Toch erg jammer dat de schuur niet doorgaat .
quote:We zoeken wel wat leuks uit hoor!
Op donderdag 31 oktober 2002 20:04 schreef MuadDib het volgende:
Kan iedereen een beetje leven met Delft? Qua lokatie???
In Ommen is ook nog wel wat leuks te vinden trouwens, maar ligt dus wel redelijk uit de buurt....
Ommen een goed alternatief.
quote:Delft ook mijn eerste keus
Op donderdag 31 oktober 2002 21:36 schreef Liejannuh het volgende:Kan iedereen een beetje leven met Delft? Qua lokatie???
In Ommen is ook nog wel wat leuks te vinden trouwens, maar ligt dus wel redelijk uit de buurt....
quote:Heel mooi! ik ben benieuwd.
Op donderdag 31 oktober 2002 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
www.kruithuis.nl is gemaild!
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:46 schreef Vork het volgende:
Ow Schuurmans, ik heb nog even voor je gekeken, maar ik heb echt niets kunnen vinden in Nibbixwoud.
quote:Neen, het wordt De Delftse Dixieland Driedaagse!
Op vrijdag 1 november 2002 09:19 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Medemblik Metal Meute
quote:Whohooo!!
Op vrijdag 1 november 2002 11:04 schreef Vork het volgende:[..]
Neen, het wordt De Delftse Dixieland Driedaagse!
quote:Oh, dan doe ik m'n piercings maar uit en laat m'n spikes thuis.
Op vrijdag 1 november 2002 11:04 schreef Vork het volgende:[..]
Neen, het wordt De Delftse Dixieland Driedaagse!
Affijn, ook best iig. Als er maar bedden zijn
Ommen klinkt ook leuk, ben er geweest toen ik klein was en als we daar heen gaan zouden we de #muziek boswandeling oid kunnen organiseren
Edit: Krauthuis dichtbij de Makro... hmm... mijn ouders hebben een Makro pas. Dat kan in voordeel zijn voor het goedkoop bier zuipen
quote:Schitterende omgeving dus
Op vrijdag 1 november 2002 14:04 schreef Anthraxx het volgende:Edit: Krauthuis dichtbij de Makro... hmm... mijn ouders hebben een Makro pas. Dat kan in voordeel zijn voor het goedkoop bier zuipen
quote:Dit kan zo Discovery op:
Op vrijdag 1 november 2002 14:10 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Schitterende omgeving dus
.
"Omgeven door bierkratten, flesjes en afval, vinden wij het Diversium Realiteitus Erectia, ook wel Diverse_Reality genoemd, in zijn natuurlijke leefomgeving. We moeten stil zijn zodat hij ons niet ziet. *stapt voorzichtig op DR af*. Zie hier hoe hij een verse kippenpoot net verorbert. Geniaal! *wacht* De DR Erectia voelt zich het beste thuis in leefomgevingen die niet van hem zijn, hij eigent ze gewoon toe. Ook maakt hij soms hele rare bewegingen met zijn hoofd, waarbij het haar alle kanten opschud. Het enige wat het arme dier doet is bier drinken (!), vreten en slapen...."
quote:De Diversium Realiteitus Erectia kan soms vervaarlijk reageren op zoogdieren die van Power Metal (diersoort Powera Metallicus Infantielus) houden. Kenmerken: Langharig, AD&D nerdachtig type en stiekem niet werkschuw. Gelieve deze uit de buurt te houden.
Op vrijdag 1 november 2002 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
Dit kan zo Discovery op:"Omgeven door bierkratten, flesjes en afval, vinden wij het Diversium Realiteitus Erectia, ook wel Diverse_Reality genoemd, in zijn natuurlijke leefomgeving. We moeten stil zijn zodat hij ons niet ziet. *stapt voorzichtig op DR af*. Zie hier hoe hij een verse kippenpoot net verorbert. Geniaal! *wacht* De DR Erectia voelt zich het beste thuis in leefomgevingen die niet van hem zijn, hij eigent ze gewoon toe. Ook maakt hij soms hele rare bewegingen met zijn hoofd, waarbij het haar alle kanten opschud. Het enige wat het arme dier doet is bier drinken (!), vreten en slapen...."
![]()
Jammer dat het nie meer doorgaat in Medemblik, maar misschien is Delft ook leuk....
quote:Ik voorzie een gezellig EN leerzaam weekendje Delft
Op vrijdag 1 november 2002 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"De DR Erectia voelt zich het beste thuis in leefomgevingen die niet van hem zijn, hij eigent ze gewoon toe. Ook maakt hij soms hele rare bewegingen met zijn hoofd, waarbij het haar alle kanten opschud. Het enige wat het arme dier doet is bier drinken (!), vreten en slapen...."
quote:Gezellig, leerzaam EN legendarisch!
Op vrijdag 1 november 2002 19:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Ik voorzie een gezellig EN leerzaam weekendje Delft
.
quote:Je bedoelt dat de gemeente Delft nooit meer hetzelfde is na de komst van de #muziekers?
Op vrijdag 1 november 2002 19:45 schreef MuadDib het volgende:[..]
Gezellig, leerzaam EN legendarisch!
quote:Metal is geen muziek zeker
Op vrijdag 1 november 2002 09:23 schreef Vork het volgende:
Metal![]()
![]()
Tis een muziekmeeting hoor
quote:"Speedball" zal nog lang nagalmen in Delft!
Op vrijdag 1 november 2002 19:47 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Je bedoelt dat de gemeente Delft nooit meer hetzelfde is na de komst van de #muziekers?
quote:Nee, Takkenherrie, dat weet je toch!!
Op vrijdag 1 november 2002 19:48 schreef Anthraxx het volgende:Metal is geen muziek zeker
![]()
Slecht nieuws: bijgelezen...
Er is hier in de buurt (Riethoven, circa 10 km onder Eindhoven) een mogelijk alternatief, het zg. Polvo-kamp (erg populair onder de padvinders). Moet ik eens informeren?
quote:Informeren kan altijd, vind ik. Dan hebben we iig alternatieven in de hand, voor als het niet doorgaat elders. Maar dat is maar mijn mening whehehe
Op zaterdag 2 november 2002 07:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Goed nieuws: mijn reisje naar Myanmar is vanaf 13 januari, dus ik kan het weekend ervoor tóch warmdraaien.Slecht nieuws: bijgelezen...
Er is hier in de buurt (Riethoven, circa 10 km onder Eindhoven) een mogelijk alternatief, het zg. Polvo-kamp (erg populair onder de padvinders). Moet ik eens informeren?
quote:Is dat een beetje bereikbaar met de trein/bus? Voor mij niet zo'n probleem maar voor anderen w/s wel.
quote:Volstrekt onbereikbaar. Daarom zou ik natuurlijk ook vervoer vanaf Eindhoven CS regelen
Op zaterdag 2 november 2002 10:49 schreef menjo het volgende:[..]
Is dat een beetje bereikbaar met de trein/bus? Voor mij niet zo'n probleem maar voor anderen w/s wel.
quote:En door het geniaal/geschifte album van Mr. Bungle worden er vier generatie's van misvormde kinderen met een IQ van 250 geboren!
Op vrijdag 1 november 2002 19:54 schreef MuadDib het volgende:
"Speedball" zal nog lang nagalmen in Delft!
quote:Hoezo, het is een voormalig kraakpand ofzo?
Op zaterdag 2 november 2002 13:09 schreef Diverse_Reality het volgende:
Riethoven, hmn. Ws niet menjo.
quote:Zelfs wij zoeken een omgeving met toch enigszins beschaafde mensen
Op zaterdag 2 november 2002 13:10 schreef menjo het volgende:
Hoezo, het is een voormalig kraakpand ofzo?
quote:Krakers kunnen best leuk zijn hoor
Op zaterdag 2 november 2002 14:03 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Zelfs wij zoeken een omgeving met toch enigszins beschaafde mensen
.
quote:Tuurlijk. Plus slaapzaal etc. Erg cosy hoor....
Op zaterdag 2 november 2002 12:59 schreef menjo het volgende:
Ja dat kan natuurlijk altijd geregeld worden. Is daar nog meer behalve een dak (zoals stroom, gas, verwarming etc)?
Je verwart het waarschijnlijk met mijn eigen huis. Da's namelijk écht een schuur, met zegge en schrijve één kachel.
quote:dat is idd goed nieuws
Goed nieuws: mijn reisje naar Myanmar is vanaf 13 januari, dus ik kan het weekend ervoor tóch warmdraaien.
quote:Ik heb gebeld en de beheerder is ook erg muzikaal (getuige het enorm valse blokfluit gejengel op de achtergrond!!
Op dinsdag 5 november 2002 12:05 schreef Seborik het volgende:
Definitief Delft nu? Helemaal gergeld, rond etc. ?
We kunnen het Pakhuis huren. Er moet dan wel betaald worden voor minimaal 20 personen, maar gezien de kosten van 8,50 euro pppn moet dat wel te overleven zijn!
Kortom, is het lijstje van de eerste pagina nog steeds definitief??
En hoeveel mensen gaan er mee??
We moeten het trouwens wel huren voor 2 nachten, maar dat was toch al de planning lijkt mij!
quote:Delft wordt het!!
Op dinsdag 5 november 2002 17:32 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik heb gebeld en de beheerder is ook erg muzikaal (getuige het enorm valse blokfluit gejengel op de achtergrond!!
) en het goede nieuws is: er is nog plek!!!!
We kunnen het Pakhuis huren. Er moet dan wel betaald worden voor minimaal 20 personen, maar gezien de kosten van 8,50 euro pppn moet dat wel te overleven zijn!
We moeten het trouwens wel huren voor 2 nachten, maar dat was toch al de planning lijkt mij!
Kwa pijs ongeveer gelijk aan Medemblik en nou we moeten er gewoon nog een paar bij zien te smokkelen, betalende reisgenoten uiteraard.
2 nachten (vrijdagnacht en zaterdagnacht) zat idd al in de planning.. heb je ook gevraagd hoelaat we zondag wegmoeten?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 17:32 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik heb gebeld en de beheerder is ook erg muzikaal (getuige het enorm valse blokfluit gejengel op de achtergrond!!
) en het goede nieuws is: er is nog plek!!!!
Hartstikke bedankt! Tof dat het nu toch doorgezet is en er plek gevonden is.
quote:Mjah t liefst met iets meer uitloop, je weet maar nooit... Als we iig niet voor 11 uur ofzo eruit moeten, want dat gaat niet lukken.
Op dinsdag 5 november 2002 17:37 schreef Liejannuh het volgende:
en nee, ik weet niet hoe laat we zondag weg moeten, maar half in de middag zal geen probleem zijn!
quote:Dat zit er niet in!
Op dinsdag 5 november 2002 17:42 schreef Vork het volgende:[..]
Mjah t liefst met iets meer uitloop, je weet maar nooit... Als we iig niet voor 11 uur ofzo eruit moeten, want dat gaat niet lukken.
We moeten denk wel schoonmaken enzo en ze willen nog weten hoe laat we aankomen!
quote:Rekening houdend met den werkende mensch, zou ik rekenen op een uur of 6, half 7.
Op dinsdag 5 november 2002 17:44 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Dat zit er niet in!
We moeten denk wel schoonmaken enzo en ze willen nog weten hoe laat we aankomen!
quote:Den Werkende mensch zal wel pas in de loop van de avond aankomen.. maar de studenten eerder. Ik heb gewoon vrij op die dag.. kerstvakantie dus ik kan er 's middags al zijn evt. mocht dat nodig zijn.
Op dinsdag 5 november 2002 17:44 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zit er niet in!We moeten denk wel schoonmaken enzo en ze willen nog weten hoe laat we aankomen!
Gelukkig werk ik ongeveer 10 km verderop!
Misschien is het zelfs wel handig om met wat mensen wat eerder af te spreken om dan nog even wat dingen in te kunnen slaan! Ik noem wat drank en wat eten enzo...
Ik ga waarschijnlijk ook wel. Beetje muzikale opvoeding kan nooit kwaad. En misschien hoor ik zelf ook nog wel wat niews Bovendien is Delft wel lekker gunstig voor mij.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 05-11-2002 18:04]
quote:Gelijk maar een nieuwe openen.
Op dinsdag 5 november 2002 18:14 schreef Vork het volgende:
Openingspost is, voorzover we die nog kunnen gebruiken in Deel 1, gewijzigd.
En gaaf dat alles geregeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |