OF.... een self fulfilling prophecyquote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Diezelfde huisarts die wél blauwe plekken heeft gemeld bij moeder. Dit samen met het feit dat ze niet wilde dat instanties er werk van maakte maakt dat ik denk dat ze toch bang voor hem was.
En bange mensen maken rare sprongen. Al vind ik dat niksniksniks! Rechtvaardigt dat je twee onschuldige kinderen het leven ontneemt (om iemand een hak te zetten) of wat voor reden dan ook. Laat jezelf dan opnemen, zoek hulp, spreek het tegen. Maar maak ze niet dood. Dat vind ik een verkapte schuldbekentenis zelfs
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef rever het volgende:
[..]
Hahaha wat een mensenkennis. Ik weet zeker dat mijn iq hoger is dan dat van jouEn dat terwijl ik een huisvrouwtje ben.
En dat is twijfelen? Het is simpelweg niet aangetoond: het kan dus wel zo zijn en kan ook niet zo zijn. Simpel, lijkt mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat wel een stapje verder dan "niet aangetoond."
[..]
Aldus de moeder
Zeker respectloos.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom die vader ze daarin heeft gestopt (als dat zo is)
Behoorlijk respectloos. Ik zou het logischer hebben gevonden als ze waren begraven...
Dit begint wel heel treurig te worden..quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef rever het volgende:
[..]
Hahaha wat een mensenkennis. Ik weet zeker dat mijn iq hoger is dan dat van jouEn dat terwijl ik een huisvrouwtje ben.
Zal ongetwijfeld sectie worden verricht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef capricia het volgende:
Nu vraag ik me af hoe ze omgekomen zijn, of ze geleden hebben, angst hebben gehad..
Jawel, dat heb je wel gemeld. Vandaar dat ik jou quote.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gemeld. Dat is een onbehoorlijke verwijt die U nu zelf erbij verzint. Ik spreek voornamelijk in zijn algemeenheid over de strekking van dit soort zaken. Dus ga er geen dingen bij verzinnen en blijf formeel als U dat in u heeft.
Open er gewoon een topic over in R&P en ga daar verderquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gemeld. Dat is een onbehoorlijke verwijt die U nu zelf erbij verzint. Ik spreek voornamelijk in zijn algemeenheid over de strekking van dit soort zaken. Dus ga er geen dingen bij verzinnen en blijf formeel als U dat in u heeft.
Bij een duiker, in de sloot.quote:
quote:De wandelaar meldde zondagmiddag bij de politie dat hij iets in het water zag bij Cothen, aldus een zegsman van het rechercheteam. De lichamen lagen bij een zogenoemde duiker, een afwateringsbuis onder het wegdek
Overigens is de daad zelf ook respectloos natuurlijk, maar zo hoeft hij dát dan weer niet ervaren te hebben.quote:
IDD, maar doordat vader geen onderbroek aanhad en de vermiste schoenen etc, gingen wij toch ook meer aan water denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Behoorlijk respectloos. Ik zou het logischer hebben gevonden als ze waren begraven...
Ja zat ik ook al aan te denken. Pa had het goed bedacht allemaalquote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Doodloper het volgende:
Maar wel slim bedacht opzich, als je ze in een duiker stopt zijn ze redelijk snel weg, die dingen stinken altijd dus dat valt niet op, en je ziet ze niet vanuit de lucht of via infrarood vanuit een F16.
Het tonen van respect speelt waarschijnlijk niet zo'n grote rol wanneer je je kinderen vermoordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat hij niet wilde dat ze werden gevonden misschien? Dat vond hij denk ik belangrijker.quote:
Ik denk eerder andersom.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
Niemand die me antwoord kan geven? Zouden ze door de stroming in die duiker terecht kunnen zijn gekomen?
Dan kun je ze met een speciaal soort camera nog terugvinden, schijnt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Echt dat ME nodig is om de plaats delict veilig te houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:38:56Wegen richting plaats delict Cothen afgesloten. Inmiddels meer ME gearriveerd voor afzettingen. #vermistebroertjes http://t.co/ecpAYccaKv reageer retweet
Onzin. Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het tonen van respect speelt waarschijnlijk niet zo'n grote rol wanneer je je kinderen vermoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |