PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ligt eraan hoeveel ik zoekquote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeveel van die deals pik je per dag op dna ?
Dit was een BIN hequote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik word te vaak overboden ging het ook eens doen
Me 2quote:
Beidenquote:
433 op CMquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Vertonghen ook gekocht voor 257k , geen zin meer om te wachten, heb nu nog 2,7m coins ,
inmiddels al gehaald:
TOTS Cazorla
MOTM Ivanovic
TOTS Vertonghen
Uit pakje:
TOTS Begovic
TOTS Michu
IF Sturridge
Niet slecht zeg ik zo, twijfel alleen welke formatie ik moet gaan spelen en waar ik dan Michu moet gaan neerzetten. In 352 kan ik em Spits of op CDM neerzetten, das nog even de vraag wat het beste is
Dat is al ffquote:
Toen ik voor het laatst keek nog nietquote:
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een cynisme weer dit jaaroverzicht van de NOS
Kentquote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wie had hier TOTS Vela in zijn team, hoe speelt hij?
Heb ik ook even om gegenuifdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevonden
ge-wat?quote:
Tjah, uiteindelijk heeft ie niet eens een record gezet dus viel nog wel meequote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevonden
Genuiven- Betekenis : Homo-erotisch aftrekkenquote:
In de eerste vijf competitieduels van het seizoen 2012-2013 kreeg Van Bommele evenzovele gele kaarten – een record in de Nederlandse Eredivisie. Hij miste daardoor de topper tegen Feyenoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk heeft ie niet eens een record gezet dus viel nog wel mee
Tegen de echt lage chem loopt het bij mij standaard kut tot de 1-0 en daarna vliegen de goals er in notime in. Alsof er een knopje om wordt gezet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Mijn teams vallen altijd helemaal uit elkaar tegen teams zonder 100 chemistry. Het is echt té opvallend, ineens gebeuren er bij mij dan de raarste dingen
Hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
bestkimthao 7 uur geleden
I notice that her hand does the same thing like my hand. I only do it without a guitar
Beantwoorden · 9
Over het hele seizoen natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de eerste vijf competitieduels van het seizoen 2012-2013 kreeg Van Bommele evenzovele gele kaarten – een record in de Nederlandse Eredivisie. Hij miste daardoor de topper tegen Feyenoord.
Soms heb ik moeite tegen een team met 99 chem zonder manager ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Mijn teams vallen altijd helemaal uit elkaar tegen teams zonder 100 chemistry. Het is echt té opvallend, ineens gebeuren er bij mij dan de raarste dingen
Bij mij juist andersom, ik kom vrij makkelijk voor, en daarna heeft mijn verdediging en keeper nergens meer trek ik en doen ze de raarste dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen de echt lage chem loopt het bij mij standaard kut tot de 1-0 en daarna vliegen de goals er in notime in. Alsof er een knopje om wordt gezet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Genuiven- Betekenis : Homo-erotisch aftrekken
Dankzij een schwalbe BUITEN de 16quote:
Lees nog maar eens terug wat je getypt had met je gegenuifdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij gewoon een synoniem van gniffelen maar als jij de betekenis 'homo-erotisch aftrekken' er aan geeft is dat ook prima
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.quote:
Ja toen had ik de reactie al verzondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees nog maar eens terug wat je getypt had met je gegenuifd
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wie had hier TOTS Vela in zijn team, hoe speelt hij?
Balequote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.
haha het klinkt alsof je boos bentquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |