abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126734402
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef eight het volgende:

[..]

Je beschrijft nu slechts één van de beschuldigen. Jeroen heeft die ook niet ontkend maar wel afgezwakt.
De andere beschuldigingen van mishandeling bleken ongegrond te zijn.
Welke andere beschuldigingen? Waren er meerdere? :)
  zondag 19 mei 2013 @ 19:52:55 #302
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126734499
quote:
4s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh jawel...
Diezelfde huisarts die wél blauwe plekken heeft gemeld bij moeder. Dit samen met het feit dat ze niet wilde dat instanties er werk van maakte maakt dat ik denk dat ze toch bang voor hem was.

En bange mensen maken rare sprongen. Al vind ik dat niksniksniks! Rechtvaardigt dat je twee onschuldige kinderen het leven ontneemt (om iemand een hak te zetten) of wat voor reden dan ook. Laat jezelf dan opnemen, zoek hulp, spreek het tegen. Maar maak ze niet dood. Dat vind ik een verkapte schuldbekentenis zelfs
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 19 mei 2013 @ 19:57:20 #303
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126734713
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef kissaa het volgende:

[..]

Blauwe plek(ken) Dat zegt m.i. niet veel want ik heb ook wel eens een blauwe plek zonder mishandeld te zijn.
ik ga daar niet mee naar de dokter. En als je verder gezond bent kom je daar ook niet. ( buiten dat het raar is te melden in de krant als zijnde een feit in deze zaak terwijl het van 'onhandig' komt)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')