Ik sluit niks uit. Geen dingen zeggen die ik niet heb gezegd, vind ik niet leuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie zegt dat die vrouw geen rol heeft hierin? Ik geef haar niet de schuld, maar jij sluit het bij voorbaat al uit. Zeer naïef.
het was best warm, een duiker zorgt voor vervoer van (sloot)water. Reken maar dat ze echt niet meer toonbaar zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Het is ook lange tijd droog geweest. Afgelopen dagen is het wel flink gaan regenen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Geen dingen zeggen die ik niet heb gezegd, vind ik niet leuk.
Wat bedoel je hiermee dan?quote:Soms vechten twee maar heeft de ander echt geen schuld, soms is één iemand simpelweg gek.
Nee, dat was in Wijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef poepa het volgende:
[..]
In ieder geval waar politie/mariniers intens hebben gezocht...De kans is dus groot dat ze het zijn.
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Er waren geen twijfels van een huisarts. Even normaal doen nu.
Precies wat ik al dacht dusquote:
Speculatie. Kan zijn dat de man privé nou eenmaal altijd drama maakt om niets, overal problemen in ziet, altijd moeilijk doet, etc. Al probeert de moeder tot een compromis te komen en redelijk te blijven. Zulke mensen bestaan echt.quote:
niet bij de kinderen, wel bij de moeder.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.
Daar staat gewoon een huis vlakbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
Een duider zit in BNW onzin te vertellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef poepa het volgende:
Maar een duider is dus gewoon een afwateringsbuis.
Nee, waar zijn familie woont. Hij woonde in Vleuten.quote:
Inderdaad. Maar de mishandeling bestond uit een klap, onder de koude douche en door elkaar schudden volgens de jongen. Lijkt mij inderdaad dat je dan niet meteen sporen ziet. En de vader beweerde dat hij de jongen alleen onder de warme douche heeft gedaan om tot rust te komen en door elkaar heeft geschud.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Huisarts zag geen sporen van mishandeling.
Als je slaapt heb je echt niks door.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar staat gewoon een huis vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |