Idd, verneuk de boel daar maar lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Maaskant mag wel naar Vitesse. Net zo onsympathiek als koopclubje Vitesse, dus passen wel bij elkaar...
Nog 5 jaar dan heeft hij een Dickie kapsel, voor de transplantaties.quote:
Hoessenquote:
Erg realistisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Strootman vraagt om een kaart.
Van Bommel praat met z'n hand voor z'n mond.
Prima overzicht.
Ik zou de mannen in het groen even bedanken.quote:
Pelle.quote:
Tsjaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jup, al was het de laatste weken Leiwakabessy
Dat is snel duidelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of Boschker Man of the Match wordt
Wat hebben ze in Zeeland te zoeken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
European Tour FC Twente 13/14
Niet weten dat FC Vlissingen volgend jaar FC Twente pakkie gaat geven in de bekertquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat hebben ze in Zeeland te zoeken?trainingskamp?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet weten dat FC Vlissingen volgend jaar FC Twente pakkie gaat geven in de bekert
Nieuwe UI?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Whehe Feyenoord mag ook weer eens europa in hoor meteen groten waffel
Waarom niet van Mickey Newbury?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee joh is hetzelfde... pffff
Zit je met m'n kloten te spelen? *pats*
Dat is natuurlijk wel een lokol hiero in Tennesseequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet van Mickey Newbury?
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een lokol hiero in Tennessee
Jimmy LaFave, wie daar niet van geniet is geen levensgenieter. Ik luister er graag naar op de pot met een Olifant sigaar in mijn bek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Dan kun je vast m'n UI ook wel waarderen (misschien moet je pagina verversen om te zien)
Die draai ik alleen in de auto met een dikke sigaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet van Mickey Newbury?
Dat pareltje draai ik ook graag, ik denk dat je met zo'n UI meer indruk maakt dan met zo'n nowbuddie zoals nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die draai ik alleen in de auto met een dikke sigaar.
Ik zat er wel over te denken deze cult cd als UI te nemen. In Nederland helaas niet gewaardeerd, de Lidl raakte ze aan de straatstenen niet kwijt.
[ afbeelding ]
Pas maar op dat de Telegraaf niet meeleest anders staat dit straks weer op al die flutsites.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jimmy LaFave, wie daar niet van geniet is geen levensgenieter. Ik luister er graag naar op de pot met een Olifant sigaar in mijn bek.
Zo zullen ze niet met hun co-auteur omgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op dat de Telegraaf niet meeleest anders staat dit straks weer op al die flutsites.
Die moet het tennis doen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet het tennis doen.
"En de game, de game voor Nadal."
Elke keer ..
Gelukkig heeft hij bijgetekend.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
Die Boschker doet echt de 100m in een kwartier, niet te geloven.
Bijgetekend? Als keeperstrainer mag ik hopenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
Zij een speler van Twente nou dat ze over 2 wedstrijden de betere waren??
Zijquote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
Zij een speler van Twente nou dat ze over 2 wedstrijden de betere waren??
Financieel onafhankelijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Zeg die Ten Cate die schijnt het voor niks te doen he
Sorry hoor,maar dit geloof ik niet helemaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Zeg die Ten Cate die schijnt het voor niks te doen he
Daar heb je een punt.quote:
Beide zijn spelers die het hele seizoen hebben zitten kutten of onzichtbaar zijn geweest, maar in de laatste wedstrijd van het seizoen waren ze wel beslissend.quote:
wrom laatste seizoen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/533780-bord-kan-weer-op-schoot-bij-nos.html
Het laatste seizoen met het bord op schoot bij de NOS, joepie.
Ja, ligt voor de hand dat het zich ontwikkelt tot het ergens laat op hun open kanaal wegproppen met samenvattingen die alleen de goals, kaarten inhouden. Als je uitgebreider wil, moet je dan betalen voor FOX.quote:
staat precies in de wet hoelang samenvattingen moeten zijn en hoe laat ze maximaal uitgezonden mogen wordenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ligt voor de hand dat het zich ontwikkelt tot het ergens laat op hun open kanaal wegproppen met samenvattingen die alleen de goals, kaarten inhouden. Als je uitgebreider wil, moet je dan betalen voor FOX.
Zo gaat dat lokproces.
Oh, wist ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat precies in de wet hoelang samenvattingen moeten zijn en hoe laat ze maximaal uitgezonden mogen worden
quote:
onder anderequote:Via de mediawet is wel geregeld dat de samenvattingen van de Eredivisie op een open net met een minimaal bereik van 75 procent van de huishoudens en zondagavond voor 21.00 uur moeten worden uitgezonden.
quote:Samenvattingen van de topwedstrijden tussen Ajax, PSV en Feyenoord dienen twintig minuten te duren, de overige samenvattingen tien minuten. De verkrijger van de uitzendrechten zal zich aan deze wettelijke bepalingen moeten houden.
Hele familie met bord op schoot voor de tv, net amerikanenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/533780-bord-kan-weer-op-schoot-bij-nos.html
Het laatste seizoen met het bord op schoot bij de NOS, joepie.
haha ik dacht precies hetzelfde. Ze heeft er wel eens beter uit gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een jurk van Dione zeg![]()
Kleed ook zo lekker af me horizontale strepen als je volslank bent![]()
En dan die poten eronder
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een jurk van Dione zeg![]()
Kleed ook zo lekker af me horizontale strepen als je volslank bent![]()
En dan die poten eronder
De botenparade mist m.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je een potje schaken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
Even een bord gepakt voor op m'n schoot.
Ben er klaar voor.
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 22:36:50is dat humberto tan of jack v gelder bij #studiosport??? reageer retweet
Kan rock dat niet gewoon hier vermelden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 22:36:50is dat humberto tan of jack v gelder bij #studiosport??? reageer retweet
hij komt niet in VBLquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan rock dat niet gewoon hier vermelden?
Filmkijker, muziekluisteraar, 3fm-luisteraar, wwe&tna-kijker, ps3-gamer, shandydrinker, brildrager, mafketel, songfestivalcommentaargever, shopperbezitterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Evertjan het volgende:
In de 3fm SC komen louter enerverende persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Filmkijker, muziekluisteraar, 3fm-luisteraar, wwe&tna-kijker, ps3-gamer, shandydrinker, brildrager, mafketel, songfestivalcommentaargever, shopperbezitter
Zo zo, wat een enerverende persoonlijkheid.
we zijn niet allemaal een mr bigstarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Filmkijker, muziekluisteraar, 3fm-luisteraar, wwe&tna-kijker, ps3-gamer, shandydrinker, brildrager, mafketel, songfestivalcommentaargever, shopperbezitter
ik mis FOK!'erquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs Willems kan scoren.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
zat Manolev wel op de bank bij PSV vanavond?
Wel ondergewaardeerde speler.quote:
NEC is slechtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft zaterdag ook een makkie tegen NEC.
Fijn dat de chef Voetbal daar rekening mee houdt voor hem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno uiteraard bij zijn cluppie AZ.
en de goalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op de glorieuze comeback van Jan Roelfs.
Die gezondene van Louis zal hem vast op AZ - Ajax zetten volgende week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Fijn dat de chef Voetbal daar rekening mee houdt voor hem.
Geen melk bij je pizza?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een groot glas limonade met 8 ijsklontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |