quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef Chillings het volgende:
ik heb het afgelopen 2 jaar niks uitgevoerd voor dit vak,
Als je het in de onderbouw hebt gehad, waarom the fuck weet je dan niet hoe de atlas werkt en hoe je het moet opzoeken wat in je OP staat?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef Chillings het volgende:
Ik schijt 4 kleuren in mijn broek voor dit op het oog '' makkelijk '' uitziende vak, in de onderbouw was dit vak nog erg makkelijk, maar in de bovenbouw werd het ronduit kut en veel aandachtvragend.
Ik weet niet hoe dit jaar was, maar zowel voor m'n havo en vwo examen heb ik wel atlas gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Rozzje het volgende:
Atlas wordt niet gebruikt tijdens het examen..
Misschien kan je dit een HAVO aardrijkskunde-topic van maken, die is er nog niet namelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat heb je tussendoor voor alle proefwerken en toetsen gehaald dan?
Oh en ik vind het ook een beetje triest van TS, maar dat snapt ie zelf ook wel.
Laten we hem gewoon proberen te helpen voorzover het nog lukt
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit jaar was, maar zowel voor m'n havo en vwo examen heb ik wel atlas gebruikt.
gemiddeld een 5,6 als eindcijfer, ik weet niet hoe ik het heb geflikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:49 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat heb je tussendoor voor alle proefwerken en toetsen gehaald dan?
Oh en ik vind het ook een beetje triest van TS, maar dat snapt ie zelf ook wel.
Laten we hem gewoon proberen te helpen voorzover het nog lukt
maar die aardrijkskunde vragen zijn altijd zo kut gesteld, Dat je er tientallen verschillende antwoorden op kan bedenken die ook waar kunnen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Metapod het volgende:
Die CE zijn peanuts kijk maar is van volgend jaar als je algemene ontwikkeling redelijk is haal je nog een 6 of 7 alleen die itcz en lage druk etc is wel kut.
ik sta een 5,4 XD. een 5,6 moet ik zéker halen, wil ik enigszins kans hebben op slagen.. ach ja. moet te doen zijn! heeft iemadn het boek ''BuiteNLand"?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:47 schreef genster het volgende:
Kut vak is het ook. Heb 2x een 6.7 gehaald en 1x een 4.5. Totaal geen idee wat ik moet verwachten, maar moet minimaal een 4.8 halen om te slagen.
Denk het ook wel. Ik heb al wat geoefend, maar een 6 moet wel te doen zijn. Heb alleen een schijthekel aan Systeem Aarde, vandaar ook mijn 4.5 haha.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik sta een 5,4 XD. een 5,6 moet ik zéker halen, wil ik enigszins kans hebben op slagen.. ach ja. moet te doen zijn! heeft iemadn het boek ''BuiteNLand"?
Wij gebruiken BuiteNLand ja, vind hem onoverzichtelijk en irritant. ik leer aan de hand van mijn Samengevat en Jufkok op youtubequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik sta een 5,4 XD. een 5,6 moet ik zéker halen, wil ik enigszins kans hebben op slagen.. ach ja. moet te doen zijn! heeft iemadn het boek ''BuiteNLand"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |