Godzijdank zijn ze dat niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, anders zou de PVV de grootste partij zijn
Een gevoel volgen op basis van een dergelijke trivialiteit zegt een hoop over je betrouwbaarheid in het algemeen.quote:
Jij maakt nooit keuzes op basis van je gevoel? Ik ben een mens, geen machine. Ik heb nou eenmaal meer gevoel bij de gebeurtenissen die zich in eigen land afspelen dan met gebeurtenissen op ettelijke duizenden kilometers afstand. Wat niet wil zeggen dat ik het niet erg vind, het boeit mij minder.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef cricket het volgende:
[..]
Een gevoel volgen op basis van een dergelijke trivialiteit zegt een hoop over je betrouwbaarheid in het algemeen.
De meeste keuzes zijn op basis van gevoel. Ook als je een sporter de overwinning gunt op basis van zijn prestaties is dat nog steeds een gevoel dat je hebt bij de geleverde prestaties, anderen kunnen de geleverde prestaties anders interpreteren en van een andere sporter de prestaties beter vinden (al dan niet gebaseerd op eerdere prestaties). Dus dat is niet het probleem.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef cvboer het volgende:
Jij maakt nooit keuzes op basis van je gevoel? Ik ben een mens, geen machine. Ik heb nou eenmaal meer gevoel bij de gebeurtenissen die zich in eigen land afspelen dan met gebeurtenissen op ettelijke duizenden kilometers afstand. Wat niet wil zeggen dat ik het niet erg vind, het boeit mij minder.
Welke zender?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef Voszje het volgende:
Rond 22:30 komt de poltie naar buiten met een bericht, en om 23:00 is er een persconferentie.
Ik weet niet of en waar het uitgezonden gaat worden. Het vindt plaats op het politiebureau Kroonstraat 25 in Utrecht. (bron: Twitter van de Politie Utrecht)quote:
Oke, zet m'n tv wel op multiscreen, zie het dan wel verschijnenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik weet niet of en waar het uitgezonden gaat worden. Het vindt plaats op het politiebureau Kroonstraat 25 in Utrecht. (bron: Twitter van de Politie Utrecht)
Komt op Nederland 1.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oke, zet m'n tv wel op multiscreen, zie het dan wel verschijnen
Thanksquote:
SBS 6 begint nu, op NL1 is dat stomme voetbal op.quote:
Daar begint het al? Ik las dat de persconferentie om 23:00 zou beginnen, live op Ned 1.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
SBS 6 begint nu, op NL1 is dat stomme voetbal op.
Hart van NL wijt er een hele uitzending aan. Tegen 23:00 schakel ik wel over naar NL1quote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Daar begint het al? Ik las dat de persconferentie om 23:00 zou beginnen, live op Ned 1.
Oh zo, ik snap het.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hart van NL wijt er een hele uitzending aan. Tegen 23:00 schakel ik wel over naar NL1
Wat lijkt me dat erg om mee te maken, dat je ergens loopt en dat je ergens het stoffelijk overschot vind van een kind. Dat vergeet je voorlopig ook niet meer.quote:
Inderdaad. Kan me er ook echt niets bij voorstellen. Vreselijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat erg om mee te maken, dat je ergens loopt en dat je ergens het stoffelijk overschot vind van een kind. Dat vergeet je voorlopig ook niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |