Ah bedankt voor de update, Politie.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:30:33De Forensische Opsporing doet op dit moment onderzoek naar de twee gevonden lichamen. reageer retweet
Genoeg mensen uit dit topic zullen onderweg zijn naar de locatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, ga allemaal een rondje buiten lopen. Iedereen loopt maar te ziften op elkaar, gooi desnoods dit topic even op slot want de emoties lopen nu wel erg hoog op, wat zeer onnodig is.
Het lijkt me dat het ook wel zou gaan stinken he.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Marrije het volgende:
Quote kwijt, maar sig00 was het dacht ik, met dikke kans dat ze na een hevige regenbui uit de duiker zijn gedreven.
Ja, dat was ook wel megaveel, anders had het lang kunnen duren.
Dat zou toch diep triest zijn, als dat zo was.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Genoeg mensen uit dit topic zullen onderweg zijn naar de locatie.
Uiteraard. Het is niet mijn bedoeling om iets goed te praten en weet dat het een gevoelig onderwerp is. Alleen er moet naar meer gekeken worden dan naar de psyche van de man. Tuurlijk was hij niet helemaal meer fris in de bovenkamer. Na een intense scheiding en een heikel onderwerp met op het spel het delen van de voogdij over je kinderen, zullen weinig mensen meer helemaal 100% zijn. De psychologen vinden wel wat. Als je maar lang genoeg zoekt, vind je bij elk mens wel iets wat niet helemaal 'standaard' is. Ook bij een dode man. Alleen je moet ook kijken wat die mannen hiertoe drijft. En ik denk dan dat je ook uitkomt bij de rechten en het delen van voogdij.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
En als je daar niet schuldig aan bent dan kan dat echt extreem veel schade toebrengen aan je psyche.
Weet niet of er hier papa's en mama's posten maar stel je voor dat je zelf op het bureau zit aangeklaagd wegens kindermishandeling, je kinderen dreigt kwijt te raken en je écht nergens van weet.
Dat het zo'n actie nooit mag rechtvaardigen is duidelijk maar je kunt er wel geestelijk van in de war raken.
Het is in ieder geval blijkbaar wel een goede plaats om lichamen te dumpen, maar als er verder geen tweetal vermist is, zullen zij het wel zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand een kaart van de exacte locatie ?
Zou toch wat wezen als het die jongens niet zijn he. Is het eigenlijk een logische plek voor hun lichamen? Gezien het hele plaatje en de route van de vader?
Tere zieltjes? Ik zie alleen mensen die overal paniekerig op reageren, dan kan je verwachten dat er iemand hier rondwaggelt die eens fijn gaat trollen waardoor het uit de hand loopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga maar even een blokje om. Is beter voor je tere zieltje.
Nee, want anders zouden ze niet zijn gevonden, mocht het de broertjes idd zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is in ieder geval blijkbaar wel een goede plaats om lichamen te dumpen
Gelijk heb je.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tere zieltjes? Ik zie alleen mensen die overal paniekerig op reageren, dan kan je verwachten dat er iemand hier rondwaggelt die eens fijn gaat trollen waardoor het uit de hand loopt.
Ik bedoel het godverdomme goed. Niets kwaads
Ik ga dat ook doen!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk
Ik ga de hond uitlaten
er is wel een hoop gefit op elkaar hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch geen ruzie joh maak je niet zo druk
Na bijna twee weken intensief speurwerk. Dan doe je toch iets goedquote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, want anders zouden ze niet zijn gevonden, mocht het de broertjes idd zijn.
Er zijn schoenen zoek en een onderbroek... In het water kan hij zichzelf afspoelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Cucumissativus het volgende:
Hij moet toch vies zijn geweest, toen hij die kinderen in die buis stopte!
Iets zegt me dat hij dat nooit heeft gedacht, anders lagen ze wel ergens anders...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft nu niet helemaal zijn zin gelukkig als ze het zijn.
Sportieve reeks.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
er is wel een hoop gefit op elkaar hier.
Adem in en adem uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Tere zieltjes? Ik zie alleen mensen die overal paniekerig op reageren, dan kan je verwachten dat er iemand hier rondwaggelt die eens fijn gaat trollen waardoor het uit de hand loopt.
Ik bedoel het godverdomme goed. Niets kwaads
Iedereen is gewoon boos dat die kinderen dood zijn. Onmacht pure onmacht. En dat mag ook wel even toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
er is wel een hoop gefit op elkaar hier.
Triest pfff...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Genoeg mensen uit dit topic zullen onderweg zijn naar de locatie.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:30:33@IlseHVNL Speurhond gaat zoeken. Zwarte schermen geplaatst. #vermistebroertjes http://t.co/71wuLUtLrh #cothen reageer retweet
ik weet niet hoe afgelegen die duiker ligt?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het ook wel zou gaan stinken he.
omdat er geen betere manier is om je vrouw te pakken, als dat zijn bedoeling was, dan haar kinderen te doden. Vrouw doden is logischer, want die heeft hem dit aangedaan maar als je haar wilt laten lijden dood je niet haar, maar iemand die haar dierbaar is.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je je vrouw van kant maken en daarna zelfmoord plegen?
Datis begrijpelijker dan je kinderen doodmaken?
Het is alle twee ziek. Kinderen doden is niet erger dan je eigen vrouw doden, en zeker niet begrijpelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |