hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de data van de semi's niet veranderen zou ik zeggen woensdag 12 maart.
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopen
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppen
Nee man, veel te ver.quote:
net als Sinterklaasquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb een deal met de post dat het dan gewoon naar mij komt. Ongeacht waar ik me begeef. Super handig!
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?quote:
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.
Neeeeeeeee!quote:
Nee hoor, rustig maar.quote:
Kersenjam is anders best Nederlands.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Soleyooo! *insert klapbeweging*.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |