Huh?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad hartloper, wellicht ff op je taal letten aub

Als je al in April dingen koopt, je GSM een tijdje uitzet dan is het geen wanhoopsdaad maar duidelijk van te voren gepland denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog verschil in zien. Als je je kinderen waardig neerlegt of niet verstopt dan denk je eerder aan een wanhoopsdaad dan nu. Nu denk je eigenlijk alleen maar monster.

heb tv utrecht aanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Evertjan het volgende:
iemand een live streampje van RTV utrecht ?

Een eind aan je eigen leven willen maken en dan je kinderen maar meeslepen in die ellendequote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Kindermoordenaars vind ik eigenlijk altijd egocentrische monsters. Het is niet zo dat die kinderen dood beter af zijn.

Ik wil hier niet de sfeer verpesten maar wat is er erg aan dat iemand zegt rotten in het water? Ontbinden dan? Zo is de gruwelijke waarheid nou eenmaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad hartloper, wellicht ff op je taal letten aub

Wat is dat?quote:

Eens. Er zijn nog wel gradaties vind ik. Moord uit wanhoop vind ik weer anders dan uit wraak zoals hier Maar het is altijd zeer egocentrisch, verwerpelijk en moeilijk voor te stellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kindermoordenaars vind ik eigenlijk altijd egocentrische monsters. Het is niet zo dat die kinderen dood beter af zijn.

Eindelijk duidelijkheid voor de moeder inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk, maar ik hoop echt dat het die knullen zijn.

En het past bij het dreigen richting de moeder met een familiedrama. Dat waren geen loze woorden, dat was echt een plan in zijn hoofd.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Als je al in April dingen koopt, je GSM een tijdje uitzet dan is het geen wanhoopsdaad maar duidelijk van te voren gepland denk ik.

Ah.quote:

Nou zegquote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef hartloper het volgende:
Twee weken te rotten in het water
Ze liggen er denk ik niet echt fraai bij

Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de sfeer verpesten maar wat is er erg aan dat iemand zegt rotten in het water? Ontbinden dan? Zo is de gruwelijke waarheid nou eenmaal.

moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:

't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)rstede,+Utrecht&z=19
Hier dus, je zou denken dat de jongens toen al niet meer bij bewustzijn waren, staan nog best wat boerderijen vlakbij dat kruispunt.

Ik snap het oprecht niet. Is die post later ge-edit ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.

Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef _Dido_ het volgende:
Laat ik dan maar de eerste zijn: wat moet die vader vreselijk met zichzelf in de knoop gezeten hebben om dit te doen

Normaal vind je een lichaam, maar nu worden er twéé personen vermist en de politie heeft ook twéé lichamen gevonden dus grote kans van wel..quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.

Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:

Dus het is minder erg als hij zn kinderen op een zonnig strand heeft achtergelaten?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om ze daarna zonder enige waardigheid in een of andere buis in een sloot te dumpen maakt het nog een aantal tikkeltjes erger

Dat zou een bizar toeval zijn als het twee andere lichamen zijn, dus ik denk idd dat we er van uit kunnen gaan dat het de twee jochies zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.

Ja dat hoop ik ook zo.. je moet er toch niet aan denken dat ze dingen bewust hebben meegemaakt en gezien...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.

Ik zie het hele probleem anders ook niet zo eigenlijk...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Is die post later ge-edit ofzo?

moord uit wraak? Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Er zijn nog wel gradaties vind ik. Moord uit wanhoop vind ik weer anders dan uit wraak zoals hier Maar het is altijd zeer egocentrisch, verwerpelijk en moeilijk voor te stellen.

tjonge jonge en de F-16's zagen niets???quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef hartloper het volgende:
We zullen het straks allemaal horen op het nieuws, maar NU.nl zegt dat een voorbijganger iets zag drijven in het water. De politie toen is gaan kijken en de lijkjes heeft ontdekt

Inderdaad maar als ze te snel iets bevestigen kan het zo zijn dat er fouten onstaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef GurbbNL het volgende:
En zo word alles megasnel in de media verspreid.
Door een Duiker,, in een Duiker... Het versneld zo snel dat het allemaal niet eens zeker is door wie en wat.
Laten we gewoon met zijn allen het nieuws afwachten en hopen op "goed" nieuws, al is goed nieuws niet dat ze nog leven, maar dat men het zoeken na de jongetjes kan stopzetten.
Lijkt me niet dat we er nog omheen kunnen... denk dat de kans dus ook vrijwel enorm groot is dat het de 2 jongetjes zijn...

Op die locatie is het persvak. Daar zijn ze niet gevonden. Was omg. Hoeksedijk Kanaaldijknoordquote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.

Het is nog maar de vraag of die moeder zelf helemaal vrijuit gaat gezien de problematiek met jeugdzorg en dergelijke.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.

Dat gaan we nooit weten. Maar je hoopt idd dat ze niets door hebben gehad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef alors het volgende:
Ja dat hoop ik ook zo.. je moet er toch niet aan denken dat ze dingen bewust hebben meegemaakt en gezien...

ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie het hele probleem anders ook niet zo eigenlijk...

Precies. Sterk blijven jij hè?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.

Die waren vast ergens anders aan het zoeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Rachilda het volgende:
[..]
tjonge jonge en de F-16's zagen niets???

inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Piperidine het volgende:
Tuurlijk is het 'in een duiker'. Waarom zou een duiker (persoon) daar überhaupt gaan duiken.

Juist, want we zijn op FOK! van de eufemismesquote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.

Vuile Ramptoeristen,, of meezoekers / op de nieuws-hoogte-houders kan ookquote:

Als ze gewurgd zijn maken ze heel wat mee hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaan we nooit weten. Maar je hoopt idd dat ze niets door hebben gehad.

Die man is echt ziek in zijn hoofd. Dat al die instanties niets door hebben gehad, ze moeten dan toch ook zien als zo man wanhopig zou zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het past bij het dreigen richting de moeder met een familiedrama. Dat waren geen loze woorden, dat was echt een plan in zijn hoofd.

twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:56:12VIA @112mediagroep: Forensisch Onderzoekslab-unit ter plaatse. Om 18:00 uur word de pers te woord gestaan. #vermistebroertjes #Cothen reageer retweet

Wraak op zijn ex. Lichamen verstoppen, onzekerheid en het hele vooropgezette plan. Dat is gewoon je ex zo hard mogelijk kwetsen.quote:

Dat kan je toch zien aan de lengte? Of zijn de lichamen al zo verweerd in natuurlijke staat van ontbinding dat het niet meer vast te stellen is omdat ze vergaan zijn?quote:Politie tegen RTV Utrecht: identificatie van de lichamen gaat nog uren duren. "Ook niet te zeggen of het om kinderen of volwassenen gaat."

Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
Wraak op zijn ex. Lichamen verstoppen, onzekerheid en het hele vooropgezette plan. Dat is gewoon je ex zo hard mogelijk kwetsen.

als het een wanhoopsdaad was wel. Ik weet niet hoelang ie hiermee rondliep maar je kunt lang in een soort roes leven, een beetje boven de werkelijkheid.quote:

opeens heeft iemand iets gezien...jaja, dat soort berichten krijg je nu natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef hartloper het volgende:
Ik zag op twitter iets voorbij komen dat de vader hier rond vijf uur die nacht is gezien, weet iemand of dat klopt?

Ze willen er gewoon nog niets over zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]
Dat kan je toch zien aan de lengte? Of zijn de lichamen al zo verweerd in natuurlijke staat van ontbinding dat het niet meer vast te stellen is omdat ze vergaan zijn?

Geloof me, er is niks meer aan te zien dan twee weken verder.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]
Dat kan je toch zien aan de lengte? Of zijn de lichamen al zo verweerd in natuurlijke staat van ontbinding dat het niet meer vast te stellen is omdat ze vergaan zijn?

Nou nou nou let eens op je taalgebruik zeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]

Het kan toch ook zijn dat hij heel erg leuk, sociaal en normaal overkwam en zichzelf simpelweg goed kon presenteren? Ik vermoed dat deze man dat ook heel goed kon.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man is echt ziek in zijn hoofd. Dat al die instanties niets door hebben gehad, ze moeten dan toch ook zien als zo man wanhopig zou zijn.

Een volwassene kan ook 1.50 zijn. Ze gaan niet iets zeggen voordat ze absoluut zeker zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]

Ze waren vrij lang.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]

Dat denken veel users al een tijdje hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
Wraak op zijn ex. Lichamen verstoppen, onzekerheid en het hele vooropgezette plan. Dat is gewoon je ex zo hard mogelijk kwetsen.

Shit, gaan daar ECHT ramptoeristen heen???twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:55:49@PrivatCert #vermistebroertjes Oproep: alleen pers svp; Geen ramptoerisme gewenst! http://t.co/6VDFEQxvqH #cothen reageer retweet

speculaties.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]

Inderdaad, anders was er natuurlijk al lang gezocht.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
opeens heeft iemand iets gezien...jaja, dat soort berichten krijg je nu natuurlijk

Wellicht eerst handig om familie (moeders?) in te lichten voordat de media het weet. idd lijkt me niet echt moeilijk te zien of het 2 kinderen zijn of volwassenen. Of lichamen moeten erg gemutileerd zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef GSMboy het volgende:
RTV Utrecht:
[..]

Je kan ook overdrijven.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou let eens op je taalgebruik zeg.

Nou het is de waarheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou let eens op je taalgebruik zeg.

Met een pak crackersquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, gaan daar ECHT ramptoeristen heen???twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:55:49@PrivatCert #vermistebroertjes Oproep: alleen pers svp; Geen ramptoerisme gewenst! http://t.co/6VDFEQxvqH #cothen reageer retweet

Ramptoeristen heb je overal, dus jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

Het is Pinksteren mensen vervelen zich het is goed weer. Dus reken er op dat duizenden zich die kant op begeven #HvNL #IKWILNIETSMISSENquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

Precies wat ik zeg inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus het is minder erg als hij zn kinderen op een zonnig strand heeft achtergelaten?

Jawel, waarschijnlijk kunnen ze nog wel de doodsoorzaak vaststellen. Als ze bijv verdovende middelen aantreffen in hun bloed of maag ofzo, dan zijn ze waarschijnlijk versuft geweest of vergiftigd. Maar dat lijkt me minder gruwelijk dan een verdrinkingsdood of wurging bijv.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaan we nooit weten. Maar je hoopt idd dat ze niets door hebben gehad.

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ja met cupcakes en witte ballonnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

quote:

kaakje ,lekker soppenquote:

Ja wat jammer nou heb je het helemaal gemist.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef rever het volgende:
Verdorie ik ben even weg geweest en hoor net op RTL dat er 2 lichamen bij Doorn gevonden zijn in het water! Gatverdamme is het toch echt zo! Wat een hufter!

quote:

Er wordt denk ik bedoeld (althans: dat heb ik hier wel eens gelezen) dat het 'humaner' is om je kinderen te begraven in bijvoorbeeld een bos zodat ze alsnog een soort van rustplaats hebben oid.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus het is minder erg als hij zn kinderen op een zonnig strand heeft achtergelaten?

Sorry hoor maar mag het even na dat totaal onnodige gezeik op die gast die even in normale woorden zei dat ze daar lagen te rotten/ontbinden enz.. Op en top Nederlands weerquote:

Uitdeelzakjes voor niets mee genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |