moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk, maar ik hoop echt dat het die knullen zijn.
't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)rstede,+Utrecht&z=19
Hier dus, je zou denken dat de jongens toen al niet meer bij bewustzijn waren, staan nog best wat boerderijen vlakbij dat kruispunt.
Ik snap het oprecht niet. Is die post later ge-edit ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef _Dido_ het volgende:
Laat ik dan maar de eerste zijn: wat moet die vader vreselijk met zichzelf in de knoop gezeten hebben om dit te doen
Normaal vind je een lichaam, maar nu worden er twéé personen vermist en de politie heeft ook twéé lichamen gevonden dus grote kans van wel..quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.
Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk, maar ik hoop echt dat het die knullen zijn.
Dus het is minder erg als hij zn kinderen op een zonnig strand heeft achtergelaten?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar om ze daarna zonder enige waardigheid in een of andere buis in een sloot te dumpen maakt het nog een aantal tikkeltjes erger
Dat zou een bizar toeval zijn als het twee andere lichamen zijn, dus ik denk idd dat we er van uit kunnen gaan dat het de twee jochies zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
moet bijna wel. Locatie klopt en er worden ook zelden twéé lichamen gevonden.
Ja dat hoop ik ook zo.. je moet er toch niet aan denken dat ze dingen bewust hebben meegemaakt en gezien...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.
Ik zie het hele probleem anders ook niet zo eigenlijk...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Is die post later ge-edit ofzo?
moord uit wraak? Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Er zijn nog wel gradaties vind ik. Moord uit wanhoop vind ik weer anders dan uit wraak zoals hier Maar het is altijd zeer egocentrisch, verwerpelijk en moeilijk voor te stellen.
tjonge jonge en de F-16's zagen niets???quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef hartloper het volgende:
We zullen het straks allemaal horen op het nieuws, maar NU.nl zegt dat een voorbijganger iets zag drijven in het water. De politie toen is gaan kijken en de lijkjes heeft ontdekt
Inderdaad maar als ze te snel iets bevestigen kan het zo zijn dat er fouten onstaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef GurbbNL het volgende:
En zo word alles megasnel in de media verspreid.
Door een Duiker,, in een Duiker... Het versneld zo snel dat het allemaal niet eens zeker is door wie en wat.
Laten we gewoon met zijn allen het nieuws afwachten en hopen op "goed" nieuws, al is goed nieuws niet dat ze nog leven, maar dat men het zoeken na de jongetjes kan stopzetten.
Lijkt me niet dat we er nog omheen kunnen... denk dat de kans dus ook vrijwel enorm groot is dat het de 2 jongetjes zijn...
Op die locatie is het persvak. Daar zijn ze niet gevonden. Was omg. Hoeksedijk Kanaaldijknoordquote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is echt te hopen dat de kinderen al versuft of bedwelmd waren zodat ze alles niet meer bewust hebben meegemaakt.
Het is nog maar de vraag of die moeder zelf helemaal vrijuit gaat gezien de problematiek met jeugdzorg en dergelijke.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.
Dat gaan we nooit weten. Maar je hoopt idd dat ze niets door hebben gehad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef alors het volgende:
Ja dat hoop ik ook zo.. je moet er toch niet aan denken dat ze dingen bewust hebben meegemaakt en gezien...
ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie het hele probleem anders ook niet zo eigenlijk...
Precies. Sterk blijven jij hè?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoop ik ook Beequeen, leef zo met die moeder mee, wat een verdriet moet die vrouw hebben en al die onzekerheid ppffff.
Die waren vast ergens anders aan het zoeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Rachilda het volgende:
[..]
tjonge jonge en de F-16's zagen niets???
inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Piperidine het volgende:
Tuurlijk is het 'in een duiker'. Waarom zou een duiker (persoon) daar überhaupt gaan duiken.
Juist, want we zijn op FOK! van de eufemismesquote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |