SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen optiequote:Op zondag 19 mei 2013 15:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je kan het je buren proberen te vragen, grootste deel van de autos heeft een trekhaak. Zijn ook genoeg mensen met een aanhanger. Hoe hoog je is je appartement? Vaak sjouwen die verhuizers de boel ook omhoog enzo
Oh nee, dan is dit inderdaad het beste jaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ik ook een auto met een aanhangding aan de achterkant zou moeten regelenonze auto heeft dat niet
dus een verhuiswagen is de beste optie tot nu toe
merk er in de zomer vrij weinig van want dan ben ik wel actief buitenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh nee, dan is dit inderdaad het beste ja.
Vraagje, merk jij nou ook dat je aankomt door dat "barbecue-dieet"?
Oké, dan moet ik even zorgen dat ik wat meer actief ben. Dan passen m'n broeken tenminste weer goedquote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
merk er in de zomer vrij weinig van want dan ben ik wel actief buiten
maar in de herfst/lente meestal wel ;p dan begin ik uit te puilen
ik heb mezelf beloofd dat ik vanaf juli, als het echt mooi weer is, ik iedere dag 20km ga fietsenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dan moet ik even zorgen dat ik wat meer actief ben. Dan passen m'n broeken tenminste weer goed.
Als ik een brede koelkast boven krijg, of zo'n bank en poef over die steile trap krijg, moeten die paar dozen en plankjes wel lukken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen optie
uhh je moet eerst een trap omhoog dan kom je bij de voordeur, en dan weer een trap omhoog dan sta je voor m'n kamer
ik ben alleen bang dat ik de helft niet naar binnen krijg want de tweede trap is best smal
jouw trap is nog brederquote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een brede koelkast boven krijg, of zo'n bank en poef over die steile trap krijg, moeten die paar dozen en plankjes wel lukken.
Oh dat is wel een goed idee. Misschien moet ik ook gaan fietsenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb mezelf beloofd dat ik vanaf juli, als het echt mooi weer is, ik iedere dag 20km ga fietsen
Mja in mn nieuwe huis heb ik vier van die bochten en daar paste een koelkast van 65 cm breed prima tussen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jouw trap is nog brederen in de trap zit ook nog een bocht
en mocht ik deze http://www.marktplaats.nl(...)bank-met-hocker.html bank kopen dan moet ie ook naar boven
en 2 kasten van elk 2 meter moeten naar bovenmijngod
IS JE NAAM WIFI WANT IK VOEL EEN CONNECTIEquote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
ALS JIJ EEN FRIKANDEL ZOU ZIJN, DAN WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAAL
NIET MIJN LINES STELENquote:Op zondag 19 mei 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS JE NAAM WIFI WANT IK VOEL EEN CONNECTIE
Ik weet wat een koelkast is schatquote:
jouw stemquote:
je weet maar nooit met Ezell.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wat een koelkast is schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |