Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verschil is dat dat intern in een wedstrijd situatie ontstaat, voor hetzelfde geld waren ze gepakt en was het een groepsprint geworden of hadden er twee anderen weggereden.
Je moet eerst met twee voorop komen te zitten om de ander te kunnen beïnvloeden.
Een vooraf verkochte wedstrijd is geen wedstrijd, dit was wel gewoon een wedstrijd (tot misschien 3km voor de streep).
Jajaja daar is José.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Sasman het volgende:
Wacht...Ik schakel terug in. Waar is José...[ afbeelding ]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.
Hazen vind ik meer vergelijkbaar met team/stalorders.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?
Een alleenstaande koers (zoals OS London vorig jaar) verkopen doe je niet en dat is matchfixing, echter in een etappekoers waarbij de één tijdwinst pakt en de ander mag dan winnen vind ik geen matchfixing, ook niet als daar wat geld bij betrokken is. Wielrennen is nu eenmaal samenwerken met ploegmaten maar ook met renners van andere ploegen. Dat maakt wielrennen ook zo mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Situatie is anders, maar ik blijf het matchfixing vinden. Als je de tennisfinale wint omdat de ander expres verliest ivm prijzengeld.. tsja.
Match fixing niet maar wel enigszins beinvloeden van de wedstrijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zijn hazen in de marathon dan ook bezig met match fixing?
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Match fixing niet maar wel enigszins beinvloeden van de wedstrijd.
Mee eens, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een alleenstaande koers (zoals OS London vorig jaar) verkopen doe je niet en dat is matchfixing, echter in een etappekoers waarbij de één tijdwinst pakt en de ander mag dan winnen vind ik geen matchfixing, ook niet als daar wat geld bij betrokken is. Wielrennen is nu eenmaal samenwerken met ploegmaten maar ook met renners van andere ploegen. Dat maakt wielrennen ook zo mooi.
Na halftijd ja.quote:
Wielrennen is een teamsport, atletiek niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.
Terug naar eurosport jijquote:
Inderdaad, mecanicien die je een nieuwe fiets geeft ook...als je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knechten die op kop van het peloton rijden, beïnvloeden ook het koersverloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |