De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Klojo120 op 19-05-2013 15:25:31 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ben gister aangenomenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Ceviche het volgende:
Bijbaantje zoeken, dan kun je de hele zomer blowen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dankjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ze weten dat je nog geen 18 bent? Gefeliciteerd
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ze weten dat je nog geen 18 bent? Gefeliciteerdook wakker?
Onee jij had gisteren geen wiet meer.![]()
Review van vannacht!
Soort: White Widow
Smaak: Natuurlijk, scherp
Effect: Behoorlijk stoned
Na we het jointje hadden gedraaid gingen we buiten in de tuin zitten.
Goede vibe, lekker kletsen en ondertussen lekker blowen.
Al snel begon ik het in mijn voeten te merken (warm en een beetje tintelen). Dit heb ik gelukkig wel vaker. Vind het altijd fijn om lichamelijk te merken als ik stoned benLekker tintelen en warm en dat dan doorstroomt naar mijn hoofd. Na een paar trekjes werd ik eventjes misselijk, maar dat was snel weer weg.
Daarna lekker de 'roes' uitgezeten. Een paar keer wel flink zitten lachen en om de meest domme dingen gewoon lachen haha
Enorme honger er na. Gelukkig was de koelkast goed gevuld.
- Stokbrood met kruidenboter
- Schnitzel op brood
- Runderreepjes a la Mexicana met een bult knoflooksaus op brood getiefd.
Biertje erbij en een peuk er na gerookt, en ik was helemaal het mannetje
Goede vibe, goede effecten. Ik geef het een 9.![]()
Direct-result. Ik moet mensen werven donateur te worden van een goed doel.quote:Dankjequote:
JJawel jawelquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]ook wakker?
Onee jij had gisteren geen wiet meer.Toch nog kunnen halen!
We hebben nog tot half 4 zitten stonen
Zelden zo stoned geweest
Fuck the EBU.![]()
Dit soort posts terwijl poependquote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Review van vannacht!
Al snel begon ik het in mijn voeten te merken (warm en een beetje tintelen). Dit heb ik gelukkig wel vaker. Vind het altijd fijn om lichamelijk te merken als ik stoned benLekker tintelen en warm en dat dan doorstroomt naar mijn hoofd. Na een paar trekjes werd ik eventjes misselijk, maar dat was snel weer weg.
Daarna lekker de 'roes' uitgezeten. Een paar keer wel flink zitten lachen en om de meest domme dingen gewoon lachen haha
- Schnitzel op brood
Goede vibe, goede effecten. Ik geef het een 9.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Review van vannacht!
- Schnitzel op brood
Goede vibe, goede effecten. Ik geef het een 9.Nice.
Misschien is het een idee om vaker reviews te schrijven![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Nice.
Misschien is het een idee om vaker reviews te schrijven
Maar alleen van goede chills, als ik gewoon thuis zit te blowen is dat niet interessant
Fuck the EBU.![]()
Idd. Leuke verhalen enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Nice.
Misschien is het een idee om vaker reviews te schrijven
Ik had het beloofd![]()
![]()
Oh en er is gezondigd!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets is lekkerder dan tijdens het poepen je zonden te overzien van de avond er voor
Fuck the EBU.![]()
Ik ga proberen mijn volgende verslag te schrijvenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd. Leuke verhalen enzo
Ik had het beloofd
over de Double Diamond..
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
Review van vannacht!
- Schnitzel op brood
Goede vibe, goede effecten. Ik geef het een 9.![]()
![]()
Oh ja die is van snowballed volgens mijquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ [url= http://i.fok.nl/usericons/379300/0.gif ]afbeelding[/url] ]
Fuck the EBU.![]()
Is toch bagger de laatste tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Fuu seizoen van Spuiten en Slikken is afgelopen![]()
Ze hebben geen drugs meer om te proberenquote:
Ze moeten eigenlijk gewoon sativa doen
gekke tyde mt jou fnie xdquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef hosselaar.woensel het volgende:
lol net assie gerookt ben zwaar high is gekke tydHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze hebben geen drugs meer om te proberen
Ze moeten eigenlijk gewoon sativa doen![]()
![]()
geen drugs meer om te proberen? lol duizenden research chemicals kunnen ze nog doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze hebben geen drugs meer om te proberen
Ze moeten eigenlijk gewoon sativa doen![]()
Ze gaan die mensen echt niet aan de heroïne zetten hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
geen drugs meer om te proberen? lol duizenden research chemicals kunnen ze nog doen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Filemon heeft ooit heroïne gekregen voor het programma.. Maar heeft het uit eindelijk door de plee gespoeldquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze gaan die mensen echt niet aan de heroïne zetten hoor.Your beauty never ever scared me.![]()
Wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filemon heeft ooit heroïne gekregen voor het programma.. Maar heeft het uit eindelijk door de plee gespoeld
Beter van hem
Hij stond op het punt het te gaan roken maar hij wou het niet meerquote:Your beauty never ever scared me.![]()
nee snap ik maar ze kunnen wel bijvoorbeeld 4-fmp, methoxtamine, 3-fluoramphetamine, methiopropamine, 4-ho-met, 3-mmc, 3-mec enz uitproberen. Dat zijn redelijk betrouwbare rc's en voor 1 keer kunnen ze het best uitproberen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze gaan die mensen echt niet aan de heroïne zetten hoor.![]()
Val nu al bijna in slaap haha!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
lol ik ga denk ik doorhalen vanavondYour beauty never ever scared me.![]()
bewaar wat voor mijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga ook maar eens een jointje draaien, anders zijn mijn nuchtere en stonede posts niet in balans
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga ook maar eens een jointje draaien, anders zijn mijn nuchtere en stonede posts niet in balansStoney
![]()
ik kwam een beetje.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
.
- Schnitzel op brood
- Runderreepjes a la Mexicana met een bult knoflooksaus op brood getiefd.![]()
FAPPELMOESquote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Overigens heb ik een nieuw potje shine staan.
![]()
![]()
lol net btje gefapt op gekkepoesen was gekke tydquote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]sshhttt.
![]()
Ik wilde men er van laten drinken![]()
![]()
hoofje, en dat is inderdaad ongeveer 2 provincies van jou vandaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Moet je hierheen komen, maar je woont vast te ver wegHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
En je hebt examensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hoofje, en dat is inderdaad ongeveer 2 provincies van jou vandaan.![]()
![]()
quote:
Eerlijk gezegd lijkt me dat zo tof, knetterstoned naar schoolwel middelbare school, op het hbo lijkt me dan weer niet zo leuk.
![]()
Met pep op naar schoolquote:Op zondag 19 mei 2013 16:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me dat zo tof, knetterstoned naar schoolwel middelbare school, op het hbo lijkt me dan weer niet zo leuk.
![]()
![]()
Haha ik scheen gisteren na de mdma enorme puppy ogen te hebben. Niet eens dat ik strak keek ofzo maar gewoon met grote zielige oogjes haha(heb van mezelf al wel redelijk grote ogen)
Your beauty never ever scared me.![]()
Lekker lui vandaag. Vanavond gewoon bazig hard chillen in het ouderlijk huis, biertje erbij en rustig, not bad.![]()
Jij bent sowieso schattigquote:Op zondag 19 mei 2013 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik scheen gisteren na de mdma enorme puppy ogen te hebben. Niet eens dat ik strak keek ofzo maar gewoon met grote zielige oogjes haha(heb van mezelf al wel redelijk grote ogen)
Fuck the EBU.![]()
Have funquote:Op zondag 19 mei 2013 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben knetterstoned
Zet even een film erbij op
Als het lukt tenminste
Fuck the EBU.![]()
Vanavond ook nog ff een film opzetten. Lekker chill ditdat.
Oh ja, ook nog de nieuwe Family Guy kijken van afgelopen maandagNog niet aan toe gekomen
En HIMYM![]()
![]()
quote:Ik had al op je gereageerd schatjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
J
[..]
Jawel jawelToch nog kunnen halen!
We hebben nog tot half 4 zitten stonen
Zelden zo stoned geweest
Fuck the EBU.![]()
Ik dacht dat je bij hun was gaan blowen ofzoquote:
Dat je met hun meerookte en verder geen wiet had meegenomen ofzo.![]()
jaquote:neem vaak souvenirtjes mee na een avond uit
![]()
hij zit echt chill
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nice nicequote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
janeem vaak souvenirtjes mee na een avond uit
![]()
hij zit echt chill
Fuck the EBU.![]()
![]()
__!!!
Edit:
Lees net dat de politie twee lichamen heeft gevonden bij Cothen.
Heb een duister vermoeden dat het om die twee kinders gaan![]()
![]()
De ironiequote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef Studeur het volgende:
om gisteren te bewijzen dat mn nokia niet kapot kon deed ik hem even in mn biertje maar dat heeft ie toch niet overleefd, nu maakt ie een krakend geluid als ik de batterij er in doe. gelukkig vond ik nog een andere nokia die ook best wel chill is
heb nu deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nokia zijn de tanks onder de telefoons.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef Studeur het volgende:
om gisteren te bewijzen dat mn nokia niet kapot kon deed ik hem even in mn biertje maar dat heeft ie toch niet overleefd, nu maakt ie een krakend geluid als ik de batterij er in doe. gelukkig vond ik nog een andere nokia die ook best wel chill is
heb nu deze:
[ afbeelding ]
Bijna niet te verwoesten.![]()
OMG DAT IS MIJN OUDE TELEFOONquote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef Studeur het volgende:
heb nu deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heb ik zóóóóó lang gehad, zelfs toen iedereen al van die hippe BlackBerry's had enzo die toen helemaal in waren (voordat ze stonden voor paupertokkies)
Nokia 3120
Alleen hij is echt zwaar beschadigd en toen ik hem laatst een keer aantrof zag ik dat de onderkant helemaal bezaaid was met bruinige siroopachtige plakzooi waarvan ik m'n God niet weet waar het vandaan komt![]()
Maar hij doet het nog steedsNiet kapot te krijgen
Fuck the EBU.![]()
behalve dus met bierquote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nokia zijn de tanks onder de telefoons.
Bijna niet te verwoesten.
de verwoestingstest tijdens het uitgaan zal het bapalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
De 3120 kun je wel in bier dopen, is mij ook wel eens overkomen
tot nu toe heb ik welgeteld 5 mobiels kapot gemaakt tijdens het uitgaan_ soort hobby geworden denk ik
Geld teveel ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
de verwoestingstest tijdens het uitgaan zal het bapalen.
tot nu toe heb ik welgeteld 5 mobiels kapot gemaakt tijdens het uitgaan_ soort hobby geworden denk ik
Fuck the EBU.![]()
Hmmz maar vooralsnog zijn het loei sterke tella'squote:De 3310 ookquote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
De 3120 kun je wel in bier dopen, is mij ook wel eens overkomen3510i kon ook aardig wat hebben
![]()
![]()
nr 1 had ik gekregenquote:
nr 2 ook
nr 3 gekocht voor 15 euro incl 15 euro beltegoed
nr 4 gekregen
nr 5 had ik zelf nogHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
de 3510 heb ik dus gister verlorenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmz maar vooralsnog zijn het loei sterke tella's
[..]
De 3310 ook3510i kon ook aardig wat hebben
![]()
rip
kijk die lichteffecten dan
Nokiaquote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmz maar vooralsnog zijn het loei sterke tella's
[..]
De 3310 ook3510i kon ook aardig wat hebben
Ze moeten alleen geen smartphones proberen te maken
Symbian als OS
Ik heb nog een E6 liggen, ding bleef maar zomaar zonder reden uitvallen terwijl ik hem nog geen half jaar had, en geen enkele leuke app was compatibel voor Symbianalleen Android/iOS, dus kreeg je er allemaal van die nep-remake dingen op
Fuck the EBU.![]()
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
de 3510 heb ik dus gister verloren
[ afbeelding ]
rip
Fuck the EBU.![]()
Ik heb die ook gehad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
de 3510 heb ik dus gister verloren
[ afbeelding ]
rip
Heerlijk ding. Echt geweldig !![]()
Hahaha precies !quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
mensen die hun telefoon niet in een biertje kunnen doen
En mensen die geen bier uit hun telefoon kunnen drinken__!!!
![]()
Eigenlijk heb ik er nog wel vertrouwen in dat ie het weer doet na een paar dagen drogenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je moet hem in een bak met rijst doen, geen bullshit.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef Studeur het volgende:
Eigenlijk heb ik er nog wel vertrouwen in dat ie het weer doet na een paar dagen drogenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Werkt idd echt, maar wel helemaal uit elkaar halen en alle losse onderdelen in de rijst doen, niet in z'n geheelquote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je moet hem in een bak met rijst doen, geen bullshit.
Fuck the EBU.![]()
Goeie film brahquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Ceviche het volgende:
Heeft er eentje kanker, gaan ze 'lang zal ze leven' zingen
Fuck the EBU.![]()
Had een idee voor een leuk topic, kom ik erachter dat ik niet kan wat ik in het topic wil
nee echt kk saaiquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef Studeur het volgende:
ONZ / Het grote raad de imitatie topic
goed topicHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Van de week. Nu even lekker uitstonenquote:
De stonedheid was wel lekker maar de joint niet. Ik vind roken/blowen echt zo goor![]()
![]()
Vaporizen danquote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Van de week. Nu even lekker uitstonen
De stonedheid was wel lekker maar de joint niet. Ik vind roken/blowen echt zo goor
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja maar dat is dan weer zo duur en zo vaak blow ik dan ook weer niet. Maar het blijft zeker een soort droom voor de toekomst, en dan meteen een goede, de vulcano ofzo.quote:![]()
Die Vulcano is idd wel baasachtig.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer zo duur en zo vaak blow ik dan ook weer niet. Maar het blijft zeker een soort droom voor de toekomst, en dan meteen een goede, de vulcano ofzo.![]()
Ben ik ook lichtelijk over aan het denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer zo duur en zo vaak blow ik dan ook weer niet. Maar het blijft zeker een soort droom voor de toekomst, en dan meteen een goede, de vulcano ofzo.
Stoppen met roken en dan de wiet gaan vaporizen. Maar die krengen kosten gelijk 250 euro+ voor een fatsoenlijke
iig wel een idee voor de toekomst ;PHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Precies, wel jammer maar jaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben ik ook lichtelijk over aan het denken.
Stoppen met roken en dan de wiet gaan vaporizen. Maar die krengen kosten gelijk 250 euro+ voor een fatsoenlijke
iig wel een idee voor de toekomst ;P![]()
![]()
Hallo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wil jij ook mod worden?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze moeten eens een stoned subforum maken.
Gewoon tijdelijk als grapje, Is best leuk allemaal topic over je favoriete coffeeshop stoner voedsel, Eerste ervaring met Wiet etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Puik planquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten eens een stoned subforum maken.
Gewoon tijdelijk als grapje, Is best leuk allemaal topic over je favoriete coffeeshop stoner voedsel, Eerste ervaring met Wiet etc.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallonszsch
Ik ben dornken in stadsch
Groetnn uut de kroeg.
powquote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Op NL1 powned een meisje haar ouders: " Nee, mijn ouders zijn niet echt hoogbegaafd nee "![]()
![]()
Tips and tricks.quote:
Favoriete shops ! Beste blow plekjes voor buiten, Moet kunnen toch..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar kunnen we lobbyen?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tips and tricks.
Favoriete shops ! Beste blow plekjes voor buiten, Moet kunnen toch..Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Moi wicht !quote:Je raad mijn gedachten.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tips and tricks.
Favoriete shops ! Beste blow plekjes voor buiten, Moet kunnen toch..Hier ?quote:![]()
Wow, ik space 'm nu heerlijk op dit nummer, al geruime tijd.
Hij duurt ontiegelijk lang, maar zeker het luisteren waard
rond dit tijdstip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 01:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wow, ik space 'm nu heerlijk op dit nummer, al geruime tijd.
Hij duurt ontiegelijk lang, maar zeker het luisteren waard
rond dit tijdstip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik op 't moment een heerlijk spacenummertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Wat is daar erg aan..?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn wereld staat op mijn kop !
[ afbeelding ]
Pffff
Ziet er wel leuk uit...![]()
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Hallon
Wat een mooie vrije dag is het toch vandaag.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
![]()
![]()
Vandaag maar even inside-outjes leren rollen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Awh, wat is er mien jong?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Damn, aan de haze gegaan dit weekend. Wat werd ik beroerd wakker.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Moi eem.quote:Welke haze had je ?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, aan de haze gegaan dit weekend. Wat werd ik beroerd wakker.![]()
Sterke.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moi eem.
[..]
Welke haze had je ?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is een fraaie manier om het uit te drukken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahahazo 1 met een 'suikerkraagje'
van die dikke vette thc kristallen
En dan te bedenken dat er een tijd was waarop ik rustig elke dag een paar grammetjes wegrookte.Als ik dat nu doe ga ik echt helemaal kapot denk ik.
Same here. Eerder rookte ik de hele dag door.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
En dan te bedenken dat er een tijd was waarop ik rustig elke dag een paar grammetjes wegrookte.Als ik dat nu doe ga ik echt helemaal kapot denk ik.
Maar nu trek ik dat niet meer. Alleen lekker in de avond nog.
Veel chiller voor 't slapen gaan.![]()
Haha dacht ikquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is een fraaie manier om het uit te drukken.Vond 't zelf ook wel pakkend haha
![]()
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here. Eerder rookte ik de hele dag door.
Maar nu trek ik dat niet meer. Alleen lekker in de avond nog.
Veel chiller voor 't slapen gaan.
Verder zul je merken dat hoe meer je het minder(d/t), hoe beter je je voelt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Exact. Anders voel ik me echt zwaar waardeloos overdag,quote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit.
Verder zul je merken dat hoe meer je het minder(d/t), hoe beter je je voelt.
heb er niks aan. Wil wel mijn huishouden bijhouden enzo.![]()
Inderdaad, ik wordt er ook zo lui van.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exact. Anders voel ik me echt zwaar waardeloos overdag,
heb er niks aan. Wil wel mijn huishouden bijhouden enzo.Pasta Carbonara en dan eet ik mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Wat zal ik gaan eten vandaag?
Weet niet waar ik zin in heb
Dit -- Parkiet is mijn papa
De trein naar Emmen vanaf Zwolle gaat om 00:20 voor het laatst terug en het feestje in Zwolle Zaterdag is pas om 02:00 afgelopen. Ik ga sowieso heen maar hoe komen we terug?Wachtten op de eerste trein om 07:00 lijkt me maar niks
Bed & Breakfast in de binnenstad. Voorstraat zit er één. Met z'n tweetjes/drietjes een kamer huren daar. Prima te doenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
De trein naar Emmen vanaf Zwolle gaat om 00:20 voor het laatst terug en het feestje in Zwolle Zaterdag is pas om 02:00 afgelopen. Ik ga sowieso heen maar hoe komen we terug?Wachtten op de eerste trein om 07:00 lijkt me maar niks
![]()
![]()
B&B de Peperbusquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bed & Breakfast in de binnenstad. Voorstraat zit er één. Met z'n tweetjes/drietjes een kamer huren daar. Prima te doen![]()
![]()
Hoe heet die.. En het feestje is in de ijselhallenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bed & Breakfast in de binnenstad. Voorstraat zit er één. Met z'n tweetjes/drietjes een kamer huren daar. Prima te doenBen zelf niet heel erg bekend in Zwolle
De Peperbusquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe heet die.. En het feestje is in de ijselhallenBen zelf niet heel erg bekend in Zwolle
![]()
![]()
Mensen die in omgeving Amsterdam keert willen smoke?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik had laatst een hele pit voor mezelf alleen maar net voorbij de helft dacht ik dat ik hem nooit op kon roken. Hoe kan je het nog enigszins leuk maken?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Even pauze van het leren met ritalin. Het kutte van ritalin is dat als je je op iets anders focust dan het studieboek je daar helemaal op gaat concentreren.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gewoon een vuistje maken en lomp hard hijsen zodat je helemaal gaat vliegen manquote:Op maandag 20 mei 2013 16:50 schreef Woods het volgende:
Ik had laatst een hele pit voor mezelf alleen maar net voorbij de helft dacht ik dat ik hem nooit op kon roken. Hoe kan je het nog enigszins leuk maken?Goeiendagquote:
Net als met wiet dusquote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef Studeur het volgende:
Even pauze van het leren met ritalin. Het kutte van ritalin is dat als je je op iets anders focust dan het studieboek je daar helemaal op gaat concentreren.![]()
Wel kut als je moet leren ja..![]()
Ja ik ken het, alleen niet echt geschikt voor mij nog.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon een vuistje maken en lomp hard hijsen zodat je helemaal gaat vliegen man
[..]
Goeiendagwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Daarom ga ik snel weer naar m'n studieboek want ik vind alles wat ik nu op internet lees wel heel erg interessant.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Net als met wiet dus![]()
Wel kut als je moet leren ja..Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Net begonnen met blowen? Hoe oud ben je?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja ik ken het, alleen niet echt geschikt voor mij nog.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
'middag!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gewoon een vuistje maken en lomp hard hijsen zodat je helemaal gaat vliegen man
[..]
Goeiendag
Heb even een rustige fok-periode gehad, deeltje 154 alweerIs er al een meet geweest enzo?
![]()
Nee zeker niet, blowen al zeker 2 maanden maar middels dat vuistje vind ik nog wel erg zwaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net begonnen met blowen? Hoe oud ben je?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Net begonnen dusquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee zeker niet, blowen al zeker 2 maanden maar middels dat vuistje vind ik nog wel erg zwaar.![]()
![]()
Nog geen meet geweest. Maar per deeltje komt hij dichterbijquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
'middag!
Heb even een rustige fok-periode gehad, deeltje 154 alweerIs er al een meet geweest enzo?
Poe hey, twee maandenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee zeker niet, blowen al zeker 2 maanden maar middels dat vuistje vind ik nog wel erg zwaar.
moet je eens een kleine bonghit proberen. platter heb je nog nooit gelegen na je eerste keer bongquote:Op maandag 20 mei 2013 16:57 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee zeker niet, blowen al zeker 2 maanden maar middels dat vuistje vind ik nog wel erg zwaar.
Emmeren!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet je eens een kleine bonghit proberen. platter heb je nog nooit gelegen na je eerste keer bong![]()
![]()
![]()
Succes, loverquote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef Studeur het volgende:
Nu verplaats ik mijzelf weer naar de studie
Denk dat ik zometeen weer ga smoke met een vriend, maar die gasten kunnen echt leip smoke/ inhouden.Heb vaak t gevoel alsof ik hem niet goed inhaleer en weer uitblaas.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Lang inhouden is een fabeltje, de thc wordt al heel snel opgenomen. Als je ook tabak in de joint hebt zitten is het alleen maar slechter omdat de schadelijke meuk in de tabak wel meer worden opgenomen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef Woods het volgende:
Denk dat ik zometeen weer ga smoke met een vriend, maar die gasten kunnen echt leip smoke/ inhouden.Heb vaak t gevoel alsof ik hem niet goed inhaleer en weer uitblaas.
Gewoon een lekkere teug, even rond laten gaan in de longen en weer naar buiten met die rook. Liefst in kringetjes natuurlijk![]()
![]()
Gisteren tijdens m'n acid trip onder andere tot inzicht gekomen dat ik beter maar eens wat zou minderen met wiet roken, daarom straks een grammeke halen en proberen het daarmee tot vrijdag te redden (zou een primeur zijn)![]()
![]()
Kringetjes begin ik ook te leren alleen krijg ze nog niet perfect, workingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lang inhouden is een fabeltje, de thc wordt al heel snel opgenomen. Als je ook tabak in de joint hebt zitten is het alleen maar slechter omdat de schadelijke meuk in de tabak wel meer worden opgenomen.
Gewoon een lekkere teug, even rond laten gaan in de longen en weer naar buiten met die rook. Liefst in kringetjes natuurlijk
Oh, ik doe hendig 2 weken met een zakje van 2 gram. Soms zelfs 3 weken, ligt aan m'n dagbestedingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Gisteren tijdens m'n acid trip onder andere tot inzicht gekomen dat ik beter maar eens wat zou minderen met wiet roken, daarom straks een grammeke halen en proberen het daarmee tot vrijdag te redden (zou een primeur zijn)![]()
![]()
Hoeveel gebruik je dan per pint?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, ik doe hendig 2 weken met een zakje van 2 gram. Soms zelfs 3 weken, ligt aan m'n dagbestedingwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Oh echt weinig.. Vooral voor de smaak en die lichte high. Als ik te veel smoke doe ik echt helemaal niets meer die dagquote:![]()
Denk dat ik wel 10 jointjes uit een gram kan halen![]()
![]()
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Mano_ het volgende:
Denk dat ik wel 10 jointjes uit een gram kan halenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb een tijdje wel veel meer geblowd, maar dat ging me echt te veel geld kosten. 8 à 9 euro per gram is niet leuk meer..quote:![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh echt weinig.. Vooral voor de smaak en die lichte high. Als ik te veel smoke doe ik echt helemaal niets meer die dag![]()
Denk dat ik wel 10 jointjes uit een gram kan halenKan je beter niks roken?
Ik denk dat ik 0,2 gram per joint gebruik, en dan ben ik wel goed stoned.
En ik blow niet zo vaak dus zo'n dure hobby is het hier niet
De eerste keer dat ik ging blowen was met een vriendin, en die leerde mij hoe het moest met zo'n vuistje. Blijkbaar is dat zwaarder? In ieder geval was ik wel goed stoned voor een eerste keer.![]()
Ik noem dat altijd 'Lachen in mijn vuistje.'quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Ceviche het volgende:
Ik denk dat ik 0,2 gram per joint gebruik, en dan ben ik wel goed stoned.
En ik blow niet zo vaak dus zo'n dure hobby is het hier niet
De eerste keer dat ik ging blowen was met een vriendin, en die leerde mij hoe het moest met zo'n vuistje. Blijkbaar is dat zwaarder? In ieder geval was ik wel goed stoned voor een eerste keer.
Daarom ben ik ook de bom op feestjes.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zijn de shops op normale dagen open vandaag?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijne wel iigquote:Op maandag 20 mei 2013 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn de shops op normale dagen open vandaag?![]()
![]()
Trouwens meedoen aan de discussie ik draai er zo 4 of 5 uit een grammetje.
Voor mij hoeft het niet te groen als ik me er maar lekker van voel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is jullie ervaring met voorgedraaide? Laatst kon ik niet anders en was best te doen, tevens helemaal alleen opgesmokedwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Doe ik ook wel eens als ik gewoon zin heb in een jointje.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Woods het volgende:
Wat is jullie ervaring met voorgedraaide? Laatst kon ik niet anders en was best te doen, tevens helemaal alleen opgesmoked
Is per shop verschillend soms is het zwaar kut., Soms raak je knetterstoned. Hier is er een shop die ze met menthol sigaretten draait zonder het te melden. Je weet nooit wat erin zit dat is wel een nadeel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Serieus? Met menthol sigaretten?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens als ik gewoon zin heb in een jointje.
Is per shop verschillend soms is het zwaar kut., Soms raak je knetterstoned. Hier is er een shop die ze met menthol sigaretten draait zonder het te melden. Je weet nooit wat erin zit dat is wel een nadeel.![]()
![]()
![]()
Ik draai altijd met shag, dus de meeste voorgedraaide vind ik nogal scherp.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Woods het volgende:
Wat is jullie ervaring met voorgedraaide? Laatst kon ik niet anders en was best te doen, tevens helemaal alleen opgesmoked
Maar jaren terug in Eindhoven (bij de EuroGrass oid) een voorgedraaide ice gerookt, die was wel errug lekker![]()
![]()
Gadver, dat is weggegooid geldquote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens als ik gewoon zin heb in een jointje.
Is per shop verschillend soms is het zwaar kut., Soms raak je knetterstoned. Hier is er een shop die ze met menthol sigaretten draait zonder het te melden. Je weet nooit wat erin zit dat is wel een nadeel.![]()
![]()
Menthol zit toch in het filter?quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
hihiDit -- Parkiet is mijn papa
Alles goedios met jullios?Dit -- Parkiet is mijn papa
Niet per se, je hebt ook gewoon echte mentholsigaretten waarbij de tabak zelf een mentholsmaak heeft.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Een keer met een vriendin in de stad, skunk geloof ik. In ieder geval was ik goed de weg kwijt. Huilen, en lachen, en huilen, en 'waar zijn we? We waren toch daar?' En na een halfuur: 'WAAR IS MIJN JOINT?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Woods het volgende:
Wat is jullie ervaring met voorgedraaide? Laatst kon ik niet anders en was best te doen, tevens helemaal alleen opgesmoked'
Ben vaker stoned geweest maar nooit zo de weg kwijt.
Was wel leuk trouwens![]()
![]()
Ai tof, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer met een vriendin in de stad, skunk geloof ik. In ieder geval was ik goed de weg kwijt. Huilen, en lachen, en huilen, en 'waar zijn we? We waren toch daar?' En na een halfuur: 'WAAR IS MIJN JOINT?'
Was wel leuk trouwens
Hoe onderscheiden jullie trouwens de soortelijke smaak. Al haal je het steeds bij een andere shop merk ik er niet veel anders van terwijl ik dat bij sigaretten wel heb(merk)?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Geen verstand van, ik ben niet zo'n roker (in ieder geval niet iemand die 'geniet' van de smaak'). Ik merk eigenlijk sowieso nooit verschil, ook niet met sigaretten of shagquote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Woods het volgende:
[..]
Ai tof, denk ik.
Hoe onderscheiden jullie trouwens de soortelijke smaak. Al haal je het steeds bij een andere shop merk ik er niet veel anders van terwijl ik dat bij sigaretten wel heb(merk)?![]()
![]()
Kwestie van gewenning.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Woods het volgende:
[..]
Ai tof, denk ik.
Hoe onderscheiden jullie trouwens de soortelijke smaak. Al haal je het steeds bij een andere shop merk ik er niet veel anders van terwijl ik dat bij sigaretten wel heb(merk)?
Ik heb vroeger behoorlijk veel geblowd, en toen merkte ik het direct als ik ander spul had.
Tegenwoordig proef ik wel dat de ene joint 'natuurlijker' smaakt en de ander juist totaal niet.
Maar goed, ik blow niet zo veel meer, en bij mij gaat het meer om het effect als ik het doe. Soms is ie gewoon niet lekker, en dan heb ik maar pech denk ik maar zo![]()
![]()
Dat was dan ook een van je eerste keren smoken denk ik?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer met een vriendin in de stad, skunk geloof ik. In ieder geval was ik goed de weg kwijt. Huilen, en lachen, en huilen, en 'waar zijn we? We waren toch daar?' En na een halfuur: 'WAAR IS MIJN JOINT?'
Was wel leuk trouwens
Ben maar zelden zo stoned geweest, maar voorgedraaid komt meestal ook wel hard aan bij mij, weet niet waarom.Dit -- Parkiet is mijn papa
Precies dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning.
Ik heb vroeger behoorlijk veel geblowd, en toen merkte ik het direct als ik ander spul had.
Tegenwoordig proef ik wel dat de ene joint 'natuurlijker' smaakt en de ander juist totaal niet.
Maar goed, ik blow niet zo veel meer, en bij mij gaat het meer om het effect als ik het doe. Soms is ie gewoon niet lekker, en dan heb ik maar pech denk ik maar zo
Sowieso, als je gaat zeuren om de smaak ben je echt een sukkel.
Je rookt toch om stoned/high te worden, wat maken die 5-10 min smoken nou weer uit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik vind een combinatie van factoren fijn. Als je een heerlijk smakende joint hebt ben je al in de 'geniet' fase voordat hij valt. Bovendien is daar vaak de kwaliteit ook aan te hechten.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies dit.
Sowieso, als je gaat zeuren om de smaak ben je echt een sukkel.
Je rookt toch om stoned/high te worden, wat maken die 5-10 min smoken nou weer uit.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Voorgedraaide in de shop in mijn stad zijn prima te roken. Kort en dik, maar soms zitten er bij de hasjjoints echt grote blokken inquote:Op maandag 20 mei 2013 18:46 schreef Woods het volgende:
Er zijn ook wel momenten geweest dat ik het ook echt deed voor de smaak.
Maar dat was omdat ik om het blowen heen, en hele happening had gebouwd.
Wierook, zitzakken, van die muziek waardoor je in trance raakt, en dan de wiet gebruiken als gids door je onderbewustzijn enzo. Dan moet de smaak wel perfect zijn evenals het effect om optimaal te genieten en jezelf te leren kennen van binnen.![]()
Ja oke, ik heb eigenlijk nog nooit iets gerookt waarvan ik dacht: "Bah! Wat is dit nou weer?!"quote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind een combinatie van factoren fijn. Als je een heerlijk smakende joint hebt ben je al in de 'geniet' fase voordat hij valt. Bovendien is daar vaak de kwaliteit ook aan te hechten.
Eigenlijk valt alles wat ik heb gerookt wel te roken.
Nooit pietgruis gehadquote:Op maandag 20 mei 2013 19:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb eigenlijk nog nooit iets gerookt waarvan ik dacht: "Bah! Wat is dit nou weer?!"
Eigenlijk valt alles wat ik heb gerookt wel te roken.
Dat klinkt echt baasquote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Wierook, zitzakken, van die muziek waardoor je in trance raakt, en dan de wiet gebruiken als gids door je onderbewustzijn enzo. Dan moet de smaak wel perfect zijn evenals het effect om optimaal te genieten en jezelf te leren kennen van binnen.
Ik zie het je al helemaal doen.
Dit heb ik dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Wierook, zitzakken, van die muziek waardoor je in trance raakt, en dan de wiet gebruiken als gids door je onderbewustzijn enzo. Dan moet de smaak wel perfect zijn evenals het effect om optimaal te genieten en jezelf te leren kennen van binnen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Als ik rook 'smaak' ik het eigenlijk alleen maar bij het uitblazen, bij het inhaleren ben ik daar niet echt op aan het letten.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Dat doet me opeens aan iets denken, ik ga denk ik beginnen met mediteren.![]()
Als je dat echt vaak doet kom je in dikke hyper reality.
Dan wordt ik ook zo'n zweverig type
dan heb je toch vloei en tip, als je het niet vergeten bent?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
Avond.
Wiet gehaald,maar geen vloei en tip vergeten
Ik proef het juist bij het inhaleren.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Woods het volgende:
Als ik rook 'smaak' ik het eigenlijk alleen maar bij het uitblazen, bij het inhaleren ben ik daar niet echt op aan het letten.
Draai tip uit de binnenkant van een pakjequote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
Avond.
Wiet gehaald,maar geen vloei en tip vergeten
Ik bedoel dat ik het dus wel vergeten benquote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan heb je toch vloei en tip, als je het niet vergeten bent?![]()
![]()
Mediteren is niet zweverig. Het is handig om tot rust te komen, problemen te verwerken, en de wereld te leren waarderen. Je moet je er wel volledig tot zetten, en niet afgeleid raken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Unscrewed het volgende:
Dat doet me opeens aan iets denken, ik ga denk ik beginnen met mediteren.![]()
Als je dat echt vaak doet kom je in dikke hyper reality.
Dan wordt ik ook zo'n zweverig type
Wierook aan, kaarsjes aan, zorgen dat niemand je stoort, ogen dicht en mediteren.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Bijbel+treinkaartjequote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
Huisgenoten hebben ook niets,beetje jammer.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Vloei -> Sigaret huls/Shag vloeitjequote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
Avond.
Wiet gehaald,maar geen vloei en tip vergeten![]()
Tip -> Treinkaartje, Foto-papier, Flyer-papier, Vloei pakje.
Anders maak je een soort bong met een flesje, een pen en alluminium-folie.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja soms ook wel idd, zal het zo zien als we gaan smoke.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik proef het juist bij het inhaleren.
Ik smoke eigenlijk puur omdat ik dan echt in trance raak als ik goede muziek luister. Lekker op de bank neerploffen en Trance aanzetten op 100
Thanks. Zo even proberen,en anders bewaren voor andere dag.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vloei -> Sigaret huls/Shag vloeitje
Tip -> Treinkaartje, Foto-papier, Flyer-papier, Vloei pakje.
Anders maak je een soort bong met een flesje, een pen en alluminium-folie.![]()
Precies, daar wil ik me ook echt in verdiepen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mediteren is niet zweverig. Het is handig om tot rust te komen, problemen te verwerken, en de wereld te leren waarderen. Je moet je er wel volledig tot zetten, en niet afgeleid raken.
Wierook aan, kaarsjes aan, zorgen dat niemand je stoort, ogen dicht en mediteren.
Ik denk dat je mind bijna overal tot instaat is en als je veel leert waarderen dan voel je je ook veel lekkerder in je vel, etc.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat mag niet hoor, meteen opsmoken!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks. Zo even proberen,en anders bewaren voor andere dag.
Ga ik ook doen strakjes, ik blijf ook tot lekker laat op om lekker te stonen in dit topic, wie doet mee?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7
Waar er staat dat je de joint moet inserten, doe je alluminium-folie in een kuipje en dan in het rietje.
Daar stop je wiet in en fik je aan met aansteker terwijl je zuigt.
Als je dat snapt.
BRB, eten.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, meteen opsmoken!
Ga ik ook doen strakjes, ik blijf ook tot lekker laat op om lekker te stonen in dit topic, wie doet mee?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7
Waar er staat dat je de joint moet inserten, doe je alluminium-folie in een kuipje en dan in het rietje.
Daar stop je wiet in en fik je aan met aansteker terwijl je zuigt.
Als je dat snapt.
BRB, eten.
Ik vrijdag pas weerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor, meteen opsmoken!
BRB, eten.![]()
![]()
Shit gaat diep..quote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Wierook, zitzakken, van die muziek waardoor je in trance raakt, en dan de wiet gebruiken als gids door je onderbewustzijn enzo. Dan moet de smaak wel perfect zijn evenals het effect om optimaal te genieten en jezelf te leren kennen van binnen.Fuck the EBU.![]()
ik mag zaterdag pas weer een blowtje opsteken van mn zelf. gaat moeilijk worden deze week want ik ben al aardig aan de gewoonte gewend om het iedere avond te doen.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
HALLON SCHATJENS
Wat ziet mijn oog?
Heb ik nou gemist dat Hork op zwart ging
Goffer, en voor mijn vertrek deed ik nog wel zo leuk mee met de garp
Fuck the EBU.![]()
Hahahaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
HALLON SCHATJENS
Wat ziet mijn oog?
Heb ik nou gemist dat Hork op zwart ging
Goffer, en voor mijn vertrek deed ik nog wel zo leuk mee met de garp
HompeLork![]()
![]()
Ik heb ook nog een vleeshompquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan wat erna komt; 'ik', of 'hij/zij/het'.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Boys Girl, als je een zin begint met "ook wordt" schrijf je dit toch met dt?
In de ik-vorm komt er namelijk geen t achter de stam, en bij hij/zij/het wel.
"Ook word ik morgen opgenomen in een psychiatrische inrichting."
"Ook wordt hij/zij morgen opgenomen..."Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat erna komt; 'ik', of 'hij/zij/het'.
In de ik-vorm komt er namelijk geen t achter de stam, en bij hij/zij/het wel.
"Ook word ik morgen opgenomen in een psychiatrische inrichting."
"Ook wordt hij/zij morgen opgenomen..."![]()
![]()
Na 4 dagen bijna niet nuchter zijn in de avonden.
Lekker het weekend afsluiten met een biertje en een wietje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: