Done.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
17 secondenquote:
Je kan zelf wel een update gebruiken.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:32:00GGMM is een grappige man #grapje reageer retweet
Check de retweet doorquote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:32:00GGMM is een grappige man #grapje reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check de retweet door
https://twitter.com/ggmm_ggmm
Mighty Mikequote:
Gaat volgens draw bracket. Nu Whitlock - Wadequote:
quote:Michael van Gerwen 6-3 Terry Jenkins
Gary Anderson 6-1 Brendan Dolan
Robert Thornton 4-6 Peter Wright
Colin Osborne 1-6 Andy Hamilton
-------------------------------------------------------------------
Simon Whitlock v James Wade
Justin Pipe v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Kim Huybrechts
Jamie Caven v Mervyn King
Kwartfinales bovenste deel
Van Gerwen - Anderson
Wright - Hamilton
Dankequote:Op zondag 19 mei 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat volgens draw bracket. Nu Whitlock - Wade
[..]
Omdat Israël Europa is. Of toch niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom hadden we het over Israël in het Europese playoffs topic dan?
Omdat dat een van de mogelijke tegenstanders is, voor de winnaar van diezelfde playoffs.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom hadden we het over Israël in het Europese playoffs topic dan?
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat een van de mogelijke tegenstanders is, voor de winnaar van diezelfde playoffs.
Ik zag je editquote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, zonder cirkeltjes, looplijnen en inzoomen snap ik hier helemaal niks van.
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, zonder cirkeltjes, looplijnen en inzoomen snap ik hier helemaal niks van.
Ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef Paxcon het volgende:
Gaan de finalerondes ook weer over twee wedstrijden?
Die heb ik niet tot mijn beschikking. Bij een PSV-Ajax heb ik nog de Eaglecam die een panoramafoto geeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zou de camera uit de nok van het stadion pakken.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn analyse, ik denk dat die voor zich spreekt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn analyse, ik denk dat die voor zich spreekt.
Die niet eens open is vandaag.quote:
De spelers van VVV vormen ook een perfecte driehoek, zodat ze goeie afspeelmogelijkheden hebben. Hun enige probleem is dat ze de bal niet hebben.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De spelers van VVV vormen ook een perfecte driehoek, zodat ze goeie afspeelmogelijkheden hebben. Hun enige probleem is dat ze de bal niet hebben.
[ afbeelding ]
Ze zijn ook beter zonder bal.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De spelers van VVV vormen ook een perfecte driehoek, zodat ze goeie afspeelmogelijkheden hebben. Hun enige probleem is dat ze de bal niet hebben.
[ afbeelding ]
Als die speler van Go Ahead zich nou binnen die driehoek had bevonden was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt gewonnen. Ga je kop maar waxen, jij bent vanaf nu Lambiek.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het spelers zouden zijn die beter waren met bal, dan zouden ze niet bij VVV spelen.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen. Ga je kop maar waxen, jij bent vanaf nu Lambiek.
Ik oefen mijn nieuwe begroeting voor AFCNiels alvast.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer dit als compliment op te vatten, maar dat valt niet mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die enge alienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik oefen mijn nieuwe begroeting voor AFCNiels alvast.
"Shut up Lambiek!"
Hoop dat deze er overtuigend uitkwam.
Shut up Lambiek!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik probeer dit als compliment op te vatten, maar dat valt niet mee.
Heb nog niks gehoord over restaurantjes in de omgeving van Venlo. Het gaat alleen maar om de wedstrijd. Dit vind ik minachting van de kijker.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe vind jij Sierd commentaar geven, Johannes?
De keeper wel, dus alsnog maakt het geen fuck uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Is wel echt zorgelijk. Geen van de spelers kijkt naar Antonia en de bal. Hierdoor kan Antonia, welke wel erg gericht is op het doel redelijk zorgeloos doorlopen
[ afbeelding ]
quote:
Doet hij wedstrijden in Nederland eigenlijk ook vanuit zijn bezemkast?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord over restaurantjes in de omgeving van Venlo. Het gaat alleen maar om de wedstrijd. Dit vind ik minachting van de kijker.
Volgens mij is het vanuit het stadion.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Doet hij wedstrijden in Nederland eigenlijk ook vanuit zijn bezemkast?
Nee, een zolderkamertjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hij wordt door het land gedragen. Jupiler levert de draagknechten.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
VVV eindelijk eruitquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Eerste 45 minuten voorbij, jongens.. ZEG HET MAAR!
Go Ahead gaat door.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Eerste 45 minuten voorbij, jongens.. ZEG HET MAAR!
Ik zie zelfs zonder de Piero dat die spits van Go Ahead buitenspel is gezet door de verdedigers van VVV. Dat is uitstekend gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het moment dat Antonia de bal schiet
[ afbeelding ]
Zeg het maar, paint gaat weer open.
Die wedstrijd was volgens mij de basis voor zijn strijd met Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt door het land gedragen. Jupiler levert de draagknechten.
[ afbeelding ]
Een strijd is wel een groot woord, met Derksen heeft Sierd een strijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd was volgens mij de basis voor zijn strijd met Nico Dijkshoorn.
Dijkshoorn niet waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een strijd is wel een groot woord, met Derksen heeft Sierd een strijd.
Maar Nico vs Sierd is als een muzikale wedstrijd tussen de jostiband en het Koninklijk Concertgebouworkest. Nico zal vast zijn best doen, maar het wordt echter enkel leuk gevonden omdat hij zo heerlijk zijn best doet ondanks zijn beperkingen.
Weten wanneer je moet stoppen is een zeer goede eigenschap.quote:
dijkshoorn geen enorme debiel vindenquote:
Een kunstje wat nooit sterk is geweest. Gewoon alles belachelijk maken en in het extreme trekken onder het mom van satire.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Hij melkt hetzelfde kunstje al jaren uit. Nee dat verdient inderdaad waardering.
Inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef Slobeend het volgende:
De IJselderby in de Eredivisie komt steeds dichterbij.
Jan van Halst gaat altijd ook door, alleen zijn zijn analyses van zo'n matige kwaliteit dat ik toch nog even door ga om de Piero nog enig niveau te geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet stoppen is een zeer goede eigenschap.
[..]
dijkshoorn geen enorme debiel vinden
Ik had niet verwacht dat VVV geklopt ging worden, zo bedoelde ik het meer. En ja, de Derby is natuurlijk geweldig.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar je PI? Dat is mooi toch? Zeker als PEC-fan.
Wie geeft er een fuck.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Tchock het volgende:
Er is nog nooit een IJsselderby op het hoogste niveau geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |