omg...twitter:JacobienB1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:06:26Wat is buikomvang kinderen? Kunnen handen+voeten vastgebonden om kids klein te maken> makkelijker in gat/pijp bijv.#vermistebroertjes reageer retweet
Tuurlijk. Misschien was zij wel de handlanger.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Of is al onomstotelijk bewezen dat zij er niks mee te maken had?
Tuurlijk, alle tekenen wijzen er op van niet. Maar je kunt het nog niet uitsluiten.
Nee heli's worden niet weergegeven op FlightRadar.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat ding gaat 75 kilometer per uur en zit op 500 meter hoogte, dat zal een heli zijn dan
je ziet dat ie daar de hele tijd rondvliegt inderdaad
hoogste tijd voor een kosten-batenanalysequote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. En wij betalen dat. Ik vraag me af wanneer er gezegd wordt ok lul, je hebt gewonnen, wij stoppen met zoeken.
Houd die smilies maar bij je hoor. Wederom nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien was zij wel de handlanger.
ken jij een vliegtuigtype met een draaicirkel van 1 km en die met 75km per uur nog in de lucht blijft hangen?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee heli's worden niet weergegeven op FlightRadar.
twitter:videovalley twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:06:20http://t.co/0EfeAowsub foto duikers actief in zandgat reageer retweet
Een hele familie levenslang in de vernieling omdat ze niets kunnen afsluiten kost ook aardig wat...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
hoogste tijd voor een kosten-batenanalyse
De D-KFFW is een zweefvliegtuigquote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ken jij een vliegtuigtype met een draaicirkel van 1 km en die met 75km per uur nog in de lucht blijft hangen?
2 families, ook de vader heeft ouders en familie die hebben net zo goed verdriet lijkt me, ook omdat ze toch een zoon kwijt zijn plus in hun achterhoofd hij heeft de kleinkinderen vermoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef rever het volgende:
[..]
Een hele familie levenslang in de vernieling omdat ze niets kunnen afsluiten kost ook aardig wat...
Ufoquote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ken jij een vliegtuigtype met een draaicirkel van 1 km en die met 75km per uur nog in de lucht blijft hangen?
twitter:JeroenKet twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:08:00Mogelijk is vader met #vermistebroertjes gaan zwemmen. Dat is 1 vd scenario's in combinatie met (vermiste) kleding. http://t.co/sQGh5R7apj reageer retweet
Ja dan blijf je toch ook denken Wat heb ik fout gedaan?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 families, ook de vader heeft ouders en familie die hebben net zo goed verdriet lijkt me, ook omdat ze toch een zoon kwijt zijn plus in hun achterhoofd hij heeft de kleinkinderen vermoord.
Ja hoor...midden in de nacht...lekker zwemmen. Sommige mensen...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Rachilda het volgende:
twitter:JeroenKet twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:08:00Mogelijk is vader met #vermistebroertjes gaan zwemmen. Dat is 1 vd scenario's in combinatie met (vermiste) kleding. http://t.co/sQGh5R7apj reageer retweet
Wat is een leven dan waard in keiharde euro's? We houden het niet langer voor ons. Volgens de methode van de SWOV bleek dat een willekeurig, zogeheten 'statistisch' mensenleven ongeveer 2,2 miljoen euro waard is. Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat heeft aangegeven het getal binnenkort ook te willen gaan gebruiken in haar berekeningen. Die 2,2 miljoen euro is wat de maatschappij over heeft voor de redding van één mens. Kost een verkeersmaatregel die één mensenleven uitspaart minder dan 2,2 miljoen euro? Dan is het verstandig om de regel door te voeren. Is het duurder, dan kun je het beter niet doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef rever het volgende:
[..]
Een hele familie levenslang in de vernieling omdat ze niets kunnen afsluiten kost ook aardig wat...
Mjah die krengen moeten toch regelmatig een testvlucht maken. Nuttige en aangename verenigen zeg maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. En wij betalen dat. Ik vraag me af wanneer er gezegd wordt ok lul, je hebt gewonnen, wij stoppen met zoeken.
Dat vinden kinderen vast heel spannend.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja hoor...midden in de nacht...lekker zwemmen. Sommige mensen...
heb je op de link geklikt? staat bij dat politie dat aangaf als 1 vd scenario'squote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja hoor...midden in de nacht...lekker zwemmen. Sommige mensen...
https://twitter.com/JulianRubenNL/status/336090054042726400twitter:ikbennick twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:03:56@JulianRubenNL PH1374 staat geregistreerd als "private owner" reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:08:27Aantal tips in de zaak van de #vermistebroertjes gaat richting de 3000, meldt de politie zojuist. reageer retweet
Dan zou dat maandag overdag moeten zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat ze midden in de nacht (of laat op de avond) nog even een duik nemen. Water is tyfus koud...of het is alsnog centerparcs en ze lagen in het suptropisch zwemparadijs.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heb je op de link geklikt? staat bij dat politie dat aangaf als 1 vd scenario's
Dat gevoel blijft sowieso, vooral bij de moeder.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef rever het volgende:
[..]
Ja dan blijf je toch ook denken Wat heb ik fout gedaan?
mja, een groot deel zal wel zijn van "ik heb een sterke gevoel als ik aan moeras denk, zijn er geen moerassen langs de route?" en dat soort onzinquote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef moeke1 het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:08:27Aantal tips in de zaak van de #vermistebroertjes gaat richting de 3000, meldt de politie zojuist. reageer retweet
Had ik maar....quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gevoel blijft sowieso, vooral bij de moeder.
Dat kan je toch wel aan de maat zien?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
Bij RTV Utrecht zeiden ze dat de rode boxer van een van de kinderen was. Dat is wel nieuw toch? Hier gaat het steeds over dat de boxer van de vader zou zijn.
Ik heb nooit iets over de maat gehoord, baseer me alleen op wat ik hier gelezen hebquote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel aan de maat zien?
Zeker weten dat veel kinderen van die leeftijd dat spannend zouden vinden. En dan, koud water, tengere lijfjes, kramp. Dan hoef je als dader zelf niet 'actief' iets te doen, alleen maar wachten tot het stil wordt. Omg wat een gedachte.:(quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vinden kinderen vast heel spannend.
De PH1060 lijkt ook te zoeken, maar dat hoeft niet perse, kan ook gewoon een lesvliegtuig zijn of pleziervlucht.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef moeke1 het volgende:
https://twitter.com/JulianRubenNL/status/336090054042726400twitter:ikbennick twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:03:56@JulianRubenNL PH1374 staat geregistreerd als "private owner" reageer retweet
Ook vrijwilligers zoeken in de lucht?
ja, mee eens hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Dan zou dat maandag overdag moeten zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat ze midden in de nacht (of laat op de avond) nog even een duik nemen. Water is tyfus koud...of het is alsnog centerparcs en ze lagen in het suptropisch zwemparadijs.
dat denk ik niet, ook zijn familie heeft groot verdriet denk ik dan, ook hun zijn hun kleinkinderen kwijt, denk dat zijn ouders ook niks te verwijten valt, als je kind zo is en het goed heeft *verborgen*quote:Op zondag 19 mei 2013 14:11 schreef rever het volgende:
[..]
Ja dan blijf je toch ook denken Wat heb ik fout gedaan?
Nouja dat wil ik direct niet zeggen, maar vroeg of laat is de koek op lijkt me.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
hoogste tijd voor een kosten-batenanalyse
Ah, de vrijwilligers gaan dadelijk ook nog een helikopter hurenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:12 schreef moeke1 het volgende:
Ook vrijwilligers zoeken in de lucht?
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt de manieren die hier verzonnen worden hoe hij het gedaan heeft... en dan is Pa de psychopaat
Nee dat bedoelde ik ook niet hoor, maar toch blijft het denk ik aan je knagen. Had ik het niet moeten merken, had ik vaker op visite moeten gaan, had ik iets anders moeten doen toen hij jong was. Afschuwelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik niet, ook zijn familie heeft groot verdriet denk ik dan, ook hun zijn hun kleinkinderen kwijt, denk dat zijn ouders ook niks te verwijten valt, als je kind zo is en het goed heeft *verborgen*
Niets ten nadele van deze zaak hoor, maar ik kan me niet herinneren dat er voor andere vermiste personen ook zoveel tijd, energie en geld wordt uitgetrokken om ze zo spoedig mogelijk te vinden.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat wil ik direct niet zeggen, maar vroeg of laat is de koek op lijkt me.
De kans dat die kereltjes nog levend gevonden worden is sowieso inmiddels een aardige benadering van 0 aan het worden.
Je kan niet blijven zoeken en zoeken en zoeken en daarbij leger en heli's en F16's in blijven zetten.
Dat kost een kapitaal.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
'Het was zo'n aardige man, hij zwaaide altijd'
'Z'n vrouw zal hem wel getergt hebben'
'Liefdevolle en begane man, tikje temperamentvol'
Eng ja, al die zelfoverschattende padvinders en ramptoeristen die met de hele familie een weekendje gaat zoeken of het een klassikale speurtocht betreft. Of die talloze tips die moeten worden nagetrokken van tipgevers die dingen menen te hebben gezien. Lijkt me niet makkelijk voor de politie.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:53 schreef eight het volgende:
Ons land zit vol met idioten. Zodra de politie ook maar iets naar buiten brengt vliegen ze er met z'n allen op af. Denk aan die 100 zoekacties die de vrijwilligers al uitgevoerd hebben en waar mogelijk sporen zijn gewist..
Door zwemmen bij deze kou kunnen jonge kinderen snel onderkoeld raken. En (nogmaals) dan hoef je als (v)dader niets te doen.quote:
het is zo dubbel, kijk naar de ouders van Karst T ( apeldoorn Koningshuis) die leven ook in een grijs gebied, veel vrienden kwijt gemeden etc omdat hun zoon zoiets gedaan heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 14:18 schreef rever het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook niet hoor, maar toch blijft het denk ik aan je knagen. Had ik het niet moeten merken, had ik vaker op visite moeten gaan, had ik iets anders moeten doen toen hij jong was. Afschuwelijk.
We kunnen het bundelen en er een eigen boek van makenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt de manieren die hier verzonnen worden hoe hij het gedaan heeft... en dan is Pa de psychopaat
Mee eens. Wellicht is zelfs beter om een vondst in scene te zetten. Familie is daardoor niet meer in onzekerheid en kan beginnen aan de verwerking.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat wil ik direct niet zeggen, maar vroeg of laat is de koek op lijkt me.
De kans dat die kereltjes nog levend gevonden worden is sowieso inmiddels een aardige benadering van 0 aan het worden.
Je kan niet blijven zoeken en zoeken en zoeken en daarbij leger en heli's en F16's in blijven zetten.
Dat kost een kapitaal.
Die dikgedrukte is dan nog mogelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef yvonne het volgende:
'Het was zo'n aardige man, hij zwaaide altijd'
'Z'n vrouw zal hem wel getergt hebben''Liefdevolle en begane man, tikje temperamentvol'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |