Niet als je weet dat er niet meer bent om uitleg te geven over je aankopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en dan moet zo´n winkel ook gaan zoeken in haar transacties.
En als hij alles pinde dan zijn dat behoorlijk wat transacties.,
OVerigens heeft hier dan wel ´steken laten vallen´ in zijn voorbereiding, door dit dus te pinnen....
Ik pin ook alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
inderdaad, of hij had de vriendin het laten kopen met haar pinpas, dan was de verwarring en de complottheorie compleetquote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
OVerigens heeft hier dan wel ´steken laten vallen´ in zijn voorbereiding, door dit dus te pinnen....
Helaas wel, maar laten we hopen op een andere afloop.quote:
Hij pinde zelfs een rolletje drop bij de ah.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik pin ook alles.
Benzine en sigaretten.
En een enkele keer wat voor de bioscoop of uit eten ofzo.
Niet iedereen pint heel veel; ookal betaald hij/zij alles met pin.
hah, tja weer zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef mar1m het volgende:
Ze hebben het niet meer over de sleepkabel, was de halve toch een hele?
Als je niet heel veel koopt hoef je niet vaak te pinnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij pinde zelfs een rolletje drop bij de ah.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:22:59Politie brengt zo ook nieuw camerabeeld auto van vader naar buiten. Beeld is gemaakt om 1:44 in Rhenen, richting Doorn #vermistebroertjes reageer retweet
Ik denk niet dat dit heel moeilijk is. Als je bij de Hema iets retour brengt krijg je met 2 clicken een vervangende bon met alle overige artikelen van de kassadame. Het lijkt me dat via het transactienummer dingen snel via de computer terug te vinden zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
hah, zoals iemand al aangaf is dit eigenlijk geen nieuws aangezien hij om 1.42 al over de Rijnbrug was gesignaleerd in die richting, dus 2 minuten later geeft wat dat betreft niet veel meer info, maar ben benieuwd of de jongens ook in de auto te zien zijn...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:22:59Politie brengt zo ook nieuw camerabeeld auto van vader naar buiten. Beeld is gemaakt om 1:44 in Rhenen, richting Doorn #vermistebroertjes reageer retweet
Ja, maar als alles wat je doet je via de pin doet, dan zijn dat in een maand tijd stiekem toch best wel wat transacties.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je niet heel veel koopt hoef je niet vaak te pinnen.
True, maar nieuwe beelden zijn nieuwe beeldenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hah, zoals iemand al aangaf is dit eigenlijk geen nieuws aangezien hij om 1.42 al over de Rijnbrug was gesignaleerd in die richting, dus 2 minuten later geeft wat dat betreft niet veel meer info, maar ben benieuwd of de jongens ook in de auto te zien zijn...
Geeft misschien wel meer duidelijkheid over waar hij daarna naartoe ging? En misschien of de kinderen nog in de auto zitten..quote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hah, zoals iemand al aangaf is dit eigenlijk geen nieuws aangezien hij om 1.42 al over de Rijnbrug was gesignaleerd in die richting, dus 2 minuten later geeft wat dat betreft niet veel meer info, maar ben benieuwd of de jongens ook in de auto te zien zijn...
Dat iemand alles met pin betaald wil niet direct zeggen dat zo iemand heel veel pint. Dat wou ik zeggen. Ik betaal ook nagenoeg alles met pin, maar mijn vriendin betaald de boodschappen, dus een rolletje drop hoef ik heel niet te kopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij pinde zelfs een rolletje drop bij de ah.
Als ze lagen te slapen op de achterbank weet je het nog niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef rever het volgende:
Of de jongens in de auto zaten was inderdaad niet bekend. Misschien kunnen ze dit nu wel zien?
Dat is idd jammer, want veel nieuwe info heb je dan niet. Maar deze beelden passen iig in de tijdlijn. Dat is al heel watquote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef Doodloper het volgende:
Jammer dat ze precies weer rond een tijdstip dat er al beelden waren nieuwe beelden hebben gevonden. Het zou mooier zijn als ze beelden vinden in het midden van een gat ofzo.
Maarja, iets is beter dan niets.
Of in de kofferbak. He bah, oh wacht dat kan niet in zo'n auto denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ze lagen te slapen op de achterbank weet je het nog niet.
Ik had je de eerste keer ook begrepen hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat iemand alles met pin betaald wil niet direct zeggen dat zo iemand heel veel pint. Dat wou ik zeggen. Ik betaal ook nagenoeg alles met pin, maar mijn vriendin betaald de boodschappen, dus een rolletje drop hoef ik heel niet te kopen.
Ik pin benzine en ik pin sigaretten. Meer koop ik zo 123 niet vaak.
ik vroeg me al af waar je bleef eerder vandaagquote:Op zondag 19 mei 2013 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar nieuwe beelden zijn nieuwe beelden![]()
(ben aan het bijlezen nu, dus duurt ff voor ik er weer ben)
Net een maand aan mijn eigen transacties zitten tellen, ik kwam uit op ongeveer 50 veranderingen, inclusief maandelijkse afschrijvingen... Zou jetoch wel redelijk snel doorheen kunnen gaan. Al benodigt de analyse van Chip opladen natuurlijk wel vervolgstappen, en los gepind geld is ook lastig te analyserenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar als alles wat je doet je via de pin doet, dan zijn dat in een maand tijd stiekem toch best wel wat transacties.
Dat bedoel ik. Ga zijn betaalplaatsen na en kijk of in zijn telefoongegevens waar hij geweest is vanaf begin april. Maar ik neem aan (?) dat ze dit ook gaan doen, of reeds hebben gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Manono het volgende:
Moet sowieso goed zijn voorbereid aangezien er van maandag op dinsdagnacht weinig open is naast oa benzinestations en nachtapotheken en je niet zomaar even twee lichamen laat verdwijnen in het pikkedonker. De vader is vast al eerder op de plek geweest waar de kinderen nu zijn.
nu opeens weer bordeauxrood, straks blijkt het toch gewoon een zwarte onderbroek te zijn van de zeeman, maar wilde de vriendin dat niet toegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef moeke1 het volgende:
Het rechercheteam denkt al langer dat de vader van de kinderen zijn handelwijze op 6 en 7 mei heeft voorbereid. Een analyse van zijn pingedrag, waaruit de aankopen bij de bouwmarkt naar voren zijn gekomen, bevestigt dat. De politie heeft zondag beelden op internet geplaatst van vergelijkbare spanbanden en de kleine zaklamp.
Ook zoekt de politie naar meer kleding van Julian en Ruben. Eerder werd al melding gemaakt van een camouflageshirt, maar na een inventarisatie van de kleding van de jongens blijkt dat ook een bordeauxrode boxershort, een blauwe spijkerbroek maat 146, en grijs onderhemdje met blauwgroene biesjes worden vermist.
Kan. Maar dan zou het beruchte shirt dus ergens thuis moeten liggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:35 schreef moeke1 het volgende:
Zou hij de kinderen thuis nog hebben omgekleed? Mogelijk hebben de kinderen dan deze kleding aan?
Bij mij in elk geval niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had je de eerste keer ook begrepen hoor.
Maar dan nog kunnen het in een maand tijd veel transacties zijn. Ik weet niet hoe ver ze terug kijken.
potatoe potatoe... rood is rood...misschien was het wel verwassen roodquote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nu opeens weer bordeauxrood, straks blijkt het toch gewoon een zwarte onderbroek te zijn van de zeeman, maar wilde de vriendin dat niet toegeven
twitter:blauwelotus1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:34:01@JulianRubenNL @Ernst_562 http://t.co/nuMxJjpUzw reageer retweet
Oke.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval niet.
Ik tank 1 tot 2 keer per maand en de overige pintransacties zijn bij datzelfde tankstation waar ik telkens voor 22 euro sigaretten koop.
wat is het nou, verwassen rood, verwassen bordeauxrood, rood, bordeauxrood??quote:Op zondag 19 mei 2013 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
potatoe potatoe... rood is rood...misschien was het wel verwassen rood
Daar ben ik ook bang voor. En niemand die dit heeft gemerkt, behalve de moeder. Die voelde het, die wist wie hij was. Maar dan nog verwacht je waarschijnlijk niet dat het echt zal gebeuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef Marrije het volgende:
Wat betreft de voorbereiding, hij dreigde in 2009 met een gezinsdrama. Het zal vast wel vaker door zijn gedachten zijn gegaan afgelopen jaren, hoe en waar en waarmee.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:36:12Duitse duikers gaan zoeken bij de zandafgraving in Maarn. http://t.co/WEhvSosyaf #vermistebroertjes reageer retweet
Wit. Maar zijn vriendin had haar kleren meegewassen en toen was ie ineens rood?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat is het nou, verwassen rood, verwassen bordeauxrood, rood, bordeauxrood??
Haha ja zo'n zwarte ballenknijperquote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef Rachilda het volgende:
nu opeens weer bordeauxrood, straks blijkt het toch gewoon een zwarte onderbroek te zijn van de zeeman, maar wilde de vriendin dat niet toegeven
De beste stuurlui hèquote:Op zondag 19 mei 2013 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Haha dat veroordelen van de politie zonder inhoudelijke kennis lekker op de bank zittend
Ben benieuwd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 13:36:12Duitse duikers gaan zoeken bij de zandafgraving in Maarn. http://t.co/WEhvSosyaf #vermistebroertjes reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |