Zit er dik in. Mogelijk nog eerder. Uitzoeken waar camera's staan, flitspalen etc. Kost wat tijd. Bah, maar wetende als je je kinderen gaat ophalen, dat je zulke plannen hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Marrije het volgende:
Half april dus reeds bezig geweest met voorbereiden...
Hij zou toch medio april dat gesprek hebben bij BJZ? Die afspraak is verplaatst naar 7 mei. Vanaf medio april dus gaan voorbereiden.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Marrije het volgende:
Half april dus reeds bezig geweest met voorbereiden...
Laten we zeggen dat het wel erg toevallig is.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:48 schreef Ireth het volgende:
Maar wie zegt dat de spanbanden dan ook zijn aangekocht met dit plan in zijn hoofd? Wie weet was het een aanbieding en dacht ie dat het altijd wel van pas kon komen...
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:45:11Via @rikdoggerOok toont de politie vandaag nieuwe beelden waarop de vader van de #vermistebroertjes te zien zou zijn. reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:52:03Via @rikdoggerOm 14.00 uur extra uitzending #RTVUtrecht met het laatste nieuws over de #vermistebroertjes. Te volgen via tv, site en app. reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef alors het volgende:
Twee sets spanbanden zelfs, nou ik kan wel van alles bedenken wat daarmee is gebeurd
Om 2 uur pas?? Dan zet ik dat geneuzel op Ned1 wel afquote:Op zondag 19 mei 2013 12:53 schreef moeke1 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:52:03Via @rikdoggerOm 14.00 uur extra uitzending #RTVUtrecht met het laatste nieuws over de #vermistebroertjes. Te volgen via tv, site en app. reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:52:10Politie zoekt 3 spanbanden, zaklamp en nog meer kleding. Bovendien is er nieuw beeld van de auto http://t.co/Os7l61w1Qf #vermistebroertjes reageer retweet
the horror, niets liefdevols aan mijn gedachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef alors het volgende:
Twee sets spanbanden zelfs, nou ik kan wel van alles bedenken wat daarmee is gebeurd
Meer camerabeelden van auto vaderquote:Op zondag 19 mei 2013 12:55 schreef Marrije het volgende:
Maar ook meer camerabeeld van de auto van de vader.... Waar, wanneer?
Als pa zelf aan een spanband hing, dan wel ja...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef alors het volgende:
thanks!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer camerabeelden van auto vader
Een voertuigdeskundige geeft aan dat op recent binnengekomen camerabeelden van een winkel in Rhenen hoogstwaarschijnlijk de auto van de vader te zien is. Het gaat om een beeldfragment in de nacht van maandag 6 op dinsdag 7 mei om 01:44 uur van de Herenstraat, waarop hoogstwaarschijnlijk de auto van de vader te zien is die in de richting van Leersum rijdt. Deze waarneming is in lijn met de waarneming ter hoogte van de Rijnbrug in Rhenen twee minuten eerder die nacht, om 01.42 uur.
Bron: http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |