twitter:zoekenvind twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:13:08@JulianRubenNL Op Buitenhof (Ned1) zegt men dat men mogelijk rond half 1 onderbroken zal worden ivm de recente ontwikkelingen reageer retweet
Jup, hoorde het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekenvind twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:13:08@JulianRubenNL Op Buitenhof (Ned1) zegt men dat men mogelijk rond half 1 onderbroken zal worden ivm de recente ontwikkelingen reageer retweet
Ik denk dat je als moeder liever je kinderen wilt kunnen begraven dan altijd in onzekerheid te blijven over hun lot.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef rever het volgende:
Eigenlijk ben ik blij dat ze niet gevonden zijn, dan kunnen ze nog leven...misschien tegen beter weten in.
Met een wat??quote:Op zondag 19 mei 2013 12:12 schreef blanket het volgende:
twitter:pas312 twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:11:41Vanmiddag vliegt een F-16 met reccepod vanaf Volkel om te zoeken naar de #vermistebroertjes @FMCnl reageer retweet
En dat doet?? (Zit zelf ook al te google-en maar kom alleen Engels technisch geneuzel tegen...)quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Disorder het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)aYUfD6EKGI0AWroYCoCA
Heb er niet veel verstand van, maar zo te zien is het geschikt voor verkenningsdoeleinden. Fotografie. Dingen in kaart brengen. Dat soort dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat doet?? (Zit zelf ook al te google-en maar kom alleen Engels technisch geneuzel tegen...)
Speciale opname apparatuur.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat doet?? (Zit zelf ook al te google-en maar kom alleen Engels technisch geneuzel tegen...)
De politie weet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 12:22 schreef Rachilda het volgende:
hoihoi, wat is er allemaal aan de hand, hoor opeens van mijn vriend dat er zo een persconferentie komt...wie weet meer? ik schakel net in
Er is sprake van een ontwikkeling. Het zou om iets kleins gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:22 schreef Rachilda het volgende:
hoihoi, wat is er allemaal aan de hand, hoor opeens van mijn vriend dat er zo een persconferentie komt...wie weet meer? ik schakel net in
ow...zou het...quote:
ow, apart, iets kleins, maar wel opeens via tv, en niet gewoon via de site; opmerkelijk, een soort van ingelaste opsporing verzocht ofzo..?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er is sprake van een ontwikkeling. Het zou om iets kleins gaan.
lichamen zijn nog wel 'in tact' denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Disorder het volgende:
Goed nieuws. De eerste ledematen zijn aangetroffen.
Of zo'n spannende melding die meestal wordt uitgebracht bij een Amber Alert of een direct Opsporingsbericht.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ow, apart, iets kleins, maar wel opeens via tv, en niet gewoon via de site; opmerkelijk, een soort van ingelaste opsporing verzocht ofzo..?
twitter:nosop3 twitterde op zondag 19-05-2013 om 12:21:05"Ontwikkelingen" in de zaak van de broertjes; ze zijn niet gevonden, maar meer vertelt de politie pas om 13.00 uur. http://t.co/rCDu04CI9e reageer retweet
quote:
ja, ik snap niet dat ze het over "iets kleins" hebben, maar er wel een speciale uitzending voor maken nu, apart weer dit, maar goed nog ff half uurtje afwachten dusquote:Op zondag 19 mei 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien heeft het wel te maken met de kleding die gisteren is gevonden. Misschien hé
Lijkt me duidelijk voornamelijk een recap van wat men al weet. Niks spectaculairs dat nieuw licht zal werpen.quote:We zetten straks een laatste stand van zaken op onze website. Maar dat zijn alleen wat kleinere dingen die in het onderzoek naar boven zijn gekomen en waar we de aandacht van het publiek voor vragen.
Beetje vaag allemaal, al VIND IK dat de politie vaak faalt op het gebied van zaken van vermissingen of moordzaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, ik snap niet dat ze het over "iets kleins" hebben, maar er wel een speciale uitzending voor maken nu, apart weer dit, maar goed nog ff half uurtje afwachten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |