Ben rechtsdraaiendquote:
Horrorquote:
Klopt, klopt...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De broertjes verdwenen dan ook onder zijn toezicht
Ik bedoel natuurlijk niet politiek rechts/links.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, klopt...Jullie hebben ook allebei voor een deel gelijk vind ik.
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet politiek rechts/links.
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Gelezen inmiddels dat moeder bang was voor haar ex.
Dat hij een zoon mishandelde in januari.
Zij meldt dit direct aan jeugdzorg, gevolg OTS, dus vader zal zijn zoons mogen zien onder toezicht oid?
Als vader van moeder invloedrijk is, kan hij pa wel aan de klimrek hebben gehangen, wat zou jij doen als je een gestoorde ex-partner van je dochter en kleinzoons telkens moet tegen komen?
Maar ok dit is niet logisch en dat is niet waar dus.
Vader maakt zich van kant en denkt blijkbaar enkel aan zichzelf.
Niet aan zijn kinderen die een vader moeten missen, mochten ze nog leven.
Maar zouden ze nog leven?
Daarbij jeugdzorg en kinderen, heeft vader de kinderen niet ergens weggewerkt?
En welke vader kan dit zijn -bloedeigen- kinderen aan doen?
Vreselijk.
Wat een ellende die man een land alleen al aan doet met dit alles.
Jeugdzorg zou hem toch onder verhoor onderwerpen?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopen![]()
http://digitaleeditie.nrc(...)_04/index.html#page4
Moeder ookquote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopen![]()
http://digitaleeditie.nrc(...)_04/index.html#page4
Hm ik denk teveel na ....wat een ellende dit!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met naar bed te gaan
Omdat vader afspraak heeft afgezegd, dus afspraak is uitgesteld... Moeder kan, of beter gezegd moet, zich dan houden aan week-week afspraakquote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jeugdzorg zou hem toch onder verhoor onderwerpen?
Hij mocht zijn zoons niet zonder meer zien, hoe kun je ze dan nog meegeven voor een korte vakantie?
Onzinquote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij mocht zijn zoons niet zonder meer zien, hoe kun je ze dan nog meegeven voor een korte vakantie?
Zijn laatste kans om?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef mimoma het volgende:
[..]
Omdat vader afspraak heeft afgezegd, dus afspraak is uitgesteld... Moeder kan, of beter gezegd moet, zich dan houden aan week-week afspraak
Wat is onzin?quote:
Kom op zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn laatste kans om?
Iets uit te vreten met kids en zichzelf om te brengen.
Ik denk dat als moeder dit zou weigeren ze zichzelf ook in der vingers zou snijden gezien de geschiedenis bij Jeugdzorg etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten vrezen dat hij idd zo gedacht heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn laatste kans om?
Iets uit te vreten met kids en zichzelf om te brengen.
Vergeet links en rechts maar, laat ik het dan maar zo zeggen: Poes komt bij mij over alsof de vader niks fout kan doen (omdat hij zich niet kan verdedigen), en jij komt bij mij over alsof de moeder alle recht heeft om af te geven op de vader omdat het de schuld van de vader is. (allebei extreem in de meningen).quote:
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)quote:Op zondag 19 mei 2013 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm ik denk teveel na ....wat een ellende dit!
Hoop zo dat ze nog leven die beide boys.
Maar het verhaal klopt niet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:45 schreef mimoma het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten vrezen dat hij idd zo gedacht heeft
Ik denk dat beide ergens wel schuld hebben, maar het fijne zul je er toch nooit van te weten komen. Echter praat dat niet goed dat de vader de kinderen nu kwijt gemaakt heeft. Vermoord wil ik nog niet noemen aangezien dit nog niet bewezen is, maar er is wel een reëele kans dat dit gebeurd is.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vergeet links en rechts maar, laat ik het dan maar zo zeggen: Poes komt bij mij over alsof de vader niks fout kan doen (omdat hij zich niet kan verdedigen), en jij komt bij mij over alsof de moeder alle recht heeft om af te geven op de vader omdat het de schuld van de vader is. (allebei extreem in de meningen).
Ik denk meer dat het tussenin zit.
ik kan alleeen maar hopen dat mijn kinderen en ik nooit maar dan ook nooit op deze manier het nieuws halen.... :squote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)
Beide ouders zaten in een vechtscheiding.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |