Au.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef rever het volgende:
Nee het is niet normaal dat jij een normaal kind hebt, je valt hiermee binnen het 99.9 percentiel
Sloooow chat... dat krijg je als er geen nieuws is.
twitter:sgerits twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 12:16:17Beelden Romeinse Put opgevraagd door politie, volgens medewerker staan ze erop,waarom geeft politie geen info?#vermistebroertjes reageer retweet
Nope, alleen wel in staat conclusies te trekken op basis van jouw beleving van mannen onder de 50. Ik zie daar significante verschillen met de mensen om mij heenquote:
Waarzo? Op haar facebook?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:53 schreef amaranta het volgende:
Er is wel nieuws. Moeder heeft een brief geschreven
Gelukkig kom jij, met deze post, input leveren die wel van belang isquote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, kan dat gejankzak over eigen exen, exen van een ander, mannen in het algemeen, en bepaalde mannen in het bijzonder gewoon naar een R&P topic, alsmede het gemiep over of iemand wel of niet homo/vrouw/50+ is?
Is er meer op FOK! dan deze reeks???quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, kan dat gejankzak over eigen exen, exen van een ander, mannen in het algemeen, en bepaalde mannen in het bijzonder gewoon naar een R&P topic, alsmede het gemiep over of iemand wel of niet homo/vrouw/50+ is?
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef amaranta het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-hartverwarmend.html
Brief van Iris en familie
Flikker toch op, schijtirritante kutnewbie, met je posts over geestesstoornissen en andere irrelevante meuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:01 schreef rever het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij, met deze post, input leveren die wel van belang is
oeoeoeoehh scarryquote:Op zondag 19 mei 2013 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, schijtirritante kutnewbie, met je posts over geestesstoornissen en andere irrelevante meuk.
Thnx.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef amaranta het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-hartverwarmend.html
Brief van Iris en familie
nou nee, dan zou je ook gewoon even niet kunnen posten natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef rever het volgende:
Nee het is niet normaal dat jij een normaal kind hebt, je valt hiermee binnen het 99.9 percentiel
Sloooow chat... dat krijg je als er geen nieuws is.
Dat is waar, maar ik vind het best gezelligquote:Op zondag 19 mei 2013 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou nee, dan zou je ook gewoon even niet kunnen posten natuurlijk
jawelquote:Op zondag 19 mei 2013 11:05 schreef rever het volgende:
Het is een bedanktbrief. Prachtig (of eigenlijk verdrietig) natuurlijk, maar helaas geen nieuws wat betreft de zaak zelf.
twitter:sgerits twitterde op zondag 19-05-2013 om 11:01:31@Tonnepon Sorry voor late reactie. De vader en evt zoontjes staan wellicht op camarabeelden in Venray. Vergroot eigenlijk alleen maar 1/2 reageer retweet
Dát moeder iets naar buiten brengt via de media is in deze zaak nieuws.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zie het niet? Iedereen wordt bedankt e.d., lees ik iets over het hoofd?
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
okquote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef bastibro het volgende:
Dat van die onderbroek zit me dwars. Zo weird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |