Een normaal kind hebben is dus niet normaal hè.quote:
Normale kinderen zijn echt zo jaren 80.quote:
Dat kan niet, want er zijn geen normale kinderen meer. Geen enkel!quote:
Nee, statistisch gezien is dat wankel tegenwoordig... ze gaat nog gewoon naar de brugklas ook... stel je voor zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een normaal kind hebben is dus niet normaal hè.
niggawhut?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynici, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW, J.K. Visser... moet ik nog doorgaan? En nu sla ik POL nog maar even over gemakshalve.
Probeer eens een beetje het inter-subjectieve/objectieve te benaderen, jongen...
Je bent autistisch?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
niggawhut?![]()
Wij leven denk ik in een verschillende belevingswereld of hebben een nogal verschillend omgangsmilieu
nee maar zo gaat dat dan en het roept vragen op en zo van het ene persoonlijke verhaal de andere zijweg in.quote:
Ja, dat zei mijn vrouw ook idd, een collega van haar vertelde dat, de bron was onduidelijk, daarom niet gemeld...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:36 schreef moeke1 het volgende:
Er zou van de week iets in het AD hebben gestaan, dat vader in de afscheidsbrief alleen maar verwijten uitte naar zijn ex-vrouw.
Mogelijk ziet hij zijn eigen aandeel in het geheel niet. Maar wetende dat je je kinderen gaat laten verdwijnen is dit toch wel natrappen.
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:36 schreef moeke1 het volgende:
Er zou van de week iets in het AD hebben gestaan, dat vader in de afscheidsbrief alleen maar verwijten uitte naar zijn ex-vrouw.
Mogelijk ziet hij zijn eigen aandeel in het geheel niet. Maar wetende dat je je kinderen gaat laten verdwijnen is dit toch wel natrappen.
Slaap ze!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, hasta la vista dudes, heb nachtdienst gehad (laatste, nu weekend voor mij), ga slapen, lees het later wel...
Gelukkig, dat werd tijd!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?
Mogelijk zie jij je eigen aandeel in het geheel niet.
Maar nu hou ik erover op.
Dan hadden ze niet moeten gaan samenwonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien vond hij dat ook wel en die vriendin ook en heeft ze zich daarom wat afzijdig gehouden?
Waar 2 vechten hebben er 2 schuld, al is het maar omdat je misschien, in hinzeit, te naïef bent geweest. Maar eigenhandig je kinderen (waarschijnlijk) ombrengen doe je en beslis je toch echt helemaal zelf. Daar kun je niemand anders de schuld van in de schoenen schuiven, je vrouw niet, de rechter niet, de instanties niet, de kinderen die vroeger je stoepkrijt afpakte niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?
Mogelijk zie jij je eigen aandeel in het geheel niet.
Maar nu hou ik erover op.
Nou nee, Eerwraak is echt iets anders, daar gaat het om de eer van de familie te herstellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is voor mij overduidelijk een geval van eerwraak, ja. Maar niet alleen voor zijn vrouw en haar familie moet het ondraaglijk zijn niet te weten wat er met de kinderen gebeurd is.
Lijkt me toch dat dat ook voor de andere opa en oma en familie ondraaglijk moet zijn. Dat je in staat bent om zoveel mensen doelbewust in de ellende te storten, daar kan ik niet bij. Dan moet je toch een slecht mens zijn.
Het is idd geen eerwraak, maar gewoon wraak.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, Eerwraak is echt iets anders, daar gaat het om de eer van de familie te herstellen.
Dit heeft niets met eer te maken, maar alles met zijn gekrenkte ziel.
Ik ben het overzicht een beetje kwijt, maar als hij dit bij een tankstation heeft gekocht, daar hangen toch ook altijd camera's bij de kassa?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKioIyhCUAADuqK.jpg:large
Foto volgens mij van tankstation in Venray
Ja, ik las iets op twitter bij gerits dat personeel had gezegd dat hij of auto op de camera beelden zou staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht een beetje kwijt, maar als hij dit bij een tankstation heeft gekocht, daar hangen toch ook altijd camera's bij de kassa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |