Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Moet Waaghals al jaloers worden?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hemquote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Moet Waaghals al jaloers worden?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Oh dan is het goedquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.quote:
Doe je dit expres?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.
Top 3 is ruk.
Dit is 1 miljoen miljard keer beter.
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.quote:
Post het in FMTquote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.
ik moet hieraan denkenquote:
Dit is gewoon een grapquote:
NEEEEEE!!!!, niet Katrien!quote:
Lekker dan Pico, nu kan Sands niet meer slapen!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij hier!?
edit: oh, ik zit niet in EFS, maar in FMT...
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar zelfs NL en B deden aan vriendjespolitiek...Nieuwe regel, er mag niet gestemd worden op buurlanden...
Nou, dat klopt niet helemaal natuurlijk...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.
Nederland heeft geen enkel punt van de Oostblok landen gekregen
quote:Nederland ontving punten van België (het maximum), Denemarken (10), Oostenrijk, Zweden en Verenigd Koninkrijk (8), Estland en Litouwen (7), Ierland (5), Rusland en Slovenië (3), Montenegro (2), Italië en Servië (1).
Ik vond Tokyo Drift lang niet zo slecht als iedereen zegtquote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
No.... not again...
http://geektyrant.com/new(...)e-back-to-tokyo.html
Hij was ook niet slecht, maar hij had eigenlijk helemaal niks met de hele F&F lijn te maken...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Tokyo Drift lang niet zo slecht als iedereen zegt
Nee, dat niet neequote:Op zondag 19 mei 2013 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij was ook niet slecht, maar hij had eigenlijk helemaal niks met de hele F&F lijn te maken...
Er gaat dus ook nog een deel 8 komen...quote:The information comes from Vin Diesel himself who said, "We're definitely going back home, as you know from seeing Fast & Furious 6. We will have a stint in Tokyo and there is the Middle East next, that could be very interesting."
En een deel 9 en 10 etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit vind ik ook wel een beetje verontrustend...
[..]
Er gaat dus ook nog een deel 8 komen...
Wel leuk om te lezen dat Jason Statham de slechterik is in deel 7![]()
How cute![]()
http://geektyrant.com/new(...)kerbell-cosplay.html
Tja dat maakt toch niet uit? Dat heb je altijd. Ieder land heeft nou eenmaal buurlandenquote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar zelfs NL en B deden aan vriendjespolitiek...Nieuwe regel, er mag niet gestemd worden op buurlanden...
Duitsland gaf ons 0 punten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja dat maakt toch niet uit? Dat heb je altijd. Ieder land heeft nou eenmaal buurlanden
Idd, endat werd ook nog eens verkondigd door die hyperactieve jailbait lena :/quote:
Ze is niet zoveel jonger dan jijquote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Idd, endat werd ook nog eens verkondigd door die hyperactieve jailbait lena :/
Dus je suggereert dat Njos een jailbait is?quote:
Pot verwijt de ketel enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 12:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus je suggereert dat Njos een jailbait is?
Denk je niet dat het feit dat Anouk megapopulair is in België er misschien wat mee te maken heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.
Nederland heeft geen enkel punt van de Oostblok landen gekregen
Yep, onder de 16 in Nederland.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:33 schreef ArtistA het volgende:
Jailbait moet toch minderjarig zijn volgens de definitie?
Geen zon te vinden hier hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 12:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Yep, onder de 16 in Nederland.
Het is trouwens buiten verwachting om erg prachtig weer, waarom zitten jullie allemaal binnen.
Ga eens naar buiten het zonnetje opzoeken.
Stralend blauwe lucht in brabant.quote:
Direct zonlicht dood mijquote:Op zondag 19 mei 2013 12:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Yep, onder de 16 in Nederland.
Het is trouwens buiten verwachting om erg prachtig weer, waarom zitten jullie allemaal binnen.
Ga eens naar buiten het zonnetje opzoeken.
Hier ook nietquote:
Een film in rukkwaliteit kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kom trouwens lastig door Iron Man 3 heen. Wat een ongeloofwaardig zooitje is het geworden
Totaal ongeloofwaardig verhaal en een irritante Robert Downey Jr.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wat is er slecht aan? Heb hem nog niet gezien
Het zal allemaal wel meevallenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig verhaal en een irritante Robert Downey Jr.
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Lemans24 het volgende:
In de bioscoop is ie prima te pruimen, beter dan deel 2.
Jurassic Park 3D was natuurlijk nog beter.
Let's take that to science!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.
En?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.
Nee hoorquote:
Sands weet niksquote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Antwoorden jullie eens op mijn vraag i.p.v. jp te bekritiseren
Dus mag je een nieuwe vraag stellen Samquote:
Of we wachten totdat iemand het wel weet.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus mag je een nieuwe vraag stellen Sam
Jij bent zelf zeker nog geen papa?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
Ongelooflijk, wat krijsen die kinderen buiten.
Zit zeker slecht weer aan te komen...
Ben jij die gay dracula van gister?quote:
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kom trouwens lastig door Iron Man 3 heen. Wat een ongeloofwaardig zooitje is het geworden
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij die gay dracula van gister?
[..]
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...
Oh net zoals alle andere superhelden, behalve die arme Batmanquote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.
Hij heeft wel een hartquote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...
Krijg je met die avengers in de buurt...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.
Dat zal die kinderen echt niet uitmaken hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
na de 40ste vind ik zielig voor de kinderen...
Dus je vind mijn jongste broertje zielig, okquote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
na de 40ste vind ik zielig voor de kinderen...
Nee, als je een redenering wil trekken uit mijn opmerking is het dat ik medelijden met je broertje hebt... ik vind em verder niet zielig...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus je vind mijn jongste broertje zielig, ok
Achja vroeger dyon werden die rollen niet door negers gespeeld omdat Amerika toen nog meer een racistisch kutland was.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja vroeger dyon werden die rollen niet door negers gespeeld omdat Amerika toen nog meer een racistisch kutland was.
Iets nieuws verzinnen vinden ze enger dan ditquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...
Want als je iets nieuws verzint moet je het na 12 afleveringen van de buis halen omdat er te weinig mensen naar kijken...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets nieuws verzinnen vinden ze enger dan dit
Gejat van Kill Bill.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen het muziekje van
Iets nieuws verzinnenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...
Trouwens de nieuwe Attack on Titan gezien?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want als je iets nieuws verzint moet je het na 12 afleveringen van de buis halen omdat er te weinig mensen naar kijken...
Inderdaad een serie uit de jaren 60 jat iets van een film uit 2000quote:
7? Is die er al... nee nog niet dusquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Trouwens de nieuwe Attack on Titan gezien?
Soms denk ik dat sarcasme ook in geschreven woord wel werkt. Maar helaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inderdaad een serie uit de jaren 60 jat iets van een film uit 2000
Jullie zijn toch allemaal oud?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet de wat jongere fokkers niet in de war brengen
K*tkind, hou je mond!quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook niet onder de jonge fokkers
Ik heb net The Island Earth gekeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je filmkijkleeftijd is meer ergens in de 90
Het is een van de mindere sci-fi films die ik gezien heb uit de jaren 50quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik die eene foto op imdb zie, lijkt het me dat het verschrikkelijk slecht is waardoor het wel weer leuk is?
Even binnenhalen, volgens mij heb ik dit jaar nog geen oude scifi gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Best goede special effects voor 1955, voor de zondagmiddag is het nog wel ok
De Quatermass films lijken me beter, die zijn dan ook van Hammerquote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Even binnenhalen, volgens mij heb ik dit jaar nog geen oude scifi gezien
quote:
Waarom weet ik hier zelf niks van...quote:
De fantasieën van Sands zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Waarom weet ik hier zelf niks van...
Quatemass and the pit vond ik niet zo goed, dus geen enkele zin om de rest van die films te kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef Sands het volgende:
[..]
De Quatermass films lijken me beter, die zijn dan ook van Hammer
Je bleef je hoofd maar tegen de muur aan slaan, toen moest je nog naar het ziekenhuis ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Waarom weet ik hier zelf niks van...
Ik hoop dat de eerste film beter isquote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Quatemass and the pit vond ik niet zo goed, dus geen enkele zin om de rest van die films te kijken.
O my god... je fantasie neemt nou inderdaad de loop met je...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bleef je hoofd maar tegen de muur aan slaan, toen moest je nog naar het ziekenhuis ook.
Dat heeft je geheugen blijkbaar geen goed gedaan.
Ik zou voor de zekerheid je butthole checkenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O my god... je fantasie neemt nou inderdaad de loop met je...
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid je butthole checken
Nederlandse titelsquote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat de eerste film beter is
Monster van Dr. Quetermass (1955) - IMDb
Rare fantasie heb jijquote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid je butthole checken
quote:
Oh? Geen problemen mee hierquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Het irriteert me wel dat er altijd wel wat mis gaat bij het afspelen van Titan sands...
apart.... de eene keer moet ik em vooruit spoelen omdat hij anders vastloopt en deze keer vielen de subs weg als ik em vooruit zette... maar ach, leuke epquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
apart.... de eene keer moet ik em vooruit spoelen omdat hij anders vastloopt en deze keer vielen de subs weg als ik em vooruit zette... maar ach, leuke ep
Tuurlijk welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
It's a Wonderful Life was vandaag al genoemd. Je moet niet te veel willen.
Alleen van eerste 3 maandenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er al ergens een jaar/overall-stand beschikbaar?
Niet meer zo vaak aan het fmt-en en dan wil ik het nog weleens vergeten om stand bij te werkenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, dat is al ietsBen je ermee gestopt of drukdrukdruk?
Ik ben je voorbij en alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er al ergens een jaar/overall-stand beschikbaar?
show off...quote:
Ok kan dat, iedereen zijn eigen meningquote:Op zondag 19 mei 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
show off...
Btw, ik vind escape from planet earth best grappig. Geen meesterwerk natuurlijk, maar wel vermakelijk. Ook Ricky Gervais
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen benul van... Betekent dat meteen dat TS een beetje gay is?
Dat hopen we voor Waaghalsquote:
Ik kan ook wel iemand sturen die zegt dat hij Sands is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere users hier, hebben sommigen haar al in 't echt ontmoet.
Want je bent van mij gewend dat ik normaal altijd bepaal hoe goed een film is aan de hand van hoe leuk de hoofdrolspeelster isquote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Mooi dat je eindelijk het licht hebt gezien.
Nu weet ik gelijk dat ik jou, als ik je ooit eens ontmoet, ga bestoken met vragen waar alleen de echte Sands de antwoorden op weet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan ook wel iemand sturen die zegt dat hij Sands is.
Dat doet iedereen, daarom verdienen die acteurs en actrices zoveelquote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Want je bent van mij gewend dat ik normaal altijd bepaal hoe goed een film is aan de hand van hoe leuk de hoofdrolspeelster is
Oh zoals noem 50 films met James Stewart?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nu weet ik gelijk dat ik jou, als ik je ooit eens ontmoet, ga bestoken met vragen waar alleen de echte Sands de antwoorden op weet.
Die vraag is al moeilijkerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Desunoto het volgende:
Zoiets. Of noem ten minste 50 films van Alfred Hitchcock in chronologische volgorde.
Wel knap dat ik AN dan als favoriete film hebquote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, daarom verdienen die acteurs en actrices zoveel
Blijkbaar vind jij FFC een hele goede acteur.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wel knap dat ik AN dan als favoriete film heb
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij FFC een hele goede acteur.
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Daar zou ik geen seconde aan twijfelen. Die cover had ik niet eerder gezien, maakt het nog net wat indrukwekkender.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb wel kwaliteit in mijn kleine collectie
Het is wel een van de mooiste jaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar zou ik geen seconde aan twijfelen. Die cover had ik niet eerder gezien, maakt het nog net wat indrukwekkender.
Ook die heb ik niet in mijn collectie geloof ik...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is wel een van de mooiste ja
Maar iedereen moet natuurlijk ook deze film hebben![]()
[ afbeelding ]
Je hebt niet zoveelquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook die heb ik niet in mijn collectie geloof ik...
Verbranden kan ik inkomen. Maar uitpissen? Moet je het dan niet eerst drinken?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef picodealion het volgende:
Alles met Seagal moet je sowieso verbranden en uitpissen.
Niet weten wat voor bazenfilm Under siege is.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef picodealion het volgende:
Het vuur doven...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar uitpissen? Moet je het dan niet eerst drinken?
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef picodealion het volgende:
Je woont in een kartonnen doos?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
collectie heb ik geen ruimte meer voor, bijna alles op een paar harde schijven en verder niet teveel.
Ben jij zo iemand in dat programma van John Williams die dan je huis komt opruimen? Met 38 katten en kleding van 20jaar.oud waar je geen afscheid van kan nemen?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef drakin het volgende:
Soms denk ik dat wel met al het gedoe wat komt kijken bij mijn huisje + ik spaar teveel rommel.
Ghehequote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verbranden kan ik inkomen. Maar uitpissen? Moet je het dan niet eerst drinken?
Je kent john williams niet... Die van het spijt me? Van de mona reclames?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
Nee ik wil het niet opgeruimd hebben! Tenminste, niet door John Williams wie dat ook mag zijn.
Opruimen gebeurd wel, ooit een keer..denk ik tenminste.
38 katten? geen huisdieren, wel die oude kleding.
True story.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef picodealion het volgende:
Wat zijn mona reclames en wat spijt je?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kent john williams niet... Die van het spijt me? Van de mona reclames?
Je hebt toch wel een tv. En je kijkt hopelijk toch ook wel eens tv en zo? Het merk mona, van de deserts, ken je toch wel?quote:
Ik probeer me zoveel als mogelijk van die man te distantiëren maar zelfs ik weet waar dit over gaat. Vraag me dan hierbij ook af hoe ver jij wel niet van de bewoonde wereld moet leven.quote:
Vanwaar deze verwoording?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een tv. En je kijkt hopelijk toch ook wel eens tv en zo? Het merk mona, van de deserts, ken je toch wel?
Ik snap je niet? Ik heb een tv, maar dat wil niet zeggen dat ik naar televisiezenders kijk...quote:
Niet slecht. Maar vreemdquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef picodealion het volgende:
Ik lees het alsof je hoopt dat ze wel eens tv kijkt, alsof het dus slecht zou zijn als ze dat nooit deed.
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef drakin het volgende:
Die john Williams, komt die veel op zenders als SBS en RTL? Want die zenders kijk ik echt nooit naar, zelfs niet als de tv per ongeluk aan staat. (is 1,5 jaar geleden een me een keer overkomen)
RTL 4, is bekend.geworden met belspelletjes...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef drakin het volgende:
Die john Williams, komt die veel op zenders als SBS en RTL? Want die zenders kijk ik echt nooit naar, zelfs niet als de tv per ongeluk aan staat. (is 1,5 jaar geleden een me een keer overkomen)
Werden daar niet filmpjes van gepost begin deze eeuw op internet?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
RTL 4, is bekend.geworden met belspelletjes...
whutquote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natalie!
Scarlett is niet aantrekkelijk
Ik snap niet goed wat mensen in haar zien. Ze kan niet zo heel goed acteren en ze heeft een arrogante uitstraling.quote:
Ik vind haar het leukst in rollen als in Ghost World, waar ze gewoon een leuk meisje speelt. Dan heb je ook niet dat arrogante.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat mensen in haar zien. Ze kan niet zo heel goed acteren en ze heeft een arrogante uitstraling.
Kluizenaar in spe?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:50 schreef drakin het volgende:
Voordat internet er was had ik trouwens een videorecorder, videobanden die ik tot herhalens toe bekeek, en een bioscoop en videoland in de buurt.
En af en toe kwam ik wel buiten, nog steeds trouwens.
Tis dat je werkt. Anders was full-time kluizenaarquote:
Nee hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis dat je werkt. Anders was full-time kluizenaar
Laat ik en ik denk de rest van FMT daar nou echt niks van geloven...quote:
Jij zit werkeloos thuis, vertel eens wat doe je de hele dag..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat ik en ik denk de rest van FMT daar nou echt niks van geloven...
zeg ik ergens dat ik geen kluizenaar ben?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zit werkeloos thuis, vertel eens wat doe je de hele dag..
Werkeloos? Zoals ik al eerder zei, ik heb werk voor je hoor. vacatures zat!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zit werkeloos thuis, vertel eens wat doe je de hele dag..
O met hij van Glee, leuk!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Struck by lightning... aanrader voor als je even anderhalf uur niks te doen hebt
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Werkeloos? Zoals ik al eerder zei, ik heb werk voor je hoor. vacatures zat!
Leuk hoor, en zou het best willen. Maar hoe weet je of ik daar überhaupt geschikt voor ben... Dus fijn dat er honderden vacatures zijn. Als je er niet geschikt voor bent...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
Even paar voorbeelden:
Functienaam Cameraman / filmeditor gezocht
Vacaturenummer 29761
Functienaam TV maker en videobewerking
Vacaturenummer 21626
Functienaam Cameraman / vrouw
Vacaturenummer 26505
Functienaam Redacteur
Vacaturenummer 27097
Nee, ik heb wel een zoon, maar hij komt niet op fora.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef Robby87 het volgende:
drakin, ben jij toevallig moeder de vrouw van dragonfodder?
Ik ben op zoek een andere baan. PM me maar als je wat leuks heb.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Er is vast wel iets waar je geschikt voor bent, en ik bemiddel tussen jou en de organisatie waar je uiteindelijk komt, dan krijg je nog altijd wel een proeftijd. Bevalt het niet, mag je het zelf aangeven en zoeken we gewoon iets anders wat je leuk vind.
Organisaties staan hier vaak echt te springen om mensen.
Vertel. Dit doe je vast niet op de tennisbaan tussen het trekken van de lijnen door... Dus, wat doe je dan wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Er is vast wel iets waar je geschikt voor bent, en ik bemiddel tussen jou en de organisatie waar je uiteindelijk komt, dan krijg je nog altijd wel een proeftijd. Bevalt het niet, mag je het zelf aangeven en zoeken we gewoon iets anders wat je leuk vind.
Organisaties staan hier vaak echt te springen om mensen.
Dan heb je vast ook een website?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef drakin het volgende:
Ik ben bemiddelaar voor werk. Ik trek geen lijntjes, maar als mensen dat leuk vinden om te doen en een tennisclub zoekt er iemand voor dan bemiddel ik tussen de persoon en de organisatie.
Vrijwilligers werk...quote:
Ik heb absoluut geen tijd voor vrijwilligers werkquote:
Samequote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen tijd voor vrijwilligers werk
Ik heb een 40-urige werkweek...
Zo'n organisatie moet zelf maar voor inkomen zorgenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef drakin het volgende:
hehe ja vrijwilligerswerk
Dankzij al die rotbezuinigingen wel erg hard nodig, want ja de organisaties die het meest afhankelijk zijn worden nu het hardst getroffen.
Niet alle organisaties kunnen dat, en veel zijn juist door het rijk ooit opgezet, denk maar aan instellingen voor de mensen die het wat minder hebben, ouderen, gehandicapten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo'n organisatie moet zelf maar voor inkomen zorgen
Ja ok, maar ik denk dat maar weinig mensen tijd hebben daarvoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alle organisaties kunnen dat, en veel zijn juist door het rijk ooit opgezet, denk maar aan instellingen voor de mensen die het wat minder hebben, ouderen, gehandicapten.
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik denk dat maar weinig mensen tijd hebben daarvoor.
Of tijd vrij willen maken.
Ik ben Drakenvoer, dus over het algemeen mijd ik draken als de pestquote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef Robby87 het volgende:
drakin, ben jij toevallig moeder de vrouw van dragonfodder?
Klinkt wel egoïstisch hè... maar ik heb ook altijd de neiging om dat te denken, inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit.
En als ik werk, wil ik er wel geld voor zien.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben Drakenvoer, dus over het algemeen mijd ik draken als de pest
Ik heb 2 kinderen, de huur en een sociaal leven. Ik heb er serieus geen tijd voor.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klinkt wel egoïstisch hè... maar ik heb ook altijd de neiging om dat te denken, inderdaad.
Gratis werken, dat is toch vooral een ander rijk(er) maken?
Zie mijn onderschriftquote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben Drakenvoer, dus over het algemeen mijd ik draken als de pest
Nou nee, want wie geen geld heeft en er niks aan verdient zal ook niet rijker ervan worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klinkt wel egoïstisch hè... maar ik heb ook altijd de neiging om dat te denken, inderdaad.
Gratis werken, dat is toch vooral een ander rijk(er) maken?
Mythisch dinosaurusvoerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie mijn onderschriftEr staat trouwens ook dinosaurusvoer bij je, maar met ketchup is er altijd wat goed te maken
Daar zou ik het ook voor doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef drakin het volgende:
o ja 3 kerstpekketten, 1 vvv bon, 1 etentje, 1 hapjes en muziekavond, een vvv bon, kerstkaart met kaneelstok, banketstaaf en een chocoladeworkshop.
Dus ja, helemaal voor niks is vrijwilligerswerk nou ook niet.
Gelukkig is het bij Robby een grapje en bij jou werkelijkheid...quote:
Nee, ik zag em vanochtend wel bij de DivX staan. Maar heb em nog niet hij de HD voorbij zien komen volgens mij... En van deze had ik de NZB nog in me lijst staanquote:
Oh je doet die bemiddeling als vrijwilligerswerk lees ikquote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zou ik het ook voor doen.
Wat voor vrijwilligerswerk doe je eigenlijk?
Dat komt omdat SimplyReleases niet meer op spotnet zit...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik zag em vanochtend wel bij de DivX staan. Maar heb em nog niet hij de HD voorbij zien komen volgens mij... En van deze had ik de NZB nog in me lijst staanHad in eerste instantie Super 8 willen kijken, alleen werd die niet meer gedownload...
Waar dan wel?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt omdat SimplyReleases niet meer op spotnet zit...
Vooral over Supergirlquote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef dyonvbaal het volgende:
o... heb net even op imdb gekeken.. leuk dat Matt Bomer superman vertolkt.. maar die gaat ook al over Braniac...
Ook al niet meer... Kaj7 is ook al wel... Maar de spots van Q&Q en Inge2222 zijn op zich ook wel goed vind ik...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt omdat SimplyReleases niet meer op spotnet zit...
Inge is van Simplyreleasesquote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook al niet meer... Kaj7 is ook al wel... Maar de spots van Q&Q en Inge2222 zijn op zich ook wel goed vind ik...
Dat gaat we dan ook maar es downloaden...quote:
Kaj heeft zijn eigen, gesloten, forum...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Inge is van Simplyreleases
Maar Kaj7 nog niet kunnen vinden, te weinig oude films in HD nu op spotnet
Weet je welk forum?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kaj heeft zijn eigen, gesloten, forum...
nope, heeft ie niet medegedeeld...quote:
Wat is deze...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, maar ik hoopte dat iemand het wist
Geen ideequote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand een keer mijn vraag beantwoorden?
Ik zal es kijken, ben nog niet in het trivia topic geweest. Maar als Robby al zegt geen idee... zal ik dat ook wel niet hebben...quote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, maar het is die vrouwelijke Hangover Ripp-off met Zack Galifiligraninakus.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wou dat ik em kon vinden... ik mis die vent echt op spotnet... in plaats daarvan zijn er van die klootzakken die em de allerergste ziektes toewensen en zelf met belachelijke itunes rips komen...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet kaj7 voor me vinden, zonder hem heb ik de helft minder te kijken
Ik heb nu zelfs een torrent aangezet voor een film, nog 2 dagen en 15 uurquote:Op maandag 20 mei 2013 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wou dat ik em kon vinden... ik mis die vent echt op spotnet... in plaats daarvan zijn er van die klootzakken die em de allerergste ziektes toewensen en zelf met belachelijke itunes rips komen...
whehehquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nu zelfs een torrent aangezet voor een film, nog 2 dagen en 15 uur![]()
op nzb index is er eentje te vinden van 17GBquote:
vlc vind blu-ray versies niet leukquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
op nzb index is er eentje te vinden van 17GB
Nou en... altijd beter dan 2 dagen te moeten wachten op je download...quote:
stel maar een vraag!quote:
Niet gezien, ik zoek al een tijdje de HD versie die goed werkt enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
jij hebt the stranger niet gezienof voor de herkijk?
Die moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zoek al een tijdje de HD versie die goed werkt enzo
Blijkbaar welquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dan maar een paar dagen geduld hebben
Eentje met humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ben je van ouder als je dit bij je kind doet...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |