Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Moet Waaghals al jaloers worden?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hemquote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Moet Waaghals al jaloers worden?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Oh dan is het goedquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.quote:
Doe je dit expres?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.
Top 3 is ruk.
Dit is 1 miljoen miljard keer beter.
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.quote:
Post het in FMTquote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.
ik moet hieraan denkenquote:
Dit is gewoon een grapquote:
NEEEEEE!!!!, niet Katrien!quote:
Lekker dan Pico, nu kan Sands niet meer slapen!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij hier!?
edit: oh, ik zit niet in EFS, maar in FMT...
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar zelfs NL en B deden aan vriendjespolitiek...Nieuwe regel, er mag niet gestemd worden op buurlanden...
Nou, dat klopt niet helemaal natuurlijk...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.
Nederland heeft geen enkel punt van de Oostblok landen gekregen
quote:Nederland ontving punten van België (het maximum), Denemarken (10), Oostenrijk, Zweden en Verenigd Koninkrijk (8), Estland en Litouwen (7), Ierland (5), Rusland en Slovenië (3), Montenegro (2), Italië en Servië (1).
Ik vond Tokyo Drift lang niet zo slecht als iedereen zegtquote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
No.... not again...
http://geektyrant.com/new(...)e-back-to-tokyo.html
Hij was ook niet slecht, maar hij had eigenlijk helemaal niks met de hele F&F lijn te maken...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Tokyo Drift lang niet zo slecht als iedereen zegt
Nee, dat niet neequote:Op zondag 19 mei 2013 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij was ook niet slecht, maar hij had eigenlijk helemaal niks met de hele F&F lijn te maken...
Er gaat dus ook nog een deel 8 komen...quote:The information comes from Vin Diesel himself who said, "We're definitely going back home, as you know from seeing Fast & Furious 6. We will have a stint in Tokyo and there is the Middle East next, that could be very interesting."
En een deel 9 en 10 etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit vind ik ook wel een beetje verontrustend...
[..]
Er gaat dus ook nog een deel 8 komen...
Wel leuk om te lezen dat Jason Statham de slechterik is in deel 7![]()
How cute![]()
http://geektyrant.com/new(...)kerbell-cosplay.html
Tja dat maakt toch niet uit? Dat heb je altijd. Ieder land heeft nou eenmaal buurlandenquote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar zelfs NL en B deden aan vriendjespolitiek...Nieuwe regel, er mag niet gestemd worden op buurlanden...
Duitsland gaf ons 0 punten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja dat maakt toch niet uit? Dat heb je altijd. Ieder land heeft nou eenmaal buurlanden
Idd, endat werd ook nog eens verkondigd door die hyperactieve jailbait lena :/quote:
Ze is niet zoveel jonger dan jijquote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Idd, endat werd ook nog eens verkondigd door die hyperactieve jailbait lena :/
Dus je suggereert dat Njos een jailbait is?quote:
Pot verwijt de ketel enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 12:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus je suggereert dat Njos een jailbait is?
Denk je niet dat het feit dat Anouk megapopulair is in België er misschien wat mee te maken heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zal altijd een luchtje van vriendjespolitiek blijven hangen, hoe je de regels ook gaat veranderen.
Nederland heeft geen enkel punt van de Oostblok landen gekregen
Yep, onder de 16 in Nederland.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:33 schreef ArtistA het volgende:
Jailbait moet toch minderjarig zijn volgens de definitie?
Geen zon te vinden hier hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 12:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Yep, onder de 16 in Nederland.
Het is trouwens buiten verwachting om erg prachtig weer, waarom zitten jullie allemaal binnen.
Ga eens naar buiten het zonnetje opzoeken.
Stralend blauwe lucht in brabant.quote:
Direct zonlicht dood mijquote:Op zondag 19 mei 2013 12:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Yep, onder de 16 in Nederland.
Het is trouwens buiten verwachting om erg prachtig weer, waarom zitten jullie allemaal binnen.
Ga eens naar buiten het zonnetje opzoeken.
Hier ook nietquote:
Een film in rukkwaliteit kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kom trouwens lastig door Iron Man 3 heen. Wat een ongeloofwaardig zooitje is het geworden
Totaal ongeloofwaardig verhaal en een irritante Robert Downey Jr.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wat is er slecht aan? Heb hem nog niet gezien
Het zal allemaal wel meevallenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig verhaal en een irritante Robert Downey Jr.
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:23 schreef Lemans24 het volgende:
In de bioscoop is ie prima te pruimen, beter dan deel 2.
Jurassic Park 3D was natuurlijk nog beter.
Let's take that to science!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.
En?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Jurassic Park heeft ook een ongeloofwaardig verhaal.
Nee hoorquote:
Sands weet niksquote:Op zondag 19 mei 2013 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Antwoorden jullie eens op mijn vraag i.p.v. jp te bekritiseren
Dus mag je een nieuwe vraag stellen Samquote:
Of we wachten totdat iemand het wel weet.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus mag je een nieuwe vraag stellen Sam
Jij bent zelf zeker nog geen papa?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
Ongelooflijk, wat krijsen die kinderen buiten.
Zit zeker slecht weer aan te komen...
Ben jij die gay dracula van gister?quote:
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kom trouwens lastig door Iron Man 3 heen. Wat een ongeloofwaardig zooitje is het geworden
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben jij die gay dracula van gister?
[..]
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...
Oh net zoals alle andere superhelden, behalve die arme Batmanquote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.
Hij heeft wel een hartquote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
O... ik dacht dat een toveraar met magische ringen en een man zonder hart maar met een ijzeren pak dat in een koffertje past erg geloofwaardig was...
Krijg je met die avengers in de buurt...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze gaan nu van pakken naar supermenselijkheid.
Dat zal die kinderen echt niet uitmaken hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
na de 40ste vind ik zielig voor de kinderen...
Dus je vind mijn jongste broertje zielig, okquote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
na de 40ste vind ik zielig voor de kinderen...
Nee, als je een redenering wil trekken uit mijn opmerking is het dat ik medelijden met je broertje hebt... ik vind em verder niet zielig...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus je vind mijn jongste broertje zielig, ok
Achja vroeger dyon werden die rollen niet door negers gespeeld omdat Amerika toen nog meer een racistisch kutland was.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Achja vroeger dyon werden die rollen niet door negers gespeeld omdat Amerika toen nog meer een racistisch kutland was.
Iets nieuws verzinnen vinden ze enger dan ditquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...
Want als je iets nieuws verzint moet je het na 12 afleveringen van de buis halen omdat er te weinig mensen naar kijken...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets nieuws verzinnen vinden ze enger dan dit
Gejat van Kill Bill.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen het muziekje van
Iets nieuws verzinnenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat we ze nou om moeten draaien omdat dat dan politiek correct is... verzin maar iets nieuws en zet daar een neger in de hoofdrol...
Trouwens de nieuwe Attack on Titan gezien?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want als je iets nieuws verzint moet je het na 12 afleveringen van de buis halen omdat er te weinig mensen naar kijken...
Inderdaad een serie uit de jaren 60 jat iets van een film uit 2000quote:
7? Is die er al... nee nog niet dusquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Trouwens de nieuwe Attack on Titan gezien?
Soms denk ik dat sarcasme ook in geschreven woord wel werkt. Maar helaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inderdaad een serie uit de jaren 60 jat iets van een film uit 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |