Iedereen heeft het opgegevenquote:
Jian Zero pointsquote:
Ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
Nog 9 landen te gaan!
Als Anouk in top 10 eindigt ben ik al blij.
21e....toch knapquote:Op zondag 19 mei 2013 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is nu wel duidelijk...
[ afbeelding ]
Best lastig in het donkerquote:
twitter:cornaldm twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:15:07Tot nu toe top 5 precies de 5 landen die ik in voorbeschouwing ned1 liet zien Uh uh #esf reageer retweet
Maar Alcohol is free ?????quote:Op zondag 19 mei 2013 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wil trouwens dat er geen euro meer naar Griekenland gaat
Oop wil dat er geen euro waar dan ook naar toe gaatquote:Op zondag 19 mei 2013 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wil trouwens dat er geen euro meer naar Griekenland gaat
gmtaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Een plek in de top tien en boven de honderd punten. In elk geval geen afgang.
Denemarken stond toch ook in je rijtje?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
wat een stom einde en een stomme griet en stom liedje en ik gun het haar niet dan maar azebennogwat
Nu op 10?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Negende. Definitief.quote:
ja omdat ik dacht ze komt in de top 5 maar 1e plaats?quote:
Nee hoor, Anouk.quote:
Is gewoon goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
twitter:HiDiHo twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:25:32@Anouk Goed gedaan hoor....in top 10! #esf reageer retweet
Mee eens al is dit niet een nummer wat ik gewend was van haar!quote:
Dat scoort blijkt nu. Dus volgend jaar Van velzen op blote voeten ofzoquote:
twitter:3FM twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:26:50Gefeliciteerd met de negende plek Anouk! http://t.co/IQgE0Hq5DS Maar voor ons ben je de echte winnaar! <3 #esf #3FM #birds reageer retweet
Volgend jaar den we niet meer mee, want ze luisteren wel naar Heksquote:Op zondag 19 mei 2013 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat scoort blijkt nu. Dus volgend jaar Van velzen op blote voeten ofzo
die mag ie ergens douwe waar de zon niet schijnt hahahaquote:
Slaap lekkerquote:
Anouk heb het toch maar geflikt voor ons landje om in de finale te staan en ook nog in de top 10quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Toverheks het volgende:
Daarom Noelle, en ach ANOUK heeft er schijt aan denk ik die steekt een dikke vinger op, dit zijn allemaal eendagsvliegen ANOUK had het al *gemaakt*
Ja krijgen we dit. Niet weken lang zeiken he?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Toverheks het volgende:
Daarom Noelle, en ach ANOUK heeft er schijt aan denk ik die steekt een dikke vinger op, dit zijn allemaal eendagsvliegen ANOUK had het al *gemaakt*
Zeker!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Slimme meid: lekker haar nieuwe album promoten met veel tv-exposure, internationale doorbraak en en passant nog een lekker zakcentje van Oom Apeldoorn als bonus!
Dit dus! Heb ze goed gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Slimme meid: lekker haar nieuwe album promoten met veel tv-exposure, internationale doorbraak en en passant nog een lekker zakcentje van Oom Apeldoorn als bonus!
Nee Souryquote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja krijgen we dit. Niet weken lang zeiken he?
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeker weten ! Top idee en commercieel goed in elkaar gezet!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Dries kan volgend jaar met de auto heen ..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Hé...je post door het slotje heenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel met blote voeten en geen gele zwembroek graag.
wedden dat niemand dat ding aanklikt ........quote:
Dries mogen ze van mij goed inpakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel met blote voeten en geen gele zwembroek graag.
quote:
en toch blijf ik dit een gaaf mooi nummertje van Dries vindenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
wedden dat niemand dat ding aanklikt ........
OMGquote:
We kijken nu al uit naar je promotie voor Dries volgend jaarquote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en toch blijf ik dit een gaaf mooi nummertje van Dries vinden
Breng 'r alstublieft niet op ideeën..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
We kijken nu al uit naar je promotie voor Dries volgend jaar
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
We kijken nu al uit naar je promotie voor Dries volgend jaar
Kan geen kwaad .. of Dries moet toevallig net een nieuw album uitbrengenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Breng 'r alstublieft niet op ideeën..
Dan zal je zien .. dan wint Driesquote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Toverheks het volgende:
hierbij beloof ik plechtig en met mijn hand op mijn hart dat ik het ESF over sla volgend jaar, dus van mij hebben jullie geen last danmeer
ja maar als nou ... snap je gedachten maar zo werkt het al jaren heks.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Toverheks het volgende:
hierbij beloof ik plechtig en met mijn hand op mijn hart dat ik het ESF over sla volgend jaar, dus van mij hebben jullie geen last danmeer
Mooi .. dan kunnen we nu verder met bloed zweet en tranen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:42 schreef Toverheks het volgende:
heb het met jullie reuze naar me zin gehad was gesjellig
ze hadden ergens gezegd dat er een soort clousule zou komen dat het niet meer zo ging qua punten telling en buurlanden, maar niet dus het zal altijd zo blijven vond het een aanfluiting het heeft niks met mooie nummers meer te maken, want dan had azebennogwat of wit rusland wel gewonnen of die griet met die reus, het is allemaal vriendjespolitiek want dat nummer van denemarken kom op was niksquote:Op zondag 19 mei 2013 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja maar als nou ... snap je gedachten maar zo werkt het al jaren heks.
Balen is dat wij gewoon niet veel buurlanden hebben die ons spekken met de punten.
Dus Nederland in top 10 met een buurland wat wel nederland punten gaf is toch TOP!
Dat nummer heeft terecht gewonnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden ergens gezegd dat er een soort clousule zou komen dat het niet meer zo ging qua punten telling en buurlanden, maar niet dus het zal altijd zo blijven vond het een aanfluiting het heeft niks met mooie nummers meer te maken, want dan had azebennogwat of wit rusland wel gewonnen of die griet met die reus, het is allemaal vriendjespolitiek want dat nummer van denemarken kom op was niks
Heb ik dat niet al eerder gezegd?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Jian het volgende:
Het is gewoon goed top 10, dat toont wel de kwaliteit van het nummer aan. En bij het ESF is het echt niet zo dat het beste nummer ook nr 1 eindigt, daar spelen nu eenmaal meer zaken mee.
Daar hadden ze Silvie v/d Vaart moeten laten zingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
Duitsland gewoon 0 punten hé
Had jan Smit geen relaties daar???
hahahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hadden ze Silvie v/d Vaart moeten laten zingen.
Nummer van Denemarken was als ware een kopie van vorig jaar en eindigde al snel hoog in de ranking waar het om geld draait. Dus dan stemmen mensen daar ook op. Maar snap je gedachtengang!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hadden ergens gezegd dat er een soort clousule zou komen dat het niet meer zo ging qua punten telling en buurlanden, maar niet dus het zal altijd zo blijven vond het een aanfluiting het heeft niks met mooie nummers meer te maken, want dan had azebennogwat of wit rusland wel gewonnen of die griet met die reus, het is allemaal vriendjespolitiek want dat nummer van denemarken kom op was niks
oke, ach Ze stond er toch maar ff mooi, en ze zou er heus wel optredens in andere landen door krijgen maar of ze daar op zit te wachten, hier krijgt ze stadion`s vol en daar heeft ze al haar handen vol aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nummer van Denemarken was als ware een kopie van vorig jaar en eindigde al snel hoog in de ranking waar het om geld draait. Dus dan stemmen mensen daar ook op. Maar snap je gedachtengang!
Dat dus. politiek en vriendjes politiek!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Jian het volgende:
Het is gewoon goed top 10, dat toont wel de kwaliteit van het nummer aan. En bij het ESF is het echt niet zo dat het beste nummer ook nr 1 eindigt, daar spelen nu eenmaal meer zaken mee.
Als Linda de Mol daar gestaan had, hadden ze wel op ons gestemdquote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hadden ze Silvie v/d Vaart moeten laten zingen.
Dat ze doorbreekt nu in vele landen is een feit! En of ze erop zit te wachten weet ik niet, want haar gezin staat op de eerste plaats. Mooi wijf met een mooie stem.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ach Ze stond er toch maar ff mooi, en ze zou er heus wel optredens in andere landen door krijgen maar of ze daar op zit te wachten, hier krijgt ze stadion`s vol en daar heeft ze al haar handen vol aan.
Plat van hilariteit of van stom zinnigheid?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Coos het volgende:
Volgend jaar gewoon Zanger Rinus sturen.Gegarandeerd de zaal plat.
![]()
[ afbeelding ]
Niet aangeklikt maarquote:
haar album was al platina, en wereldwijd uitgebracht dus ze zal er best een leuk centje aan overhouden en het is haar gegundquote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. politiek en vriendjes politiek!
Daar kunnen we niks aan veranderen, ook komende jaren niet.
Anouk heb haar best gedaan en haar album staat vast al heel hoog door haar deelname aan ESF.
Misschien zou het volk gewoon moeten kunnen kiezen wie ze sturenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Niet aangeklikt maar![]()
Wie zouden ze serieus, volgend jaar kunnen sturen op blote voeten ?
Zou kunnen maar ook dan eindigen we nooit op plek 1. Te weinig buurlanden helaasquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zou het volk gewoon moeten kunnen kiezen wie ze sturen
Dat los je alleen op door niet bekend te maken voor welk land iemand zingt, gaat m nooit worden dusquote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ook dan eindigen we nooit op plek 1. Te weinig buurleanden helaas
Dit bedoel ik en niet treuren heks. Dit was al te voorzien.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haar album was al platina, en wereldwijd uitgebracht dus ze zal er best een leuk centje aan overhouden en het is haar gegund
Dat is een goede insteek. stemmen op naam en niet op land!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat los je alleen op door niet bekend te maken voor welk land iemand zingt, gaat m nooit worden dus
nee hoor het is alweer vergeten, en wat HiDi zei zo zou het moeten en dan allemaal in het engelsquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik en niet treuren heks. Dit was al te voorzien.
Wij als kleinlandje hebben te weinig buurlanden.
Dat we van Belgie 12 points kregen was ik al verbaasd over.
twitter:amandakuyper twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:53:54Anouk praat niet met pers en is naar hotel. Via de Tros zegt ze dat ze blij is met resultaat en dat ze met goed gevoel terugkijkt op #esf reageer retweet
Dat is Anouk en ik hou ervan!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:amandakuyper twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:53:54Anouk praat niet met pers en is naar hotel. Via de Tros zegt ze dat ze blij is met resultaat en dat ze met goed gevoel terugkijkt op #esf reageer retweet
Idd. allemaal in het engels. Maar een mooi scenario maar zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor het is alweer vergeten, en wat HiDi zei zo zou het moeten en dan allemaal in het engels
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. allemaal in het engels. Maar een mooi scenario maar zal nooit gebeuren.
Dus geen ESF meer voor ons of er moet een Anouk staan
Trustequote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
Ik zwaai af hier en ga nog ff spoken op FOK!
Truste voor die gaan slapen
Truste en dank voor je filmpje ..was net te laat om Anouk live te zien vanavond.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Noelle06 het volgende:
Ik zwaai af hier en ga nog ff spoken op FOK!
Truste voor die gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Heb gisteren ook sinds jaren weer gekeken!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:50 schreef Margo37 het volgende:
Heb het helemaal afgekeken gisteren![]()
Dat commentaar van Nederland vond ik helemaal niks, 'waar blijven die punten nou' en 'kom maar op met die punten' als een bepaald land met the votes kwam.
Ben overstag gegaan door Heks maar gebeurt me niet weer
ja heb de tv al aan, en lees mee in dat nieuwstopic maar man oh man wat een onzin staat er tussen hele complotenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Jian het volgende:
Ontwikkelingen' zaak vermiste broertjes
AMSTERDAM -
Het rechercheteam dat zoekt naar de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist denkt zondagmiddag ontwikkelingen te kunnen melden in de zaak. Of dat betekent dat de kinderen zijn gevonden, was zondagochtend nog niet bekend.....
http://www.telegraaf.nl/b(...)aak_broertjes__.html
Rond 13.00 uur persconferentie geloof ik .....
Ik heb de TV ook al aan , ik hoop voor de familie dat ze de kindjes gevonden hebben .quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Jian het volgende:
Ontwikkelingen' zaak vermiste broertjes
AMSTERDAM -
Het rechercheteam dat zoekt naar de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist denkt zondagmiddag ontwikkelingen te kunnen melden in de zaak. Of dat betekent dat de kinderen zijn gevonden, was zondagochtend nog niet bekend.....
http://www.telegraaf.nl/b(...)aak_broertjes__.html
Rond 13.00 uur persconferentie geloof ik .....
quote:
Bah inderdaad, Wtf ga je daar doen op je vrije zondagavondquote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Gert het volgende:
Het zullen ongetwijfeld de lichamen van de twee vermiste jongens zijn. De politie roept op om niet naar Cothen te komen, want er lopen daar al weer de nodige ramptoeristen rond. Bah.
Zo triest, zo veel pijn voor moeders, heb met haar de doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef danaqui het volgende:
Ik kijk journaal24....verslaggever krijgt sms van bekenden van moeder dat het de kinderen zijn
Hopen om een glimp van de lijkjes op te vangen, zodat je dat kan vertellen aan je kennissen? Uiteraard met een bedrukt gezicht want o wat is het toch erg. Echt, dat soort volk moeten ze gewoon de honden op loslaten.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Bah inderdaad, Wtf ga je daar doen op je vrije zondagavond
ik ook dottekequote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo triest, zo veel pijn voor moeders, heb met haar de doen.
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:38:56Wegen richting plaats delict Cothen afgesloten. Inmiddels meer ME gearriveerd voor afzettingen. #vermistebroertjes http://t.co/ecpAYccaKv reageer retweet
Je spoort toch niet als je daar nu heen gaat of niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Gert het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:38:56Wegen richting plaats delict Cothen afgesloten. Inmiddels meer ME gearriveerd voor afzettingen. #vermistebroertjes http://t.co/ecpAYccaKv reageer retweet
tsja DOT zoals eerder al gezegt hier in de topic, je moet maar niets te doen hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je spoort toch niet als je daar nu heen gaat of niet dan?
Nee .. ze moeten der lekker niet inlichten ...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_moeder_in__.html
Vraag me wel af....waarom moeder inlichten als ze nog niet zeker zijn hoe of wat
Je licht toch alleen in als je zekerheid hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee .. ze moeten der lekker niet inlichten ...
ik zou dat nog eens overdenken als ik jou was ...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je licht toch alleen in als je zekerheid hebt.
Of is het dat jij het eerder wil weten via de sociale media?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Of is het dat jij het eerder wil weten via de sociale media?
Je vroeg je iets af ...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op.
Ik geef alleen door wat ik hoor op nieuws.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
Vraag me wel af....waarom moeder inlichten als ze nog niet zeker zijn hoe of wat
Als je toch al bijdehand wil doen.....lees mijn eerdere post even van dat ik journaal24 kijk imboquote:
Anders hoort/leest ze het in de media. Nu heeft ze uit eerste hand dat er twee lichamen gevonden zijn, de media zit er natuurlijk boven op, en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze het via die weg moet horen!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef danaqui het volgende:
Ik kijk journaal24....verslaggever krijgt sms van bekenden van moeder dat het de kinderen zijn
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
Dat maakt je vraag er niet beter op ..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als je toch al bijdehand wil doen.....lees mijn eerdere post even van dat ik journaal24 kijk imbo
Als er geen media bij betrokken was geweest misschien, maar nu zit alles en iedereen er boven op.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders hoort/leest ze het in de media. Nu heeft ze uit eerste hand dat er twee lichamen gevonden zijn, de media zit er natuurlijk boven op, en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze het via die weg moet horen!
Nu wij 2en dat haarfijn uitgelegd hebben zal ze het wel snappen ..denk je ook niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er geen media bij betrokken was geweest misschien, maar nu zit alles en iedereen er boven op.
Ben je nu blij?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
Nu wij 2en dat haarfijn uitgelegd hebben zal ze het wel snappen ..denk je ook niet?
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:57:15Volgens @DvanOmmeren is er een lijkwagen gearriveerd in Cothen. reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:55:08Lijkwagen is gearriveerd #cothen reageer retweet
Zeker Jacq, nu is ze eindelijk uit die onzekerheidquote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef jacqhassel het volgende:
hey hidiho
wat een rot berichten om te lezen zeg. maar als de kinderen eindelijk gevonden zijn is het wel beter voor de moeder..
Die onzekerheid en hoop enzo pff triesr
Juist want dat is ook een hel hoor die onzekerheid maar goed twee kinderen verliezen is al erg genoeg..Voel diep medelijden met de moederquote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker Jacq, nu is ze eindelijk uit die onzekerheid
quote:
Het doet me toch een beetje denken aan die aloude grap van het Belgische waterpoloteam dat ooit na een Olympische spelen deelname terugkeerde op Zaventem waarbij een enorme massa ze luid juichend stond op te wachten.quote:
Zaten die met zijn allen onder de bank in de bus?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Het doet me toch een beetje denken aan die aloude grap van het Belgische waterpoloteam dat ooit na een Olympische spelen deelname terugkeerde op Zaventem waarbij een enorme massa ze luid juichend stond op te wachten.
Nee, er stond ook een Nederlandse journalist tussen de massa die op een gegeven moment toch maar een van die Belgen vroeg waarom ze nu allemaal zo blij waren omdat ze echt wel alle wedstrijden dik waren ingemaakt....quote:Op zondag 19 mei 2013 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zaten die met zijn allen onder de bank in de bus?
En hoe gaat die vergelijking precies op met een terugkerend, succesvol team dat precies gedaan heeft wat het van plan was te doen, namelijk de finale halen (en daarin bovendien behoorlijk scoren) en daarbij een geweldige promotiecampagne neerleggend voor de optredend artiest en het aan het gezongen nummer hangende album, dat dan ook vrijwel meteen platina werd en waarvan de verkopen en downloads momenteel de pan uitstijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, er stond ook een Nederlandse journalist tussen de massa die op een gegeven moment toch maar een van die Belgen vroeg waarom ze nu allemaal zo blij waren omdat ze echt wel alle wedstrijden dik waren ingemaakt....
Waarop de Belg glunderend antwoordde dat ze allemaal supertrots waren dat ze er niemand verzopen was.
+1quote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En hoe gaat die vergelijking precies op met een terugkerend, succesvol team dat precies gedaan heeft wat het van plan was te doen, namelijk de finale halen (en daarin bovendien behoorlijk scoren) en daarbij een geweldige promotiecampagne neerleggend voor de optredend artiest en het aan het gezongen nummer hangende album, dat dan ook vrijwel meteen platina werd en waarvan de verkopen en downloads momenteel de pan uitstijgen.
"We zijn al blij dat ze niet vals zong ofzoiets?"
twitter:nrc twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:31:45Reconstructie NRC: veiligheid Ruben en Julian al vier jaar in het geding http://t.co/ffeRDFbIiH reageer retweet
Ik ook niet zo, maar goed mensen hebben nu éénmaal verschillende behoeften bij dit soort gebeurtenissen en dat is ook niet zo erg!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:10 schreef Soury het volgende:
Triest maar ik heb het niet zo op dat kaarsjes gedoe
Waar was je nou, normaal wist ik dat wel, maar die tent is dicht .....quote:Op maandag 20 mei 2013 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nah. één straaltje zon maakt nog lang geen zomer...
Ik heb een paar slechte weken achter de rug, ziekjes enzoquote:Op maandag 20 mei 2013 09:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar was je nou, normaal wist ik dat wel, maar die tent is dicht .....
Ow da's kut, nu weer helemaal hersteld?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb een paar slechte weken achter de rug, ziekjes enzo
Geen idee, ik voel me wel beter maar wacht nog op de resultaten van de scans of alles nog op z'n plaats zitquote:
Klinkt nog best heftig, maar als je, je beter voelt is dat meestal wel een goed teken ......quote:Op maandag 20 mei 2013 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel me wel beter maar wacht nog op de resultaten van de scans of alles nog op z'n plaats zit
He Gher gelukkig je bent er weer maakte me al ongerust en vroeg op jeweetwel maar die hadden je nog gelezenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel me wel beter maar wacht nog op de resultaten van de scans of alles nog op z'n plaats zit
Tsja,quote:Op maandag 20 mei 2013 09:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Klinkt nog best heftig, maar als je, je beter voelt is dat meestal wel een goed teken ......
Neuh, wel lief bedoeld maar ik ga het helemaal op eigen kracht doen...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:31 schreef Jian het volgende:
Ik hoef je toch geen fruitmandje te sturen en aardig tegen je te doen omdat je een beetje zielig bent nu, hè. Ik bedoel als het moet en jij je daardoor nog beter gaat voelen doe ik het hoor, daar niet van, maar het bevalt gewoon beter als jij loopt te zeiken en zeuren en ik dan lekker kan riposteren!?
Ohhw daar? ja lurken ging wel, maar ik had echt geen inspiratie op iets zinnigs neer te zetten..quote:Op maandag 20 mei 2013 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He Gher gelukkig je bent er weer maakte me al ongerust en vroeg op jeweetwel maar die hadden je nog gelezen
nou gelukkig je bent er weerquote:Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw daar? ja lurken ging wel, maar ik had echt geen inspiratie op iets zinnigs neer te zetten..
Alsof je normaal wel eens iets zinnigs te melden hebt .........quote:Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw daar? ja lurken ging wel, maar ik had echt geen inspiratie op iets zinnigs neer te zetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 09:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je normaal wel eens iets zinnigs te melden hebt .........Kijk, dat bedoel ik nou, vind ik helemaal niet erg zolang 'ie er maar netjes ingekopt wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah,maar ik heb je Anouk-topic wel gevolgd hoor, tot stierlijk vervelend aan toe!
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat vind ik lief van je, maar nu maak je een foutje he, Jian sloeg zo door die moest ik af en toe ff afremmen
Nu ophouden heks, geloof me, die muis is zo langzamerhand in staat om je op te zoeken en zo een pot jam ofzo door je ramen te keilen!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ophouden heks, geloof me, die muis is zo langzamerhand in staat om je op te zoeken en zo een pot jam ofzo door je ramen te keilen!
Ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 20 mei 2013 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja ik houd op, gister had ik ook al niks geroepen hoor over Anouk
Ja verdomme het is maandag, bedanktquote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
och, ik gaf het aan voor Soury, die vergeet het altijd .....
Ik had het al aan hoorquote:
Niks moetquote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Morgen weer Jokertjes jawoord ....... wann mongolen tv
Bloed zweet en tranen ookquote:Op maandag 20 mei 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
Morgen weer Jokertjes jawoord ....... wann mongolen tv
Buiten dat.....het is gewoon Hazes promotiequote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gezien, ik word gestoord van die "talentenjachten"
die is toch doodquote:Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten dat.....het is gewoon Hazes promotie
Maar die aandachtgeile vrouw en kids niet. En ze moeten op pappies zak leven denk ikquote:
Dat gaat toch niet lukkenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar die aandachtgeile vrouw en kids niet
Ze kunnen niets....wat doen ze op TV?quote:
Geen idée . Wat moet Barbie en consorten op TV. Ik kan het stukken beterquote:
Zal vast niet meer lang durenquote:
Die hebben hun plaats verdiend door kijkcijfersquote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idée . Wat moet Barbie en consorten op TV. Ik kan het stukken beter
TokkieTV, om te huilen, maar ja, geef het volk brood en spelen ...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook .. maar ik wil niet op tvquote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet naar, weinig eigenlijk tv. Ik blijf wel eens hangen op 24 kitchenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
Kijk ik liever naar de beste sing/songwriter
Ik soms ook, tot ik die kop van Rudolpfh ziequote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet naar, weinig eigenlijk tv. Ik blijf wel eens hangen op 24 kitchen
Die koekenbakker sla ik ook overquote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik soms ook, tot ik die kop van Rudolpfh zie
Ali B spoorloos .....? wann feestquote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Lee Towers, Ali B, Spoorloos
Nu weet ik weer waarom ik zo weinig TV kijk
Dan ,komt-ie morgen in Opsporing Verzocht.quote:
Hoezo, we gaan 'm toch niet zoeken hoop ik ..quote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ,komt-ie morgen in Opsporing Verzocht.
Neuh...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan 'm toch niet zoeken hoop ik ..
Jah, klopt, publiciteitsstuntje hè, Geert gaat zelf op inspectie!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh...
Jeezzz...Ik hoor net dat Wilders morgen een bezoek gaat brengen aan de schilderswijk hier in Den Haag..
Lekker goedkoop hé meloen...99% water ofzoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
Waarom stoppen ze in die bakken gemengd fruit toch altijd zoveel meloen, ik vind dat helemaal niet zo lekker
hij is al met de dood bedreigt op twitter las ik net in de krantquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh...
Jeezzz...Ik hoor net dat Wilders morgen een bezoek gaat brengen aan de schilderswijk hier in Den Haag..
Dat gaat me een uienpan worden in de stad. Kom je natuurlijk ook weer negens met je auto. En ik moet morgen juist zo veel doenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, klopt, publiciteitsstuntje hè, Geert gaat zelf op inspectie!
oh dat wit ik niet had alleen nog ff Barry gekeken maar de rest nee ben niet van die sjows uurt mij te lang allemaal en die kutreklame`s steedsquote:
Ik ben een beetje Anoukmoe .. tis mooi genoeg geweestquote:
ditoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Anoukmoe .. tis mooi genoeg geweest
Nee, ja, dat is watermeloen, was 't maar zo'n feest, dat vind ik wel lekker, nee die oranje meloen en die witte, ik vind het niks, maar het zal wel goedkoop zijn ja ...quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker goedkoop hé meloen...99% water ofzo
Moet je maar eens bij sapjes kijken.....altijd heel veel appel. lekker goedkoop
Jou Ik word er gek vanquote:
quote:
Eén kan er nog wel bijquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat ga je niet menen he, straks moet Gert weer komen en mij een note geven, en heb er al zoveel
zelf voor een grapje verleden week kreeg ik een note, niet van Gert hoor denk ik
Flikker op zegquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
maar SOURY jou vind ik leuk lief en je bent de mooiste muis op de wereldbol, haar die TR trug
watwat?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
oh ethel was de vrouw van robert Kennedy, die stak zijn leuter ook maar overal in waar hij maar in kon steken
Kan het iets minder plat, ook ik heb nu voor de zekerheid maar even een TR gestuurd ....quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
oh ethel was de vrouw van robert Kennedy, die stak zijn leuter ook maar overal in waar hij maar in kon steken
kan ze het verhaal nog wel afmaken dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan het iets minder plat, ook ik heb nu voor de zekerheid maar even een TR gestuurd ....
Ja hou je er buiten kokquote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
nou nou zijn we aan het hergroeperen hebben we elkaar per DM opgezocht en ff besproken dat elke keer als Heks wat roept jullie een TR doen aan Gertdacht dat jullie mijn vriendjes waren
Ik doe niks geen TR en ik heb niks te groeperen of hergroeperen ...quote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
nou nou zijn we aan het hergroeperen hebben we elkaar per DM opgezocht en ff besproken dat elke keer als Heks wat roept jullie een TR doen aan Gertdacht dat jullie mijn vriendjes waren
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik doe niks geen TR en ik heb niks te groeperen of hergroeperen ...
Ik las net wat anders in mijn dmquote:
Ik neem aan dat jij in dát gedeelte van de stad weinig te zoeken hebt. En de mâght is dig.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat me een uienpan worden in de stad. Kom je natuurlijk ook weer negens met je auto. En ik moet morgen juist zo veel doen![]()
Het kan zo richting ONZquote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
Ik last net nog even een stukje NWS / Vermiste broertjes dood gevonden #71 Twee lichamen gevonden , maar, my god, wann stelletje halve debielen loopt hier ook rond...
Jezus ja!!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
Ik last net nog even een stukje NWS / Vermiste broertjes dood gevonden #71 Twee lichamen gevonden , maar, my god, wann stelletje halve debielen loopt hier ook rond...
Vanmiddag pas, wat een sneu zootjequote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
daar lees ik niet eens meer sinds vanmiddag wat een walgelijk zooitje zo tegen elkaar en sorry maar die jongens zijn er niet meer las allemaal complot theorieën, laat de beide families de kinderen begraven een mooie stille tocht
Wil ik dit wel lezen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
Toch niet in de HANGmat, dat krijgt een bitter smaakjequote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus ja!!Heb snel even wat gelezen daar. Wat een mafketels heb je toch.
Heel in het begin even dat topic gevolgd en snel weer op slot gezet.
2 posten gedaan, waarvan de tweede aan het adres van Cc. Ksstt.....Dat ze naar Yoga moest ipv tussen die mafketels te zitten. Dat was vorige week maandag aan het eind van de middag en wij weten allemaal dat het dan Poweryoga-day is.
was gister en dacht ook 2 a 3 posten neergezet daar neer gezet en beetje gaan lezen, en had ik nu maar niks opgezocht, wordt zelf nu een foto met die pijp en sloot neer gezet bah ik wil dat niet eens weten allemaal en nee ik verstop me niet maar vind het zo in en in triestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |