Tegen jouquote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Ik heb iig uitleg gepost over "filicide", zowel vanuit moederskant als vanuit vaderskant (wel gejat overigen)
Excuses daarvoor dan, maar dan moet je een discussie niet zo aangaan denk ik danquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja, omdat jij me stelt dat ik naast een lijk gelegen heb ...en ja dat heb ik en wilde dat hier eigenlijk hier kwijt!
Lees het hele artikel, echt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting alhier van NRC gelezen
Oke, hoe?quote:
staat op de sitequote:
Ben je niet lekker ofzo? Je hebt dat NRC-artikel toch ook gelezen? Dan snap je toch dat ik daarnaar verwijs? Je snapt toch ook dat "moeder zei" en "vader zei" inderdaad niet verifieerbaar is? Moet ik dat bij elke post uitleggen ja??quote:Op zondag 19 mei 2013 01:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon niet zeggen dat je iets niet hebt beweerd terwijl je dat wel hebt gedaan.
Juist wel en als er fantasie verhalen rond gaan, gaan me haren overeind staan.Juist door dit komt er veel boven al heb ik een andere versie mee gemaakt!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Excuses daarvoor dan, maar dan moet je een discussie niet zo aangaan denk ik dan
Maar ik mag daar niet op hinten, "want het zijn geen feiten"quote:Op zondag 19 mei 2013 01:37 schreef sig000 het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? In 2009 belooft ie al familiedrama, dan is het een trage.
Dat een lijk warmer wordt door ontbinding is GEEN fantasie (helaas)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Juist wel en als er fantasie verhalen rond gaan, gaan me haren overeind staan.Juist door dit komt er veel boven al heb ik een andere versie mee gemaakt!
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat een lijk warmer wordt door ontbinding is GEEN fantasie (helaas)
Je moet dat wat diplomatischer doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik mag daar niet op hinten, "want het zijn geen feiten"
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je niet lekker ofzo? Je hebt dat NRC-artikel toch ook gelezen? Dan snap je toch dat ik daarnaar verwijs? Je snapt toch ook dat "moeder zei" en "vader zei" inderdaad niet verifieerbaar is? Moet ik dat bij elke post uitleggen ja??
Dus ik moet snappen dat feit in dit verband een niet verifieerbaar iets is.quote:Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's
wat zijn nog feiten...wat politie zegt of wat in kranten staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik mag daar niet op hinten, "want het zijn geen feiten"
Is het WEL! Maar ligt eraan waar het ligt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat een lijk warmer wordt door ontbinding is GEEN fantasie (helaas)
Ja, sorry hoor.. De meeste mensen hier zijn goed op de hoogte en snappen wat ik bedoel (neem ik aan). Elke keer een giga uitleg heb ik geen zin in..quote:
Las het op twitter jaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:42 schreef webb2012 het volgende:
Er is overigens een halfuur geleden een forensisch arts opgeroepen:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat wat met deze zaak te maken heeft..
Dan lees je mee en doe het dan ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.. De meeste mensen hier zijn goed op de hoogte en snappen wat ik bedoel (neem ik aan). Elke keer een giga uitleg heb ik geen zin in..
Heb je het nu over sneeuw?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is het WEL! Maar ligt eraan waar het ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |