Hangt er nog dus.twitter:ArjanvanErven1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:55:03Nu ook weer @DePolitieheli boven Rhenen #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is wel heel erg lang toch?? En het is donker..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef blanket het volgende:
Hangt er nog dus.twitter:ArjanvanErven1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:55:03Nu ook weer @DePolitieheli boven Rhenen #vermistebroertjes reageer retweet
infraroodquote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang toch?? En het is donker..
Nee dat denk ik niet, zeker niet als het gaat om de spanband die in de buurt lag.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga er ondertussen maar vanuit dat 'ie zijn rode G-star RAW heeft gebruikt om welke vingerafdruk dan ook..
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spanband heeft opgehangen?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, zeker niet als het gaat om de spanband die in de buurt lag.
Als hij met z'n rode G-Star z'n vingerafdrukken nog van de spanband geveegd heeft dan moet z'n rode G-Star ook nog ergens in de buurt liggen.
Nee, die zou nabij gevonden zijn. Ze weten dus ook niet of die van vader wasquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spankabel heeft opgehangen?
Beetje respect mag ook wel hequote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef vosss het volgende:
Ik heb al het nieuws gemist vandaag ivm werk en ben net thuid.
Zijn die dooie kinderen inmiddels gevonden al dan niet levend?
Nee (niet dat we weten)quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef vosss het volgende:
Ik heb al het nieuws gemist vandaag ivm werk en ben net thuis.
Zijn die dooie kinderen inmiddels gevonden al dan niet levend?
Hoi moeder. Sorry als je meeleest sterkte dit dat alles.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi moeder. Sorry als je meeleest sterkte dit dat alles.
Jeetje, die hoeft dus niet eens van Jeroen D te zijn..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zou nabij gevonden zijn. Ze weten dus ook niet of die van vader was
Nee, die spanband lag in de nabije omgeving volgens mij heeft hij zich met de sleepkabel verhangen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spankabel heeft opgehangen?
Hoop voor haar dat ze niet meeleest.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag echt echt echt echt hopen dat moeder niet meeleest.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jeetje, die hoeft dus niet eens van Jeroen D te zijn..
Kan je zo'n haak eraf halen zonder gereedschap? Nog nooit zo'n ding gezien of gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
Die sleepkabel en spankabels zijn zonder probleem te kopen zonder op te vallen.
Sleepkabel zonder 2e haak is prima strop.
Die is te druk met FB, geen zorgenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik mag echt echt echt echt hopen dat moeder niet meeleest.
Wat nou weer?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik mag echt echt echt echt hopen dat moeder niet meeleest.
Ik wel, maar nog nooit geprobeerd het ding te slopenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan je zo'n haak eraf halen zonder gereedschap? Nog nooit zo'n ding gezien of gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |