Hangt er nog dus.twitter:ArjanvanErven1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:55:03Nu ook weer @DePolitieheli boven Rhenen #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is wel heel erg lang toch?? En het is donker..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef blanket het volgende:
Hangt er nog dus.twitter:ArjanvanErven1 twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:55:03Nu ook weer @DePolitieheli boven Rhenen #vermistebroertjes reageer retweet
infraroodquote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang toch?? En het is donker..
Nee dat denk ik niet, zeker niet als het gaat om de spanband die in de buurt lag.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga er ondertussen maar vanuit dat 'ie zijn rode G-star RAW heeft gebruikt om welke vingerafdruk dan ook..
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spanband heeft opgehangen?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, zeker niet als het gaat om de spanband die in de buurt lag.
Als hij met z'n rode G-Star z'n vingerafdrukken nog van de spanband geveegd heeft dan moet z'n rode G-Star ook nog ergens in de buurt liggen.
Nee, die zou nabij gevonden zijn. Ze weten dus ook niet of die van vader wasquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spankabel heeft opgehangen?
Beetje respect mag ook wel hequote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef vosss het volgende:
Ik heb al het nieuws gemist vandaag ivm werk en ben net thuid.
Zijn die dooie kinderen inmiddels gevonden al dan niet levend?
Nee (niet dat we weten)quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef vosss het volgende:
Ik heb al het nieuws gemist vandaag ivm werk en ben net thuis.
Zijn die dooie kinderen inmiddels gevonden al dan niet levend?
Hoi moeder. Sorry als je meeleest sterkte dit dat alles.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi moeder. Sorry als je meeleest sterkte dit dat alles.
Jeetje, die hoeft dus niet eens van Jeroen D te zijn..quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zou nabij gevonden zijn. Ze weten dus ook niet of die van vader was
Nee, die spanband lag in de nabije omgeving volgens mij heeft hij zich met de sleepkabel verhangen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is toch niet gemeld dat ie zichzelf aan de spankabel heeft opgehangen?
Hoop voor haar dat ze niet meeleest.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mag echt echt echt echt hopen dat moeder niet meeleest.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jeetje, die hoeft dus niet eens van Jeroen D te zijn..
Kan je zo'n haak eraf halen zonder gereedschap? Nog nooit zo'n ding gezien of gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
Die sleepkabel en spankabels zijn zonder probleem te kopen zonder op te vallen.
Sleepkabel zonder 2e haak is prima strop.
Die is te druk met FB, geen zorgenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik mag echt echt echt echt hopen dat moeder niet meeleest.
Wat nou weer?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wel, maar nog nooit geprobeerd het ding te slopenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan je zo'n haak eraf halen zonder gereedschap? Nog nooit zo'n ding gezien of gebruikt.
Dat vind ik dan weer onzin, sorry.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is te druk met FB, geen zorgen
Ik las ergens dat er heel, heel veel kleding uit de bossen her en der op politie bureaus wordtquote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef yvonne het volgende:
Kleding, broodtrommeltje, niks van de kinderen dus?
Half Nederland krijgt zo wel z'n verloren voorwerpen terug.
Welkom in de clubquote:Op zondag 19 mei 2013 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Ik wens dat mens nota bene nog sterkte met de hele situatie!?
Godverdomme man. Stelletje zeikwijven. Ik kan het ook nooit goed doen
Ik postte dat idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er heel, heel veel kleding uit de bossen her en der op politie bureaus wordt
ingeleverd, die zijn voorlopig even zoet
Hoezo zou ze dat doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Geen sorry voor nodig, hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onzin, sorry.
Nou ja als je leest wat er soms allemaal geschreven wordt...dan hoop ik oprecht dat ze niet meeleest. Lijkt mij niet leuk als je leven zo over de toonbank gaat.quote:
Iedere heli is verdacht!twitter:saskiavisser77 twitterde op zondag 19-05-2013 om 01:03:11@JulianRubenNL Weer #politieheli Rhenen....ook in Elst...weer boven Rijn....krijg er rotgevoel bij...#vermistebroertjes reageer retweet
Da's mooiquote:
Dit... en het vervelende is dat als ze er later nog eens iets over op wil zoeken dat ze al die dingen dan alsnog tegenkomt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ja als je leest wat er soms allemaal geschreven wordt...dan hoop ik oprecht dat ze niet meeleest. Lijkt mij niet leuk als je leven zo over de toonbank gaat.
Ik heb ook geen FB, maar ik neem aan dat iemand haar verteld heeft, dat daar haar dingen nú willen delen met wie dan ook, niet zo wijs is.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's mooi![]()
Maar drie posts (waarvan ik gehoord heb, heb zelf geen FB) in bijna 2 weken lijkt me niet veel eigenlijk
Ja dat is inderdaad echt heel erg om te lezen dat iemand je sterkte wenst enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit... en het vervelende is dat als ze er later nog eens iets over op wil zoeken dat ze al die dingen dan alsnog tegenkomt.
Wat dat betreft was het in onze jeugd veel simpeler allemaalquote:Op zondag 19 mei 2013 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit... en het vervelende is dat als ze er later nog eens iets over op wil zoeken dat ze al die dingen dan alsnog tegenkomt.
Nee laat maar staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad echt heel erg om te lezen dat iemand je sterkte wenst enzo.
Zal ik mijn post maar aanpassen dan?
Uhh daar moet je wat eerder over nadenken en daarnaast is ze nogal facebook fan.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Nou ja als je leest wat er soms allemaal geschreven wordt...dan hoop ik oprecht dat ze niet meeleest. Lijkt mij niet leuk als je leven zo over de toonbank gaat.
Ze heeft alleen gepost over har kinderen en een aanmoediging voor het schoolvoetbalteam. Niks overdrevens toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook geen FB, maar ik neem aan dat iemand haar verteld heeft, dat daar haar dingen nú willen delen met wie dan ook, niet zo wijs is.
Dat 'hier was ik altijd al bang voor' kwam toch ook daar vandaan?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze heeft alleen gepost over har kinderen en een aanmoediging voor het schoolvoetbalteam. Niks overdrevens toch?
En er zijn familierechercheurs bij haar..
Nogmaals: is 3 posts in 2 weken veel?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh daar moet je wat eerder over nadenken en daarnaast is ze nogal facebook fan.
Ik hoop oprecht dat ik niets kwetsends (is dat een woord?) gepost heb.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh daar moet je wat eerder over nadenken en daarnaast is ze nogal facebook fan.
Ja pas op hoor!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: is 3 posts in 2 weken veel?
Laat die moeder toch.. Ze postte ook geen hele rare dingen ofzo
Wacht, nu ben ik natuurlijk weer een "moederverdediger"![]()
Klopt...en zij gooide ook de wereld in dat Jeroen zich verhangen had.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'hier was ik altijd al bang voor' kwam toch ook daar vandaan?
Mja.. Dan kun je ook minder leuke feedback verwachtenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Klopt...en zij gooide ook de wereld in dat Jeroen zich verhangen had.
Zo'n reeks gaat zelfs die moeder niet meer teruglezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik niets kwetsends (is dat een woord?) gepost heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |