Nee, want mummies hebben vaak nog wel haar etcquote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja ik heb, ga je me nu gelijk geven?
Een paar sprieten, geen volle dos.. Kom op zeg!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want mummies hebben vaak nog wel haar etc
Meer dan een paar sprieten hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een paar sprieten, geen volle dos.. Kom op zeg!
Echt niet.. all in dat jij je laat bedonderen!quote:
Na duizenden jaren een volle bos verwachten is dan ook niet heel...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt niet.. all in dat jij je laat bedonderen!
Het 'groeit' even, daarna is het net zo dead als the rest of the body.. Geen bloedtoevoer, haarcellen die niet meer werken, en het valt uit. Maar het doet het zo leuk in films.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na duizenden jaren een volle bos verwachten is dan ook niet heel...
Pciesquote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef Messina het volgende:
http://www.toptenz.net/to(...)r-1000-years-ago.php
Ik zie flinke bossen haar hier.
Zat mummies met (veel) haarquote:Op zondag 19 mei 2013 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het 'groeit' even, daarna is het net zo dead als the rest of the body.. Geen bloedtoevoer, haarcellen die niet meer werken, en het valt uit. Maar het doet het zo leuk in films.
Complete onzinquote:
Dat klopt. Ik zei alleen dat het niet altijd zo hoefde te zijn en gaf voorbeelden, Ongebluste kalk doet dat ook..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:37 schreef Waaghals het volgende:
Een mummie is wat anders dan een gewoon lijk.
Echt wel.. De haarvaatjes krijgen overigens al minder bloedvoer vér voor overlijden.. of moet ik nu al die 60+ lijken in de rij voor me bij ah met een enorm kale kruin gaan posten?quote:
Ik hoef mij geen gelijk niet, ik weet dat ik het heb en steek zonder omkijken het zebrapad overquote:Op zondag 19 mei 2013 02:41 schreef Messina het volgende:
Eigenlijk triest hoe iedereen hier (ja, bij iedereen hoor ik ook) zijn/haar gelijk wil krijgen over zaken die eigenlijk weinig tot niets met het originele onderwerp van doen hebben aangezien de kinderen nog niet gevonden zijn..
Is dat raar? Al je je onheus behandelt voelt reageer je toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:41 schreef Messina het volgende:
Eigenlijk triest hoe iedereen hier (ja, bij iedereen hoor ik ook) zijn/haar gelijk wil krijgen over zaken die eigenlijk weinig tot niets met het originele onderwerp van doen hebben aangezien de kinderen nog niet gevonden zijn..
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef mij geen gelijk niet, ik weet dat ik het heb en steek zonder omkijken het zebrapad over
Mensen die al dagen aan het doodgaan zijn, zijn niet te vergelijken met mensen die dat niet zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 02:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt wel.. De haarvaatjes krijgen overigens al minder bloedvoer vér voor overlijden.. of moet ik nu al die 60+ lijken in de rij voor me bij ah met een enorm kale kruin gaan posten?
Onheus behandelt in real life misschien. De hoeveelheid energie die in nutteloze discussies gestoken wordt hier (speculaties niet meegerekend, die zijn mogelijk nog van enig belang) is ongelooflijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat raar? Al je je onheus behandelt voelt reageer je toch?
Je hebt een punt, maar het is menselijk te reageren als je je onheus behandeld voelt..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Onheus behandelt in real life misschien. De hoeveelheid energie die in nutteloze discussies gestoken wordt hier (speculaties niet meegerekend, die zijn mogelijk nog van enig belang) is ongelooflijk.
Verdomme, nu doe ik er zelf aan mee
Open jij alvast het volgende deel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |