Bedoel je de verkoper van de aanhanger of de huidige eigenaar van de aanhanger op de foto ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Die aanhangerboer gaat wel het hele land rond
(hebben we zelf ook onze trailers gekocht)
De verkoperquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedoel je de verkoper van de aanhanger of de huidige eigenaar van de aanhanger op de foto ?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:09 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik vond die zeswielige creaties van Tissier altijd meesterlijk.
http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:09 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik vond die zeswielige creaties van Tissier altijd meesterlijk.
http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
Vanwege het relatief lage gewicht een stuk minder dan bij vrachtwagens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterwielen/frame moeten een partij wringen bij een scherpe bocht.
Warmstoken en een luchtsleutel er opquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik een beginnetje gemaakt met het vervangen van de bak. Resultaat: een ronde aandrijfasmoer en een verwrongen wringijzerEr moeten toch nieuwe aandrijfassen in (zowel links als rechts liggen de hoezen compleet en volledig in tweeën + ik heb nog 2 ZEER recente aandrijfassen) dus de volgende keer ga ik de weigermoer aan gort boren.
Warmstoken sloopt vanalles. Luchtsleutel heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Warmstoken en een luchtsleutel er op
Valt wel mee, de as vervang je toch.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Warmstoken sloopt vanalles. Luchtsleutel heb ik niet.
Moer is rond omdat ik heb geprobeerd hem met hamer + beitel los te 'hakken'.
Roodstoken = lager + fusee ook aan gort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Valt wel mee, de as vervang je toch.
Roodstoken, dop er opslaan en gaan met de afwezige luchtsleutel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |