quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Graham Norton, I do not know why they are dressed as a girl hockey team...
Ja dat ook. Kreeg die jongen wel lucht johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Dat in dat glazen kissie vond ik leuk gedaan
Zou hem mijn kussenslopen laten proevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
AzerbeidjanLekker ventje en nog een mooi nr ook
![]()
Beetje Jason Priestly achtigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou hem mijn kussenslopen laten proeven
dat vindt Twitter nu ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ukraine is het zusje van Cheryl Cole denk ik
Arme kerel, als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
2.57 m.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonid_Stadnyk
Hij moet zich eens scherenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Piet, mooie man in Italiaans pak alert!
Hou je er niet van als een baard in jouw baard prikt als je aan het knuffelen of zoenen bent?quote:
Ik heb geen baard of snor, en vind dat (het hebben ervan) echt een afknapper.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou je er niet van als een baard in jouw baard prikt als je aan het knuffelen of zoenen bent?
Ik vind wat gezichtsbeharing wel mannelijk en stoer staan eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen baard of snor, en vind dat (het hebben ervan) echt een afknapper.
Puntentelling is het beste van het ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo. DVD-tje met een film erin en dat gedoe met die puntentelling overslaan.
Lees de uitslag later wel een keer.
Ja prachtig he? Hoe was Pieke? Hebben jullie binnen of in de patio gezeten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Niks teruggelezen ( nog)...![]()
Oh Steer, wat kan ik mij voorstellen, dat je heimwee hebt naar de stad aan de Maas.
Zon, terrassen, leuke mensen, leuke winkels , heerlijk eten![]()
En de groeten van de buren
en dan heb je t leukste mens nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Niks teruggelezen ( nog)...![]()
Oh Steer, wat kan ik mij voorstellen, dat je heimwee hebt naar de stad aan de Maas.
Zon, terrassen, leuke mensen, leuke winkels , heerlijk eten![]()
En de groeten van de buren
Altijd leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puntentelling is het beste van het ESF
Heb geen Twitter. Ik loop met alles altijd een aantal jaar achterquote:
Ja joh, stelletje gekken op t podiumquote:
Ik ga nooit beginnen aan twitter en feestboekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb geen Twitter. Ik loop met alles altijd een aantal jaar achter
whahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Verrek, DEZE EuphoriaWist niet dat dit ESF was
Lekker nummer
De genialiteit van Sieneke werd gewoon niet begrepenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Na tien jaar niet in de finale te hebben gestaan in de top 10 komen.
LOLquote:Op zondag 19 mei 2013 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De genialiteit van Sieneke werd gewoon niet begrepen
Nee, is juist beter om te laten zien dat je een beetje kunt rekenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Winnaar al uitroepen voordat alle stemmen zijn uitgebracht, vind dat nogal hufterig tegenover de landen die nog moeten uitbrengen
daarna ook niet hoor. Als je haar goed africht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Aaah Oekraine... land van vrouwen die pas dik worden nadat ze goed en wel getrouwd zijn...
Dat van die 5 grote landen is natuurlijk ook ridicuul. Ross zei dat het totáál niet leeft in de UK en hij niemand kent die zou kijken. Niemand neemt het daar serieus. Ik dacht dat als je in de top 10 terecht kwam je automatisch door mocht volgend jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:01 schreef borisz het volgende:
Neuh. Finale is alleen 5 grote landen + winnaars
Dat was zo toen er nog maar één voorronde was. Sinds 2008 heb de halve finale en finale. 2004-2008 was één voorronde en finale. Alleen omdat de halve finalisten het altijd zo goed deden in de finale tov de landen die één keer hebben opgetreden is er besloten voor twee halve finales zodat iedereen twee keer opgetreden heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat van die 5 grote landen is natuurlijk ook ridicuul. Ross zei dat het totáál niet leeft in de UK en hij niemand kent die zou kijken. Niemand neemt het daar serieus. Ik dacht dat als je in de top 10 terecht kwam je automatisch door mocht volgend jaar.
Duitsland won in 2010quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Maar als dat de reden is voor het opzetten van 2 halve finales, dan is het toch totaal niet logisch dat die 'grote 5' geen halve finale krijgen? Het is zelfs oneerlijk
Ik dacht dat het gastland het betaaldequote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Vork het volgende:
Ja de Engelse willen kwaliteit, maar ondertussen sturen ze uitgerangeerde artiesten naar dit festijn toe, in de hoop dat er nog een paar mensen kijken. En wat betreft die grote landen, die betalen daar voor. Als die dat niet doen, dan gaat het hele feest niet door.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar het is geen goedkoop festival (dat is ook wel te zien). Het gastland zal er ongetwijfeld een hoop centen voor neer moeten leggen, maar dat de grote 5 automatisch door zijn naar de finale is in elk geval een geldkwestie. Blijkbaar vinden bepaalde mensen het festival nog dermate belangrijk, dat ze het zich niet kunnen permitteren dat hun land wel eens niet in de finale zou kunnen staan. Alsof het imagotechnisch ook maar iets kwaad kan als bijvoorbeeld Engeland eens een keer niet mee zou doen aan de finale. Dat lijkt me minder schadelijk dan die wanvertoning van gisteren. Maar goed, wie ben ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat het gastland het betaaldeHoe zit dat nou?
Omdat het op het winnende nummer van vorig jaar lijkt? En dat het blijkbaar een bij veel mensen al bekende artiest betreft? Dat laatste is ook volledig aan mij voorbij gegaan, dus ik snap die hele act verder ook niet zo. Ik vond het vorig jaar ook onbegrijpelijk waarom Zweden had gewonnen, al kan ik me van de rest ook niets meer herinneren. Die liedjes zijn wiedanookzijdank niet blijven hangen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk bijna alle liedjes op elkaar lijken op het songfestival, dat van Bonnie Tyler is ook niet zo slecht. Wat was dat over Cascada van Duitsland nou? Waarom waren die zo favoriet?
Zangkwaliteit en performance. Helemaal goedquote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Vork het volgende:
Iedereen zing het zelfde nummer en die worden beoordeeld door een vakjury bestaande uit enkel niet-Europeanen. Dat lijkt me een prima opzet. Dan is de beoordeling volledig gebaseerd op de performance.
quote:
Die doen het wel goed in heel Europa. Punten gegarandeerd en als iemand als Caro Emerald mee zou willen doen dan maakt het praktisch niet meer uit wat ze doet, dan wint Nederland gewoon, op basis van in 't verleden behaalde muzikale resultaten.quote:
Oeh, Armin van Buuren met Within Temptation!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
Of we sturen Armin van Buuren met een zangeres.
Die kun je sowieso wel aan iedere willekeurige act toevoegen en drie minuten laten springen achter een laptop en een paar niet ingeplugde draaitafels. 12 punten gegarandeerd!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
Of we sturen Armin van Buuren met een zangeres.
De grote van die 5 landen is niet alleen bepalend, want anders zouden landen als Rusland ook altijd verzekerd zijn van een finaleplaats.quote:
En die vijf hebben nu niet bepaald zo veel vaker gewonnen, Duitsland won pas sinds Nicole weer voor twee jaar, de UK doet het al tijden ongelofelijk slecht en frankrijk heeft volgens mij sinds de jaren zeventig niet meer gewonnen. Spanje voor het laatst in de jaren 60quote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De grote van die 5 landen is niet alleen bepalend, want anders zouden landen als Rusland ook altijd verzekerd zijn van een finaleplaats.
Het zijn de 5 grootste (netto) betalers die hun plaats in de finale hebben gekocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vijf_grote_Eurovisielanden
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef Vork het volgende:
Birds was sowieso totaal anders. Wat dat betreft is het wel een verademing dat er zoiets namens Nederland wordt gestuurd in plaats van al die andere camprommel waar we de voorgaande jaren mee zijn doodgegooid. Het verschil was ook goed merkbaar toen ze al die fragmenten achter elkaar zette, alsof het een simpel radiospelletje was, waarbij je aan moet geven welk fragment er niet bij hoort. Nu maar hopen dat meer landen wat anders gaan instuderen 'het perfecte songfestivalliedje'. Dat is net alsof je de meest succesvolle artiesten bij elkaar zet om samen een liedje voor de Koning te maken. Uiteindelijk slaat men de plank mis met een 3 minuten durend gedrocht.
ingestuurd.
Gefixt en nu klopt hetquote:Op zondag 19 mei 2013 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind dit een beetje 'oh ze heeft niet gewonnen dus mensen weten niet wat leuk fatsoenlijke muziek is'.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef borisz het volgende:
Overigens de colomn van Bas Heine was weer http://www.nrc.nl/heijne/2013/05/19/wereldwijf/
In het grote wansmaak festival is het inderdaad een wonder dat ze überhaupt punten gekregen heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen hebben echt wel gehoord dat Anouk 'anders' was en veel landen waardeerden dat ook, anders kreeg ze echt niet zoveel punten en eindigde ze niet in de top 10.
Ik vind dit een beetje 'oh ze heeft niet gewonnen dus mensen weten niet wat leuk is'.
Wat een leuke act! Alleen die vrouw had er niet bij gemoeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach tja smaak... de ene vind dat die ander geen smaak heeft en diegene vind weer niet dat die ene smaak heeft. Zul je altijd blijven houden.
Ik heb net nog ff nagenoten van de nr 2. Die blik op het eind..oeehh..smelt...
Zolang de balkan landen meedoe is het een verloren zaak, die moeten zo'n inhaalslag maken wat muziek betreft, die vinden nu goed wat wij in de jaren 80 goed vonden. Die lopen achter.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Die doen het wel goed in heel Europa. Punten gegarandeerd en als iemand als Caro Emerald mee zou willen doen dan maakt het praktisch niet meer uit wat ze doet, dan wint Nederland gewoon, op basis van in 't verleden behaalde muzikale resultaten.
Was Bonnie Tyler toch op het juiste festivalquote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef Curiosity het volgende:
Zolang de balkan landen meedoe is het een verloren zaak, die moeten zo'n inhaalslag maken wat muziek betreft, die vinden nu goed wat wij in de jaren 80 goed vonden. Die lopen achter.
Dat vind ik ook. Mooi lied, mooie act, mooie man, alleen die vrouw is overbodig. Maar misschien waren ze bang dat mensen het te homo-achtig zouden vinden ofzo.. geen ideequote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een leuke act! Alleen die vrouw had er niet bij gemoeten.
Einstein en Eddington, voor mij een onbekende film verder, maar ziet er wel interessant uitquote:
Ja, dat is hier om de hoek. En ze maken best wel lawaai daar rond het veld.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
Ik heb het hockey aangezet. Laatste duel vanTeun de Nooijer
. Finale Europacup.
Is Newsroom met Nederlandse subs of kijk je de originele USA-versie?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef TAV74 het volgende:
vanavond weer Newsroom en Game of Thrones denk ik, het is een bijzonder lui weekend hier, maar daar was ik ook ernstig aan toe
Nederlandse subs, alles op de Nederlandse HBO on demand is met subs.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Is Newsroom net Nederlandse subs of kijk je de originele USA-versie?
Oké, ik ga eens snuffelen of ik die binnen kan hengelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef TAV74 het volgende:
Nederlandse subs, alles op de Nederlandse HBO on demand is met subs.
Leuk afscheid voor Teun de Nooyer.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:47 schreef borisz het volgende:
Het blijft gezellig in Bluezdaal vanavond denk ik. Staat 2-0 voor de Mussen.
Ook een lekker swingend nummerquote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat is niet veel Pee
Ik heb mn liedjes voor de auditie er wel in zitten. Toen ik hoorde dat er niemand was voor Let me entertain you, heb ik die ook nog even erbij geoefend
Awwww wat liefquote:Op zondag 19 mei 2013 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Moet er ineens aan denken dat ik vroeger nooit snapte waarom het pilletje wat je van je moeder kreeg precies wist waar de pijn zat
Dat snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Moet er ineens aan denken dat ik vroeger nooit snapte waarom het pilletje wat je van je moeder kreeg precies wist waar de pijn zat
Hopelijk zijn ze gevonden.twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Serieus. Ik heb het laatst nog aan Arty gevraagd, omdat ik erover zat te peinzen.quote:
Inderdaad. Jemig. Wat een drama tis het toch.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef borisz het volgende:
Hopelijk zijn ze gevonden.twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 17:14:55Twee lichamen aangetroffen in #Cothen omg. #Hoeksedijk #Kanaaldijknoord. Politie doet onderzoek. reageer retweet
Dat dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je als moeder altijd een klein beetje hoop blijft houden zolang ze niet zijn gevonden. Nu kan ze gaan rouwen en tzt ooit alles afsluiten. Dat kan niet als ze niet worden gevonden.
Ja misschien wel.. Anyway, ik hoop echt dat het klaar is nu, dit gun je toch niemand, die onzekerheid en angst?? Lijkt me echt verschrikkelijk om niet te weten wat er met een dierbare gebeurd is die verdwenen is, op welke manier dan ook, maar zeker met zo'n naar verhaal er omheen..quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je als moeder altijd een klein beetje hoop blijft houden zolang ze niet zijn gevonden. Nu kan ze gaan rouwen en tzt ooit alles afsluiten. Dat kan niet als ze niet worden gevonden.
Dat heb ik nou met 99% van de shit tv en films die over de grote plas komtquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Eerste aflevering van The Newsroom bekeken en besloten dat ik er niks aan vind. Veel te veel USA-gericht, veel te weinig op de werkelijkheid van een echte nieuwsredactie gelijkend en veel te veel op persoonlijke verering, gemaakte typetejs, geld en macht gericht.
No thank you.
Behalve dat, gaat het over mensen waar ik niets mee heb.quote:
Dat heb ik over het algemeen ookquote:Op zondag 19 mei 2013 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve dat, gaat het over mensen waar ik niets mee heb.
Ik voel me meer verbonden met mensen in europese films of series dan de amerikaanse.
Oh men Dude alsjeblieft, doe dat niet! Katten zijn geen cosmetische beessies.... 'mijn' dierenarts raadde dat ook aan, ik vind het echt té stupide voor woorden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een beetje een vreemde vraag voor steer:
Ik moet mijn nieuwe kat (nu ja, zijn oren) insmeren met zonnebrand met een hoge factor.
Nu gaat die kat zich natuurlijk wassen, dus ik moet geen giftig goedje hebben. Wat raad jij aan?
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een beetje een vreemde vraag voor steer:
Ik moet mijn nieuwe kat (nu ja, zijn oren) insmeren met zonnebrand met een hoge factor.
Nu gaat die kat zich natuurlijk wassen, dus ik moet geen giftig goedje hebben. Wat raad jij aan?
Klinkt leuk AX!!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef AnneX het volgende:
Vandaag was een héle warme zonnige dag in het zuiden.
Van alles gedaan in een zonnige stad ( en daarbuiten) , boswandeling, excursie,
city-wandeltocht, kermis op het Vrijthof voor de jongens, op terrassen gezeten.
Net terug van http://www.brasserielameuse.nl/
Het eten was 1000x beter dan gisteravond, alhoewel errug veel.
De uilen roepen nu in het bos buiten.
Even chillen en morgen 98% regenkans helaas.![]()
# lange weekenden
Sorry hoor, maar een groot gedeelte van bijvoorbeeld de kamervragen die gesteld worden zijn ook voor eigen exposure - persberichtje de deur uit - ipv dat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef golfer het volgende:
De massa-histerie rondom de gelukkig nu gevonden broertjes is weer een reden voor mij om toch nog eens na te denken aan alle menselijke drama's en andere moorden die dagelijks plaats vinden.
Als ik op Twitter nu ook zelfs allerlei politici zie reageren op de vondst van die kindjes, denk ik: zelfs daar kunnen ze dus politiek gewin uit proberen te krijgen?
Huichelachtig.
Je hebt helemaal gelijk! En zo voel en zie ik het ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Narcistische bende op Twitter, onder het mom 'contact met de burger'. Exposure en PR is het.
Welke zoal die er bij betrokken waren?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
En of er 10 zorginstanties weg worden bezuinigd gezien ze toch nooit maatregelen nemen
Ik ben ook een beetje verbijsterd, maar nu is opeens the buzz dat katten doodgaan aan die oorkwaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh men Dude alsjeblieft, doe dat niet! Katten zijn geen cosmetische beessies.... 'mijn' dierenarts raadde dat ook aan, ik vind het echt té stupide voor woorden.
Heb het nooit gedaan bij Xena en ze is nog nooit verbrand.
Als het té heet onder haar oortjes wordt gaat ze toch wel uit de zon, echt![]()
Het is natuurlijk een verschrikkelijk drama voor die familie, en het verkoopt kranten, media geilen op dit soort zaken.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef golfer het volgende:
De massa-histerie rondom de gelukkig nu gevonden broertjes is weer een reden voor mij om toch nog eens na te denken aan alle menselijke drama's en andere moorden die dagelijks plaats vinden.
Als ik op Twitter nu ook zelfs allerlei politici zie reageren op de vondst van die kindjes, denk ik: zelfs daar kunnen ze dus politiek gewin uit proberen te krijgen?
Huichelachtig.
Ik snap al die mensen niet die, zodra ze horen dat er lichamen ergens zijn gevonden, daar als vliegen op stront op afvliegen. Wat heeft een weldenkend mens daar te zoeken? Wat denk je daar te kunnen zien of beleven? Alles is afgeschermd, niemand laat toch wat los en waarom zou men? en zolang dat nog niet is gebeurd loop je alleen maar in de weg.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:14 schreef golfer het volgende:
Huichelachtig.
Alleen (spier)witte katten hebben een verhoogd risico op kanker, omdat deze katten verder weinig tot geen pigment hebben. De oren zijn een risico omdat daar weinig haar zit en veel huidquote:Op maandag 20 mei 2013 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje verbijsterd, maar nu is opeens the buzz dat katten doodgaan aan die oorkwaal.
Je noemt geenstijl, maar vrijwel alle media doen dit. Alleen de aard van het misdrijf verschilt afhankelijk met de doelgroep van het medium, waar de telegraaf over boze mannen die kinderen vermoorden schrijft, heeft de volkskrant het over bedrijven als shell (brent spar) waar ze net zo fout zatenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:49 schreef Vork het volgende:
O, dat gaat ongetwijfeld nog gebeuren. Iedereen wil bij ieder misdrijf zo erg graag weten wie het heeft gedaan en waarom, dat de eerste de beste verdachte eigenlijk al praktisch veroordeeld is. De media doet daar graag aan mee en worden dankzij bijv. Internet ook steeds sneller, waardoor verdachten (al dan niet terecht) eerder kunnen worden belaagd dan aangehouden. Websites als Geenstijl bereiken een behoorlijke groep mensen die alles wat daar op staat direct zondermeer voor waar aannemen en vervolgens gaan handelen en als je mazzel hebt daarna nog misschien een keertje nadenken.
Het is maar een voorbeeld, als ik alle media had moeten noemen, dan was ik nog wel even bezig geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Je noemt geenstijl, maar vrijwel alle media doen dit. Alleen de aard van het misdrijf verschilt afhankelijk met de doelgroep van het medium, waar de telegraaf over boze mannen die kinderen vermoorden schrijft, heeft de volkskrant het over bedrijven als shell (brent spar) waar ze net zo fout zaten
De was wegwerken, strijken, kelder een beetje verder opruimenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:09 schreef Isabeau het volgende:
"alle media doen dit"
Zo klaar
Hoi allemaalNog plannen voor vandaag?
Zonder oren?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen (spier)witte katten hebben een verhoogd risico op kanker, omdat deze katten verder weinig tot geen pigment hebben. De oren zijn een risico omdat daar weinig haar zit en veel huid.
Goede vraag over de zonnebrandcreme trouwens. De dierenarts op de bank hier zegt dat je wellicht eens moet kijken naar zonnebrandcreme dat geschikt is voor kinderen. Ze weet verder ook niet uit haar hoofd welke je het beste kan gebruiken. Ze raad het zeker aan om vooral bij spierwitte zonaanbiddende katten de smeren, mits er nog geen korsten oid op de oortjes zitten. Dan heeft het preventief weinig zin meer.
Haar eigen witte kat heeft overigens jaren lang zonder oren moeten rondlopen.
Dat hoeft ook niet, maar door geenstijl te noemen wek je de indruk dat het probleem zich tot dat soort media beperktquote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld, als ik alle media had moeten noemen, dan was ik nog wel even bezig geweest.
Die hebben ze moeten amputeren omdat het vol zat met kankerquote:
Geen vijver meer? Te veel werk of andere plannen voor de tuin? Of beiden natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga de vijver ontmantelen..Vriend van ons komt helpen en neemt alles mee naar zijn vijver wat hij vangt.
Och jeetje, wat sneu.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die hebben ze moeten amputeren omdat het vol zat met kanker. Ik heb geen foto's hier, maar het beest was niet om aan te zien. Dat vonden de buurkatten trouwens ook
Oh Piet, ik ben juist heel blij met alle media-aandacht voor deze zaak. Vond het heel interessant en wilde er zo veel mogelijk over horen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar door geenstijl te noemen wek je de indruk dat het probleem zich tot dat soort media beperkt
Dinteloord. Hopelijk ben ik rond 5 uur thuis.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Waar zit je nu, P? En wanneer ga je weer naar huis?
Werk valt mee, maar we gaan de tuin verbouwen en daar past geen vijver meer in. Zeker niet op de plek waar hij nu ligtquote:Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen vijver meer? Te veel werk of andere plannen voor de tuin? Of beiden natuurlijk.
Ik vind het heel lastig.. Heb nu een ontwerp waar we denk ik goed mee uit de voeten kunnen maar het is wel wat saai. Weer een andere vriend van ons is tuinarchitect en die ging nog wat tips tekenen, maar het moet ook weer niet te ingewikkeld zijn in aanleg en onderhoud.. nou ja, lastig dusquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Als ik een tuin zou hebben en genoeg geld zou ik volgens mij elk jaar het ontwerp wijzigenTuin ontwerpen lijkt me nou echt reuze leuk
![]()
Goed idee, we zaten al te bedenken wat te doen, maar daar kunnen we ook wel even naartoe gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar Duin&Kruidberg Pinkstermarkt en daarna maar even wandelen nu het nog droog is
Maar al die verschillende aspecten zijn juist zo leuk! De hoogte van alles, de bloeitijd, het onderhoud, hoe het gaat groeien, de kleuren, de geuren, of er vlinders op af komen of niet, hoe het er in de verschillende jaargetijden uitziet, het onderhoud etcquote:Op maandag 20 mei 2013 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het heel lastig.. Heb nu een ontwerp waar we denk ik goed mee uit de voeten kunnen maar het is wel wat saai. Weer een andere vriend van ons is tuinarchitect en die ging nog wat tips tekenen, maar het moet ook weer niet te ingewikkeld zijn in aanleg en onderhoud.. nou ja, lastig dus
Misschien ontmoet je borisz van FOK! nogquote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef golfer het volgende:
Goed idee, we zaten al te bedenken wat te doen, maar daar kunnen we ook wel even naartoe gaan.
Komen FOK!kers buiten dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien ontmoet je borisz van FOK! nog
Gaaf!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dit is cool! En somehow een beetje eng: www.zacktravel.com/jacobs-well-wimberley-texas/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, die zitten 24/7 op hun zolderkamertje achter de pc waarbij mams driemaal daags eten komt brengen.quote:
Met dit weer niet zoveel als ik zou willenquote:
Nou, je zwemt omhoog en dan zwem je naar het deel waar amper water is en ga je staan. En zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Gaaf!
Alleen hoe kom je er weer uit?
Ja. Komende week wordt het weer ook niet veel beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met dit weer niet zoveel als ik zou willen
*ril*quote:
Dat was niet zo zeer de bedoeling, maar het is denk ik wel een van de duidelijkste voorbeelden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar door geenstijl te noemen wek je de indruk dat het probleem zich tot dat soort media beperkt
In de zaak Marianne Vaatstra werd er in eerste instantie onmiddellijk gewezen naar asielzoekers uit een nabij gelegen asielzoekerscentrum en de burgemeester die opriep tot kalmte werd bijna gelyncht door de meute. Want het moest wel een buitenlander zijn die zoiets gruwelijks gedaan had (keel doorsnijden) dat zou een Nederlander nooit doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het wachten is op een soortgelijk media hype drama waarbij een persoon of groep onterecht de schuld krijgt en er een pogrom plaats vind.
Dit is al eens gebeurd in begin jaren 70 toen in Rotterdam een turkse man onterecht beschuldigd werd voor de moord op een jongetje en vervolgens sloegen mensen daar turkse gastarbeider pensions incluus de inwoners kort en klein.
En komt dat door zonnebrandquote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Die hebben ze moeten amputeren omdat het vol zat met kanker. Ik heb geen foto's hier, maar het beest was niet om aan te zien. Dat vonden de buurkatten trouwens ook
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:50 schreef golfer het volgende:
In de zaak Marianne Vaatstra werd er in eerste instantie onmiddellijk gewezen naar asielzoekers uit een nabij gelegen asielzoekerscentrum en de burgemeester die opriep tot kalmte werd bijna gelyncht door de meute. Want het moest wel een buitenlander zijn die zoiets gruwelijks gedaan had (keel doorsnijden) dat zou een Nederlander nooit doen.
En zie nu....
Tja, ik heb daar ook vaak geen zin in, en dan is ineens de kast leeg en zit je naast een berg strijkgoed, heb al vier wasmanden ondergoed gevouwen en ingeruimd, stuk of 10 jeans gedaan en moet nog iets van 25 overhemden strijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen vijver meer? Te veel werk of andere plannen voor de tuin? Of beiden natuurlijk.
Gets, Piet, huishoudenDaar heb ik nou echt geen zin in, straks misschien een beetje doen *zucht*
Het wachten is op de eerste Pogrom met slachtoffersquote:Op maandag 20 mei 2013 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
In de zaak Marianne Vaatstra werd er in eerste instantie onmiddellijk gewezen naar asielzoekers uit een nabij gelegen asielzoekerscentrum en de burgemeester die opriep tot kalmte werd bijna gelyncht door de meute. Want het moest wel een buitenlander zijn die zoiets gruwelijks gedaan had (keel doorsnijden) dat zou een Nederlander nooit doen.
En zie nu....
Geïnspireerd door jou heb ik een was in de wasmachine gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik heb daar ook vaak geen zin in, en dan is ineens de kast leeg en zit je naast een berg strijkgoed, heb al vier wasmanden ondergoed gevouwen en ingeruimd, stuk of 10 jeans gedaan en moet nog iets van 25 overhemden strijken.
Dan komen de sokken nog...
Zwelgen in de ellende van anderen vind ik dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh Piet, ik ben juist heel blij met alle media-aandacht voor deze zaak. Vond het heel interessant en wilde er zo veel mogelijk over horen.
.
Whut, hoe kan je dat dan zo op laten lopenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik heb daar ook vaak geen zin in, en dan is ineens de kast leeg en zit je naast een berg strijkgoed, heb al vier wasmanden ondergoed gevouwen en ingeruimd, stuk of 10 jeans gedaan en moet nog iets van 25 overhemden strijken.
Dan komen de sokken nog...
Jajaquote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whut, hoe kan je dat dan zo op laten lopen
Bijhouden![]()
Ik ken iemand die altijd alles naar de stomerij brengtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaja
Minder fokken en vaker wassen en strijken.
Vroeger had ik een wasserette die deden overhemden voor 2,50 het stuk, wassen, strijken, knaapje erbij.
Konden dan zo de kast in, ideaal.
Wat precies?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zwelgen in de ellende van anderen vind ik dat.
Knaapje ook in de kast?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja
Minder fokken en vaker wassen en strijken.
Vroeger had ik een wasserette die deden overhemden voor 2,50 het stuk, wassen, strijken, knaapje erbij.
Konden dan zo de kast in, ideaal.
Ja potver moet nog een kadootje hebben voor morgen en boodschappen doen maar die regen wil niet stoppenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met dit weer niet zoveel als ik zou willen
Naja dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, doordat de kat zonder zonnebrand in de zon ligt.
Hier is het droog en op de Pinksterjaarmarkt bij Duin en Kruidberg kan je ook hele leuke cadeautjes kopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja potver moet nog een kadootje hebben voor morgen en boodschappen doen maar die regen wil niet stoppen
Ingeval van piet eerder uit de kastquote:
Was gebeurt? Pootje breekt niet zomaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef minilot het volgende:
Ik kom even zwaaien!![]()
Been was flink gebroken, is inmiddels uit het gips en ik kan weer lang genoeg staan om te koken. Ik verheug me op veel CUL!![]()
Niks spannends: ik had haast, trappenhuis in mijn flat was net in een sopje gezet, ik gleed uit en viel pardoes bovenop mijn eigen voet.quote:
Ja, ken ook mensen die zelfs spijkerbroeken er heen brengen, hun kinderen naar de creche of dagopvang en dan met andere lotgenoten munttheedrinkend op terrasjes in de stad hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die altijd alles naar de stomerij brengtDus altijd keurige overhemden, broeken etc in zijn kast. Maar het kost wel wat natuurlijk.
Ik wist dat er een opmerking over zou komen.quote:
Op pinkstermaandag zullen de meeste winkels gesloten zijn vermoed ik..quote:Op maandag 20 mei 2013 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik check iedere 5 min hoe het buiten is. Ging het net iets zachter, sta ik met mn jas en boodschappentas klaar... gaat het weer hard.
Ik verwacht een KEI-lekkere zomer!
Ik verwacht met je mee!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik check iedere 5 min hoe het buiten is. Ging het net iets zachter, sta ik met mn jas en boodschappentas klaar... gaat het weer hard.
Ik verwacht een KEI-lekkere zomer!
quote:DELFT - Wegens topdrukte heeft IKEA Delft maandag het restaurant tijdelijk gesloten. De mededeling werd continu omgeroepen om het winkelend publiek te waarschuwen.
Den Haag FM-medewerker Marcel Scheffers was al vroeg bij de meubelgigant om een dvd-kastje te halen. 'Om 10.45 uur zaten we te eten in het restaurant toen de boel in een keer werd afgesloten', aldus Scheffers. 'Het was verschrikkelijk druk!'
De drukte leidt volgens de VerkeersInformatieDienst niet tot problemen op de A13.
Ik sta te strijken, en denk dan bij mezelf, god dank ben ik niet in de Ikeaquote:
Wij zijn ook alweer terug. Met de scooter heen-en-weer is wel ideaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef borisz het volgende:
Inmiddels weer terug. Was wel weer aardig die markt alleen de druppels nodigen toch niet zo uit om lang te blijven.
We hadden het er net nog overquote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik sta te strijken, en denk dan bij mezelf, god dank ben ik niet in de Ikea
Had je nu maar een vrouw in huisquote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen weer 12 overhemden verder, echt, wat een kutwerk.
hehequote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden het er net nog overRoss vroeg of de winkels vandaag gesloten waren en ik heel vrolijk: IKEA is open! Hij: oh god no.
Niet direct altijd noodzakelijkerwijs...quote:
Pff gelukkig niet neequote:Op maandag 20 mei 2013 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet direct altijd noodzakelijkerwijs...
En nu? Een whirlpool?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, en toen hadden we een zandkuil in de tuinViel me alles mee, operatie vijver ontmantelen.. en nog 6 vissen weten te vangen ook. Die zijn verhuisd.
Als hij afgewezen wordt voor deze verblijfsvergunning kan ie alleen nog ooit terug op basis van een toeristenvisum.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Dan hadden de vissen ook wel kunnen blijven!
En ja, dat is best dubbel. Je hoopt dat hij blijft natuurlijk, maar dat zat er al niet echt in hè.
quote:De toegang tot Australië wordt geregeld via een goed uitgewerkt visumsysteem dat maar
liefst meer dan 160 verschillende visa kent en dat zich kenmerkt door een uitgebreide en
strikte selectieprocedure
Nou het hangt natuurlijk al boven ons hoofd sinds hij terug isquote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap dat dit dubbel voor je voelt B
Ze zijn retestreng daar en hebben zoveel verschillende visa en uitzonderingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze zijn erg streng daar geloof ik..
Ik snap dat dit dubbel voor je voelt B
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef golfer het volgende:
Ze zijn retestreng daar en hebben zoveel verschillende visa en uitzonderingen.
Hij komt misschien in aanmerking voor een zgn. 186 of 189 visum, maar als ie word afgewezen is ie gewoon wel dik 2.500 euro aanvraagkosten kwijt.
Ik kon de woorden niet echt vinden maar dat dusquote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik vind het ook knap dat je voor hem hoopt dat hij terug kan, Bluezz. Moederliefde
quote:
Leek mij ook al, nu maar eens de eerste aflevering kijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef golfer het volgende:
The Untold History of the United States (TV Series 2012– ) - IMDb
Best wel interessante serie documentaires.
We hebben net de eerste aflevering bekeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:19 schreef TAV74 het volgende:
Leek mij ook al, nu maar eens de eerste aflevering kijkenIk ben best blij met HBO geloof ik
er zijn een heleboel mensen die hier niet boven durven te zwemmen ivm hoogt/diepte vrees.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dit is cool! En somehow een beetje eng: www.zacktravel.com/jacobs-well-wimberley-texas/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dieptevrees.. heb ik ook last vanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef z80 het volgende:
[..]
er zijn een heleboel mensen die hier niet boven durven te zwemmen ivm hoogt/diepte vrees.
stel je voor dat je naar beneden valt.
Prima docu, Hoewel ik over WO II al kasten vol gezien heb en de eerste aflevering nog niet veel nieuws liet zien voor me (voor de meeste Amerikanen zal de conclusie dat we het winnen van WOII vooral aan de Russen te danken hebben wellicht wel nieuw zijn).quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben net de eerste aflevering bekeken.
Ik heb de hele serie binnengehengeld. Weliswaar zonder ondertiteling, maar dat gaat ook prima.
Volgend jaar weer?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
ThuisDe eerste paar uur slaap zit er al op. Zo maar verder
In de woorden van Stalin, "This war is being fought with British brains, American brawn, and Russian blood."quote:Op maandag 20 mei 2013 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima docu, Hoewel ik over WO II al kasten vol gezien heb en de eerste aflevering nog niet veel nieuws liet zien voor me (voor de meeste Amerikanen zal de conclusie dat we het winnen van WOII vooral aan de Russen te danken hebben wellicht wel nieuw zijn).
Yupquote:
Alleen als je dan zon belooftquote:
Er was zonquote:
Nee, in Bloemendaal schijnt dag en nacht de zon.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef AnneX het volgende:
Bekaf en doodmoe weer thuis.
Hopeloze regen en dan is zelfs M'tricht grijs.
En daar hadden jullie ook last van, begrijp ik.
Yups.quote:
Uhuh. Volgens mij kan ik nog wel wat slaap gebruiken. Mijn benen voelen aan als lood en mijn voeten zijn ook wat brakkigquote:
Ja. Vond ik ook. Zo eens lekker douchen. Mijn eigen toilet en douche heb ik ook gemist de afgelopen dagen. Dixiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malerone? Beetje wereldreiziger heeft die gewoon standaard in de koelkast liggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn huisarts heeft een heel fijne vakantietiming. Moet voorschrift voor malariapillen hebben maar hij is zelf weer eens naar de tropen. Normaal niet zo'n probleem maar ik vertrek zondag
* Den_Haag dagboek
Waarnemend huisarts?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn huisarts heeft een heel fijne vakantietiming. Moet voorschrift voor malariapillen hebben maar hij is zelf weer eens naar de tropen. Normaal niet zo'n probleem maar ik vertrek zondag
* Den_Haag dagboek
I know. Net zo als de KLM-travelclinic. Maar beide kosten een consultquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.tropencentrum.nl/reizigersbureau.asp
Hier kan je terecht
En? Jeez, mag je gezondheid niets kosten? Betaald je werkgever dit niet? Ik declareerde het altijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
I know. Net zo als de KLM-travelclinic. Maar beide kosten een consult
En dat kan jij natuurlijk met dat armzalige salaris van je niet betalen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
I know. Net zo als de KLM-travelclinic. Maar beide kosten een consult
prive-reisjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Jeez, mag je gezondheid niets kosten? Betaald je werkgever dit niet? Ik declareerde het altijd
Ach gos. Ik zou je bijna zielig gaan vinden omdat je geen consult meer kunt betalen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
@Golfer, omdat ik van gelijkgestemden van jou al voor alles extra moet betalen blijft er niet veel over nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |