quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Graham Norton, I do not know why they are dressed as a girl hockey team...
Ja dat ook. Kreeg die jongen wel lucht johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Dat in dat glazen kissie vond ik leuk gedaan
Zou hem mijn kussenslopen laten proevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
AzerbeidjanLekker ventje en nog een mooi nr ook
![]()
Beetje Jason Priestly achtigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou hem mijn kussenslopen laten proeven
dat vindt Twitter nu ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ukraine is het zusje van Cheryl Cole denk ik
Arme kerel, als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
2.57 m.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonid_Stadnyk
Hij moet zich eens scherenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Piet, mooie man in Italiaans pak alert!
Hou je er niet van als een baard in jouw baard prikt als je aan het knuffelen of zoenen bent?quote:
Ik heb geen baard of snor, en vind dat (het hebben ervan) echt een afknapper.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou je er niet van als een baard in jouw baard prikt als je aan het knuffelen of zoenen bent?
Ik vind wat gezichtsbeharing wel mannelijk en stoer staan eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen baard of snor, en vind dat (het hebben ervan) echt een afknapper.
Puntentelling is het beste van het ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo. DVD-tje met een film erin en dat gedoe met die puntentelling overslaan.
Lees de uitslag later wel een keer.
Ja prachtig he? Hoe was Pieke? Hebben jullie binnen of in de patio gezeten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Niks teruggelezen ( nog)...![]()
Oh Steer, wat kan ik mij voorstellen, dat je heimwee hebt naar de stad aan de Maas.
Zon, terrassen, leuke mensen, leuke winkels , heerlijk eten![]()
En de groeten van de buren
en dan heb je t leukste mens nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Niks teruggelezen ( nog)...![]()
Oh Steer, wat kan ik mij voorstellen, dat je heimwee hebt naar de stad aan de Maas.
Zon, terrassen, leuke mensen, leuke winkels , heerlijk eten![]()
En de groeten van de buren
Altijd leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Puntentelling is het beste van het ESF
Heb geen Twitter. Ik loop met alles altijd een aantal jaar achterquote:
Ja joh, stelletje gekken op t podiumquote:
Ik ga nooit beginnen aan twitter en feestboekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb geen Twitter. Ik loop met alles altijd een aantal jaar achter
whahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Verrek, DEZE EuphoriaWist niet dat dit ESF was
Lekker nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |